073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Назва
Зараз показуємо 1 - 17 з 17
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ SMM-ПРОГРАМИ СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP-СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Шевчук Анна Олександрівна; Бойко Маргарита ГригорівнаШевчук А.О. SMM-програми програми суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів. .– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ розроблення SMM-програми суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів, визначенню передумов формування SMM-програм для сегментів VIP-споживачів та розробці напрямів реалізації SMM-програм для сегментів VIP-споживачів готелю «Holiday Іnn Kyiv», м. Київ Ключові слова: VIP-споживачі, соціальні мережі, онлайн-маркетингові пропозиції, стратегії SMM-просування Shevchuk A.O. SMM-programs of the hospitality entity program for VIP-consumers segments. Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the development of an SMM program of a hospitality entity for VIP-consumer segments, determining the prerequisites for the formation of SMM programs for VIP-consumer segments and developing directions for the implementation of SMM programs for VIP-consumer segments of the Holiday Inn Kyiv hotel, Kyiv Keywords: VIP-consumers, social networks, online marketing offers, SMM-promotion strategiesДокумент Брендинг суб’єкта гостинності на ринку лакшері-послуг(DTEU, 2024-12) Сонько Олени Олександрівни; Салімон Ольга МиколаївнаСонько О.О. Брендинг суб’єкта гостинності на ринку лакшері-послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ розроблення процесів брендингу суб’єкта гостинності на ринку лакшері-послуг, визначенню передумов формування брендингу суб’єкта гостинності та розробці напрямів удосконалення процесів брендингу в ДП «Готель Україна», м. Київ. На основі проведеного дослідження було розроблено пропозиції щодо вдосконалення процесів брендингу в ДП «Готель Україна», м. Київ. Запропоновані зміни спрямовані на підвищення ефективності програми та задоволення потреб споживачів. Ключові слова: споживачі, гостинніть, лояльність, бренд, брендинг, потреби. Sonko O.O. Branding of the hospitality entity in the luxury services market. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the development of branding processes of a hospitality entity in the luxury services market, determining the prerequisites for the formation of branding of a hospitality entity and developing directions for improving branding processes in the SE "Hotel Ukraine", Kyiv. Based on the research conducted, proposals were developed to improve branding processes in the SE "Hotel Ukraine", Kyiv. The proposed changes are aimed at increasing the effectiveness of the program and meeting the needs of consumers. Keywords: consumers, hospitality, loyalty, brand, branding, needs.Документ ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ПОСЛУГ СУБʼЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP-СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Павлюк Владислав Віталійович; Кулик Марія ВолодимирівнаПавлюк В.В Диверсифікація послуг субʼєкта гостинності для сегментів VIP-споживачів Кваліфікаційна робота містить рекомендації для готелю Villa le Grand Hotel (Одеса) щодо впровадження інноваційних технологій. У роботі визначено функціональні характеристики таких об’єктів, розроблено дизайнерські рішення та економічне обґрунтування. Проект орієнтовано на автоматизацію сервісу, оптимізацію управлінських процесів та підвищення якості обслуговування. Ключові слова: інновації, автоматизація, управління, готель,ефективність. Pavlyuk V.V. Diversification of hospitality services for VIP consumer segments The work is devoted to the Villa le Grand Hotel (Odessa). The qualification work is dedicated to the implementation of innovative technologies. The work defines the functional characteristics of such facilities, develops design solutions, and provides economic justification. The project focuses on service automation, optimization of management processes, and improving the quality of customer service. The payback period of the project is determined to be 8 years with a profitability level of 12%. Keywords: innovation, automation, management, hotel, efficiency.