МЕНЕДЖМЕНТ: ІМПЕРАТИВИ ТА ВИКЛИКИ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Удосконалення системи менеджменту на підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Яфаєв, К.Документ Аналіз характеристик діяльності ТОВ «Бехівський гранітний кар’єр» для зміни іноземних власників(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ярошенко, А.В статті проаналізована діяльність ТОВ «Бехівський гранітний карʼєр» з 2006 по 2020 роки під керівництвом власників з Португалії, які інвестували в створення підпри¬ємства 20 млн євро. Доведено, що іноземне керівництво підприємства у 2021 році вирішило змінити власника на керівника української корпорації «МС-Капітал» в умовах повернення в Португалію інвестованих 20 млн євро та продовження роботи карʼєра.Документ Концептуальні засади формування конкурентної стратегії на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Янчукова, Д.Стаття спрямована на висвітлення основ і сутності конкурентної стратегії в роботі вітчизняних підприємств. Надано характеристику видів конкурентних стратегій підпри¬ємств, візуалізовано показники ефективності конкурентних стратегій. Сформовано низку етапів для формування конкурентних стратегій, а також наведено перелік принципів для підтримки такого процесу.Документ Розроблення конкурентної стратегії компанії на ринку будівельних матеріалів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шаповалов, Б.В даній статті нами було досліджено розробку конкурентної стратегії компанії на ринку будівельних матеріалів. Досліджено, що конкурентна стратегії є частиною загальної стратегії компанії та визначає засоби боротьби компанії на ринку. Нами було проаналізо-вано ринок будівельних товарів та проведений аналіз конкурентних позицій досліджуваної компанії – ТОВ «Епіцентр К» . В підсумку нашого дослідження нами було запропоновано конкурентну стратегію, яка буде рекомендованою для використання для всіх компаній на ринку будівельних матеріалів.Документ Управління змінами на підприємстві на засадах упровадження інноваційних технологій(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чміленко, А.В статті проаналізовано управління змінами на засадах впровадження інноваційних технологій на підприємстві. Проаналізовано джерела формування змін на підприємстві. Розглянуто теорії Майкла Біг і Нітін Норіа, теорія зосереджується на фінансових цілях та їх досягненню, а організацію розглядає як систему що розвивається .Документ Формування системи ключових індикаторів успіху підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Тулюпа, Д.У статті розглядається сутність та особливості застосування ключових індика-торів ефективності (KPI) в управлінні підприємством. Розглядаються основні типи KPI, а також переваги та обмеження їх використанні в управлінні сучасними підприємствами. Окрема увага приділяється характеристиці SMART-підходу до розробки KPI. Також в статті аналізуються труднощі і ризики в процесі впровадження KPI. Автором наводяться приклади використання KPI на підприємствах різної галузевої приналежності.Документ Аналіз теоретичних і методичних аспектів управління організаційним розвитком підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Стародубець, А.У статті проаналізовані теоретичні та методичні аспекти управління органі-заційним розвитком підприємства, сформовані в науковій літературі, визначено обʼєкти організаційного розвитку, встановлено напрями організаційних змін для досягнення намічених цілейДокумент Управління конкурентоспроможністю лікеро-горілчаного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Спірідонов, М.В статті досліджено сутність та представлено визначення поняття «конкурен¬то-спроможність», наведено зовнішні та внутрішні фактори впливу на конкурентоспромож-ність лікеро-горілчаних підприємств. Визначено основні кроки в побудові системи управління конкурентоспроможністю лікеро-горілчаного підприємства.Документ Характеристика сучасних підходів до управління реструктуризацією підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Смирнов, О.В статті досліджено сутність та представлено визначення поняття «реструкту-ризація підприємства», наведено основні характеристики сучасних підходів до управління. Узагальнено фактори, які зумовлюють особливості визначення управління реструктури-зацією на підприємстві. Проведено аналіз факторів, що впливають на процес вирішення напрямку впровадження сучасних підходів у підприємство. Визначено основні напрямки управління реструктуризацією підприємстваДокумент Управління конкурентоспроможністю підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Скрицька, І.