МІЖНАРОДНИЙ ГОТЕЛЬНИЙ І РЕСТОРАННИЙ БІЗНЕС
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Інтернет-бронювання послуг міжнародної готельної та ресторанної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чернишов, А.Анотація. У статті аналізується розвиток та найважливіші тенденції, освоєння розвитку ринку онлайн бронювання туристичних та готельних послуг в Україні. Характеризується сутність онлайн бронювання, його історія та актуальні можливості використання. Розглядаються тенденції розвитку електронних систем бронювання та резервування туристичних послуг, висвітлено фактори, що впливають на ринок онлайн продажів туристичних послуг, виділено переваги та недоліки організації подорожей з використанням сучасних інформаційних ресурсів. Проаналізовано найуспішніші моделі популярних сайтів, підключених до систем бронювання, розкрито переваги даних сервісів. Розглянуто відмінності структури онлайн тревел ринку України та Європи. Запропоновано шляхи щодо підвищення конкурентоспроможності та використання систем інтернет-бронювання та резервування туристичних та готельних послуг України.Документ Канали дистрибуції готельних послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чала, Т.У статті проаналізовано актуальність дослідження каналів дистрибуції готельних послуг в умовах сучасного конкурентного середовища. Розглянуто вплив цифрових технологій та онлайн-платформ на традиційні канали дистрибуції, а також їх значення для управління онлайн-присутністю та ціноутворенням. Визначено роль розуміння поведінки споживачів і їх переваг у розробці ефективних маркетингових стратегій. Окрему увагу приділено використанню штучного інтелекту та машинного навчання для автоматизації та персоналізації дистрибуційних каналів. Запропоновано рекомендації щодо інтеграції цифрових інструментів та інноваційних технологій для підвищення ефективності та конкурентоспроможності готельних послуг.Документ Корпоративна система hr-енеджменту міжнародної готельної та ресторанної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Німенко, Є.У статті розглянуто сучасні підходи до організації корпоративної системи HR-менеджменту в міжнародних готельних та ресторанних мережах. Проаналізовано ключові елементи HR-системи, особливості їх впровадження та функціонування в умовах глобалізації готельно-ресторанного бізнесу. Досліджено вплив цифрових технологій на трансформацію HR-процесів та підвищення ефективності управління персоналом у міжнародних мережах.Документ Управління споживчою лояльністю у готельному бізнесі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Масловець, М.У статті визначено сутність програми лояльності та особливостей її формування суб’єктами готельного бізнесу. Проаналізовано основні тенденції та особливості формування програм лояльності. Визначено та охарактеризовано фактори та принципи формування програм лояльності. Запропоновано модель управління споживчою лояльністюДокумент Цифровізація маркетингової діяльності ресторанної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мамалига, Д.У статті розглядається вплив цифровізації на маркетингову стратегію ресторанного бізнесу, підкреслюючи роль соціальних медіа, мобільних додатків та інших цифрових технологій у залученні та обслуговуванні клієнтів. Аналізуються основні переваги та виклики цифровізації для ресторанів, а також наводяться приклади успішних стратегій та очікувані тренди майбутнього.Документ Система менеджменту якості суб’єкта готельного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кашпур, А.Розкрито сутність менеджменту якості та особливості його реалізації у підприємствах готельного бізнесу, розглянуто критерії, рівні та методи якості готельних послуг, досліджено методичні підходи до ефективності формування корпоративної системи менеджменту якості, а також наведено напрями та завдання удосконалення системи менеджменту якості готельних послугДокумент Інтегровані маркетингові комунікації підприємств готельного господарства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Данилюк, О.Стаття розглядає поняття та принципи інтегрованих маркетингових комунікацій у контексті діяльності підприємств готельного господарства. Автор проаналізував роль та значення цих комунікаційних стратегій у вдосконаленні рекламних практик та підвищенні конкурентоспроможності готельного бізнесу.