Готельний і ресторанний менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Абу Файсал МатвійНа сучасному етапі економічного розвитку держави для вітчизняних підприємств надзвичайно важливим є збільшення можливостей покращення фінансового-господарської діяльності, зміцнення конкурентної позиції на ринку, розширення як внутрішніх сегментів ринку, так і вихід на зовнішні ринки реалізації своєї продукції тощо. На діяльність підприємств справляє значний вплив велика кількість факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, від яких залежить ефективність досягнення поставлених цілей. Прискорення процесів євроінтеграції призводить до потреби стратегічної переорієнтації у системах управління багатьох підприємств в Україні. Беззаперечно, кожне підприємство бажає підвищити результативність своєї фінансово-економічної діяльності, використовуючи розроблену стратегію розвитку в цьому напрямку.Документ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО / РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Антонець Надія БорисівнаПерсонал є важливою умовою конкурентоспроможності любого підприємства, саме він визначає його успіх і є основним чинниом появи нових напрямків розвитку. Управління персоналом визначає ефективність використання трудових ресурсів, що в свою чергу впливає на використання матеріальних та інтелектуальних ресурсів і забезпечує прибуток підприємству, в тому числі ресторанного бізнесу. В умовах воєнного часу, коли великі ризики ставлять під загрозу функціонування самих підприємств та персонал знаходиться в постійному стресі за своє життя та втрату роботи управління персоналом потребує нових підходів до його наповнення та структури. Все це визначає надвисоку актуальність дослідження обраної теми бакалаврської кваліфікаційної роботи.Документ РЕКЛАМНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Баранов Максим ОлеговичГотельно-ресторанний бізнес – це один із ключових секторів індустрії гостинності, основною метою якого є прийом, розміщення та надання послуг, пов'язаних з перебуванням клієнтів поза межами їх постійного місця проживання, а також організація харчування. Через через злочинне повномасштабне вторгнення російської Федерації в Україну 24 лютого 2024 року, в умовах війни у багатьох суб’єктах готельного бізнесу відбулись суттєві зміни. Крім існуючих умов війни, існує велика кількість чинників які вже зʼявляються, або будуть зʼявлятись у найближчому майбутньому. Ці зміни, поряд із загрозами безпеки, вимагають інтеграції нововведень для забезпечення безпеки гостей та підвищення репутації закладів. Ключовим елементом успішної роботи готелю є використання рекламних технологій, що включає соціальні медіа, створення каналів комунікацій та використання партнерських платформ.Документ МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Веннікова Злата ДмитрівнаСьогодні ресторанний бізнес в Україні є одним з найпоширеніших видів підприємницької діяльності. На ринку існує велика кількість ресторанних закладів, які користуються популярністю серед відвідувачів. Але такий високий попит несе за собою ряд труднощів для власників ресторанів, адже на ринку ресторанних послуг спостерігається перенасичення – заклади намагаються привернути до себе увагу відвідувача шляхом зниження ціни або надання унікальної послуги, якої ще не існує на ринку. Через це споживачі з кожним разом все більш вибагливі до ресторанів і послуг, які вони надають. Саме тому в умовах жорсткої конкуренції в ресторанному бізнесі важливо добре розбиратися в ситуації на ринку, знати свої сильні і слабкі сторони і вміти розробити маркетингову стратегію закладу. Тільки це дасть можливість ресторану бути не тільки конкурентоспроможним на ринку та отримувати достатній прибуток, але і домогтися розширення цільової аудиторії і залучення потенційних клієнтів, функціонуючи при цьому тривалий період часу.Документ Івент-менеджмент суб’єкта ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Візерська Сніжана РусланівнаАктуальність теми. Івент-менеджмент сфери ресторанного бізнесу включає в себе процеси організації, планування, проведення та оцінки ефективності заходів, які проводяться з метою популяризації бренду, залучення гостей, підвищення конкурентоспроможності та лояльності ресторану. Важливість даного фактору аргументується такими обставинами. По-перше, розвитком івент-індустрії. Про зростання попиту на івент-послуги та розкриття потенціалу ринку для ресторанного бізнесу свідчать дані Державної служби статистики України (обсяг послуг з організації заходів у 2020 році склав 2,8 млрд грн, що на 11,4% більше, ніж у 2019 році). По-друге, мінливістю споживчих вподобань: сучасні відвідувачі закладів ресторанного бізнесу не обмежують себе виключно смачними стравами та якісним обслуговуванням. Нині вони в пошуках цікавих вражень, нових емоцій та приводів для знайомств і комунікацій. Проведення різноманітних івентів дає змогу задовольнити більшість актуальних запитів та забезпечити позитивний імідж ресторану в очах цільової авдиторії. А також зростанням конкуренції. Не дивлячись на те, що в країні досі триває правовий режим воєнного стану, який було введено внаслідок повномасштабного вторгнення росії в Україну, заклади гостинності продовжують функціонувати в тих умовах, які існують: зменшення туристичного потоку, економічні труднощі, порушення ланцюгів постачання, зменшення джерел інвестицій, скорочення кількості робочих місць.Документ ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Вілігіцька Анна ВадимівнаСфера ресторанного бізнесу є перспективним напрямом розвитку національної економіки, проте на даний момент ресторанний бізнес в Україні перебуває лише на стадії свого становлення та зазнає негативного впливу дії зовнішніх та внутрішніх факторів (загроз), що пов’язані з його виробничою, комерційною, посередницькою та іншою діяльністю. Фактор ризику змушує керівників підприємств ресторанного бізнесу економити фінансові та матеріальні ресурси, розраховувати ефективність нових проектів, комерційних угод. Він визначає небезпеку втрати ресурсів або недоотримання доходів у порівнянні з раціональним використанням ресурсів. Побудова ефективної системи економічної безпеки ресторанного бізнесу потребує детального дослідження поняття «економічна безпека» та її рівнів.Документ УПРАВЛІННЯ ДОХОДАМИ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гладчук Богдан МиколайовичАктуальність теми – сучасна ресторанна індустрія в умовах економічної кризи, стану війни, попередніх ковідних обмежень, вимагає від підприємства ЗРГ високої якості управління доходами. Якісні послуг та гарний сервіс не є гарантом виживання в кризові моменти тому, стратегічно важливо мати відповідні інструменти для управління витратами та доходами ЗРГ. Ресторанний бізнес є одним з найбільш динамічних і вимогливих секторів економіки, який потребує постійного аналізу та оптимізації доходів та витрат. Доходи ресторану залежать від багатьох факторів, таких як попит, ціноутворення, якість обслуговування, репутація, маркетинг, сезонність тощо. Витрати ресторанів також мають різноманітний характер, включаючи заробітну плату, оренду, сировину, податки, амортизацію, рекламу компанію тощо. Тому управління доходами суб'єкта ресторанного бізнесу вимагає застосування комплексного підходу, який би дозволяв адаптуватися до змін у ринкових умовах та забезпечувати фінансову стабільність та розвиток підприємства навіть у нестабільні часи.