Підручники I Textbooks
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ АНАЛІЗ І КОНТРОЛЬ КОНЦЕНТРАЦІЇ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2012) Герасименко, Анжеліка ГригорівнаУ підручнику розкрито теоретичні та процесуальні засади концентрації суб’єктів господарювання, методологію та інструментарій аналізу впливу концентраційних угод на рівень конкуренції як на окремому релевантному ринку, так і в галузі чи економіці в цілому. Висвітлено механізми державного контролю за реалізацією концентраційних угод. До кожної теми наведено тестові завдання, питання для самоконтролю. Окремі теми супроводжуються ситуаційними та практичними завданнями. Підручник призначено для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності «Управління у сфері економічної конкуренції», а також аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, працівників Антимонопольного комітету України, всіх тих, хто цікавиться проблемами концентрації суб’єктів господарювання.Документ ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ РЕКЛАМНОГО ТА PR-АГЕНТСТВА(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мельникович, Олена МиколаївнаУ підручнику розглянуто теоретичні та практичні основи організації діяльності рекламних та PR-агенцій. Представлено класифікацію цих підприємств за різноманітними класифікаційними ознаками. Подано ґенезу та еволюцію розвитку рекламного та PR-бізнесу в світі та Україні. Проведено оцінку українського ринку реклами та PR, визначено тенденції його розвитку. Викладено підходи до формування асортименту послуг рекламної та PR-агенції, цін на різноманітні рекламні та PR-продукти. Представлено способи формування оплати послуг рекламного та PR-агентства. Подано етапи управління стосунками з клієнтами рекламних та PR-агентств, особливості проведення та участі підприємств в рекламних та PR-тендерах. Надано підходи щодо впровадження CRM-системи на підприємствах рекламного та PR-бізнесу, способи просування послуг агенцій. Підручник містить багато прикладів з організації роботи українських та зарубіжних підприємств рекламного та PR-бізнесу. Видання призначено для науковців, викладачів, студентів і рекламної спільноти в агенціях та підприємствах-замовників, а також для тих, хто вивчає питання організації роботи рекламних та PR-агенцій.Документ ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ (ТОМ 1). ТЕХНОЛОГІЯ ПРОДУКТІВ РОСЛИННОГО ПОХОДЖЕННЯ(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гніцевич, Вікторія Альбертівна; Кравченко, Михайло Федорович; Штангеєва, Надія ІванівнаУ підручнику розглянуті технологічні аспекти виробництва харчових продуктів рослинного походження, їх харчова та біологічна цінність, особливості підготування сировини, класифікація, асортимент і технологія виробництва окремих груп, вимоги до якості. До кожної теми наведені контрольні питання. Теоретичний матеріал відповідає програмі дисципліни «Харчові технології». Для студентів закладів вищої освіти спеціальності «Харчові технології» освітнього ступеня «бакалавр».Документ ПРОЕКТУВАННЯ ТОРГОВЕЛЬНИХ ОБ’ЄКТІВ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Мазаракі, Анатолій Антонович; Ільченко, Наталія Борисівна; Кавун-Мошковська, Ольга ОлександрівнаУ підручнику висвітлюються проблеми визначення суб’єктом господарювання потреби у будівництві нового або реконструкції існуючого торговельного об’єкта, розроблення та погодження проектів, оцінки потенціалу місця розташування та особливостей впливу наявних пішохідних і автомобільних потоків на асортиментний профіль магазину. Приділено увагу основним вимогам до проектування торговельної й неторговельної площ магазину та облаштування зон приймання, зберігання товарів та підготовки їх до продажу, а також особливостям проектування хлібопекарень, виробничих і кулінарних цехів у торговельному об’єкті. Розглянуто специфіку проектування торговельних центрів, складів та розподільчих центрів. Для студентів, аспірантів, викладачів закладів вищої освіти, а також фахівців і консультантів у галузі торговельної нерухомості, дизайнерів, архітекторів.Документ СВІТОВИЙ РИНОК ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2015) Мазаракі, Анатолій Антонович; Мельник, Тетяна Миколаївна; Юхименко, Володимир Миколайович; Костюченко, Валентина Миколаївна; Кудирко, Людмила Петрівна; Бохан, Аліна Василівна; Артамонова, Галина Володимирівна; Головня, Юлія Ігорівна; Дугінець, Ганна Володимирівна; Донченко, Олена Олегівна; Дьяченко, Ольга Володимирівна; Зубко, Олена Віталіївна; Іксарова, Наталія Олександрівна; Кам’янецька, Оксана Володимирівна; Ладиченко, Катерина Іллівна; Тронько, Віра Володимирівна; Покотилюк, Лариса Петрівна; Пугачевська, Катерина Сергіївна; Головачова, Ольга Сергіївна; Литвин, Сергій МечиславовичРозглянуто теоретичні засади та практичні аспекти формування світових ринків товарів і послуг, особливості та закономірності їх функціонування за умов динамічності світогосподарських процесів і науково-технічного прогресу. Висвітлено специфіку сегментів світових ринків і напрями інтеграції України до світових ринків у контексті глобалізації, регіоналізації та екологізації. Призначено для студентів, аспірантів, фахівців у сфері міжнародної економіки, міжнародного бізнесу та зовнішньоекономічної діяльності.Документ МІКРОБІОЛОГІЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2015) Рудавська, Ганна Богданівна; Демкевич, Лідія ІллівнаРозкрито питання загальної мікробіології, а також мікробіології товарів народного споживання (продовольчих і непродовольчих). Обґрунтовано роль корисної та шкідливої дії мікроорганізмів з точки зору товарознавства. Призначено для студентів товарознавчих факультетів закладів вищої освіти України ІІІ і ІV рівнів акредитації, спеціалістів у галузі товарознавства продовольчих і непродовольчих товарів, експертів та митників.Документ МИТНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2014) Мельник, Тетяна Миколаївна; Дьяченко, Ольга Володимирівна; Зубко, Олена ВіталіївнаРозкрито ключові категорії та поняття митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності, організаційно-правові основи митного регулювання в Україні, принципи митно-тарифного та нетарифного регулювання, засади визначення митної вартості, специфіка адміністрування митних платежів та застосування митних режимів, порядок організації митного контролю та митного оформлення, основні положення митного регулювання в рамках функціонування інтеграційних об’єднань. Для студентів, аспірантів, фахівців у сфері зовнішньоекономічної діяльності, усіх, хто цікавиться цими питаннями.Документ ТРАНСФЕР ТЕХНОЛОГІЙ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2014) Мазаракі, Анатолій Антонович; Бай, Сергій Іванович; Федулова, Любов Іванівна; Пустовойт, Сергій Володимирович; Совершенна, Ірина Олексіївна; Шовкалюк, Віктор Степанович; Бут, Світлана Юріївна; Яцишина, Клавдія ВалеріївнаУ підручнику розкрито організаційно-економічний механізм трансферу технологій як елемент управління і реалізації інноваційної політики у контексті стратегії інноваційного розвитку країни, охарактеризовано сутність та особливості технологічної інфраструктури, державного регулювання діяльності у сфері технологій, визначено зміст комерціалізації технологій, розглянуто особливості, етапи та форми процесу комерціалізації науково-технічних розробок. Особливу увагу приділено методам оцінювання інтелектуальної власності, ліцензуванню як формі комерціалізації технологій, системі управління трансфером технологій на підприємстві. Призначено для студентів, викладачів, аспірантів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, державних службовців, менеджерів інноваційної діяльності та керівників підприємств і організацій, яких цікавлять питання трансферу технологій.Документ ОСНОВИ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2015) Білецький, Едуард Володимирович; Дорошин, Олександр Титович; Притульська, Наталія Володимирівна; Черепков, Сергій Тимофійович; Янушкевич, Дмитро АнатолійовичВикладено актуальні питання впровадження в Україні системи технічного регулювання відповідно до сучасних міжнародних вимог та вимог директив Європейського Союзу. Розглянуто основні поняття та визначення, які стосуються системи технічного регулювання, науково-технічні та нормативно-методичні основи стандартизації та оцінки відповідності (сертифікації) продукції та послуг. Досліджено питання метрології як науки про вимірювання, методи і засоби забезпечення їх єдності та способи досягнення необхідної точності, а також впровадження сучасних систем управління якістю. Підручник забезпечує освітні дисципліни «Технічне регулювання (основи стандартизації, метрології та управління якістю», «Сертифікація та конкурентоспроможність продукції», «Технічне регулювання (оцінювання відповідності)», «Міжнародне технічне регулювання» та «Управління якістю», які передбачені планом підготовки здобувачів вищої освіти (бакалаврів та магістрів) закладів вищої освіти.Документ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2015) Ортинська, Валентина Василівна; Мельникович, Олена МиколаївнаРозглянуто важливі теоретично-методологічні питання організації маркетингових досліджень. Розкрито зміст та особливості проведення різноманітних видів опитування, спостереження та експериментів. Викладено методичні підходи до дизайну опитних листів. Певні розділи розкривають прикладні питання маркетингових досліджень. Кожний розділ підручника супроводжується завданнями і ситуаційними вправами для обговорення та тестами для перевірки рівня засвоєння матеріалу. Призначено для студентів закладів вищої освіти, які навчаються за напрямом підготовки «Маркетинг», а також керівників та спеціалістів служб маркетингу виробничих і торговельних підприємств.