Документ Корпоративна система ревеню-менеджменту міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гладка, М.У статті розглядається актуальне питання визначення поняття revenue – менеджменту, його роль у готельному бізнесі, можливості застосування та очікувані результати від використання гнучкого ціноутворення. Проаналізовано походження терміну та галузь, звідки він перейшов у готельну сферу. Описано, які міжнародні готельні мережі першими почали впроваджувати revenue-менеджмент. Визначено вимоги до revenue-менеджерів та їхні обов’язки. Розглянуто рівні системи revenue-менеджменту. Визначено напрямки діяльності готелю, що складають основу revenue-менеджменту (управління доходами). Зазначено, що більшість міжнародних готельних мереж активно використовують інструменти revenue-менеджменту. В Україні ця практика почала розвиватися протягом останніх 10 років під впливом міжнародних мереж, які почали з’являтися з 2005 року.Документ Теоретичні основи дослідження стратегії маркетингу міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гінжелюк, Ю.У статті детально розглянуто теоретичні аспекти дослідження та формування стратегії розвитку маркетингу міжнародних готельних послуг. Проведено аналіз ключових етапів розробки маркетингових стратегій, включаючи їх адаптацію до специфіки глобального ринку готельних послуг. Визначено основні маркетингові стратегії, їхні переваги та недоліки, а також їхній вплив на конкурентоспроможність і довгостроковий успіх підприємства.Документ Програми споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Варцаба, Т.Стаття розглядає сучасні підходи та стратегії, які використовуються готельними мережами для залучення та задоволення споживачів. Автор проаналізував різноманітні програми споживчоорієнтованого розвитку, такі як інтеграція в соціальні мережі, розвиток мобільних додатків, впровадження програм лояльності тощо. Стаття також висвітлює переваги та недоліки використання таких програм у готельній індустрії та надає рекомендації щодо оптимального використання цих стратегій для підвищення конкурен-тоспроможності та забезпечення високого рівня задоволення споживачів. Висновки статті можуть бути корисними для менеджменту готельних мереж, маркетингових фахівців та дослідників у галузі готельного бізнесу.Документ Конкурентоспроможність міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бочкалова, К.У статті досліджено сутність та ключові фактори конкурентоспроможності міжнародних готельних мереж в умовах глобалізації. Проаналізовано вплив різноманітних аспектів діяльності готельних мереж на їх конкурентну позицію на світовому ринку. Розглянуто роль інновацій, якості послуг, маркетингових стратегій та управління людськими ресурсами у формуванні конкурентних переваг. Особлива увага приділена впливу сучасних викликів, таких як пандемія COVID-19 та військові конфлікти, на конкурентоспроможність готельних мереж. Запропоновано класифікацію факторів конкурентоспроможності та визначено перспективні напрями підвищення конкурентоспроможності міжнародних готельних мереж.Документ Брендинг ресторанної мережі на міжнародному ринку(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бадалян, А.У статті розкрито сутність бренду та брендингу у ресторанному бізнесі за різними науковими підходами та обґрунтовано аспекти формування бренду суб’єкту ресторанного бізнесу та досліджено його значення у просуванні ресторанних послуг. Визначено ефективні способи просування бренду на ринок. Проаналізовано головні різновиди стратегій розвитку брендингу та сформовано модель формування сильного бренду під впливом різноманітних чинників, ефективність використання способів просування бренду суб’єкта готельного господарства. Розглянуто питання особливостей формування лояльності споживачів до бренду ресторанної мережі. Показано специфіку чинників конкурентних переваг ресторанних закладів. Відокремлено основні складові лояльності клієнтів як чинника формування конкурентних переваг ресторанного закладу.Документ Розвиток корпоративної культури міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Щегель, В.