Документ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Горлачова Іванна ОлександрівнаУ сучасних умовах економічної конкуренції ресторанний бізнес стикається з необхідністю не лише приваблювати нових клієнтів, а й зберігати високий рівень задоволеності постійних відвідувачів, що можливо лише за умови ефективного управління всіма доступними ресурсами. В контексті цих викликів актуальність теми управління ресурсним потенціалом суб’єкта ресторанного бізнесу набуває особливої важливості, оскільки дозволяє розкрити потенціал для оптимізації внутрішніх процесів, підвищення ефективності діяльності та забезпечення стійкого розвитку підприємства.Документ СТЕЙКХОЛДЕР-МЕНЕДЖМЕНТ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гузько Владислава ВіталіївнаАктуальність теми. Сфера послуг в Україні набувала все більшого розитку, але через повномаштебне вторгнення росії в нашу країну спочатку призупинила оберти своєї діяльності та зіштовхнулася з низкою проблем. Одними з них є недостатній попит на послуги та фінансові обмеження. Щоб покращити дану ситуацію готельний бізнес почав розвивати інший напрямок своїх послух. І саме тут висвітлюється необхідність стейкхолдерменеджменту на підприємстві, адже він є одиним з найважливіших елементів бізнесу та його успіху. Стейкхолдер-менеджмент сфери готельного бізнесу включає в себе взаємодію з усіма зацікавленими сторонами, які можуть впливати на діяльність готелю. До них належать клієнти, співробітники, партнери, інвестори, місцеві громади та державні органи.Документ КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Демшевська Вероніка ВячеславівнаАктуальність теми - Комунікаційні навички персоналу у готелі - є невідємномною та важливою частину за для розвитку готелю. Для того щоб готельний бізнес розвивався ,одержував прибуток та примножив його в двічі, зберіг конкурентоспроможність - необхідне грамотне управління персоналом. Удосконалення комунікації в готельному комплексі дає змогу покращити якість обслуговування. Коли комунікація між персоналом готелю є ефективною, співробітники краще розуміють вимоги та очікування гостя і можуть надати високоякісне обслуговування.Документ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Іщенко Аліна АндріївнаТуризм і готельна індустрія демонструють тенденцію постійного і швидкого зростання в глобальному масштабі. Поліпшення робочого процесу є досить помітним, тобто якість обслуговування, а також будівництво численних нових об’єктів, які разом впливають на конкуренцію на туристичному ринку, де Україна також пропонує свій національний туристичний продукт. Особливу увагу в даній роботі приділено готельному сервісу, як його неминучому і незамінному фактору, що визначає задоволеність гостей. У цьому документі особливо виділяється імідж готелю. Створення та зміцнення іміджу готелю стає однією з основних стратегій досягнення споживачами більшої цінності та кращого позиціонування на ринку. Ключове питання полягає в тому, як побудувати хороший імідж готелю та визначити компоненти, які впливають на імідж готелю. В роботі аналізуються важливі компоненти, які впливають на імідж готелю. З цією метою було проведено дослідження, яке підтверджує, що імідж готелю створюють продукти послуг, розташування, споживачі, атмосфера, післяпродажне обслуговування та рекламна діяльність.Документ ЦИФРОВІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Климович Олена ДмитрівнаВ умовах конкурентного ринку готельно-ресторанні підприємства та туристичний бізнес повинні не лише забезпечити високий рівень комфорту для клієнтів, але й систематично підвищувати рівень сервісу та пропонувати різноманітні додаткові послуги. Готельний і ресторанний комплекс є найважливішим елементом соціальної сфери, що відіграє суттєву роль у підвищенні ефективності суспільного виробництва і відповідно, зростання життєвого рівня населення. З огляду на економічні тенденції готельний бізнес пережив значущі зміни: від стандартізації до індивідуалізації обслуговування, від суцільного ринку до цільових сегментів, і від конкуренції до стратегічних альянсів.Документ КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ковбасюк Міла ВасилівнаАктуальність дослідження комплексу маркетингу «Prеsidеnt Hotеl», сьогодні стає особливо важливою в контексті динамічних змін у готельній індустрії та сучасних вимог споживачів. Крім того, розвиток цифрових технологій і зміна споживацьких звичок ставлять перед готелями виклик у використанні сучасних маркетингових інструментів. Висвітлення «Prеsidеnt Hotеl», у соціальних мережах, віртуальні тури та цифрові рекламні кампанії стають важливими аспектами в привертанні сучасного та цифрового покоління гостей. Також аналіз та оцінка іміджу готелю стають ключовим елементом вибору для сучасного споживача. Дослідження дозволить визначити ефективність поточних маркетингових стратегій, а також виявити можливості для поліпшення репутації та сприйняття бренду готелю в перспективу. Отже, дослідження комплексу маркетингу готельного бізнесу «Prеsidеnt Hotеl», у м. Київ є надзвичайно актуальним, оскільки воно дозволяє розкрити потенціал готелю в умовах сучасних викликів та можливостей готельного ринку.Документ РЕПУТАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Круподера Анна ЮріївнаУ процесі економічної ринкової трансформації суспільство переживає системні зміни в усіх сферах життя: політичній, правовій, економічній, соціальній. Розвиток ринкової економіки призвів до зростання складності та різноманітності діяльності у сфері послуг, наприклад послуг готельного та ресторанного бізнесу. Як і будь-яка інша галузь, ця сфера діяльності потребує глибокого розуміння світового досвіду та уваги до перспективи його використання в Україні. З цих позицій важливо визначити роль і значення даного виду бізнесу в сучасній економіці, визначити динаміку його зростання в країні та за кордоном, порівнюючи тенденції становлення даного бізнесу в різних країнах. Готельно-ресторанний бізнес є одним із видів економічної діяльності, що класифікується як мікро- та малий, створює прямі та опосередковані можливості зайнятості та є важливим засобом поповнення скарбниці іноземною валютою. Процес осмислення нових концепцій розвитку та модернізації готелів і ресторанів у світі відбувається постійно. В даний час позитивний імідж є частиною успіху компанії, що сприяє розвитку конкурентоспроможності та ефективності. Імідж є важливим інструментом у досягненні стратегічних цілей компанії. У зв’язку з цим зростає важливість розробки певних заходів щодо створення позитивного іміджу та зниження ризику втрати репутації компанії.Документ Внутрішній маркетинг суб’єкта готельного/ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Купрієнко Дар`я ВіталіївнаВнутрішньофірмовий маркетинг гарантує довготривалу присутність компанії на ринку. Способи його реалізації включають формування раціональної організаційної культури, відбір, підготовку та розстановку персоналу, а також поширення ключової маркетингової інформації серед працівників. Важливість внутрішньофірмового маркетингу полягає в тому, що він наділяє персонал правильними підходами, знаннями, комунікаційними навичками та повноваженнями для ефективного управління непередбаченими ситуаціями. Реалізація внутрішньофірмового маркетингу відбувається етапно, включаючи в себе етапи, які сприяють створенню ефективної внутрішньої маркетингової стратегії. По-перше, це аналіз внутрішнього середовища компанії, включаючи оцінку корпоративної культури, ступінь задоволеності працівників та їхню взаємодію. Наступним етапом є визначення ключових повідомлень та цілей, які компанія хоче сприяти серед свого персоналу.