Документ ДЕРЖАВНЕ АНТИМОНОПОЛЬНЕ РЕГУЛЮВАННЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2015) Лагутін, Василь Дмитрович; Боровик, Юлія Ігорівна; Вертєлєва, Оксана Василівна; Герасименко, Анжеліка Григорівна; Головко, Людмила Степанівна; Дідківська, Любов Іванівна; Квіцинська, Надія Володимирівна; Кузьменко, Любов Григорівна; Медведєв, Анатолій Іванович; Михальчишин, Наталія Лук’янівна; Міняйло, Олександр Іванович; Соколовська, Ірина Петрівна; Уманців, Юрій Миколайович; Хрустальова, Вікторія Вікторівна; Щербакова, Таміла АнатоліївнаВ основу підручника покладено курс лекцій, який автори викладають студентам спеціальності «Управління у сфері економічної конкуренції». На системній основі розкрито сучасні проблеми захисту економічної конкуренції. Особливу увагу приділено висвітленню комплексу теоретичних і практичних питань антимонопольного регулювання та контролю в економіці України. Для студентів, аспірантів і викладачів закладів вищої освіти, працівників Антимонопольного комітету України, всіх, хто цікавиться проблемами розвитку конкуренції і регулювання товарних ринків.Документ АУДИТ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2014) Никонович, Марина Олексіївна; Редько, Катерина ОлександрівнаРозкрито найважливіші питання сучасного аудиту. Ґрунтовно висвітлено методичне забезпечення аудиту, його методи, організація та інформаційна база, методика аудиту фінансової звітності господарюючих суб’єктів. Видання призначене для студентів економічного спрямування, керівників підприємств, фахівців з обліку, аналізу та аудиту суб’єктів господарювання.Документ МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2017) Мазаракі, Анатолій Антонович; Мельник, Тетяна Миколаївна; Кудирко, Людмила Петрівна; Бохан, Аліна Василівна; Головня, Юлія Ігорівна; Дугінець, Ганна Володимирівна; Іксарова, Наталія Олександрівна; Кам’янецька, Оксана Володимирівна; Ладиченко, Катерина Іллівна; Тронько, Віра Володимирівна; Зубко, Олена Віталіївна; Пугачевська, Катерина Сергіївна; Севрук, Ірина МиколаївнаВисвітлено загальнотеоретичні і практичні здобутки світової та вітчизняної думки у сфері міжнародних економічних відносин. Систематизовано основні показники оцінювання результативності й ефективності співпраці різних країн в умовах інтернаціоналізації та глобалізації й наведено їх розрахунки. Розкрито проблеми інтеграції України у світовий простір. Охарактеризовано функції міжнародних організацій, викладено основні їхні положення щодо векторів взаємодії національних економік у світовій системі координат. Призначено для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за cпеціальностями «Міжнародна економіка», «Менеджмент ЗЕД», «Міжнародний бізнес», слухачів системи підвищення кваліфікації, післядипломної освіти, аспірантів, підприємців, усіх, хто цікавиться тенденціями цивілізаційного розвитку міжнародних економічних відносин як єдиного цілого світового господарства.Документ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСАМИ ПІДПРИЄМСТВ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Бланк, Ігор Олександрівна; Ситник, Ганна Вікторівна; Андрієць, Віталій СавичВисвітлено основні питання з управління фінансами підприємств: концептуальні засади управління фінансами, методологічні засади побудови систем забезпечення управління фінансами підприємств, теоретичні засади та методичний інструментарій управління активами та капіталом підприємства, методологічні основи управління інвестиціями й грошовими потоками, питання управління фінансовими ризиками, основи антикризового фінансового управління. Розглянуто практикум, який дозволяє здійснити контроль рівня засвоєння теоретичного матеріалу за допомогою питань і тестових завдань, опанувати практичний інструментарій управління фінансами підприємств на основі вирішення ситуаційних вправ. Розраховано на студентів та викладачів економічних вузів, керівників і фінансових менеджерів підприємств.Документ МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Мазаракі, Анатолій Антонович; Мельник, Тетяна Миколаївна; Кудирко, Людмила Петрівна; Іксарова, Наталія Олександрівна; Кам’янецька, Оксана Володимирівна; Ладиченко, Катерина Іллівна; Тронько, Віра Володимирівна; Головачова, Ольга Сергіївна; Сай, Дарія Валеріївна; Зубко, Олена Віталіївна; Севрук, Ірина МиколаївнаРозглянуто концептуальні засади та практичні аспекти здійснення міжнародної маркетингової діяльності підприємств, екзогенні та ендогенні детермінанти впливу на міжнародне маркетингове середовище, маркетингові складові поширених стратегій виходу підприємств на зарубіжні ринки, особливості формування та реалізації міжнародного маркетингового комплексу в умовах глобальних викликів та трансформаційних зрушень у системі міжцивілізаційних та кроскультурних обмінів. Висвітлено сучасні тренди в реалізації маркетингових завдань підприємств, зокрема особливості впровадження глобальних та мультинаціональних стратегій маркетингу транс-національними корпораціями. Призначено для студентів та аспірантів, фахівців у сфері ЗЕД, усіх, хто цікавиться новітніми концепціями та практикою маркетингу в міжнародній діяльності підприємств на сучасному етапі.