075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ В СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ(DTEU, 2024-12) Яровенко Тетяни Валеріївни; Черняга Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Яровенко Т. В. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку. (на матеріалах Асоціації Digital Ukraine , м. Київ) Кваліфікаційна робота досліджує сутність та цілі бренд-менеджменту в стратегічному розвитку компанії члена Асоціації Digital Ukraine «ІТ-Інтегратор», у роботі також було проаналізовано вибір інструментарію для вирішення завдань. Розглянуто характеристики маркетингового середовища та проаналізовано міжнародну діяльність компанії. Було визначено рекомендації, щодо вдосконалення бренд менеджменту та оцінено ефективність бренд-менеджменту в стратегічному розвитку компанії «ІТ-Інтегратор». Ключові слова: бренд, бренд-менеджмент, стратегія, менеджмент, ефективність, компанія, міжнародний ринок, конкурентоспроможність. ANNOTATION Yarovenko T. V. Brand management in strategic development. (based on the materials of the Digital Ukraine Association, Kyiv) The graduation thesis explores the essence and goals of brand management in the strategic development of the company, a member of the Digital Ukraine Association "ITIntegrator", the work also analyzed the choice of tools for solving tasks. The characteristics of the marketing environment were considered and the company's international activities were analyzed. Recommendations for improving brand management were defined and the effectiveness of brand management in the strategic development of the IT-Integrator company was evaluated. Keywords: brand, brand management, strategy, management, efficiency, company, international market, competitivenesДокумент МЕХАНІЗМИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДИНГОВОЮ ПОЛІТИКОЮ В ГЛОБАЛЬНОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Остапенко Вікторія Сергіївна; Корж Марина ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Остапенко В.С. Механізми управління брендинговою політикою в глобальному просторі (на матеріалах ICC Ukraine). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю «Маркетинг», освітньою програмою «Глобальний маркетинг». Робота присвячена дослідженню теоретичних основ брендингової політики в глобальному просторі. В рамках дослідження розкрито сутність брендингової політики підприємства, розглянуто найкращу світову практику брендингової політики в глобальному просторі. Проведено комплексе дослідження організаційно-економічної діяльності ТОВ «Земмлер», як члену ICC Ukraine та проведено оцінку управління брендингової політики ТОВ «Земмлер». На основі проведено аналізу зроблено висновки та розроблено стратегічний план управління брендинговою політикою ТОВ «Земмлер» члену ICC Ukraine на міжнародному ринку. Проведено оцінку ефективності запропонованих заходів, а саме реалізації стратегічного напрямку «підвищення впізнаваності бренду на міжнародних ринках», зроблено висновок про економічну та маркетингову доцільність обраного стратегічного напрямку. Ключові слова: брендинг, глобальний простір, стратегія, глобальний маркетинг, впізнаваність бренду, ефективність. SUMMARY Ostapenko V.S. Mechanisms for Managing Branding Policy in the Global Arena (Based on Materials from ICC Ukraine). Qualification work for obtaining a Master’s degree in Marketing, educational program «Global Marketing». This work is dedicated to studying the theoretical foundations of branding policy in the global arena. The research explores the essence of corporate branding policy and examines the best global practices in managing branding on an international scale. A comprehensive study of the organizational and economic activities of LLC «Zammler» as a member of ICC Ukraine was conducted, alongside an evaluation of the company's branding management practices. Based on the analysis, conclusions were drawn, and a strategic plan for managing LLC «Zammler's» branding policy as an ICC Ukraine member in the international market was developed. An assessment of the effectiveness of the proposed measures was carried out, specifically regarding the implementation of the strategic direction «enhancing brand recognition in international markets.» The analysis concluded the economic and marketing feasibility of the chosen strategic approach. Keywords: branding, global arena, strategy, global marketing, brand recognition, effectiveneДокумент ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В ГЛОБАЛЬНОМУ КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ(DTEU, 2024-12) Онищук Олександри Андріївни; Кудирко Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Онищук О.А. Формування стратегії клієнтоорієнтовності підприємства в глобальному конкурентному середовищі (на матеріалах ТОВ «АВК КОНФЕКШІНЕРІ» м. Київ). Робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування стратегії клієнтоорієнтовності підприємства в глобальному конкурентному середовищі. В рамках дослідження розкрито зміст та принципи формування стратегії клієнтоорієнтовності підприємства. Досліджено аналітичний інструментарій оцінки результативності стратегії клієнтоорієнтовності підприємства. Проведено комплексе дослідження міжнародного маркетингового середовища ТОВ «АВК КОНФЕКШІНЕРІ» м. Київ та оцінку практики реалізації стратегії клієнтоорієнтованості в міжнародній маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Сформульовано відповідні висновки, які послужили підґрунтям до подальшої розробки пропозицій, щодо оптимізації стратегії клієнтоорієнтовності ТОВ «АВК КОНФЕКШІНЕРІ» з урахуванням успішних кейсів глобальних компаній. Проведено розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів і зроблено висновки про доцільність їх впровадження. Ключові слова: стратегія, клієнторієнтованість, глобальний ринок, глобальний маркетинг, міжнародний досвід, мобільний додаток, ефективність. SUMMARY