Документ МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО/РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Куровський Микита АндрійовичУправління підприємством, не дивлячись на його тип і розмір, – відповідальна та складна справа, яка потребує значних зусиль з боку керівництва та з боку звичайних працівників. Метою існування будь-якого підприємства є отримання прибутку та задоволення потреб споживачів. Маркетинг допомагає топ-менеджерам вправно керувати своїми підприємствами, продавати те, чого потребує споживач, та, як результат, отримувати від цього прибуток. Основним елементом будь-якої бізнес-стратегії є маркетингова політика. Актуальність обраної теми дослідження зумовлена теперішньою ситуацією серед продавців послуг. Кому продавати, де продавати та, головним чином, що – головні питання, на які потрібно знайти відповіді. Яким чином зрозуміти, що бажає купити кінцевий споживач, та швидко й ефективно виробити це – ось що необхідно знати підприємству.Документ ТЕХНОЛОГІЇ НАБОРУ ТА ВІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ ГОТЕЛЮ «БРАТИСЛАВА», М.КИЇВ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кучинська Яна ВікторівнаОдин із ключових факторів успіху у готельному бізнесі є якість обслуговування, яка безпосередньо залежить від професіоналізму та компетентності персоналу. Підбір та відбір персоналу відіграють важливу роль у забезпеченні високого рівня обслуговування гостей та ефективної роботи готелю у цілому. Проблема підбору та відбору персоналу у готельному бізнесі є предметом досліджень багатьох вітчизняних та закордонних вчених. Серед закордонних слід відмітити О.-П. Читірі, Ф. Філіпаіос, Л.Читіріс які у своїх роботах проводили дослідження про використання сучасних технологій підбору та відбору персоналу на прикладі грецької готельної індустрії. Вони відмічали, що ефективність методів підбору та відбору персоналу залежить від конкретних факторів, таких як кількість років роботи готелів, місця розташування, індексу стабільності зайнятості та індексу плинності робочої сили, все це вказує на ефективність використовуваних методів підбору та відбору персоналу [25]. Д. Сміт у своїх роботах розглядає важливість відділу кадрів готелю у процесі підбору та відбору персоналу [29]. Такі вітчизняні науковці як О. В. Килин та Ю. В. Тимчишин у своїх дослідженнях розглядали, як технології управління, підбору та підготовки персоналу готелю впливають на збільшення прибутковості та рентабельності бізнесу [6].Документ МОТИВАЦІЙНІ ПРОГРАМИ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО / РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ласун Яніна ВолодимирівнаТривала недооцінка значущості проблеми мотивації на практиці призвела до прорахунків у соціально-економічній політиці на всіх рівнях управління, обумовила суперечності між ціною і вартістю робочої сили, загострення розбіжностей між інтересами найманих працівників і роботодавців, призвела до “віддалення” системи мотивації трудової діяльності персоналу від системи ефективного управління підприємствами. Як наслідок, на підприємствах України не використовується повною мірою трудовий потенціал, є обмеженим та неефективним арсенал методів матеріальної і нематеріальної мотивації трудової діяльності, гальмується прискорення економічного та інноваційного розвитку. Назріла потреба у вдосконаленні мотиваційних механізмів управління персоналом в інтересах досягнення стратегічної і тактичної мети колективу і підприємства: отримання бажаних індивідуальних і колективних результатів діяльності і адекватної винагороди за працю, максимізація прибутку, підвищення конкурентоспроможності продукції, розширення ринків збуту тощо.Документ СИСТЕМА SMM-МЕНЕДЖМЕНТУ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО/РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Люшина Богдана ВікторовнаУ сучасному світі засоби комунікації стрімко розвиваються, особливо активно це відбувається в онлайн-просторі. Зростає увага до інтернеткомунікацій, які стають ключовим інструментом для ефективного взаємодії компаній з потенційними клієнтами. Вони забезпечують швидке поширення необхідного контенту та точну передачу актуальної інформації про товари чи послуги, виконуючи при цьому рекламні та PR-завдання. Зараз одним із найбільш популярних та активно розвиваючихся методів є маркетинг у соціальних мережах (SMM). З використанням соціальних мереж, месенджерів та інших онлайн-сервісів люди можуть обмінюватися миттєвими повідомленнями, спілкуватися, передавати інформацію та розвиватися, незалежно від місцезнаходження.Документ МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Матвієнко Валерія ВікторівнаВ сучасному світі готельний бізнес є однією з найдинамічніших та конкурентоздатних галузей. Однак, щоб привертати увагу та забезпечувати стабільний розвиток, суб’єкти готельного бізнесу повинні ефективно використовувати маркетинговий механізм управління. Маркетинг в готельному бізнесі не обмежується лише рекламою та реалізацією послуг, він є комплексним інструментом, який охоплює стратегії привертання клієнтів, їхнього утримання та забезпечення задоволення від перебування.Документ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Нирковська Дарина ОлегівнаУ сучасних умовах глобалізації економіки та підвищення конкуренції на ринку готельних послуг, актуальним завданням для кожного готельного підприємства стає пошук шляхів та механізмів забезпечення та підвищення конкурентоспроможності. Розвиток туристичної галузі в Україні, особливо у такому великому місті, як Київ, вимагає від готельних операторів не лише високого рівня обслуговування, але й гнучкості, інноваційності та здатності швидко адаптуватися до змінюваних потреб клієнтів та ринкових умов. Актуальність вибраної теми ВКР зумовлена динамічним розвитком туристичного ринку України та зростаючою конкуренцією у сфері готельного господарства. Сучасні тренди світового готельного бізнесу вимагають від учасників ринку постійного оновлення стратегій управління та вдосконалення підходів до надання послуг, щоб відповідати змінним запитам клієнтів та витримувати конкуренцію.Документ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ратушнюк Валерія ВікторівнаУправління продажами в готелі є важливою складовою для забезпечення ефективного бронювання, розвитку стратегій ціноутворення та покращення обслуговування гостей. Ці аспекти впливають на успішність готельного бізнесу в цілому. Постійна адоптація до змін на ринку готельних послуг, впровадження нових заходів маркетингу для успішного управління продажами в готелі допомагають збільшити конкурентоспроможність. Застосування аналітики для прогнозування попиту, використання вебсайтів, соціальних мереж та програми лояльності для залучення клієнтів, а також постійне вдосконалення процесів бронювання позитивно впливає на прибуток готелю.