МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ CRM-система в управлінні взаємозв’язками зі споживачами на підприємстві ТОВ «NEW SIDE»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чайковська, Ю.У статті розглянуто теоретичні підходи щодо сутності CRM-системи в управлінні взаємозв’язками зі споживачами та доцільність її використання в діяльності клієнта ТОВ «New Side».Документ Маркетингові інструменти у сфері малого і середнього бізнесу України(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Цибульська, Л.У статті розглянуті основні види маркетингових інструментів. Особливості їх використання у сфері малого та середнього бізнесів. А також пропозиції щодо доцільності застосування маркетингових інструментів.Документ Стратегічна комунікація в системі бренд-менеджменту: кейс ДТЕУ(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ходзицька, А.В статті визначено місце комунікаційних стратегій в системі Бренд-менеджменту. Сформовано колесо бренду закладу вищої освіти ДТЕУ. Проаналізовано комунікаційну діяль-ність ДТЕУ в складі Бренд-менеджменту.Документ Формування стратегії позиціонування бренду на ринку косметичних засобів(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Халіна, Д.У статті розглянуто теоретичні засади формування стратегії позиціонування бренду, проаналізовано основні етапи даного процесу та вибір відповідної стратегії. Визначені особливості застосування трикутника позиціонування та розглянуто рівні позиціонування. В ході дослідження була запропонована схема, що характеризує типовий процес позиціонування.Документ Стратегічне позиціювання підприємства торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Сюйва, Ю.В статті проаналізовано теоретичні аспекти формування стратегічного пози-ціювання підприємства торгівлі, обґрунтовано доцільність його використання у системі маркетингу підприємства.Документ Маркетинг у сфері спорту: формування та впровадження(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Стасюк, В.У статті проаналізовано роль та завдання спортивного маркетингу в управлінні бренд-орієнтованими маркетинговими комунікаціями. Висвітлено особливості подієвого маркетингу у сфері спортивних змагань. Показано завдання управління бренд-орієнто-ваними комунікаціями та їх можливості по створенню емоційного зв’язку зі споживачем.Документ Асортиментна політика у бренд-менеджменті(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Слобоженюк, Є.В статті розглянуто зміст та основні положення асортиментної політики підпри-ємства. Визначено особливості управління асортиментною політикою в Бренд-менеджменті.Документ Формування інтернет-бренду підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Руденко, В.У статті висвітлено тему сутності інтернет-бренда, особливості формування інтернет-бренда порівняно з традиційним формуванням інтернет-бренда. Розкрито поняття та особливості стратегічного планування формування інтернет-бренда. Проаналізовано сучасні методи аналізу цільової аудиторії та маркетингового середовища та вибору підходящих каналів комунікації присутності в Інтернеті.Документ Маркетингове середовище підприємства оптової торгівлі харчовими продуктами(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Самолюк, А.У статті проаналізовано сутність та структуру маркетингового середовища торгівельного підприємства. Охарактеризовано ключові фактори впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства, проведено swot–аналіз та визначено основні напрямки посилення конкурентоздатності підприємства.Документ Формування системи комунікацій підприємства торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Рубан, А.У статті розглянуто теоретичні основи формування системи комунікацій під-приємства, практично розглянути основні види комунікацій досліджуванаого підприємства торгівлі «АРДІС ГРУП».Документ Конкурентоспроможність торговельних підприємств: теорія та практика(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Пазьоха, А.В статті розглянуто теоретико–методичні аспекти конкурентоспроможності торговельних підприємств. Визначено фактори конкурентоспроможності торговельних підприємств. Обґрунтовано алгоритм оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Охарактеризовано методи оцінки конкурентоспроможності торговельних підприємств. Запропоновано організаційні заходи і шляхи підвищення рівня конкурентоспроможності торговельних підприємств.Документ Управління людськими ресурсами в системі розвитку бренду кооперативу «ВИЩА ШКОЛА № 3»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Павлова, Д.