Onyshchuk O.A. «Formulating a Customer-Centric Strategy for Enterprises in a Global Competitive Environment» (based on materials from LLC «AVK CONFECTIONERY» in Kyiv). This paper is dedicated to exploring both the theoretical and practical aspects of formulating a customer-centric strategy for enterprises in a global competitive environment. The research elucidates the content and principles underlying the development of a customer-centric strategy. Analytical tools for evaluating the effectiveness of a customer-centric strategy are also examined. A comprehensive analysis of the international marketing environment for LLC «AVK CONFECTIONERY» in Kyiv is conducted, alongside an evaluation of the company's customer-centric strategy implementation practices within its international marketing activities. Relevant conclusions are drawn, forming the basis for further recommendations to optimize the customer-centric strategy of LLC «AVK CONFECTIONERY», incorporating successful cases of global companies. The economic effectiveness of the proposed measures is calculated, with conclusions made regarding their feasibility. Keywords: strategy, customer-centricity, global market, global marketing, international experience, mobile application, effectiveness.Документ СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ НА НАЦІОНАЛЬНИХ РИНКАХ(DTEU, 2024-12) Зінової Єлизавети Дмитрівни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Зінова Є. Д. Стратегія розвитку глобальних торговельних мереж на національних ринках (на матеріалах ТОВ “Сільпо-Фуд”, м. Київ) У роботі проаналізовано наукові дослідження, присвячені формуванню та реалізації стратегій розвитку глобальних торговельних мереж (ГТМ), зокрема в умовах сучасних викликів ринку. Розглянуто теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності стратегій, що включають використання інструментів KPI, ROI, SWOT-аналізу та інших методів стратегічного управління. Здійснено аналіз стратегії розвитку ТОВ «Сільпо-Фуд» на українському ринку, враховуючи особливості маркетингового середовища та вплив зовнішніх факторів, таких як політична нестабільність і економічні умови. Окрім того, проаналізовано поточну стратегію компанії, визначено її сильні та слабкі сторони, а також можливості для подальшого вдосконалення. Рекомендації зосереджені на оптимізації логістичних процесів, впровадженні енергозберігаючих технологій та розвитку власних торгових марок, що дозволить підвищити конкурентоспроможність компанії в довгостроковій перспективі. Важливим аспектом є адаптація стратегії до сучасних викликів, включаючи використання цифрових технологій та інновацій у процесах управління. Ключові слова: глобальні торговельні мережі, стратегія розвитку, SWOTаналіз, маркетингове середовище, ефективність. SUMMARY Zinova E. D. Strategy for the development of global trade networks on national markets (based on the materials of Silpo-Food LLC, Kyiv) The paper analyzes scientific research devoted to the formation and implementation of strategies for the development of global trade networks (GTM), in particular, in the conditions of modern market challenges. The theoretical and methodological approaches to evaluating the effectiveness of strategies, including the use of KPI, ROI, SWOT analysis and other strategic management methods, are considered. An analysis of the development strategy of Silpo-Food LLC on the Ukrainian market was carried out, taking into account the peculiarities of the marketing environment and the influence of external factors, such as political instability and economic conditions. In addition, the company's current strategy was analyzed, its strengths and weaknesses were identified, as well as opportunities for further improvement. The recommendations are focused on optimizing logistics processes, implementing energysaving technologies and developing own brands, which will increase the company's competitiveness in the long term. An important aspect is the adaptation of the strategy to modern challenges, including the use of digital technologies and innovations in management processes.. Keywords: global trade networks, development strategy, SWOT analysis, marketing environment, efficiencyДокумент ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ КОМПАНІЇ IKEA В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ(DTEU, 2024-12) Єрохіної Анни Анатоліївни; Дугінець Ганна ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Єрохіна А.А. Формування бренду компанії IKEA в глобальному маркетинговому середовищі (за матеріалами ТОВ«ІКЕА УКРАЇНА»). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю «Маркетинг», освітньою програмою «Глобальний маркетинг». Робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування бренду в глобальному маркетинговому середовищі. В рамках дослідження розкрито сутність, цілі та завдання бренду компанії. Розглянуто зарубіжний досвід найкращих кейсів компаній у формуванні бренду. В результаті дослідження наведено організаційно-економічну характеристику діяльності компанії «ІКЕА УКРАЇНА», м. Київ. В кваліфікаційні роботі проведено оцінку ефективності бренду компанії ІКЕА. На основі проведеного дослідження наведено пропозиції для покращення формування бренду компанії «ІКЕА УКРАЇНА» м.