Документ ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА СУБʼЄКТА ГОТЕЛЬНОГО/РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сверток Олександра ОлександрівнаІндустрія гостинності – це сфера підприємництва, що складається з видів сервісу, які спираються на закони гостинності, які характеризуються дружелюбністю і щедрістю стосовно гостей. Таким чином, індустрію гостинності розглядають як різноманітність форм підприємництва, що спеціалізуються на ринку послуг, пов'язаних із прийомом та наданням якісного сервісу гостям. Індустрія гостинності історично склалася і виросла із сектора засобів розміщення, представленого різними типами готельних компаній.Документ Інтернет-технології в операційній діяльності суб’єкта готельного/ ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сніцар Таміли ОлегівниРозробка інтернет - технологій − це досить затратна галузь, яка потребує відповідного рівня фахової підготовки спеціалістів, а також наукомісткої техніки. У свою чергу, використання ІТ в економіці та бізнесі з їх повною віддачею вимагає фахівців, які володіють компетенціями як в сфері економіки, так і в сфері інформаційних систем та технологій Для готельного бізнесу інтернет технології охоплюють усі технологічні аспекти виробництва готельної послуги. В умовах жорсткої конкурентної боротьби підприємства готельного господарства намагаються знайти нові підходи до удосконалення і набуття конкурентних переваг. На шляху впровадження інтернет технологій є достатньо перешкод, які пов’язані з ціною технології, або її розробки; кількістю ресурсів, які будуть витрачені для навчання цієї технології; не бажанням керуючого персоналу щось змінювати для отримання прибутку. Але власникам підприємств необхідно розуміти, що впровадження інноваційних технологій дозволить отримати ще більший прибуток і ефективний розвиток готелів.Документ ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ДИЗАЙН СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО/ РЕСТОРАННОГОБІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сова Ірина АнатоліївнаВ даний час готельна індустрія розвивається з особливим розмахом. З’являються нові і сучасні засоби розміщення, про яких раніше ми і не могли подумати. За багато років були створені і приведені в дію неймовірно різноманітні засоби розміщення від великих «шикарних» готельних комплексів до крихітних і затишних приватних готелів, які конкурують на ринку готельних послуг. Для того щоб задовольнити усі потреби туриста, відпочиваючого, бізнесмена, потрібно забезпечити комфортність його проживання, високу якість обслуговування, тобто створити атмосферу гостинності. Це можливо лише за рахунок чіткого організаційного дизайну функціональних служб готельних підприємств. Готельне обслуговування є складним та багатоступеневим процесом, починаючи з моменту вибору клієнтом готелю та закінчуючи його виїздом з готелю. Дуже важливо розуміти потреби клієнтів, щоб якість обслуговування відповідало очікуванням клієнтів, а процес обслуговування супроводжувався ефективною взаємодією всіх основних служб готелі.Документ ПРОГРАМИ ВПРОВАДЖЕННЯ СТАНДАРТІВ ЯКОСТІ СУБ’ЄКТОМ ГОТЕЛЬНОГО/РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Тритеніченко Анна ВолодимирівнаАктуальність даної теми полягає у необхідності дослідження стандартів у ресторанному бізнесі. Існує багато різних стандартів обслуговування гостей, які є загальноприйнятими у всьому світі. Звичайно є і виключення, так як деякі ресторани можуть не суттєво видозмінити той чи інший стандарт. Це дає змогу виділитися одному закладу серед інших. Але є стандарти, що є незмінними роками, а може й десятиліттями. Рівень дослідженості теми. Питанням програми впровадження стандартів якості у роботу суб’єкта ресторанного бізнесу приділено увагу таким вітчизняним авторам: Лещук Ірина Григорівна: Автор досліджень у сфері управління якістю та готельно-ресторанного бізнесу. Її роботи зосереджені на аналізі та впровадженні стандартів якості в ресторанному бізнесі України.Документ Кадрові технології суб'єкта готельного/ ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Уткіна Юлія ВладиславівнаВ умовах сучасної економіки України особливу роль набувають проблеми фактичного використання управління персоналом, що дозволяють збільшити соціально-фінансову продуктивність діяльності. Функціонування будь-якої діяльності пов'язане з людьми, які працюють у ній. Точні принципи сучасної організації управління персоналом пов'язані з раціональними концепціями та процедурами, які знаходять у діяльності певне значення. Але результат знаходиться в залежності від керівників, їх знань у цій галузі, компетентності, кваліфікації, витримки, мотивації, можливості регулювати труднощі, здатність вчитися. З цієї причини для того, щоб сучасні організації функціонували результативно, слід грамотно стимулювати діяльність всіх співробітників, при цьому регулярно здійснюючи контроль за діяльністю колективу, застосовуючи різноманітні методи управління персоналом. Особливий інтерес слід приділяти якості робочого місця та умовам праці.Документ ДІАГНОСТИКА ВПЛИВУ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Харченко Володимир ПетровичДіагностика зовнішнього середовища і врахування його факторів в розвитку підприємства – це дуже важливий процес для його виживання в сучасних умовах і дуже складний процес який потребує пильного відстеження процесів в середовищі, оцінки факторів і встановлення зв'язків між факторами і тими сильними і слабкими сторонами, а також можливостями і загрозами, що здійснюються в макро- та мікрооточенні. Усі фактори зовнішнього середовища знаходяться в стані сильного взаємовпливу. Зміна одного з факторів обов'язково приводить до того, що відбувається зміна інших факторів. Тому їх вивчення й аналіз повинні вестися не відокремлено, а системно – з відстеженням не тільки власне зміни одного фактора, але і з умовою того, як його зміна позначиться на інших факторах.Документ ДИСТРИБУЦІЯ ПОСЛУГ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хіра Вікторія ВадимівнаАктуальність теми обґрунтовується тим, що дистрибуція послуг, які пропонує готельне підприємство, полягає у створенні системи, яка базується на замовленні (бронюванні) та продажу, тобто – реалізації. Саме тому питання продажу готельних послуг тісно пов'язаний з популяризацією, що іноді відбувається одночасно, наприклад, у каналах дистрибуції, які опираються на комунікаційні технології, де в момент продажу (за допомогою бронювання) одночасно пропонується готельна послуга шляхом показу її основних споживчих властивостей. Все вищевикладене зумовлює актуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи. Соціально - економічна значимість аналізованого питання зумовили вибір теми дослідження: Дистрибуція послуг суб’єкта готельного бізнесу «Вишеград» , м. ВишгородДокумент Управління доходами суб'єкта готельного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ходаківська Марина ВолодимирівнаАктуальність дослідження управління доходами суб'єкта готельно-ресторанного бізнесу визначається необхідністю адаптації до сучасних реалій та високими вимогами клієнтів, які є одними з основних учасників готельно-ресторанного сегменту. Готельно-ресторанний бізнес, зокрема готель "Premier Hotel Rus," є складною системою, де кожен елемент взаємодіє та впливає на загальний дохід. Ефективне управління доходами стає стратегічно важливим аспектом для забезпечення конкурентоспроможності та сталого розвитку. У світлі постійних змін в споживчих уподобаннях та вимогах, а також урахування різноманітних факторів, що впливають на готельноресторанний бізнес, ефективне управління доходами стає критично важливим для забезпечення стабільності та успішності суб'єкта господарювання.