У статті розглянуто основні чинники та складові процесу управління людськими ресурсами в обслуговуючому кооперативі «Вища школа №3», внесено пропозиції щодо ефективності удосконалення управління людськими ресурсами на ринку надання житлово-комунальних послуг.Документ Просування благодійних організацій у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Метриш, А.У статті проаналізовано особливості просування благодійних організацій у соціаль-них мережах, визначено специфіку просування брендів благодійних організацій в соціальних мережах в сучасних умовах воєнного стану.Документ Бренд-менеджмент у ресторанному бізнесі на прикладі «BLАCK SUSHI»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мартинюк, Д.Стаття присвячена висвітленню питань забезпечення Бренд-менеджменту в ресто-ранному бізнесі. Акцентовано увагу на концептуальних засадах управління брендинговою політикою закладів ресторанного бізнесу. Досліджено засоби маркетингових комунікацій в брендинговій політиці закладу ресторанного бізнесу «Blаck Sushi».Документ Застосування брендингу у сфері комунальних послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Куценко, А.У статті розглянуто особливості розвитку ринку житлово-комунальних послуг в Україні. Проведений аналіз довів, що комунальні підприємства в цілому залишаються стабільно збитковими. Обґрунтовано доцільність застосування брендингу в сфері комунальних послуг.Документ Конкурентне середовище на тютюновому ринку України(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кравченко, І.Стаття присвячена дослідженню стану конкурентного середовища на тютюновому ринку України. Розглядається сучасний стан ринку тютюнової продукції в Україні, аналізуються головні виробники та їх вплив на ринкову конкуренцію. Також проводиться аналіз та порівняння українських виробників тютюнової продукції, такі як регулювання цін та реклами, а також стан законодавства яке слідкує за галуззю тютюнового виробництва.Документ Бренд-менеджмент у стратегічному управлінні підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Корунський, М.Стаття присвячена дослідженню забезпечення бренд-менеджменту в стратегічному управлінні підприємств. В ході дослідження акцентовано увагу на сутності поняття «бренд-менеджмент», відображено активи бренду на підприємствах. Також увагу зосереджено на відображенні стратегій, які використовуються в брендингу для роботи підприємств.Документ Стратегія бренд-комунікації підприємства: оцінка ефективності та реалізація(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ковтуненко, О.У статті розглянуто теоретичні аспекти брендингу, методи оцінки ефективності стратегії бренд-комунікації та запропонована система показників для кожного інструменту, що реалізовано в рамках стратегії.Документ Формування бренду роздрібної торговельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Камєнєва І.Стаття присвячена дослідженню особливостей формування бренду роздрібної торговельної мережі. Досліджено сутність поняття «бренд», запропоновані різними науковцями. Визначено комунікативні домінанти іміджу в брендингу роздрібних торговельних мереж. Додатково відображено алгоритм створення бренду. Також проаналізовано види інтернет–комунікацій, здатних сформувати імідж бренду торговельної мережі.Документ Брендингова політика підприємств виробничої сфери(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Заточна, О.В статті визначено зміст управління брендинговою політикою, її основні риси, особливості та інструменти. Проаналізовано брендингову політику ПрАТ «Оболонь» та визначено специфіку брендингової політики виробничих підприємств.Документ Концепція розвитку бренду торгової мережі мегаспорт(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Запривода, Д.У статті розглянуто складові концепції розвитку бренду торгової мережі Мега-спорт, проведений аналіз діяльності конкурентів, визначення слабких та сильних сторін, а також можливостей та загроз для ринку.Документ Результативний інтернет-маркетинг: розробка та реалізація(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Жидченко, К.У статті розглянуто визначення інтернет-маркетингу, статистичні дані розвитку інтернет-маркетингу в Україні, види сайтів та різницю між ними, показники ефективності інтернет-маркетингу.Документ Формування стратегії ребрендингу підприємства роздрібної торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Дембіцька, О.У статті розкрито сучасні аспекти ребрендингу підприємства з урахуванням змін зовнішнього середовища. Розглянуто проблеми розвитку підприємством, сутність ребрендингу підприємства та конкретні завдання формування стратегії ребрендингу підприємства. Обґрунтовано твердження, що стратегія ребрендингу підприємства сприяє його успіху на ринку, зокрема допомагає адаптуватися до сучасних турбулентних умов навколишнього середовища.