Київ, а саме проєкт модульних мікромагазинів IKEA у форматі бомбосховищ та проведено оцінку ефективності запропонованих заходів. Ключові слова: бренд, глобальний маркетинг, маркетингове середовище, міжнародна діяльність, конкурентоспроможність, проєкт, ефективність. SUMMARY Yerokhina A.A. Formation of the IKEABrand in the Global Marketing Environment (based on the materials of LLC «IKEA UKRAINE»). Master's qualification thesis for the degree of Master in the specialty «Marketing», under the educational program «Global Marketing». This thesis is dedicated to exploring the theoretical foundations of brand formation in a global marketing environment. The research delves into the essence, objectives, and tasks of corporate branding. It also examines international best practices in branding through case studies of leading companies. As a result, an organizational and economic analysis of the activities of «IKEA UKRAINE», Kyiv, is presented. The thesis assesses the effectiveness of IKEA’s brand in the Ukrainian market. Based on the research, recommendations are provided to enhance the brand formation of «IKEA UKRAINE» in Kyiv, specifically the project of modular microstores designed as bomb shelters, along with an evaluation of the effectiveness of these proposed measures. Keywords: brand, global marketing, marketing environment, international activities, competitiveness, project, effectiveness.Документ СТРАТЕГІЇ РЕБРЕНДИНГУ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ(DTEU, 2024-12) Домме Ангеліни Олексіївни; Черняга Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Домме А.О. Стратегії ребрендингу в глобальному маркетингу. (на матеріалах Асоціації "Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)", м Київ) У роботі проаналізовано праці та підходи до стратегій ребрендингу на міжнародному ринку. Наведено перелік факторів та основних причин, а також підходи, практичний досвід реалізації стратегій ребрендингу підрозділів міжнародних компаній на прикладі передової у своїй галузях. Розглянуто особливості ребрендингу на прикладі галузі електронної комерції. Проаналізовано маркетингове середовище та практичні засади процесу розроблення та впровадження стратегії ребрендингу на підприємстві. Проаналізовано вплив ребрендингу на привабливість бренду та механізми її підвищення. Обґрунтовано шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства у сфері електронної комерції за допомогою удосконалення стратегій ребрендингу. Наведено приклади реальних заходів, спрямованих на формування іміджу підприємства на міжнародному ринку у довгостроковій перспективі. Ключові слова: брендинг, ребрендинг, маркетинг, міжнародний ринок, глобальний маркетинг, бренд, стратегія, управління, аналіз ринку, конкуренція, конкурентоспроможність, цільова аудиторія, канали комунікації. SUMMARY Domme A.O. Rebranding strategies in global marketing. (based on materials of Ukraine National Committee of International Chamber of Commerce( ICC Ukraine) The work and approaches to rebranding strategies in the international market are analyzed. A list of factors and main reasons is given, as well as approaches, practical experience of implementing rebranding strategies of divisions of international companies on the example of the leading ones in their fields. The features of rebranding are considered on the example of the e-commerce industry. The marketing environment and practical principles of the process of developing and implementing a rebranding strategy at the enterprise are analyzed. The influence of rebranding on brand attractiveness and the mechanisms of its improvement are analyzed. Ways to improve the efficiency of the company's activity in the field of e-commerce by improving rebranding strategies are substantiated. Examples of real measures aimed at forming the image of the enterprise on the international market in the long term are given. Keywords: branding, rebranding, marketing, international market, global marketing, brand, strategy, management, market analysis, competition, competitiveness, target audience, communication channelsДокумент «ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ»(DTEU, 2024-12) Дембіцької Аліни Романівни; Кудирко Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Дембіцька А.Р. Формування бренду роздрібної торговельної мережі в глобальному маркетингу (на матеріалах ТОВ «НОВУС Україна»). Робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування бренду роздрібної торгівлі в глобальному маркетингу. У рамках дослідження проведено комплексний аналіз брендингових стратегій, застосовуваних компанією ТОВ «НОВУС Україна», з метою розкриття специфіки і вимог формування бренду в умовах глобального ринку. Розкрито ключові аспекти формування і розвитку бренду, що впливають на конкурентоспроможність роздрібної мережі в міжнародному маркетинговому середовищі. Виявлено вплив глобальних трендів і культурних особливостей на брендинг підприємств роздрібної торгівлі, проаналізовано ефективність різних маркетингових стратегій, які використовуються ТОВ «НОВУС Україна» для розширення свого бренду за межі національного ринку. Запропоновано заходи для підвищення ефективності брендингу роздрібної торговельної мережі ТОВ «НОВУС УКРАЇНА», які було оцінено як успішні та високорезультативні. Ключові слова: брендинг, роздрібна торгівля, глобальний маркетинг, міжнародні ринки, брендові стратегії, корпоративна ідентичність. SUMMARY Dembitska A.R. Formation of the brand of a retail trade network in global marketing (based on the materials of «NOVUS Ukraine LLC»). The work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of retail brand formation in global marketing. As part of the study, a comprehensive analysis of the branding strategies used by NOVUS Ukraine LLC was carried out in order to reveal the specifics and requirements of brand formation in the global market. The key aspects of brand formation and development that affect the competitiveness of the retail network in the international marketing environment are revealed. The influence of global trends and cultural peculiarities on the branding of retailers is revealed, the effectiveness of various marketing strategies used by NOVUS Ukraine LLC to expand its brand beyond the national market is analyzed. Measures to improve the effectiveness of branding of the retail trade network of NOVUS Ukraine LLC are proposed, which were assessed as successful and highly effective. Keywords: branding, retail, global marketing, international markets, brand strategies, corporate identityДокумент СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ТА ДІАГНОСТИКА РОЗВИТКУ БРЕНДІВ В МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Глядько Марини Валеріївни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Глядько М.