Документ ЦИФРОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МЕРЕЖІ КАВ’ЯРЕНЬ «COFFEELAT»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чекун Аліна МиколаївнаВ умовах війни, сучасних трансформаційних змін, глобальних суспільних викликів і посилення конкуренції усе більшого значення для розвитку та успішної господарської діяльності закладів ресторанного бізнесу набуває використання цифровізації. Сьогодні вона є необхідною складовою процесу забезпечення успішного, довготривалого та стійкого функціонування суб’єкта бізнесу та однією з фундаментальних складових ефективної стратегії і важливим інструментом забезпечення конкурентних переваг. Цифровізація і цифровий менеджмент покликані не тільки задовольняти потреби споживачів у нових або удосконалених продуктах, але також забезпечувати підвищення ефективності діяльності закладів ресторанного бізнесу, неперервне оновлення та в цілому постійне зростання їх господарської діяльності.Документ ПРОГРАМИ ПЕРСОНАЛІЗОВАНОГО МАРКЕТИНГУ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шамутило Валерія ВіталіївнаАктуальність дослідження ресторанного бізнесу персаналізованого маркетингу є актуальним виявленням інноваційних можливостей в просуванні продуктів та послуг з метою підвищення і посилення їх репутації, а також дослідження впливу брендів на суспільне середовище і її споживчу трансформацію. Персоналізований маркетинг вже довів свою виняткову ефективність в комерційній сфері в якості основи управлінської системи, що функціонує при створенні особливо привабливих у порівнянні з конкурентами бренд-іміджів товарів, послуг, компаній.Документ Управління продажами суб’єкта готельного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шевченко Валерія СергіївнаНині спостерігається повний занепад готельної індустрії, що до кінця війни згенерує величезний збиток. Багато готелів вимушені будуть закритися, частка збанкрутіє, але частина залишиться на ринку. До війни кількість готелів збільшувалася, також проводиться реконструкція старих, а великих містах зростає кількість готелів міжнародного рівня. Таким чином, індустрія гостинності – це потужна система господарства будь-якого регіону і важливий елемент економіки. У сучасних економічних реаліях для досягнення успіху та зміцнення своїх позицій на ринку послуг необхідно донести до свідомості споживачів переваги послуг, що надаються готельною індустрією. У такій ситуації у маркетинговій системі вагому роль грає комплекс заходів для продажів послуг, а в умовах конкуренції необхідно розробляти заходи, які сприяли б як зростанню попиту на готельні послуги, так і на формування постійної клієнтської бази.Документ ІНТЕГРОВАНА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНА СИСТЕМА СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО/ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Якименко Катерина СергіївнаІнтегрована інформаційно-комунікаційна система суб’єкта ресторанного бізнесу стає ключовим елементом сучасної гастрономічної індустрії, особливо в умовах постійної динаміки ринкового середовища та зростаючих вимог споживачів. Актуальність дослідження полягає в необхідності вивчення та аналізу ефективності впровадження технологічних інновацій у сфері ресторанного бізнесу, що включає в себе не лише автоматизацію процесів, але й оптимізацію управлінських рішень та поліпшення взаємодії з клієнтами. Завдяки інтегрованій інформаційно-комунікаційній системі, ресторанні підприємства можуть оптимізувати процеси управління складними операціями, такими як замовлення, інвентаризація, управління персоналом та фінансове планування - це дозволяє підвищити ефективність роботи закладу, зменшити час на обробку інформації та підвищити рівень задоволення клієнтів. Вивчення даної системи дозволить зрозуміти її переваги та недоліки, а також виявити можливості подальшого розвитку та вдосконалення, що є ключовими факторами успіху в сучасній ресторанній індустрії.Документ УПРАВЛІННЯ ПРОГРАМАМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО/РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Клюковська Софія ОлександрівнаУ сучасному світі все більше уваги приділяється людському капіталу та його ролі у впливі на продуктивність та успіх організацій. Жодне сучасне підприємство не може розвиватися без ефективної програми мотивації персоналу, яка має постійно вдосконалюватися під впливом соціальноекономічних умов. Вона в свою чергу має відповідати двом вимогам: бути комплексною та індивідуальною. Ефективне управління програмами мотивації є важливою складовою діяльності суб’єктів готельного бізнесу. Мотивація завжди була одним із факторів якісної та ефективної роботи співробітників, внаслідок чого також підвищується прибутковість готельних компаній та залучення нових клієнтів. Актуальність обраної теми підтверджується тим, що на вітчизняному та зарубіжних ринках посилюється конкуренція за професійні кадри. Правильно ж розроблена програма мотивації може не лише підвищити соціальну, ділову та творчу активність співробітників компанії, а й покращити результати діяльності організації та показники всієї корпоративної індустрії гостинності.Документ Система менеджменту якості суб’єкта готельного/ ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Коваленко Марія ОлександрівнаВ сучасних умовах, коли серед підприємств існує жорстока конкурентна боротьба, необхідно якісно та швидко покращувати всі показники систем підприємства, точність і ефективність виконуваних операцій набувають особливої важливості. Для успішного функціонування готелю, в умавах сучасної кризи, необхідно постійно розвиватися та вдосконалювати свої бізнес-процеси відповідно до умов внутрішнього та зовнішнього середовища, а також потреб споживачів. Конкурентна боротьба, надання послуг без особливої уваги, стрімкий розвиток комп’ютерних технологій та автоматизованих систем управління, доступность інформації про ринок надання готельних послуг та багато іншого можна віднести до сучасних рис середовища існування підприємств готельного господарства. Також змінюється відношення до споживачів, розширюється кількість каналів взаємодії, сегментування інформація про дохід, смаки, вподобання, рівень задоволення гостей та мету перебування.Документ МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кріпак (Томасевич) Дарина ПавлівнаМаркетингова політика ресторанних послуг обумовлена сучасними викликами цифровізації, що забезпечують низку комунікаційних процесів в роботі закладів суб’єктів ресторанного бізнесу. На практиці низка таких закладів використовують не лише офлайн прийоми для власної роботи, а і провадять власну діяльність в мережі інтернет. Це є досить дієвим способом для належної організації роботи з цільовою аудиторією і цільовими споживачами. Також слід зазначити, що в роботі закладів ресторанного бізнесу можуть використовуватись різноманітні прийоми по зовнішній рекламі, зокрема через роздатковий матеріал, листівки, вивіски, бонусні картки для візитів у ресторан, або ж абонементи на відвідування. Все це є також складовою комунікацій ресторанного бізнесу, проте існують також комунікації під час обслуговування безпосередньо в ресторані, за рахунок комунікацій обслуговуючого персоналу, банальної привітливості хостес, чи ввічливості гардеробника. Всі ці аспекти формують єдину систему маркетингу.