Документ ТУРОПЕРЕЙТИНГ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Михайліченко, Ганна ІванівнаНаведено рекомендації з проектування нового туристичного продукту / туристичної послуги / туру / турпакету з урахуванням вимог міждержавних та національних стандартів, нормативних документів, організаційних вимог для розроблення маршрутів і турів. Розглянуто процеси організації туроператорського бізнесу, взаємодії суб’єктів туристичного ринку для створення якісного турпродукту, схеми його просування та дистрибуції; формування програм туристичного обслуговування, документального забезпечення процесів створення, комплектування, реалізації турів та планових турпакетів; організації обслуговування туристів. Призначено для користування студентами закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку фахівців сфери туризму, а також практиків, які організовують туристичні подорожі, розробляють туристичний продукт, обслуговують туристів та екскурсантів. Також може бути рекомен¬дований практичним фахівцям для створення інноваційного туристичного продукту на видових ринках.Документ МІЖНАРОДНА СТАТИСТИКА. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДОЛОГІЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2019) Моторин, Руслан МиколайовичРозглянуто питання організації та методології міжнародної статистики. У кожному розділі, окрім викладу теоретичного матеріалу, є контрольні запитання для самоперевірки, а також задачі для самостійного рішення, тести для перевірки знань студентів. Розраховано на бакалаврів та магістрів, які навчаються за економічними спеціальностями, а також аспірантів і викла¬дачів економічного профілю й фахівців, що працюють у сфері статистики і міжнародних економічних відносин.Документ Серія «ТОВАРОЗНАВСТВО І ТОРГІВЛЯ» ТОВАРОЗНАВСТВО Том 1. НЕПРОДОВОЛЬЧІ ТОВАРИ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2019) Мережко, Ніна Василівна; Мокроусова, Олена Романівна; Коптюх, Леонід Андрійович; Коломієць, Тетяна Миколаївна; Глушкова, Тетяна Геннадіївна; Осієвська, Валентина Валеріївна; Караваєв, Тарас Анатолійович; Михайлова, Галина Миколаївна; Сіренко, Світлана Олександрівна; Черняк, Людмила Володимирівна; Андрієвська, Людмила Валентинівна; Марчук, Наталія Богданівна; Калуга, Ніна Василівна; Шульга, Ольга Сергіївна; Золотарьова, Олена Григорівна; Стретович, Світлана Сергіївна; Комаха, Володимир ОлександровичРозглянуто теоретичні основи товарознавства та основні групи непро-довольчих товарів. Системно проаналізовано кожну групу товарів: чинники формування та вимоги до якості, класифікаційні ознаки, характеристика асортименту, основні торгові марки та бренди. Розраховано на викладачів, студентів вищих навчальних закладів нетоварознавчих спеціальностей, працівників торгівлі та споживачів, а також усіх, хто цікавиться товарознавством.Документ СТАТИСТИКА(Київський національний торговельно-економічний університет, 2020) Пирожков, Сергій Іванович; Рязанцева, Валентина Василівна; Моторин, Руслан Миколайович; Головач, Наталія Анатоліївна; Іванченко, Ніна Олексіївна; Міщенко, Яніна Олегівна; Чорний, Антон Юрійович; Антонюк, Олександр АндрійовичУ підручнику викладено теоретичні та прикладні засади статистики, які допомагають набути навички щодо оцінювання й аналізу економічних явищ за допомогою статистичних показників і методів. Висвітлено 11 тем, які містять основні поняття статистичної науки, визначено основні статистичні показники та надано їх економічну інтерпретацію, наведено приклади розв’язання задач. Призначено для студентів, аспірантів, наукових працівників, які вивчають статистику.Документ ІСПАНСЬКА МОВА(Київський національний торговельно-економічний університет, 2019) Клименко, Тетяна ІванівнаПідручник розроблено згідно з програмою та робочою програмою дисципліни «Друга іноземна мова (іспанська)», що вивчається в немовних закладах вищої освіти. Мета видання – навчити здобувачів вищої освіти іншомовному міжкультурному спілкуванню в типових комунікативних сферах та ситуаціях, релевантних для їхнього контингенту, і в межах передбаченої програмою тематики. Призначений для здобувачів ступеня вищої освіти «бакалавр», які вивчають іспанську мову як другу іноземну.