Документ Роль SMM у маркетингових комунікаціях бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ашиткова, Д.У статті досліджено сутність комунікацій підприємства, наведено основні особли-вості маркетингових комунікацій в процесах брендингу. Проведено порівняння традиційних ЗМІ та соціальних мереж. Визначено роль SMM в маркетингових комунікаціях бренда.Документ Клієнтоорієнтований підхід у системі управління підприємством(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Андрущенко, А.У статті визначено основі методологічні аспекти клієнтоорієнтованого підходу до управління підприємством. Розглянуто типи програм лояльності в складі клієнто-орієнтованості, їх основні критерії та класифікацію. Встановлено, що охарактеризовані методики і моделі управління клієнтоорієнтованістю, допоможуть підприємству ретельно проводити аналіз цільової аудиторії і завойовувати її прихильність.Документ Рекламна діяльність підприємств в умовах воєнного стану(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Цуркан, А.У статті розглянуто аспекти змін в функціонуванні рекламної діяльності підприємств в умовах воєнного стану та наголошено на необхідності пристосування до нових реалій ведення бізнесу. Досліджено вплив воєнних дій на функціонування реклами в розрізі бізнесу та проаналізовано зміни. Наведені ідеї для покращення ефективності реклами. Описані рекомендації, що дозволять значно підвищити ефективність рекламної діяльності.Документ Рекламна діяльність у системі агромаркетингу: сучасні форми та методи(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Сатановська, Т.У статті розглянуто тенденцій розвитку сучасних форм та методів рекламної діяльності в системі агромаркетингу для агропромислового сектору.Документ Вплив соціальної відповідальності бренду на купівельну поведінку споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Сабадин, Є.У статті розглянуто взаємозв’язок між впровадженням корпоративної соціальної, екологічної відповідальності та купівельною поведінкою споживачів; наведено ідеї, які компанії можуть взяти до уваги при впровадженні корпоративної соціальної, екологічної відповідальності.Документ Планування рекламної кампанії в соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Прокопюк, В.У статті розглянуто основні чинники та складові процесу планування рекламної кампанії в соціальних мережах, ключові етапи планування та засоби створення успішної рекламної кампанії.Документ Брендинг у системі маркетингу рекламного агентства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Пономаренко, Ю.В статті досліджено походження терміну бренд, визначено особливості брендингу компанії, зокрема, рекламного агентства, з’ясовано причини необхідності брендингу та його розвитку, проаналізовано брендинг в системі маркетингу рекламного агентства U.N.C.L.E.Документ Рекламна кампанія підприємства: розробка та впровадження(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Паламарчук, О.Статтю присвячено дослідженню теоретичних аспектів проведення рекламних кампаній. Проаналізовано визначення сутності поняття «реклама» в законодавстві та роботах науковців. Визначено функції реклами. Розглянуто види і типи реклами. Зазначено, що на сучасному етапі реклама тісно пов’язана з рекламними кампаніями та є їх складовим елементом. Проаналізовано визначення сутності поняття «рекламна кампанія» в роботах науковців. Розглянуто еволюцію цілей проведення рекламних кампаній. Проаналізовано класифікацію видів рекламних кампаній. Наведено загальну структурно-функціональну модель рекламної кампанії.Документ Event маркетинг як найкращий нестандартний метод просування(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Орішко, М.У статті обґрунтовано необхідність впровадження event маркетингу, розглянуто основні елементи та складові event маркетингу, його види, основні правила, найважливіші цілі, які він виконує, та чому це один із нестандартних методів просування для будь-якого бренду.Документ Цифрова реклама та ефективність підприємства: виклики та можливості(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Одаренко, В.В статті розглянуто вплив цифрової реклами на ефективність підприємства, зазначаючи і розглядає виклики та можливості, пов’язані з цим явищем. Дослідження фокусується на визначенні основних факторів, що впливають на успішність цифрової реклами, включаючи точність таргетингу, змістове наповнення та взаємодію з аудиторією. Зазначено показники продуктивності та аналіз даних як інструменти вимірювання ефективності. Проведено аналіз викликів, з якими стикаються підприємства при використанні цифрової реклами. Досліджено конкретні поради та стратегії для використання цифрової реклами з метою підвищення ефективності.