Документ ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО/ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кудінова Ірина АндріївнаВ умовах динамічного розвитку цифрових технологій та жорсткої конкуренції на ринку готельних послуг, ефективна стратегія цифрового маркетингу стає ключовим фактором успіху для будь-якого готелю. Зростання впливу онлайн-каналів на поведінку споживачів та збільшення використання онлайн-інструментів для бронювання готелів роблять адаптацію маркетингової стратегії до нових цифрових трендів неминучою. Готель "Стара Правда" в Буковелі, як і багато інших готелів, стикається з викликами жорсткої конкуренції та необхідністю виділитися на тлі конкурентів. Ефективна стратегія цифрового маркетингу може стати для готелю "Стара Правда" конкурентною перевагою, що допоможе йому залучити нових клієнтів, збільшити прибуток та сформувати позитивний імідж. Важливість дослідження стратегії цифрового маркетингу готелю "Стара Правда" обумовлена такими факторами: Необхідністю оцінити ефективність існуючої стратегії цифрового маркетингу готелю та визначити її відповідність сучасним трендам.Документ УПРАВЛІННЯ КАР’ЄРОЮ ПЕРСОНАЛУ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кулик Інна СергіївнаЗ урахуванням великої кількості суб’єктів у сфері готельно-ресторанного бізнесу наявна велика конкуренційна боротьба за лідерство. Особливо в контексті готельного бізнесу, управління кар'єрою персоналу стає ключовим аспектом для досягнення високих стандартів обслуговування та конкурентоспроможності на ринку. Сучасний готельний бізнес є динамічною галуззю, де важливо не тільки надати високу якість послуг, але й вивести на перший план фактори, які пов'язані з задоволеністю та розвитком персоналу. Стратегічно важливим елементом для забезпечення стабільної роботи та досягнення цілей підприємства є ефективне управління кар'єрою персоналу.Документ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Курінна Єлизавета ОлександрівнаСучасний світ готельного бізнесу вимагає від підприємств не лише ефективної організації обслуговування гостей, але й створення сприятливого середовища для працівників, розвитку позитивних взаємин з клієнтами та підтримки стійкої конкурентоспроможності. Однією з ключових складових успішної готельної діяльності є корпоративна культура, що формується на основі цінностей, традицій та підходів, що прийняті в межах суб’єкта готельного бізнесу. Розуміння та вивчення процесів формування корпоративної культури стає актуальною задачею у контексті постійних змін у вимогах ринку та споживачів.Документ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО/ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кучеренко Василина ВасилівнаМетоди управління персоналом виступають дуже важливим інструментом механізму ресурсоного менеджменту для будь-якої організації. Важливість обраної тематики дослідження полягає у тому, що заклади підприємств сфери послуг, до яких відноситься і ПП «Сервіс Центр Стрий», на сьогодні мають чимало проблем, пов’язаних з плинністю трудових ресурсів, незбалансованістю рівня забезпеченості різними категоріями працівників, тощо. Ці проблеми становлять реальну загрозу економічній безпеці підприємства. Особливої гостроти проблема набула для тих компаній, які функціонують на межі беззбитковості внаслідок впливу негативних чинників зовнішнього середовища, серед яких найбільші ризики становить війна. Формування ефективного методичного інструментарію управління персоналом також може запобігти такій поширеній проблемі, як вимушене звільнення працівників. Дана проблема ще сильніше підкреслюється в умовах військового стану. Важливо також відмітити те, що підходи до управління персоналом на багатьох підприємствах сфери послуг до сих пір є доволі відсталими та наслідують практику минулих часів, з урахуванням певних соціальних трансформацій.Документ ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сербенюк (Мартинюк) Вероніки ІгорівниРозвиток сфери послуг визнано пріоритетним напрямком вирішення соціально-економічних проблем на національному, регіональному та місцевому рівнях. У сучасних умовах постачальники готельних послуг стикаються з такими проблемами, як ідентифікація клієнтів, виживання, конкурентоспроможність та іншими факторами нестабільного ринкового середовища. Така ситуація актуалізує економічні та організаційні проблеми, пов'язані зі створенням і реалізацією маркетингових стратегій розвитку готельних послуг, метою яких є створення орієнтованих на кінцевого споживача, відносно недорогих і ефективних маркетингових інструментів, заснованих на використанні сучасних технологій.Документ DIGITAL-ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ СУБЄКТОМ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Михайленко Анастасія ОлександрівнаСучасний готельно-ресторанний бізнес стикається з необхідністю адаптації до стрімкого розвитку цифрових технологій, які впливають на усі аспекти господарювання. Одним із ключових напрямків цієї трансформації є впровадження цифрових технологій у управління ресторанним бізнесом. Актуальність даної теми обумовлена необхідністю ресторанного бізнесу адаптуватися до зростаючих очікувань споживачів та швидкого розвитку технологічного прогресу. Відмінності у споживчому підході, вимагаючи зручності та інновацій у обслуговуванні, роблять актуальним питання використання цифрових технологій для оптимізації управлінських процесів у ресторані.Документ Система КРІ менеджера в ресторанному бізнесі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Омельченко Аліна ОлександрівнаУніфікованого набору показників, що забезпечує наповнення, розрахунок та оцінку діяльності менеджерів в ресторанному бізнесі наразі не існує. Проте останнім часом заклади ресторанного господарства у своїй управлінській практиці все частіше використовують термін KPI, що являє собою абревіатуру та розшифровується як Key Performance Indicators. KPI є частиною системи оцінки діяльності персоналу, будучи складним і багатогранним інструментарієм оцінки. Використання системи КРІ для оцінювання ефективності менеджера в ресторанному бізнесі забезпечує: передачу стратегічних цілей працівникам; відстеження підсумків діяльності, побудову дерева цілей із системою метрик; моніторинг проблем, що виникають, з їх оперативною ліквідацією; оцінку ефективності підлеглих; розподіл обов'язків, оптимізацію планів, необхідну зміну цілей, мотивацію персоналу.Документ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ СУБЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шевченко Любов ВіталіївнаУправління персоналом в готельному бізнесі є критичним елементом для досягнення успіху і стабільності. Швидка зміна технологій, зростання конкуренції та вимоги клієнтів ставлять перед готелями виклик в ефективному управлінні персоналом. Здатність залучати, тренувати і утримувати висококваліфікований персонал, спроможний забезпечувати високий рівень обслуговування, стає ключовим чинником конкурентоспроможності. Рівень дослідженості теми. Проблемі управління персоналом суб’єктів готельного бізнесу присвячено праці науковців та дослідників: М.В. Адаменко, О.К. Байрачної, Я.О. Барибіної, С.С, Бєляєвої, В.В. Гавренкова, І.І. Калініної, А.О. Климчук, Т.С. Кукліної, Г.