Документ ТЕОРІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2019) Білявська, Юлія Вікторівна; Микитенко, Неля ВолодимирівнаУ підручнику викладено теоретико-методичні та практичні аспекти теорії організації, наведено тестові завдання, типові розрахунково-аналітичні задачі, практичні завдання, що сприятимуть опануванню та розвитку у студентів багатьох важливих професійних умінь і навичок та можуть використовуватися для розробки засобів діагностики з державної атестації на першому рівні вищої освіти. До кожної теми додаються глосарій та перелік контрольних питань і завдань. Для поглибленого вивчення питань теорії організації по окремих розділах наведено ситуаційні вправи, які можна використовувати для обговорення на практичних заняттях з дисципліни. Призначений для студентів спеціальності «Менеджмент» для вивчення дисципліни «Теорія організації» на першому рівні вищої освіти, а також для аспірантів та викладачів, які досліджують і цікавляться проблемами менеджменту.Документ СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Лабурцева, Олена Іванівна; Яцишина, Лариса Карпівна; Бондаренко, Олена Сергіївна; Янковець, Тетяна МиколаївнаРозглянуто роль стратегічного маркетингу в сучасній концепції маркетингової діяльності. Розкрито сутність стратегічного аналізу маркетингового середовища, подано методичний інструментарій оцінювання привабливості ринку та маркетингової конку-рентоспроможності бізнесу. Надано характеристику основних груп стратегій маркетингу: стратегій сегментування ринку, вибору цільового сегмента та позиціонування, стратегій конкуренції, стратегій зростання та портфельних стратегій. Окремо виділені питання застосування цифрових технологій у маркетингових стратегіях. Особливу увагу приділено сутності стратегічного маркетингового планування та методичним підходам до оцінювання результативності й ефективності стратегій маркетингу, організації впровадження стратегій та стратегічному контролю маркетингу. Для студентів ЗВО, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг», аспірантів, викладачів економічних ЗВО, керівників підприємств, директорів з маркетингу, спеціалістів служб маркетингу.Документ БАЗОВИЙ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПСИХОЛОГІВ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2016) Латигіна, Алла Григорівна; Буленок, Світлана МиколаївнаМетою підручника «Базовий курс англійської мови для психологів» є цілісне і послідовне засвоєння англій¬ської граматики, професійної лексики, а також формування у студентів об’ємного тематичного англомовного словника з бізнесу та психології. Призначено для студентів, які здобувають освітній ступінь «бакалавр» за напрямом підготовки «Психологія», а також для всіх, хто бажає вдосконалити англійську мову фахового спрямування.Документ УПРАВЛІННЯ МІЖНАРОДНОЮ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА(Київський національний торговельно-економічний університет, 2016) Мельник, Тетяна Миколаївна; Іксарова, Наталія ОлександрівнаВисвітлено сутність та еволюцію підходів до управління міжнародною конкуренто-спроможністю підприємства. Розкрито особливості формування конкурентних переваг на мікро-, мезо- та макрорівнях. Розглянуто сучасні моделі управління міжнародною кон-курентоспроможністю національних економік. Виокремлено галузеві та секторальні детермінанти міжнародної конкурентоспроможності, узагальнено засади формування конкурентоспроможності регіонів, визначено роль кластерів у процесі забезпечення конкурентоспроможності підприємств і регіонів. Підручник призначено для студентів, аспірантів, слухачів системи підвищення кваліфікації, підприємців і фахівців у сфері міжнародної економіки.Документ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2016) Федулова, Любов ІванівнаРозкрито суть і роль інновацій у соціально-економічному розвитку. Охарактеризовано життєвий цикл інновацій, особливості інноваційного процесу та інноваційної діяльності на підприємстві, принципи формування інноваційного потенціалу, структуру ринку інновацій. Розглянуто механізми та інструменти державного регулювання інноваційної діяльності та їх вплив на формування національної інноваційної системи. Запропоновано сучасні підходи до організування інновацій та проектування організаційних структур управління інноваціями. Представлено систему управління інноваціями на підприємстві з врахуванням світових тенденцій, показано взаємозв’язок інноваційної стратегії та інноваційної політики на мікрорівні. Визначено та обґрунтовано засади проєктного управління інноваціями, запропоновано метрику інновацій і методичний інструментарій оцінки ефективності та результативності управління інноваціями на підприємстві. Для студентів, магістрів, аспірантів, спеціалістів організацій та державних службовців, науковців, освітян, що вивчають сучасні проблеми інноваційного розвитку економіки.