В. Стратегічний аналіз та діагностика розвитку брендів в міжнародному інформаційному просторі (на матеріалах ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», м. Київ). У кваліфікаційній роботі проведено стратегічний аналіз та діагностику розвитку брендів в умовах міжнародного інформаційного простору на прикладі ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», м. Київ. Проаналізовано теоретичні підходи до розуміння бренду, його параметрів та значення в сучасному глобалізованому середовищі. Описано основні методи стратегічного аналізу брендів, такі як SWOTаналіз, PESTEL-аналіз та модель п’яти сил Портера, а також їхнє застосування для оцінки конкурентоспроможності компанії. Розглянуто етапи розвитку бренду ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», його позиціонування на національному та міжнародному ринках, а також використання сучасних підходів до брендингу для підвищення впізнаваності і лояльності серед цільової аудиторії. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення брендових стратегій та оцінено потенційний вплив цих заходів на фінансову результативність компанії. Дослідження підтверджує важливість адаптації брендів до викликів міжнародної конкуренції та ефективного використання діагностичних інструментів для сталого розвитку. Ключові слова: стратегічний аналіз, розвиток бренду, міжнародний інформаційний простір, конкурентоспроможність, SWOT-аналіз, PESTEL-аналіз, брендинг. SUMMARY Hliadko M.V. Strategic analysis and diagnosis of brand development in the international information space (based on materials of LLC “ZAMMLER UKRAINE”, Kyiv). The qualifying paper investigates the strategic analysis and diagnostics of brand development within the international information space using the example of LLC "ZAMMLER UKRAINE", Kyiv. Theoretical approaches to the concept of a brand, its parameters, and significance in a modern globalized environment are analyzed. Key methods of strategic brand analysis, such as SWOT analysis, PESTEL analysis, and Porter’s five forces model, are described and applied to assess the company's competitiveness. The stages of brand development at LLC "ZAMMLER UKRAINE", its positioning in national and international markets, and the adoption of modern branding approaches to enhance recognition and customer loyalty are examined. Recommendations for improving brand strategies are proposed, and the potential impact of these measures on the company's financial performance is assessed. The research confirms the importance of adapting brands to the challenges of international competition and effectively using diagnostic tools for sustainable development. Keywords: strategic analysis, brand development, international information space, competitiveness, SWOT analysis, PESTEL analysis, brandingДокумент ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Беседи Віталіни Олександрівни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Беседа В.О. Формування стратегії розвитку в глобальному маркетинговому просторі (на матеріалах ТОВ «УКРТРАНСАГЕНТ», м.Київ). У кваліфікаційній роботі проаналізовано засади формування стратегій розвитку в глобальному маркетинговому просторі. Наведено методичні підходи до оцінки ефективності стратегії розвитку підприємства. Проаналізовано фактори глобального маркетингового простору ТОВ «Укртрансагент» та їх вплив на стратегію розвитку підприємства. Оцінено ефективність реалізації стратегії розвитку ТОВ «Укртрансагент». Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової стратегії розвитку ТОВ «Укртрансагент» в глобальному просторі, оцінено ефективність діяльності ТОВ «Укртрансагент» за умови реалізації запропонованих заходів. Ключові слова: брокерська компанія, стратегії розвитку, маркетинговий простір, глобалізація, ефективність діяльності. SUMMARY Beseda V.O. Formation of a development strategy in the global marketing space (based on the materials of UKRTRANSAGENT LLC, Kyiv). The qualifing paper analyzes the works and approaches to development strategies in the global marketing space. Methodical approaches to evaluating the effectiveness of the company's development strategy are presented. The factors of the global marketing space of Ukrtransagent LLC and their impact on the company's development strategy are analyzed. The effectiveness of the implementation of the development strategy of Ukrtransagent LLC was evaluated. Ways to improve the marketing strategy of the development of Ukrtransagent LLC in the global marketing space are proposed, and the effectiveness of Ukrtransagent LLC's activities is evaluated under the conditions of implementation of the proposed measures. Key words: brokerage company, development strategies, marketing space, globalization, efficiency of activityДокумент МЕХАНІЗМ РЕБРЕНДИНГУ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ(DTEU, 2024-12) Щербіни Родіона Ігоровоча; Сай Дарія ВалеріївнаАНОТАЦІЯ Щербіна Р.