У статті розглядається суть розвитку корпоративної культури міжнародних готельних мереж, розкриття та аналіз піднятої теми з метою виявлення факторів, що впливають на формування та зміни в корпоративній культурі. Розкрито сутність функцій корпоративної культури (регулююча, комунікативна, мотиваційна, іміджева, інтегруюча), їх місце, особливості реалізації й вплив на якість готельного сервісу. Проаналізовано особливості корпоративної культури найбільших готельних мереж.Документ Корпоративні стандарти якості послуг міжнародної готельної та ресторанної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ткалич, О.У статті розглянуто корпоративні стандарти якості послуг міжнародних готельних та ресторанних мереж. Досліджено ключові аспекти стандартів, включаючи управління персоналом, інтеграцію інноваційних технологій, управління ресурсами та лояльністю клієнтів. Акцентовано увагу на ролі універсальних стандартів у забезпеченні стабільної якості послуг у різних країнах, а також на важливості адаптації до нових викликів, таких як екологічна стійкість та розвиток цифрових технологій.Документ Брендинг національної ресторанної мережі на міжнародному ринку послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сухоручко, Д.У статті розглядається сутність та необхідність використання брендингу суб’єктом ресторанного бізнесу. Сформовано компоненти брендингу для ресторану. Обґрунтовано, що брендинг є ключовим елементом успіху в сфері гостинності, сприяючи зростанню лояльності споживачів, підвищенню доходів і забезпеченню стійкої конкурентної переваги. Розкрито основні етапи реалізації ефективного брендингу при виході ресторанній мережі на міжнародний ринок. Обґрунтовано основні KPI ефективності брендингу.Документ Корпоративна система просування послуг сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рудчик, В.У статті розкрито зміст поняття «послуга», зазначається основні компоненти системи просування послуги, які впливають на конкурентоспроможність підприємств сфери гостинності в сучасних умовах.Документ Стратегія диджитал-маркетингу міжнародної готельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Патлух, М.У статті проаналізовано сучасні стратегії диджитал маркетингу, що використовуються міжнародними готельними мережами, зокрема їх вплив на залучення нових споживачів, підвищення лояльності та покращення впізнаваності бренду. Обґрунтовано ефективність використання інструментів для оптимізації маркетингових процесів і підвищення конкурентоспроможності на глобальному ринку.Документ Брендинг у готельному бізнесі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Косюга, Д.У статті досліджено сучасні світові тенденції розвитку брендингу у готельному бізнесі. Акцентовано увагу на актуальних тенденціях розвитку брендингу готелів у світовому масштабі.Документ Стратегія маркетингу міжнародної ресторанної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гаркавенко, В.Стаття присвячена дослідженню основ забезпечення стратегії маркетингу міжна-родної готельної мережі. Наведено авторські підходи до сутності поняття «маркетингова стратегія». В статті досліджено ціннісні аспекти маркетингу, увага зосереджена на етапах розвитку стратегії міжнародної ресторанної мережі. Наостанок сформовано етапи розробки маркетингової стратегії на міжнародному ринку для ресторанних мереж і класифікація таргет-індикаторів, які застосовуються для оцінки ефективності маркетингової стратегії на міжнародному ринкуДокумент Конкурентоспроможність готельної мережі на міжнародному ринку послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Воронін, М.У статті досліджено особливості конкурентоспроможності готельних та ресторанних мереж на міжнародному ринку послуг. Розкрито поняття конкурентоспро-можності в контексті індустрії гостинності, розглянуто основні фактори, що впливають на конкурентну позицію готельних та ресторанних мереж на глобальному рівні, а також стратегії підвищення їх конкурентоспроможності.Документ Міжнародний досвід стандартизації обслуговування споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бесолов, А.У статті розглядається питання впровадження міжнародних стандартів обслуговування споживачів у готелях та ресторанах, а також їх вплив на підвищення якості наданих послуг. Аналізується, як стандартизація процесів обслуговування сприяє створенню позитивного досвіду для гостей, і як це пов’язано з рівнем підготовки персоналу. Також надаються рекомендації щодо підвищення ефективності системи управління обслуговуванням та підготовки кадрів у готельно-ресторанній індустрії.