Документ МИТНА СПРАВА(Київський національний торговельно-економічний університет, 2016) Мережко, Ніна Василівна; Пашко, Павло Володимирович; Рождественський, Олександр ВікторовичРозглянуто складові державної митної справи. Значну увагу приділено тарифному та нетарифному регулюванню ЗЕД, митному контролю та митному оформленню товарів, здійсненню митних формаль¬ностей при переміщенні товарів та транспортних засобів через митний кордон України. Розраховано на викладачів і студентів закладів вищої освіти, працівників митних органів, а також всіх, хто цікавиться проблемами державної митної справи.Документ ОЦІНКА КУЛЬТУРНИХ ЦІННОСТЕЙ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2016) Індутний, Володимир ВасильовичРозглянуто коло питань, пов’язаних з оцінкою культурних цінностей та теоретичні засади і практичні регламенти щодо визначення, оцінки якості, класифікації та прогнозування вартості культурних цінностей. Наведено приклади оцінки пам’яток культури різних типів і видів. Значну увагу приділено добірці прогнозованих показників вартості під час великих обсягів оціночних робіт та обмеженості часу. Для студентів, магістрів і викладачів закладів вищої освіти і всіх, кого цікавлять питання оцінки культурних цінностей.Документ АНГЛІЙСЬКА МОВА МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ ТА МЕНЕДЖМЕНТУ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2017) Латигіна, Алла ГригорівнаПредставлено спеціальну англійську термінологію міжнародного бізнесу та менеджменту. Метою підручника є розвиток практич¬них навичок читання та перекладу фахової літератури, формування навичок професійно орієнтованого мовлення. Призначено для студентів та фахівців, що спеціалізуються з міжнародної економіки, міжнародного бізнесу та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств.Документ ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2017) Лагутін, Василь Дмитрович; Уманців, Юрій Миколайович; Щербакова, Таміла Анатоліївна; Ожелевська, Тетяна Станіславівна; Лебедева, Лариса ВалеріанівнаПрисвячено вивченню еволюції предмета та методу економічної теорії, розкриттю основ функціонування економічної системи, визначенню змісту і структури суспільного виробництва, аналізу конкуренції та наслідків монополії, сутності капіталу та його функціональних форм. Окремі розділи підручника присвячено розгляду природи та функцій кредиту, з’ясуванню особливостей становлення ринкових відносин в аграрному секторі, сутності та джерел формування доходів населення, розкриттю економічних функцій держави. Містить теми з розвитку світового господарства та міжнародних економічних відносин, а також глобальних проблем сучасності. Для студентів галузі знань «Управління та адміністрування» та всіх, кого цікавлять проблеми економічної теорії.Документ ПРОЕКТУВАННЯ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА(Київський національний торговельно-економічний університет, 2017) Мазаракі, Анатолій Антонович; Шаповал, Світлана Леонідівна; Григоренко, Олег Михайлович; Расулов, Раміс Асимович; Тарасенко, Ігор Іванович; П’ятницька, Галина Тезіївна; Расулова, Алла Миколаївна; Палієнко, Олена Олексіївна; Романенко, Роман ПетровичНаведено загальні положення до проєктування закладів ресторанного господарства, підходи до їх концептуального рішення та порядку і вимог до розроблення проєкту загалом. Призначений для студентів ЗВО, коледжів, комерційних училищ, які здійснюють підготовку фахівців напряму підготовки «Харчові технології та інженерія», а також може бути корисний фахівцям-практикам для розроблення проєктної документації, створення нових, реконструкції і технічного переоснащення діючих закладів ресторанного господарства.Документ ТОРГОВЕЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Мазаракі, Анатолій Антонович; Шаповал, Світлана Леонідівна; Тарасенко, Ігор Іванович; Шинкаренко, Ольга ПавлівнаРозглянуто сучасні види торговельного обладнання для магазинів, складів, позамагазинного продажу та технологічного обладнання для кулінарної продукції власного виробництва в торговельних закладах. Надано характеристики, конструктивні особливості, загальні правила експлуатації обладнання для закладів торгівлі. Значну увагу приділено опису обладнання для розрахунку з покупцями та обліку й управління товарно-грошовим обігом, автоматизованих систем у сфері торгівлі. Видання є актуальним для студентів, науковців, викладачів, а також інвесторів, менеджерів та усіх, хто розвиває бізнес в торговельній галузі.Документ ПРАВОЗНАВСТВО(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Крегул, Юрій Іванович; Шестопалова, Людмила МиколаївнаТермінологічний словник містить розташовані в абетковому порядку актуалізовані словникові статті до основних термінів та понять, якими послуговується правознавство як галузь знання та освітня дисципліна, а також корисну суміжну історико-правову інформацію. Призначено для студентів неюридичних спеціальностей, абітурієнтів і широкого загалу.