В статті проаналізовано сутність конкурентоспроможності підприємства. Розгля-нуто та узагальнено основні чинники формування конкурентних переваг підприємств. Узагальнено існуючі моделі управління конкурентоспроможністю на підприємстві. Систе-матизовано етапи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Розглянето методи оцінювання управління конкурентоспроможністю на підприємстві.Документ Підходи до обґрунтування напрямів стратегічного розвитку підприємства в умовах нестабільності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сбехат, Ф.В статті розглянуто різні підходи до стратегічного розвитку в умовах неста-більності зовнішнього середовища підприємства. Розглянуто концепції відомих дослідників щодо визначення стратегічних напрямків розвитку та вибору оптимальних стратегій. Проаналізовано моделі і методи, що використовуються для прогнозування змін у середовищі та розроблення стратегій адаптації. Загальний висновок підкреслює важливість систем-ного аналізу та вибору напряму стратегічного розвитку, що враховує усі аспекти зовніш-нього та внутрішнього середовища підприємства для досягнення конкурентних переваг і успішного розвитку в умовах невизначеності.Документ Business planing as a mechanism for implementating strategies at an enterprise(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Romanov, D.Стаття розглядає ключову роль бізнес-планування у впровадженні стратегій на підприємстві. Вона обговорює процес формування стратегій, важливість визначення мети та цілей підприємства через бізнес-планування та аналізує вплив цього процесу на прийняття рішень та управління ресурсами.Документ The impact of business digitalization on its functioning through the experience of Chinese companies(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Protsenko, O.Документ The role of information technology in ensuring effective sales management(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Kuchiyash, S.Документ Оптимізація бізнес-процесів на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кроковна, В.Документ Розроблення стратегії розвитку підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Корчевський, Д.У статті наведено наукові підходи до визначення сутності стратегії розвитку. Обґрунтовано роль, поняття та характерні особливості розробки стратегії як важливого аспекту в умовах нестабільного зовнішнього середовища. Висвітлено важливі моделі та елементи аналізу зовнішнього середовища, а також виділено основні етапи стратегії розвитку підприємства.Документ Управління кадровими змінами як ключовий чинник забезпечення розвитку підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Козік, В.У статті визначено сутність управління змінами та виділені основні фактори, які впливають на їхнє виникнення на підприємстві. Сформульовано основні стадії та дії менеджерів у процесі реалізації змін на підприємстві. Обґрунтовано методичні інстру¬менти управління змінами на підприємстві та заходи щодо попередження опору негативним змінам.Документ Теоретичні та методичні засади розвитку ключових компетенцій підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ільніцька, Ю.Дана стаття присвячена розгляду підходів до компетенцій підприємства як наук-ового поняття. Викладено теоретичні підходи до змістовної сутності поняття «компе-тенції підприємства». Обґрунтовано сутність та значення поняття «ключові компе-тенції». Наведено класифікацію ключових компетенцій згідно напрямів функціональних процесів. Наведено складові ключової компетенції.Документ Сучасні методи оптимізації бізнес-процесів підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Іщенко, А.В статті проаналізовано сутність поняття та класифікацію бізнес-процесів в системі менеджменту підприємства. Виокремлено ключові групи бізнес-процесів та їх класифіка¬ційні ознаки. Розглянуто методи оптимізації бізнес-процесів. Визначено основні принципи, ¬етапи.Документ Побудова системи ключових показників ефективності торговельного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Зінкевич, М.У статті розглянуто підходи до побудови системи ключових показників ефектив-ності для торговельного підприємства. Визначено систему показників оцінки ефективності функціонування підприємств роздрібної торгівлі з позицій ключових зацікавлених сторін.Документ Шляхи вдосконалення системи управління на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Демешко, Б.