І. Механізм ребрендингу в глобальному маркетинговому середовищі. (на матеріалах ПрАТ «Оболонь», м. Київ) Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню побудові механізму ребрендингу в глобальному маркетинговому середовищі. В роботі розглянуто сутність, види та інструменти застосування ребрендингу компаніями в сучасних ринкових умовах, досліджено методичні підходи до оцінювання ефективності ребрендингу, а також факторів ефективного його проведення. Здійснено оцінку впливу факторів зовнішнього середовища на формування механізмів ребрендингу досліджуваного підприємства ПрАТ «Оболонь» та проведено аналіз практики впровадження стратегій та механізмів ребрендингу з метою надання рекомендацій та висунення пропозицій щодо вдосконалення механізмів ребрендингу в глобальному маркетинговому просторі. Здійснено прогнозну оцінку ефективності запропонованих заходів. Ключові слова: ребрендинг, стратегія ребрендингу, механізми ребрендингу, інструменти ребрендингу, рестайлінг. ANNOTATION Shcherbina R.I. Mechanism of rebranding in the global marketing environment. (based on materials of PJSC "Obolon", Kyiv) The graduation thesis is devoted to the research of the construction of the rebranding mechanism in the global marketing environment. The work examines the essence, types and tools of rebranding by companies in modern market conditions, researches methodical approaches to evaluating the effectiveness of rebranding, as well as the factors of its effective implementation. An assessment of the influence of environmental factors on the formation of rebranding mechanisms of the researched enterprise PJSC "Obolon" was carried out, and an analysis of the practice of implementing rebranding strategies and mechanisms was carried out in order to provide recommendations and propose proposals for improving rebranding mechanisms in the global marketing space. A predictive assessment of the effectiveness of the proposed measures was carried out. Keywords: rebranding, rebranding strategy, rebranding mechanisms, rebranding tools, restylingДокумент ФОРМУВАННЯ ІМІДЖЕВОЇ СТРАТЕГІЇ ЕКОНОМІЧНОГО СУБ’ЄКТА В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ(DTEU, 2024-12) Стоцької Дарини Валентинівни; Генералов Олександр ВалентиновичАНОТАЦІЯ Стоцька Д.В. Формування іміджевої стратегії економічного суб’єкта в глобальному маркетинговому середовищі. (На матеріалах Торговопромислової палати України, м. Київ) У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти формування іміджевої стратегії економічного суб’єкта в умовах глобального маркетингового середовища. Перший розділ містить аналіз основних понять іміджевої стратегії, її значення для суб’єктів міжнародного бізнесу та методи її формування. У другому розділі розглянуто специфіку маркетингового середовища для міжнародних компаній у ХХІ столітті та проведено аналіз сучасного іміджу Торгово-промислової палати України і впливу цього іміджу на її членів. Третій розділ присвячено пропозиціям щодо вдосконалення іміджевої стратегії ТППУ та оцінено результативність запропонованих заходів в контексті поточних умов військового стану, що є важливим для підвищення ефективності міжнародної економічної діяльності ТППУ та забезпечення позитивного іміджу як самої палати, так і її членів. Ключові слова: іміджева стратегія, Торгово-промислова палата України, маркетингове середовище. SUMMARY Stotska D.V. Formation of the image strategy of an economic entity in the global marketing environment. (Based on the materials of the Chamber of Commerce and Industry of Ukraine, Kyiv) The works examines the theoretical and practical aspects of forming an image strategy of an economic entity in the global marketing environment. The first section contains an analysis of the main concepts of image strategy, its importance for international business entities and methods of its formation. The second chapter examines the specifics of the marketing environment for international companies in the 21st century and analyzes the modern image of the Chamber of Commerce and Industry of Ukraine and the impact of this image on its members. The third section is devoted to proposals for improving the image strategy of the TPPU and evaluated the effectiveness of the proposed measures in the context of the current conditions of martial law, which is important for increasing the effectiveness of the international economic activity of the TPPU and ensuring a positive image of both the chamber itself and its members. Keywords: image strategy, Chamber of Commerce and Industry of Ukraine, marketing environment.Документ СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ ПРИ ФОРМУВАННІ БРЕНДУ(DTEU, 2024-12) Скиця Владислава Віталійовича; Генералов Олександр ВалентиновичАНОТАЦІЯ Скиць Владислав Віталійович. Стратегічне управління комунікаціями при формуванні бренду (за матеріалами ТОВ «НОВУС УКРАЇНА», м. Київ). Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра. Державний торговельно-економічний університет, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена актуальній проблемі стратегічного управління комунікаціями при формуванні бренду. У першому розділі розглянуто теоретично-методологічні засади формування бренду підприємства на міжнародному ринку та зазначені основні бренд-стратегії компанії на міжнародному ринку. У другому розділі проаналізовано маркетингову діяльність компанії ТОВ «НОВУС Україна» та визначено стратегію управління комунікаціями торгівельного підприємства. В третьому розділі запропоновано рекомендації щодо удосконалення брендингу торгівельного підприємства та економічно обґрунтовано запропоновані заходи. Ключові слова: глобальний маркетинг, стратегічне управління, управління підприємством, конкурентоспроможність, бренд. ABSTRACT Vladyslav Skits. Strategic Communication Management in Brand Building (based on the materials of NOVUS UKRAINE LLC, Kyiv). Qualification work for a master's degree. State University of Trade and Economics, 2024. The qualification work is devoted to the topical issue of strategic communication management in brand building. The first section considers the theoretical and methodological foundations of the enterprise brand formation in the international market and identifies the main brand strategies of the company in the international market. The second section analyses the marketing activities of NOVUS Ukraine LLC and defines the strategy of communication management of the trading enterprise. The third section offers recommendations for improving the branding of the trading company and provides economic justification for the proposed measures. Keywords: global marketing, strategic management, business management, competitiveness, brand.