Документ АНГЛІЙСЬКА МОВA ПОЛІТОЛОГІЇ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2021) Латигіна, Алла Григорівна; Латигіна, Наталія АнатоліївнаПідручник «Англійська мовa політології» ознайомлює читача зі спеціальною англійською політичною термінологією. Метою видання є розвиток практичних навичок читання та перекладу фахової літератури, формування мовних компетентностей, необхідних для професійного спілкування. Призначено для студентів закладів вищої освіти та фахівців, що спеціалізуються у галузі політології міжнародної діяльності.Документ УПРАВЛІНСЬКИЙ ОБЛІК(Київський національний торговельно-економічний університет, 2021) Фоміна, Олена Володимирівна; Мошковська, Олена Анатоліївна; Августова, Олена Олександрівна; Головіна, Дар’я Вікторівна; Ромашко, Ольга Миколаївна; Шушакова, Ірина КостянтинівнаПідручник «Управлінський облік» розроблено для формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок з методики та організації управлінського обліку. Структура підручника передбачає теоретичний матеріал, тестові та індивідуальні завдання, контрольні питання за кожною з тем. До типових ситуаційних завдань подано рішення. Підручник призначено для викладачів, аспірантів, студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти та фахівців у сфері управлінського обліку.Документ КОНСОЛІДАЦІЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2021) Костюченко, Валентина Миколаївна; Уманців, Галина Вікторівна; Фоміна, Олена ВолодимирівнаРозглянуто правові вимоги до консолідованої фінансової звітності, облік об’єднання бізнесу, облік і відображення у консолідованій фінансовій звітності інвестицій в асоційовані та спільні підприємства групи, організацію та методику консолідації фінансових звітів, консолідацію фінансових звітів закордонних дочірніх підприємств, розкриття інформації щодо пов’язаних сторін. Призначено для студентів, аспірантів, докторантів, викладачів економічних спеціальностей закладів вищої освіти, керівників і фахівців-менеджерів, бухгалтерів і економістів, а також для тих, хто цікавиться консолідацією фінансової звітності.Документ ТОРГОВЕЛЬНІ МЕРЕЖІ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2021) Кавун-Мошковська, Ольга ОлександрівнаРозглянуто тенденції і перспективи розвитку торговельних мереж в умовах глобалізації світової економіки, типи мережевих структур та їх характерні особливості. Окрему увагу приділено передумовам розвитку торговельних мереж, видам стратегій формування торговельних мереж та особливостям їх застосування, організації маркетингової діяльності торговельної мережі, вибору напрямів диверсифікації діяльності, розвитку власних торговельних марок, специфіці застосування категорійного менеджменту у корпоративній торговельній мережі, управлінню товаропостачанням торговельної мережі, розвитку франчайзингових торговельних мереж, формуванню добровільних об’єднань у торгівлі. Видання призначено для студентів економічних спеціальностей. Може бути корисним аспірантам, викладачам закладів вищої освіти, керівникам підприємств торгівлі та торговельних мереж, а також фахівцям, які цікавляться питаннями формування та управління розвитком торговельних мереж.Документ ТОВАРОЗНАВСТВО (Том 5) БУДІВЕЛЬНІ ТА МЕБЛЕВІ ТОВАРИ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2020) Сім’ячко, Олена Іванівна; Комаха, Володимир Олександрович; Комаха, Ольга СергіївнаУ підручнику висвітлено питання з товарознавства таких груп, як будівельні та меблеві товари. Кожна група товарів розглядається системно, починаючи від чинників формування споживних властивостей товарів, класифікаційних ознак асортименту, вимог до якості та безпечності товарів і завершуючи характеристикою асортименту, особливостями продукції провідних вітчизняних та світових виробників, тенденціями розвитку асортименту та оцінкою якості. Підручник рекомендовано для студентів спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» ступеня вищої освіти «бакалавр».Документ ТОВАРОЗНАВСТВО (Том 3.) ЕЛЕКТРОТОВАРИ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2020) Андрієвська, Людмила Валентинівна; Глушкова, Тетяна Геннадіївна; Марчук, Наталія БогданівнаУ підручнику подано основні відомості про види електротоварів, описано їх споживчі характеристики, класифікаційні моделі, асортимент, методи товарознавчої експертизи, які необхідні для визначення якості, а також основні вимоги щодо безпечності їх споживання та утилізації. Підручник призначений для студентів та викладачів закладів вищої освіти.Документ ТОВАРОЗНАВСТВО (Том 2) ЮВЕЛІРНІ ВИРОБИ ТА ГОДИННИКИ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2020) Індутний, Володимир Васильович; Пірковіч, Катерина Анатоліївна; Сім’ячко, Олена Іванівна; Марчук, Наталія БогданівнаВисвітлено споживні властивості ювелірних виробів і годинників, а також формування їх асортименту в контексті загальної товарознавчої оцінки матеріалів і технологій, використаних для їх виробництва. Приділено увагу основним сучасним тенденціям розвитку ринку ювелірних виробів та годинників, методам товарознавчої експертизи. Видання призначене для студентів, викладачів та фахівців у галузі товарознавства.