У даній статті розглянуто сутність вдосконалення системи управління на підпри-ємстві, основні фактори, що впливають на її ефективність. Розглянуто шляхи вдоско-налення системи управління на підприємстві. Розглянуто основні моделі вдосконалення системи управління на підприємстві. Проведено аналіз методів та інструментів вдосконалення системи управління на підприємстві.Документ Реінжиніринг бізнес-процесів в управлінні підприємством(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гурін, І.У статті розглядається важливість та необхідність реінжинірингу бізнес-процесів для підприємства в умовах сучасного бізнес-середовища. Акцент робиться на конкретних прикладах та використанні методології реінжинірингу для оптимізації та удосконалення функціонування ТОВ «Епіцентр К». Дослідження включає в себе аналіз поточних бізнес-процесів підприємства, виявлення слабких місць та ідентифікацію можливостей для покращення. Застосування інструментів реінжинірингу дозволяє визначити ефективні стратегії та впровадити їх для досягнення оптимальної продуктивності та конкурентоспроможності. Запропоновані рекомендації та практичні рішення, викладені у роботі, можуть слугувати основою для подальших стратегічних та операційних змін в управлінні ТОВ «Епіцентр К».Документ Формування та розвиток іміджу підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Головатий, О.У статті представлено результати теоретичного дослідження, присвяченого сутності поняття «Формування та розвиток іміджу підприємства». Проведено порівняльний аналіз різних підходів до визначення напрямів формування та розвитку іміджу компанії. Висвітлено ключові напрямки, в яких повинні відбуватися процеси формування та розвитку іміджу, з урахуванням сучасних трансформацій бізнес-середовища.Документ Розроблення інноваційної маркетингової політики підприємства в умовах технологічних змін та еволюції споживацького попиту(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Голенач, А.У статті проаналізовано сутність поняття «інноваційного маркетингу». Виокремлено ключові ознаки успішного виведення нового продукту на ринок з використанням маркетингових інструментів. Визначено механізм формування та впровадження інноваційної маркетингової стратегії підприємства, охарактеризовано його основні етапи.Документ Стратегічне планування діяльності підприємства торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гавловський, А.У статті досліджуються особливості стратегічного планування діяльності підприємства торгівлі на прикладі ТОВ «Орнер Груп». Метою дослідження є аналіз і оцінка ефективності стратегічного планування, яке використовується в компанії, та розробка рекомендацій для підвищення її конкурентоспроможності. У процесі дослідження застосовано методи SWOT-аналізу, що дозволяють комплексно оцінити внутрішні і зовнішні фактори, які впливають на діяльність підприємства. Стаття висвітлює ключові аспекти формування стратегічних планів в умовах динамічного ринкового середовища та визначає основні напрями їх реалізації. На основі емпіричних даних компанії «Орнер Груп» виявлено основні виклики та можливості, з якими стикається підприємство, а також запропоновано практичні рекомендації для вдосконалення процесу стратегічного планування, що сприятиме стабільному розвитку та підвищенню рентабельності бізнесу.Документ Основні аспекти інноваційного менеджменту в управлінні підприємством торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Войченко, М.У статті розглянуто основні аспекти інноваційного менеджменту в управлінні підприємством торгівлі. Визначено основні теоретичні засади інноваційного менеджменту та його ключові аспекти в управлінні підприємством торгівлі. Також визначено позивний вплив запровадження інноваційного менеджменту в управлінні підприємством торгівлі та існуючи ризики.Документ Інтеграція принципів сталого розвитку в бізнес-модель ТОВ «ЕПІЦЕНТР К»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Брандт, І.У сучасних умовах глобалізації та зростання екологічної свідомості споживачів важливість інтеграції принципів сталого розвитку в бізнес-процеси компаній значно зростає. Стаття присвячена аналізу процесу впровадження принципів сталого розвитку в бізнес-модель ТОВ «Епіцентр К», яка є одним із лідерів українського ринку в сфері продажу будівельних матеріалів та товарів для дому.Документ Система управління розвитком підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бойко, М.