В, М. Босовської та інших. Не зважаючи на таку увагу до теми дослідження, аспекти управління персоналом в умовах економічної нестабільності залишаються актуальними та відкритими для дослідження.Документ РОЗВИТОК МЕРЕЖІ СУБЄКТІВ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ НА УМОВАХ ФРАНЧАЙЗИНГУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Пекарська Аліна СергіївнаТема франчайзингу в галузі ресторанного бізнесу та обслуговування має високий потенціал дослідження через її важливість для підприємництва і вплив на економіку та споживачів. Проблемі розвитку мережі субєктів ресторанного бізнесу на умовах франчайзингу приділено увагу таких іноземних та вітчизняних дослідників: Н.В. Безрукова, О.Г. Вдовічена, Н.А. Глушаченко, Ю.О. Добрянська, О.П. Корольчук, О.Я. Лотиш, О.О. Мартиненко, Л.В. Момот, С.В, Огінок, Л.М. Побоченко та інші. Не зважаючи на таку увагу до проблеми дослідження та наявність напрацювань, заявляти про повне вирішення цього питання, навіть у випадку значного обсягу наукових розробок, неможливо. Це ще раз підкреслює актуальність і важливість обраної теми для дослідження. Метою є розроблення та обґрунтування методичних та практичних засад розвитку мережі субєктів ресторанного бізнесу на умовах франчайзингу.Документ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рибалко Олександра ВолодимирівнаАктуальність дослідження методів управління персоналом ресторану визначається низкою факторів, що впливають на успішну діяльність гастрономічного закладу. Управління персоналом грає ключову роль у створенні позитивного враження про ресторан та забезпеченні його конкурентоспроможності. Вивчення методів управління персоналом дозволить визначити, наскільки організаційна культура впливає на ефективність персоналу та як її можна оптимізувати. Таким чином, ця робота є діловою необхідністю, оскільки дозволяє виявити оптимальні стратегії, що сприяють досягненню високої якості обслуговування та забезпеченню стійкої конкурентоспроможності у галузі гостинності.Документ МОТИВАЦІЙНІ ПРОГРАМИ СУБ'ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО/ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Різон Анастасія МиколаївнаВ умовах формування нових форм господарювання, підвищення якості та продуктивності праці на підприємствах досягається шляхом правильного вибору системи мотивації персоналу та оплати праці. Конкретно розроблена система мотивації праці, її ефективності та продуктивності дозволяє активізувати людські ресурси, зацікавлювати працівників у підвищенні особистих результатів, прояві творчого потенціалу, збільшенні рівня їхньої компетенції та поліпшенні якості виконуваних робіт. Стимулювання і мотивація праці відіграють велику роль в успішному функціонуванні підприємства, оскільки вони спрямовані на орієнтування працівника до ефективної праці, яке не лише компенсує витрати підприємства, а й дозволяє отримати певний прибуток, що у подальшому використовується на виплату податків до державного бюджету, розширення виробництва.Документ МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ СУБ‘ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Супрун Анастасія СергіївнаМаркетингова діяльність у ресторанному бізнесі є критично важливою для успіху будь-якого гастрономічного закладу. У світі, де вибір ресторанів і кулінарних пропозицій безмежний, ефективні маркетингові стратегії стають ключовим фактором, який відрізняє успішні заклади від тих, що не можуть втриматися на плаву. Маркетинг у ресторанному бізнесі перестає бути просто інструментом просування, перетворюючись на мистецтво створення унікального ідентичного образу, який залучає та захоплює клієнтів. Важливість маркетингу в цій сфері неможливо переоцінити. Від аналізу цільової аудиторії до створення унікального бренду, від розробки стратегій цифрового просування до управління клієнтським досвідом – кожен аспект відіграє свою роль у формуванні загального образу ресторану. Сучасний ресторанний бізнес змагається не лише у сфері якості їжі чи оригінальності інтер'єру, а й у сфері створення незабутнього досвіду для кожного відвідувача.Документ БРЕНДИНГ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сухомейло Анастасія МихайлівнаДослідження брендингу суб'єкта готельно- ресторанного бізнесу є актуальним завдяки зростанню конкуренції в цьому секторі. Сучасні споживачі все більше ставлять акцент на унікальний досвід та емоції, які отримують від відвідування готелю або ресторану. Ефективний брендинг дозволяє виділятися серед конкурентів, створювати відмінне сприйняття марки та позитивне враження від послуг. Також, бренд є ключовим елементом для привертання нових клієнтів та утримання постійного клієнтського бази. Враховуючи зростання важливості онлайнприсутності, дослідження в області брендингу допомагає виробляти стратегії для ефективного взаємодії з аудиторією через різноманітні канали комунікації. Від так, розвиток технологій і зростання впливу соціальних мереж роблять брендинг ще більш критичним для успіху готельноресторанного бізнесу.Документ Формування корпоративної культури ресторану «Прага», м.Київ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Томащук Марія БогданівнаКорпоративна культура є одним із найважливіших факторів, що впливають на успіх підприємства. Вона визначає цінності, норми поведінки та взаємодії працівників, а також їхнє ставлення до компанії та її продуктів/послуг. У сучасних умовах, коли конкуренція на ринку праці є високою, формування ефективної корпоративної культури є одним із ключових завдань для будь-якого підприємства. Це дозволяє залучити та утримати високоякісних працівників, підвищити їхню мотивацію та продуктивність праці, а також створити позитивний імідж компанії.Документ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ РЕСТОРАННОЇ МЕРЕЖІ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Фроленок Данило ВалерійовичАктуальність дослідження управління продажами в ресторанному бізнесі, зокрема у контексті ресторанної мережі "Avalon" у місті Київ, обумовлена рядом факторів. Перш за все, ресторанний бізнес є однією з найбільш динамічних та конкурентних сфер. Зростання уваги до якості обслуговування, різноманітності меню та унікальності гастрономічного досвіду ставить перед рестораторами нові виклики. У цьому контексті, ефективне управління продажами виходить на передній план, оскільки воно безпосередньо впливає на прибутковість та популярність закладу. Додаткову актуальність теми надає зміна споживацьких вподобань та поведінки. Сучасні клієнти ресторанів все більше цінують не тільки якість їжі, але й загальну атмосферу, рівень сервісу та інноваційні підходи у подачі страв. Такі тенденції змушують рестораторів постійно адаптуватися, інновувати та шукати нові методи просування своїх послуг. Управління продажами в цьому випадку стає ключовим інструментом для забезпечення відповідності закладу сучасним вимогам ринку.