Документ Медіастратегія закладів вищої освіти в умовах воєнного стану(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мітяков, М.У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування МЕДІАСТРАТЕГії закладу вищої освіти, розроблення удосконалення стратегії брендингу, внесення пропозицій щодо ефективних методів залучення нової аудиторії та збільшення кількості абітурієнтів.Документ Формування іміджу підприємства засобами реклами(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мельник, О.У статті розглянуто особливості формування іміджу підприємства засобами реклами; наведено сутність іміджевої реклами; виявлено особливості процесу створення іміджевої рекламної кампанії; проаналізовано особливості використання рекламних заходів в компанії ««Skobiz»« при формуванні позитивного іміджу.Документ Маркетингова стратегія ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД» на ринку масмедіа(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кушніренко, Т.У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування маркетингової стратегії у сфері медіа компанії ТОВ «КОМФІ ТРЕЙД». Розглянуто рекламну кампанію, проведено аналіз ринку, основних конкурентів, досліджено цільову аудиторію. Розроблено пропозиції щодо ефективності формування стратегії бренду на ринку товарів.Документ Рекламна кампанія будівельного підприємства: розробка та реалізація(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Козловська, А.В статті проаналізовано особливості розробки та реалізації рекламної кампанії будівельного підприємства з дослідженням особливостей ринку функціонування такого підприємства. Обґрунтовано доцільність використання реклами для захоплення нового ринку та залучення додаткових постійних клієнтів.Документ Рекламна діяльність підприємства з виготовлення металоконструкцій(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Зінченко, Д.У статті розглянуто аспекти організації рекламної діяльності підприємства з виготовлення металоконструкцій, визначення реклами та її ролі, дослідження цільової аудиторії, методи аналізу та сегментування, SWOT–аналіз рекламної діяльності.Документ Рекламна кампанія в соціальних мережах на ринку послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Завгородня, А.На сьогоднішній день соціальні мережі стали важливим каналом комунікації для рекламних кампаній, особливо на ринку послуг. Реклама в соціальних мережах дозволяє залучати нових клієнтів та зберігати існуючих, змінюючи підхід до реклами та взаємодії зі споживачами.Документ Організація рекламної діяльності підприємства ТОВ «ПРОМІНЬ-ФУД»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Гурська, А.У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування стратегій рекламної діяльності підприємства ТОВ «Промінь-ФУД», та проаналізуємо процес планування рекламної кампанії підприємства в мережі Інтернет.Документ Рекламні стратегії на підприємствах: формування та впровадження(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Грицак, О.Стаття присвячена дослідженню методичних аспектів формування рекламних стратегій на підприємствах. В ході дослідження у статті було надано визначення поняттю «реклама», також сформовано ряд ключових завдань рекламної стратегії. В роботі відображено особливості формування рекламних стратегій. Представлено послідовний алгоритм для визначення ефективності рекламних стратегій.Документ Технології вимірювання ефективності реклами(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Гринчук, В.Ця наукова стаття присвячена вивченню технологій вимірювання ефективності онлайн реклами. У контексті швидкого розвитку цифрових медіа та зростання конкуренції у сфері реклами, розуміння ефективності рекламних кампаній є ключовим для компаній та маркетологів.Документ Комплекс маркетингу клінінгової компанії ТОВ «Професійні клінінгові технології»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Агаркова, А.Ця наукова стаття присвячена аналізу та розробці рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу клінінгової компанії ТОВ «Професійні клінінгові технології». У статті проводиться докладний аналіз поточного стану маркетингових стратегій підприємства і його конкурентоспроможності. На основі проведеного дослідження надаються рекомендації щодо вдосконалення маркетингових зусиль компанії з метою підвищення ефективності та досягнення конкурентної переваги.