У статті розглянуто актуальність обраної тематики. Досліджено предмет діяльності гіпермаркетів «Епіцентр К». Вивчено організаційну структуру діяльності обраного підприємства. Розглянуто елементи системи стратегічного планування розвитку ТОВ »Епіцентр К», м. Київ. Вивчено підходи до впровадження конкурентних стратегій діяльності обраного підприємства. Розглянуто напрямки підвищення результативності роботи системи стратегічного планування розвитку ТОВ «Епіцентр К», м. Київ. Підведено підсумки дослідження та визначено перспективи продовження проведення досліджень з обраної тематики.Документ Дослідження корпоративної культури підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шпакович, А.Стаття присвячена дослідженню корпоративної культури на підприємстві. В ході дослідження було визначено категорійний апарат «корпоративної культури», наведено основні функції корпоративної культури, також відображено основні напрями розвитку корпоративної культури конкретного підприємства.Документ Сутність формування успішного іміджу підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шелкович, Ю.У статті визначено сутність іміджу підприємства, основні поняття, класифікація. Досліджено значення іміджу в діяльності підприємства. Визначено процес формування успішного іміджу підприємства.Документ Управління комунікаціями в торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Швидкий, В.У статті проаналізовано сутність та розкрито особливості управління комунікаціями в підприємствах торгівлі. Розглянуто особливості побудови системи комунікацій підприємства. Визначено основні етапи пов’язані з формуванням комунікацій підприємства. Описано заходи які слід проводити на підприємстві торгівлі з метою вдосконалення управління комунікаціями.Документ Теоретичні засади стратегічного управління соціальною відповідальністю підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Швалагін, А.The article examines the theoretical foundations of strategic management of social responsibility of an enterprise. Different approaches of scientists to the definition of social responsibility and its elements are generalized. The stages of development of the strategy for managing social responsibility of a modern enterprise are analyzedДокумент Концептуальні основи організаційної культури підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Цокота, О.У статті викладено результати теоретичного дослідження щодо концептуальних основ організаційної культури підприємства. Проаналізовано теоретичні підходи до визначення сутності організаційної культури. Надана класифікація авторська функцій організаційної культури. Визначено місце організаційної культури у сучасній парадигмі менеджменту.Документ Формування HR-бренду підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хмель, С.У статті обґрунтовано відмінність та взаємовплив бренду роботодавця та HR-бренду. Наведено наукові підходи до визначення понять «бренд роботодавця» та «HR-бренд». Розглянуто основні елементи HR-бренду та його місце в структурі бренду роботодавця. Обґрунтовано вплив HR-брендингу та товарного брендингу на привабливість компанії як роботодавця.Документ Роль лояльності працівників як ключового елемента успіху організації та методи її підвищення(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хаустович, Ю.У даній статті розглянуто ключові аспекти поняття «лояльність працівників». Визначено основні стратегії та сучасні тенденції, спрямовані на підвищення рівня лояльності працівників.Документ Сутність диджиталізації та її застосування в управлінні підприємствами(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Фандіков, Д.У статті розглядається сутність та особливості застосування діджиталізації в управлінні підприємствами. Висвітлюється поняття діджиталізації, розкриваються його основні аспекти та процеси, а також вивчається їх роль у вирішенні актуальних завдань сучасного управління підприємствами. Окрема увага приділяється вивченню поглядів вчених на ці поняття та їх тлумачення. Розглядається практичне застосування діджиталізації в управлінні підприємствами та наводяться переваги та недоліки застосування діджиталізації в управлінні підприємствами. В кінці статті наводяться висновки щодо перспектив та викликів діджиталізації в управлінні сучасними підприємствами.Документ Технологія онлайн-рекрутингу на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Соколовський, Є.