Документ УПРАВЛІННЯ АНТИКРИЗОВИМИ ЗАХОДАМИ СУБʼЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хаценко Марія СергіївнаУ сучасних умовах, коли бізнес стикається з різноманітними викликами та труднощами, питання антикризового управління стає важливим елементом стратегії розвитку для багатьох галузей, зокрема готельного бізнесу. Управління антикризовими заходами є ключовим аспектом забезпечення стійкості та успішності підприємства в умовах несприятливих обставин. Готельний бізнес, що відіграває значущу роль у сфері туризму та гостинності, стає об'єктом впливу різних криз та змін на ринку. Від фінансових криз до глобальних пандемій, готельні підприємства стикаються із завданням забезпечення ефективного управління в умовах нестабільності та невизначеності. В контексті глобальних трансформаційних процесів та нестабільності економічного середовища, готельні підприємства все частіше стикаються з кризовими ситуаціями, такими як фінансові злети та падіння, зміни на ринку, технологічні перетворення, природні катастрофи, епідемії і політичні кризи. В умовах таких криз готелі повинні швидко адаптуватися та реагувати на нові умови, щоб зберегти свою конкурентоспроможність та стійкість. Тому, дослідження та розробка ефективних стратегій управління під час кризових ситуацій стають надзвичайно важливим завданням.Документ УПРАВЛІННЯ ДОХОДАМИ СУБ’ЄКТА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хорунжа Софія ЮріївнаОсновною метою створення, підтримки та розвитку будь-якого бізнесу є отримання прибутку. З моменту зародження вся діяльність бізнесу спрямовано створення, зростання і максимізацію прибутку. Основним засобом отримання прибутку суб’єктом бізнесу є формування та управління доходами. До складу доходу входять усі без винятку надходження за реалізовані продукти (роботи, послуги) та інше майно (у тому числі цінні папери), а також майнові права у валютній або натуральні форми. З метою ефективного використання доходів використовується системний підхід, що заснований на розгляді доходів і витрат як цілісний об'єкт і представляє собою сукупність взаємозалежних елементів. З позицій цього підходу і доходи, і витрати також розглядаються як цілісні об'єкти, які включають взаємопов'язані та взаємозумовлені елементи. Системний підхід націлений на дослідження будь-якого об'єкта як складної цілісної соціальноекономічної системи та спрямований на наукове пізнання об'єкта з погляду теорії та практики. У зв'язку з цим, є актуальною проблема управління доходами.Документ УПРАВЛІННЯ РЕСУРСНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Підлісна Анастасія ВікторівнаПродовження війни в Україні актуалізує розгляд економічних важелів як інструментів забезпечення ефективності діяльності суб’єктів бізнесу. Загострення кризових процесів потребує формування, збереження і розвитку ресурсного потенціалу готельних підприємств з метою забезпечення їхнього виживання і підтримування конкурентоспроможності. Неперервна зміна запитів споживачів, розширення спектру їхніх потреб на фоні кризових процесів загострює і ускладнює цю проблему, оскільки кожне підприємство повинно орієнтувати систему управління на прогнозування необхідного ресурсного забезпечення.Документ ДІАГНОСТИКА ВПЛИВУ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА УПРАВЛІННЯ СУБʼЄКТОМ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бирюк Анна ВячеславівнаАктуальність теми. На сьогодні ресторанний бізнес - одна з найбільш перспективних і швидкозростаючих галузей, що приносить по всьому світу багатомільйонні прибутки. Цей бізнес як одна з галузей несе в собі величезний потенціал для українського ринку, здатний приносити стійкий дохід у державний бюджет. В останнє десятиліття в Україні спостерігався динамічний підйом у сфері ресторанного бізнесу, один за іншим відкривалися різні ресторани, з’являлися інноваційні формати їх діяльності. Проте з 2020 року даний вид підприємництва опинився на межі виживання. Винна в цьому явище пандемія Сovid-19, яка руйнівно вплинула і навіть змінила діяльність підприємств ресторанного господарства. Але найболіснішим викликом для ресторанної індустрії та і для всієї країни в цілому, стало повномасштабне вторгнення російських військ на українську територію 24 лютого 2022 року. Війна в Україні повністю змінила і суспільство, і економічний стан країни.Документ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ КОРПОРАТИВНИХ ЦІННОСТЕЙ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бондаренко Галина ВасилівнаАктуальність дослідження. У сучасних умовах глобальної конкуренції та швидкого розвитку технологій, високі вимоги споживачів до якості продукту в індустрії туризму та гостинності стають визначальним фактором для успіху підприємства у довгостроковій перспективі. Корпоративна культура готельної компанії має прямий вплив на її конкурентоспроможність, сприяє прискоренню та збільшенню обсягів реалізації, і виступає як інструмент досягнення стратегічних цілей готелю, що є особливо актуальним в умовах сучасної кризи. Оптимально сформована корпоративна культура дозволяє забезпечити стабільність та єдність організації, утримуючи її в лідируючому положенні на ринку у довгостроковій перспективі.Документ Комплекс маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гайдаєнко Богдан ВіталійовичАктуальність теми. Актуальність дослідження на тему "Комплекс маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесу" можна розглядати з декількох аспектів, які відображають важливість цієї теми в сучасному бізнес-середовищі. Перш за все, сфера ресторанного бізнесу є надзвичайно конкурентною. Щодня з'являються нові заклади, кожен з яких прагне залучити увагу клієнтів. У цьому контексті, маркетинг виступає не просто як інструмент просування, а як стратегічний елемент, що визначає успіх чи невдачу ресторану. Зростання конкуренції вимагає від суб’єктів ресторанного бізнесу застосування інноваційних підходів та креативних рішень у сфері маркетингу, щоб виділитися серед численних конкурентів.Документ Маркетингове планування діяльності суб’єкта ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гоцуляк Яна СергіївнаАктуальність теми. У ресторанному бізнесі зростає конкуренція, а ринок ресторанних послуг стає все більш розвиненим та конкурентоспроможним. Ресторан «Mont Blanc» стикається з необхідністю ефективного ведення бізнесу в умовах жорсткої конкуренції. Сучасний ресторанний бізнес обумовлює необхідність активного використання маркетингових стратегій для забезпечення конкурентоспроможності. Сьогодні кожен ресторан опинився в умовах важкої конкуренції на розвиненому та конкурентоспроможному ринку сфери гостинності, де маркетинг стає важливим інструментом для залучення та утримання клієнтів. Таким чином, актуальність даної роботи полягає в обґрунтуванні ефективних маркетингових стратегій, які дозволять ресторану «Mont Blanc» не лише виживати в умовах конкуренції, а й забезпечувати стабільний ріст та задоволення потреб клієнтів, роблячи акцент на сучасні тенденції у сфері маркетингу.Документ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНОГО / РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Денисенко Назарій БорисовичАктуальність теми. Індустрія гостинності досягла значного розвитку в останні роки, як у світі, так і в Україні. Звісно нам варто набиратися досвіду в іноземних колег, але вже зараз саме завдяки міжнародним готельним мережам,які представлені в нашій країні ми маємо змогу вийти на новий рівень в цій сфері. Міжнародні готельні оператори привносять в український готельний бізнес новітні технології, стратегії розвитку, в тому числі, і нові шляхи збуту послуг. Чимало каналів збуту втратили свою актуальність і значимість, але з’явилися нові, більш розвинені, більш зручні, більш безпечні. Вони є необхідною і чи не найважливішою частиною як маркетингової стратегії, так і готельного бізнесу в цілому.