Документ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ В СИСТЕМІ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ(DTEU, 2024-12) Семоненко Анни Олександрівни; Кудирко Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Семоненко А.О. Управління конкурентоспроможністю в системі глобального маркетингу. (на матеріалах Асоціації «Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)») У кваліфікаційній роботі здійснено комплексне дослідження теоретикометодологічних засад та інструментів управління конкурентоспроможністю підприємств у системі глобального маркетингу. На основі аналізу факторів міжнародного маркетингового середовища розкрито основні чинники впливу на конкурентний статус вітчизняних експортерів металопродукції та запропоновано стратегічні підходи, спрямовані на зміцнення їх позицій на світових ринках. Розроблено прогнозну модель оцінки ефективності запропонованих заходів, що враховує специфіку міжнародної ринкової динаміки та адаптацію до нових економічних реалій. Використовуючи приклад компанії «Метінвест», обґрунтовано ефективність виходу на новий ринок, зокрема Словаччини, та оцінено його потенціал для диверсифікації експортного портфеля підприємства. Дослідження підтверджує необхідність системного підходу до адаптації стратегій конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, що сприяє забезпеченню їх стійкої присутності у висококонкурентному глобальному середовищі. Ключові слова: конкурентоспроможність, глобальний маркетинг, управління, міжнародний ринок, стратегія. SUMMARY Semonenko A.O. Management of Competitiveness in the Global Marketing System. (based on materials of the Ukrainian National Committee of the International Chamber of Commerce (ICC Ukraine) The thesis presents a comprehensive exploration of the theoretical and methodological foundations and tools for managing enterprise competitiveness within the global marketing system. Through an in-depth analysis of international marketing environment factors, the primary influences on the competitive positioning of domestic metal exporters are identified, and strategic approaches to enhance their standing in global markets are proposed. A predictive model has been developed to assess the effectiveness of these measures, accounting for international market dynamics and adaptation to new economic realities. Using the case of "Metinvest," the work substantiates the effectiveness of entering a new market, specifically Slovakia, assessing its potential to diversify the company's export portfolio. This research underscores the need for a systematic approach to adapt competitiveness strategies for domestic enterprises, promoting their sustainable presence in the highly competitive global arena. Keywords: competitiveness, global marketing, management, international market, strategyДокумент Стратегії ребрендингу в глобальному маркетингу(DTEU, 2024-12) Рудого Владислава Сергійовича; Сай Дарія ВалеріївнаАНОТАЦІЯ випускної кваліфікаційної роботи, виконаної на тему: «Стратегії ребрендингу в глобальному маркетингу» (за матеріалами «ТОВ ЗАММЛЕР Україна», м. Київ) Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню стратегії ребрендингу в глобальному маркетингу. У роботі вирішено важливе науковопрактичне завдання щодо подальшого розвитку теоретичних основ, методичних і практичних пропозицій та рекомендацій з удосконалення стратегій ребрендингу в системі глобального маркетингу ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Здійснено оцінку впливу факторів зовнішнього середовища на міжнародну маркетингову діяльність та проведено аналіз стратегій ребрендингу в глобальному маркетинговому середовищі з метою формулювання рекомендацій щодо вдосконалення стратегій ребрендингу в системі глобального маркетингу ТОВ «ЗАММЛЕР Україна» та аналізу ефективності впровадження пропонованих заходів протягом 2024 року з метою визначення пропозицій щодо удосконалення стратегій ребрендингу в системі глобального маркетингу ТОВ «ЗАММЛЕР Україна». Ключові слова: стратегія, ребрендинг, стратегія ребрендингу, маркетинг, глобальний маркетинг, маркетингове середовище, середовище компанії. ANNOTATION of the final qualification work performed on the topic: "Branding strategies in global marketing" (based on the materials of LLC ZAMMLER Ukraine, Kyiv) The final qualification work is devoted to the study of rebranding strategies in global marketing. The work solves an important scientific and practical task of further development of theoretical foundations, methodological and practical proposals and recommendations for improving rebranding strategies in the global marketing system of LLC ZAMMLER Ukraine. An assessment of the impact of environmental factors on international marketing activities is carried out and an analysis of rebranding strategies in the global marketing environment is carried out in order to formulate recommendations for improving rebranding strategies in the global marketing system of LLC ZAMMLER Ukraine and to analyze the effectiveness of the implementation of the proposed measures during 2024 in order to determine proposals for improving rebranding strategies in the global marketing system of LLC ZAMMLER Ukraine. Keywords: strategy, rebranding, rebranding strategy, marketing, global marketing, marketing environment, company environment.Документ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ В СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ(DTEU, 2024-12) Ратушного Богдана Вікторовича; Кудирко Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Ратушний Б.В. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку (на матеріалах ФГ «Чудова марка», м. Біла Церква) У роботі досліджено сутність бренд-менеджменту та його роль у стратегічному розвитку підприємства. Проведено аналіз теоретичних підходів до формування та управління брендом, розглянуто ключові моделі брендменеджменту та їх застосування у сучасному бізнес-середовищі. Розглянуто особливості бренд-менеджменту на прикладі ФГ «Чудова Марка», що є лідером українського ринку солінь, салатів по-корейськи та стерилізованих овочів. Проаналізовано організаційно-економічні характеристики підприємства, основні напрями бренд-стратегії та заходи, спрямовані на просування бренду. Особливу увагу приділено створенню унікальної торгової пропозиції та маркетинговим комунікаціям, що забезпечують конкурентоспроможність підприємства. Визначено можливості покращення управління брендом для підвищення лояльності споживачів і розширення ринкової частки. Обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення бренд-стратегії підприємства, зокрема у сфері візуальної ідентичності, позиціонування бренду та комунікаційної політики. Ключові слова: бренд-менеджмент, стратегія, конкурентоспроможність, лояльність споживачів, маркетинг, бренд-стратегія, ФГ «Чудова марка». SUMMARY Ratushnyi B.V. Brand management in strategic development (based on the materials of the “Chudova Marka” farm farm enterprise, Bila Tserkva) The author investigates the essence of brand management and its role in the strategic development of the enterprise. An analysis of theoretical approaches to the formation and management of the brand is carried out, the key models of brand management and their application in the modern business are considered. The peculiarities of brand management are considered on the example of FG “Chudova Marka”, which is the leader of the Ukrainian market of pickles, Korean salads and sterilized vegetables. The organizational and economic characteristics of the enterprise, the main directions of the brand strategy and measures aimed at brand promotion are analyzed. Particular attention is paid to the creation of a unique selling offer and marketing communications that ensure the competitive ability of the firm. Opportunities for improving brand management to increase customer loyalty and expand market share are identified. Recommendations for improving the brand strategy of the enterprise, in particular in the field of visual identity, brand positioning and communication policy, are substantiated. Keywords: brand management, strategy, competitiveness, consumer loyalty, marketing, brand strategy, FG “Chudova Marka”.Документ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БРЕНДУ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ АВТОМОБІЛЬНИХ КОМПЛЕКТУЮЧИХ(DTEU, 2024-12) Радівановича Владислава Олександровича; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Радіванович В.О. Формування стратегії розвитку бренду на міжнародному ринку автомобільних комплектуючих (на матеріалах на матеріалах Торгово-промислової палати України, м Київ). У кваліфікаційній роботі досліджено концепцію бренду та її значення в сучасних умовах. Проведено аналіз міжнародного ринку автомобільних компонентів, визначено ключові фактори, що впливають на розвиток бренду в цьому сегменті. Описано особливості побудови стратегії бренду, орієнтованої на міжнародні ринки, зокрема ринки України, Молдови та Грузії. Робота охоплює SWOT-аналіз компанії Gates Corporation, визначення конкурентних переваг та вибір стратегії розвитку бренду на основі актуальних тенденцій і викликів галузі. Запропоновано практичні рекомендації щодо реалізації стратегії розвитку бренду, враховуючи специфіку міжнародного ринку автомобільних компонентів. Ключові слова: бренд, стратегія розвитку, міжнародний ринок, автомобільні компоненти, конкурентні переваги, SWOT-аналіз. SUMMARY Radivanovych V. Brand Development Strategies in the International Automotive Components Market (based on materials from the Ukrainian Chamber of Commerce and Industry, Kyiv). The qualifying paper examines the concept of a brand and its significance in contemporary business conditions. An analysis of the international automotive components market is conducted, identifying the key factors influencing brand development in this segment. The study explores the specifics of building a brand strategy aimed at international markets, focusing on Ukraine, Moldova, and Georgia. The paper includes a SWOT analysis of Gates Corporation, the identification of competitive advantages, and the selection of a brand development strategy based on current industry trends and challenges. Practical recommendations for implementing the brand development strategy are provided, taking into account the specifics of the international automotive components market. Keywords: brand, development strategy, international market, automotive components, competitive advantages, SWOT analysiДокумент РОЗВИТОК БРЕНДІВ У МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Нагорної Юлії Валентинівни; Новак Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Нагорна Ю.В. Розвиток брендів у міжнародному інформаційному просторі. (на матеріалах Асоціації «Digital Ukraine», м. Київ) У роботі уточнено визначення бренду, його розвитку в міжнародному інформаційному просторі. Проведено аналіз щодо тенденцій формування та розвитку українських брендів. Розглянуто діяльність Асоціації «Digital Ukraine» та проведено оцінку формування їх бренду в міжнародному інформаційному середовищі. З урахуванням запропонованої структури було надано пропозиції щодо розвитку бренду «Made in Ukraine» та проведено оцінку результативності розвитку українських брендів в період глобалізації та цифровізації. Ключові слова: міжнародний інформаційний простір, глобалізація, бренд, маркетингова стратегія, стратегія розвитку, цифровізація. SUMMARY Nahorna Y.V. Brand development in the international information space. (based on the materials Association of Digital Ukraine, Kyiv). The work specifies the definition of the brand, its development in the