У статті розглянуто сутність та роль онлайн рекрутингу як бізнес процесу у сучасних умовах. Наведена актуальна інформація щодо інструментів, у тому числі заснованих на функціоналі нейронних мереж. Розглянуто методи та напрями. Описана практична складова сучасних програмних застосунків для автоматизації процесів рекрутування та управління персоналом. Описано позитивний вплив гейміфікації у сфері пошуку, навчання та адаптації. Наведено інформацію щодо перспектив подальшого розвитку у сфері блокчейн рекрутингу.Документ Ключові аспекти управління процесом формування репутації підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Смоляр, Н.Стаття зосереджена на дослідження сутності поняття «ділова репутація», в статті наведено модель структури ділової репутації, висвітлено значимі завдання щодо зміцнення ділової репутації організації за складовими. Наступним було відображено основні етапи побудови ефективної системи управління репутацією.Документ Особливості управління проєктами в благодійних організаціях(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Cинько, О.Стаття присвячена вивченню особливостей управління проектами в благодійних організаціях, розглядаючи їхню унікальну природу та специфіку діяльності. Благодійні організації відіграють значущу роль у вирішенні соціальних проблем та підтримці потребних груп населення, тому важливо досліджувати ефективні методи управління проектами.Документ Управління кроскультурними комунікаціями у банку(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Роздорожний, Д.Cтаття розглядає зміст, особливості та роль кроскультурних комунікацій. Викладено приклади та порівняння різних культур в міжнародному середовищі. Зроблено акцент на особливостях побудови міжкультурних комунікацій у банківській сфері. Розглянуто переваги використання технологічних інструментів та їхній внесок у забезпечення ефективної комунікації та співпраці в банківському секторі.Документ Розроблення кадрової політики підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Прядко, П.У статті наведено визначення змісту поняття кадрової політики підприємства, досліджено його теоретичні аспекти. Наведено методичні підходи до формування нової та покращення існуючої кадрової політики підприємства. Визначено особливості використання різновидності кадрової політики.Документ Управління залученістю працівників підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Орищенко, А.Обґрунтовано значення та зміст поняття «залученість працівників» за різними науковими підходами, визначено складові залученості та задоволеності персоналу на підприємстві. Наведено характеристику методів вимірювання залученості персоналу, зроблено акцент на значенні та використанні інструменту Gallup Q12, розкрито його блоки питань та переваги використання. Викладено драйвери залученості персоналу Обґрунтовано способи заохочення залученості співробітників на підприємстві за різними методичними та практичними підходами.Документ Управління людським капіталом підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Новікова, Л.В статті розглянуті сучасні умови розвитку суспільства, що базуються на інформаційних технологіях, де швидкість економічного зростання та процвітання все більше залежить від інтелектуальних ресурсів, основним носієм яких є трудові ресурси підприємства. Це пояснює, явище критичної необхідності ефективного управління людським капіталом, яке стало базисом для забезпечення розвитку суб’єкта господарювання. Досліджено економічну сутність людського капіталу підприємства, а також підходи до ефективного управління ним у системі керування підприємством. Проаналізовано характеристики управління людським капіталом підприємства, його своєрідні риси, а також визначено потенційно можливі напрями його розвитку.Документ Стратегія відбору та оцінювання персоналу на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Муравйова, М.У статті розглядаються питання стратегії відбору та оцінювання персоналу на підприємстві. Визначено основні етапи та методи, що використовуються в процесі відбору та оцінювання персоналу. Обґрунтовано важливість узгодження стратегії відбору та оцінювання персоналу з загальною стратегією розвитку підприємства.Документ Перспективи розвитку соціальних інновацій в управлінні персоналом на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ляш, Л.У статті обґрунтовано актуальність впровадження соціальних інновацій на підприємствах. Наведено перспективи розвитку соціальних інновацій в контексті цифрової трансформації та впливу змін в управлінні персоналом. Розглянуто типи соціальних інновацій та ключові етапи впровадження соціальних інновацій, що сприяють ефективному управлінню персоналом.Документ Розроблення тренінгової програми для персоналу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Луценко, А.