Документ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Мазаракі, Анатолій Антонович; Бай, Сергій Іванович; Миколайчук, Ірина Павлівна; Гарафонова, Ольга Іванівна; Дорошук, Ганна Анатоліївна; Воронкова, Алла Еженівна; Присяжнюк, Анна Юріївна; Білявська, Юлія Вікторівна; Хмурова, Вікторія ВалентинівнаРозкрито сутність та різновиди змін як основи розвитку організацій, обґрунтовано необхідність їх впровадження у складних та мінливих умовах, чинники, що впливають на результати їх успішної реалізації. Охарактеризовано зміст, складові й етапи процесу управління організаційними змінами. Висвітлено аспекти поведінки персоналу в управлінні організаційними змінами, процес розроблення та різновиди стратегій організаційних змін, особливості концепції організаційного розвитку, оцінювання результативності та ефективності впровадження змін у практичну діяльність організацій. Призначено для студентів, викладачів, аспірантів, слухачів курсів підвищення кваліфікації, державних службовців, керівників всіх рівнів управління підприємств та організацій, які цікавляться питаннями управління змінами.Документ МІЖНАРОДНА ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНИ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2018) Мазаракі, Анатолій Антонович; Мельник, Тетяна Миколаївна; Гончаренко, Олена Віталіївна; Коровайченко, Наталя Юріївна; Ладиченко, Катерина Іллівна; Пʼянкова, Олена ВасилівнаУ підручнику розглянуто концептуальні засади та практичні аспекти розвитку міжнародної економічної діяльності, особливості форм її реалізації для України, організаційно-правові основи митно-тарифного та нетарифного регулювання, специфіку валютної політики, засади оподаткування та кредитно-розрахунковий механізм міжнародних економічних операцій, форми участі вітчизняних підприємств у міжнародних економічних відносинах та їх документальне забезпечення, визначення ефективності міжнародних економічних операцій, міжнародне економічне співробітництво національної економіки в умовах поглиблення інтернаціоналізації. Для студентів, аспірантів, фахівців у сфері міжнародної економічної діяльності, усіх, хто цікавиться цими питаннями.Документ ТЕОРІЯ ДЕРЖАВИ І ПРАВА(Київський національний торговельно-економічний університет, 2019) Марчук, Валентин Мефодійович; Ніколаєва, Людмила Вікторівна; Гуржій, Тарас Олександрович; Тімашов, Віктор Олександрович; Гайворонський, Євген Петрович; Корольков, Олексій ВалерійовичЗа умов правової держави, яка інтенсивно формується, особливого значення набуває юридична діяльність у всіх сферах демократичного суспільства. Зростає роль юристів-професіоналів та необхідність їх підготовки для всіх ділянок суспільного життя. Призначено для студентів-правознавців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» професійного спрямування «Правознавство» усіх форм навчання, а також усім, кого цікавлять питання правознавства.Документ ТОВАРНА НОМЕНКЛАТУРА ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ(Київський національний торговельно-економічний університет, 2019) Мережко, Ніна Василівна; Калуга, Ніна Василівна; Караваєв, Тарас АнатолійовичУ підручнику висвітлено теоретичні та практичні питання класифікації товарів згідно з товарною номенклатурою зовнішньоекономічної діяльності. Значну увагу приділено еволюції товарних номенклатур, структурі міжнародної та національної товарної номенклатури (УКТЗЕД), правилам класифікації товарів, особливостям визначення кодів продовольчих та непродовольчих товарів, порядку прийняття класифікаційних рішень при митному оформленні товарів. Для викладачів і студентів закладів вищої освіти, працівників митних органів, а також усіх, хто цікавиться проблемами державної митної справи та зовнішньоекономічної діяльностіДокумент ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙНИ(Державний торговельно-економічний університет, 2022) Гамова, Ірина В’ячеславівнаУ підручнику розглянуто еволюцію інформаційно-психологічного протиборства, розкрито сутність, методи і засоби ведення інформаційних війн, спеціальних інформаційних операцій та маніпуляційних прийомів. Видання містить питання для перевірки та контролю знань з дисципліни. Для студентів усіх форм навчання освітнього ступеня «бакалавр» закладів вищої освіти. The textbook examines the evolution of information and psychological warfare, reveals the essence, methods and means of conducting information wars, special information operations and manipulation techniques. The publication contains questions for testing and controlling knowledge of the discipline. For students of all forms of study with a bachelor's degree at higher education institutions.