international information space. An analysis of trends in the formation and development of Ukrainian brands has been carried out. The activities of Association "Digital Ukraine" were reviewed and the formation of their brand in the international information environment was assessed. Taking into account the proposed structure, proposals were made for the development of the "Made in Ukraine" brand and an assessment of the effectiveness of the development of Ukrainian brands in the period of globalization and digitalization was carried out. Keywords : international information space, globalization, brand, marketing strategy, development strategy, digitalizatioДокумент ТРАНСФОРМАЦІЯ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ РЕЦЕСІЇ(DTEU, 2024-12) Гомона Дмитра Олександровича; Новак Олена Володимирівнаія глобального маркетингового середовища в умовах глобальної рецесії (на матеріалах Асоціації «Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)», м. Київ). У роботі проаналізовано теоретико-практичні основи дослідження маркетингового середовища. Досліджено сутність та впливові чинники міжнародного маркетингового середовища, а також розглянуто методи та інструментарій дослідження міжнародного маркетингового середовища в умовах глобальних рецесійних та кризових явищ. Проведено аналіз маркетингового середовища України в умовах глобальних рецесійних явищ. Здійснено аналіз змін маркетингового середовища провідних країн світу в умовах глобальної рецесії. Визначено напрями та запропоновано шляхи подолання явища рецесії для національної економіки. Здійснено прогнозну оцінку ефективності запропонованих заходів. Ключові слова: глобальне маркетингове середовище, рецесія, трансформація, криза, глобальна рецесія, зміни маркетингового середовища. SUMMARY Homon D.O. Transformation of the global marketing environment in the context of the global recession (based on materials of Ukraine National Committee of International Chamber of Commerce( ICC Ukraine). The work analyses the theoretical and practical foundations of the study of the marketing environment. It studies essence and influencing factors of the international marketing environment and considers methods and instruments of study of the international marketing environment in the conditions of global recession and crisis phenomena. An analysis of the marketing environment of Ukraine in the context of global recessionary phenomena is carried out. The analysis of changes in the marketing environment of the leading countries of the world in the context of the global recession is carried out. It identifies directions and offers ways of overcoming the recession phenomenon for the national economy. A forecast assessment of the effectiveness of the proposed measures has been made. Keywords: global marketing environment, recession, transformation of the marketing environment, crisis, global recession, changes in the marketing environment. Keywords: global marketing environment, recession, transformation, crisis, global recession, changes in the marketing environmentДокумент УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТЕГРОВАНИХ КОМУНІКАЦІЙ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ ПРОСТОРІ(DTEU, 2024-12) Андрієнко Валерії Олександрівни; Ладиченко Катерина ІллівнаАНОТАЦІЯ Андрієнко В.О. Управління системою інтегрованих комунікацій в глобальному маркетинговому просторі (на матеріалах ТОВ «MACHIYA», м Київ). У кваліфікаційній роботі проаналізовано праці та підходи до управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій. Наведено підходи до визначення поняття «маркетингові комунікації», визначено ключові особливості інтегрованих маркетингових комунікацій, а також досліджено етапи їх формування, окреслено методичні підходи до управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій та показники оцінювання ефективності впроваджених комунікацій підприємства. Проаналізовано глобальне середовище підприємства та його вплив на діяльність компанії, визначено тенденції ринку, а також охарактеризовано управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями на підприємстві. Здійснено оцінку впливу державної політики на привабливість бізнессередовища України та механізми її підвищення. Запропоновано напрями підвищення ефективності системи інтегрованих комунікацій підприємства, обґрунтовано доцільність впровадження змін у комунікаційну політику підприємства. Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, потенційні споживачі, канали комунікації, глобалізація, ідентичність бренду. SUMMARY Andriienko V.O. Management of the system of integrated communications in the global marketing space (based on the materials of LLC ‘MACHIYA’, Kyiv). The qualifying paper analyses works and approaches to management of the system of integrated marketing communications. Approaches to the definition of the concept of ‘marketing communications’ are presented, key features of integrated marketing communications are identified, stages of their formation are studied, methodological approaches to managing the system of integrated marketing communications and indicators for assessing the effectiveness of the enterprise communications are outlined. The global environment of the enterprise and its impact on the activities of the enterprise are analysed, market trends are identified, and the management of integrated marketing communications at the enterprise is characterised. The influence of the state policy on the attractiveness of the business environment of Ukraine and mechanisms for its improvement are analysed. Directions of increase of efficiency of the system of integrated communications of enterprise are offered, expediency of introduction of changes in the communication policy of enterprise is grounded. Keywords: integrated marketing communications, potential consumers, communication channels, globalization, brand identity