Дана стаття присвячується розробці тренінгової програми для персоналу для підприємства ТОВ «Дельта Текс», що займається виробництвом та продажем текстильного одягу для жінок та чоловіків. Основною метою тренінгової програми є підвищення професійної кваліфікації працівників, а також підвищення особистісних якостей, навичок, мотивації персоналу, що дозволить покращити трудову ефективність співробітників. Аналізуючи потреби у навчанні шляхом оцінки поточного рівня звань, навичок, мотивації у співробітників, дозволить визначити пріоритетні напрямки програми. На основі цього аналізу розробляється детальний план тренінгової програми, що містить в собі етапи планування, розробки контенту, впровадження та оцінки ефективності. У програмі пропонуються різні типи тренінгів, такі як технологічні, управлінські, тренінги з особистого росту, а також з клієнтоорієнтованості. У висновку зазначено про важливість навчання та розвитку персоналу, створення правильної екосистеми, середовища для працівників компанії аби забезпечити конкурентоспроможність та сталий розвиток компанії.Документ Тимбілдинг в управлінні розвитком персоналу на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Липкан, В.У статті розглянуто зміст поняття «тимбілдинг» як інструменту управління розвитком персоналу на підприємстві та його характерні ознаки. Досліджено теоретичні основи тимбілдингу, його переваги та принципи. Наведено приклади практичного використання тимбілдингу. Проаналізовано етапи організації та проведення тимбілдинг-заходів, а також їх вплив на ефективність роботи команди.Документ Професійний розвиток персоналу як метод підвищення залученості працівників підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Літвінський, А.У статті проаналізовано та проведено огляд сутності та цілей розвитку персоналу підприємства. Сформовано основні складові потенціалу розвитку працівників підприємства. Наведено приклад формування цільових значень та критерії розвитку персоналу для підприємства торгівлі.Документ Драйвери залученості в управлінні персоналом підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лабенська, О.У статті розглянуто сутність та основні драйвери залученості в ефективній діяльності підприємства. Наведено визначення поняття залученості персоналу, зазначено важливу роль регулярного анкетування працівників щодо їх задоволеності різними аспектами праці в організації. Наведено методику опитування щодо залученості працівників за моделлю Aon Hewitt. Сформульовано заходи і методи підвищення рівня залученості персоналу на підприємстві та їх вплив на привабливість бренду роботодавця.Документ Управління соціальним розвитком державної установи(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кравчук, Ю.У статті наведено визначення державним розвитком соціального управління, її механізми управління. Визначення ролі розвитку суспільства в сучасних умовах та формування механізмів.Документ Роль культури підприємства в успішному онбордингу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Климчук, І.Документ Стратегія управління талантами: фактори впливу в процесі реалізації та оцінювання(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дяченко, І.Дана стаття присвячена розгляду питання управління талантами на підприємстві та стратегії їх управління. Досліджено сутність та етапи розробки стратегії управління талантами на підприємстві. Оглянуто методичні підходи щодо оцінювання результа-тивності процесу управління талантами. Проведено діагностику факторів впливу на процес управління талантами. Проведено оцінку реалізації стратегії управління талантами. Зроблено прогнозну оцінку ефективності реалізації стратегії управління талантами.Документ Розроблення цифрового бренду роботодавця(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Друзь, Д.У даній статті розглядається тема управління цифровим брендом роботодавця в сучасному онлайн-середовищі. Представлено концепцію цифрового бренду роботодавця та його складові, які визначають успішність позиціонування компанії на ринку праці. У статті обговорюються інструменти цифрового брендингу, які допомагають залучити та утримати талановитих співробітників, такі як платформи соціальних мереж, стратегії контент-маркетингу та інші інструменти цифрового маркетингу для формування корпоративної культури та залучення персоналу до бренду роботодавця також розглядається. This article explores the topic of managing the digital employer brand in today’s online environment. It presents the concept of the digital employer brand and its components that determine the success of positioning the company in the labor market. The article discusses digital branding tools that help attract and retain talented employees, for instance, platforms like social media, strategies such as content marketing, and various other digital technologies for shaping corporate culture and engaging employees with the employer brand is also examinedДокумент Обґрунтування стратегії кадрового забезпечення підприємства на основі аналізу його конкурентного середовища(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Динічук, А.У статті досліджено питання обґрунтування стратегії кадрового забезпечення підприємства на основі аналізу його конкурентного середовища. Автором проаналізовано поняття кадрової стратегії та її роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто методи аналізу конкурентного середовища, які використовуються для визначення ключових компетенцій, необхідних для успішної роботи в конкретній галузі. На основі результатів аналізу запропоновано алгоритм розробки кадрової стратегії, який включає визначення цілей, формування плану залучення та утримання працівників, створення системи оцінювання та розвитку персоналу.Документ Особливості управління діловою репутацією підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Джепбарова, О.У статті розкрито сутність поняття «ділова репутація», а також наведено особливості управління нею. В статті досліджено переваги позитивної ділової репутації підприємства, наведено функції репутаційного менеджменту, досліджено ключові етапи. Наостанок було відображено методики оцінювання ділової репутації на підприємстві.Документ Роль командної роботи персоналу в ефективності діяльності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гусаченко, В.Проведено теоретичний аналіз основних методологічних підходів стосовно трактування сутності дефініції терміну «команда». Визначено відмінності між командою та робочою групою. З’ясовано, що командна робота персоналу здійснює суттєвий вплив на ефективність діяльності підприємства, про що свідчать багато чисельні емпіричні дослідження даної проблематики. Більшість сучасних науковців приходять до висновку, що саме командна робота є безумовно одним з найголовніших чинників ефективності діяльності підприємства в сучасному стрімко змінюючомуся середовищіДокумент Сутність і роль комунікативної стратегії підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гримайло, А.Розглянуто сутність комунікативної стратегії підприємства та її роль в контексті сучасного бізнес-середовища. Визначено важливість ефективної комунікації для успішної діяльності підприємства та запропоновано варіанти комунікативних моделей та етапів для її розробки та успішного впровадженняДокумент Вплив соціальних мереж на рекрутинг та залучення талантів у організації(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ганушевич, В.У статті розглянуто сутність поняття «соціальні мережі у рекрутингу». Зазначено місце використання соціальних мереж у загальній системі підбору персоналу підприємства. Визначено переваги підбору персоналу через соціальні мережі, а також стратегії рекрутингу в соціальних мережах. Проаналізовано ефективність соціальних мереж в рекрутингу, описано їх важливість використання для найму та підбору талантів.Документ Управління розвитком цифрового бренду роботодавця(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Вітязь, О.Дана стаття досліджує стратегії та методи управління розвитком цифрового бренду роботодавця, зосереджуючись на важливості онлайн присутності, залученні талантів та ефективності комунікації. В статті висвітлюються сучасні підходи до створення привабливого бренду роботодавця в цифровому просторі, що включають використання соціальних медіа, мобільних технологій та інших цифрових платформ. Визначено важливість інтеграції інноваційних технологій в стратегії розвитку бренду роботодавця.Документ Використання технологій штучного інтелекту в інноваційній діяльності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бубаренко, А.У статті розглянуто існуючі напрацювання з проблематики прогнозування інновацій. Проаналізовано новітні методи та інструменти прогнозування інновацій. Представлено переваги та недоліки впровадження технології штучного інтелекту з метою прогнозування інновацій. Досліджено правове регулювання роботи ШІ в світі. Зроблено висновки щодо доцільності впровадження даної технології в роботу підприємств.