Документ Диверсифікація послуг суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів(DTEU, 2024-12) Тодорової Домнікії Георгіївни; Расулова Алла МиколаївнаТодорова Д. «Диверсифікація послуг суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів». У кваліфікаційній роботі було досліджено актуальні питання диверсифікації послуг суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів у сфері туризму та готельної індустрії. Аналізується підхід до формування продуктової політики, обслуговування клієнтів преміум-класу в індустрії гостинності, а також сучасні тенденції в розробці та впровадженні індивідуальних програм для VIP-клієнтів. Розглядаються поняття диверсифікації послуг суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів, орієнтованих на задоволення високих вимог таких споживачів. Ключові слова: VIP-споживач, диверсифікації послуг, індустрія гостиності. Todorova D. "Diversification of hospitality services for VIP consumer segments". In the qualification work, relevant issues of diversification of services of the hospitality entity for VIP consumer segments in the field of tourism and hotel industry were investigated. The approach to product policy formation, premium customer service in the hospitality industry, as well as modern trends in the development and implementation of individual programs for VIP customers are analyzed. Concepts of diversification of services of the hospitality entity for segments of VIP consumers, focused on meeting the high demands of such consumers, are considered. Keywords: VIP consumer, service diversification, hospitality industry.Документ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP-СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Ільченка Артема Олеговича; Романчук Людмила ДмитрівнаІльченка А.О. Програми лояльності суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ розроблення програм лояльності суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів, визначенню передумов формування програм для сегментів VIP-споживачів та розробці напрямів реалізації програм лояльності для сегментів VIP-споживачів готелю «Ramada Encore Kyiv», м. Київ. На основі проведеного дослідження було розроблено пропозиції щодо вдосконалення програми лояльності готелю «Ramada Encore Kyiv». Запропоновані зміни спрямовані на підвищення ефективності програми та задоволення потреб VIP-споживачів. Ключові слова: VIP-споживачі, гостинніть, лояльність, програми лояльності, потреби. Ilchenko A.O. Loyalty programs of the hospitality entity for VIP consumer segments. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the development of loyalty programs of the hospitality entity for VIP consumer segments, determining the prerequisites for the formation of programs for VIP consumer segments and developing directions for the implementation of loyalty programs for VIP consumer segments of the hotel “Ramada Encore Kyiv”, Kyiv. Based on the research conducted, proposals were developed to improve the loyalty program of the hotel “Ramada Encore Kyiv”. The proposed changes are aimed at increasing the effectiveness of the program and meeting the needs of VIP consumers. Keywords: VIP consumers, hospitality, loyalty, loyalty programs, needs.Документ РЕКЛАМНА ПОЛІТИКА СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ НА РИНКУ ЛАКШЕРІ-ПОСЛУГ(DTEU, 2024-12) Кононенко Максим Олександрович; Ведмідь Надія ІванівнаКононенко М.О. Рекламна політика суб’єкта гостинності на ринку лакшері-послуг Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню рекламної політики готелю «Rixos-Prykarpattya» на ринку лакшері послуг. У роботі розглянуто теоретичні основи розроблення рекламних стратегій для преміум-сегменту, проаналізовано існуючу рекламну політику підприємства, її сильні та слабкі сторони, а також запропоновано шляхи вдосконалення з урахуванням сучасних маркетингових інструментів та тенденцій. Робота є актуальною через зростаючу конкуренцію на ринку лакшері послуг і підвищення вимог клієнтів до якості, ексклюзивності та персоналізації сервісу. Ключові слова: реклама, рекламна політика, ринок лакреші-послуг, реклама підриємства, преміум-сегмент. Kononenko M.O. Advertising policy of the hospitality entity in the market of luxury services The graduation thesis is dedicated to researching the advertising policy of the Rixos-Prykarpattya hotel in the market of luxury services. The paper examines the theoretical foundations of the development of advertising strategies for the premium segment, analyzes the company's existing advertising policy, its strengths and weaknesses, and suggests ways of improvement, taking into account modern marketing tools and trends. The work is relevant due to growing competition in the market of luxury services and increasing customer requirements for quality, exclusivity and personalization of the service Keywords: advertising, advertising policy, luxury services market, enterprise advertising, premium segment.Документ РЕКЛАМНІ СТРАТЕГІЇ СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP- СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Кудренко Марк Олександрович; Полтавська Оксана ВолодимирівнаКудренко Марк Олександрович. Рекламні стратегії готелю «Прем’єр Палац», м. Київ для сегментів VIP- споживачів Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент», освітньою програмою «Лакшері менеджмент і маркетинг». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад розроблення і реалізації рекламних стратегій суб’єкта гостинності ПрАТ «Готель «Прем’єр Палац», м.Київ для сегментів VIP- споживачів. Ключові слова: рекламні стратегії, готель, сегмент VIP- споживачів. Mark Oleksandrovych Kudrenko. Advertising strategies of the Premier Palace Hotel, Kyiv for VIP consumer segments Qualification work in specialty 073 "Management", educational program "Luxury Management and Marketing". - State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to researching the theoretical foundations of the development and implementation of advertising strategies of the hospitality entity PrJSC "Hotel Premier Palace", Kyiv for VIP consumer segments. Keywords: advertising strategies, hotel, segment of VIP consumers.Документ Сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта гостинності(DTEU, 2024-12) Коломієць Аліни Валентинівни; Босовська Мирослава ВеліксівнаКоломієць А.В. Сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта гостинності Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта гостинності. Проведено оцінку маркетингових стратегій та здійснено сегментування споживачів лакшері-послуг суб’єкта готельного бізнесу «Баккара», м. Київ. За результатами аналітичних досліджень розроблено комплекс заходів щодо удосконалення маркетингової стратегії та програм персоналізації послуг для лакшері- сегментів споживачів; здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: VIP-споживачі, сегментування, лакшері-послуги, лакшері менеджмент, лакшері-маркетинг Kolomiets A.V. Segmentation of consumers of luxury services of the hospitality entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of segmentation of consumers of luxury services of the hospitality entity. An assessment of marketing strategies was carried out and segmentation of consumers of luxury services of the hotel business entity "Baccara", Kyiv was carried out. Based on the results of analytical research, a set of measures was developed to improve the marketing strategy and programs for personalization of services for luxury segments of consumers; an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: VIP-consumers, segmentation, luxury services, luxury management, luxury marketingДокумент СЕРВІСНІ СТРАТЕГІЇ СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP- СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Дмитренко Дмитро Миколайович; Полтавська Оксана ВолодимирівнаДмитренко Дмитро Миколайович. Сервісні стратегії ресторану «Fabius Restaurant», м. Київ для сегментів VIP- споживачів Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент», освітньою програмою «Лакшері менеджмент і маркетинг». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад розроблення і реалізації сервісних стратегій суб’єкта гостинності ресторану «Fabius Restaurant», м. Київ для сегментів VIP- споживачів. Ключові слова: сервісні стратегії, ресторан, сегмент VIP- споживачів. Dmytro Mykolayovych Dmytro. Service strategies of the restaurant "Fabius Restaurant", m. Kyiv for VIP consumer segments Qualification work in specialty 073 "Management", educational program "Luxury Management and Marketing". - State University of Trade and Economics. The qualification work is dedicated to researching the theoretical foundations of the development and implementation of service strategies of the hospitality entity of the restaurant "Fabius Restaurant", m. Kyiv for VIP consumer segments. Keywords: service strategies, restaurant, segment of VIP consumers.Документ СТАНДАРТИ ОБСЛУГОВУВАННЯ VIP-СПОЖИВАЧІВ СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Леоненко Олександра Валеріївна; Романчук Людмила ДмитрівнаЛеоненко О.В. Стандарти обслуговування VIP–споживачів суб’єкта гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ розроблення стандартів обслуговування VIP-споживачів суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів, визначенню передумов формування стандартів обслуговування VIP-споживачів та розробці напрямів реалізації стандартів обслуговування VIP-споживачів готелю «Jumeirah Burj Al Arab». Ключові слова: стандартизація, обслуговування, VIP-споживачі, стандарти обслуговування, сфера гостинності Leonenko O.V. Standards of service for VIP consumers of the hospitality entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the development of VIP consumer service standards of the hospitality entity for VIP consumer segments, the definition of the prerequisites for the formation of VIP consumer service standards and the development of directions for the implementation of VIP consumer service standards of the Jumeirah Burj Al Arab hotel. Keywords: standardization, service, VIP consumers, service standards, hospitality sectorДокумент Стратегії продажів суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів(DTEU, 2024-12) Кудіна Валерія Сергіївна; Бовш Людмила АндріївнаКудіна В.С. “Cтратегії продажів суб'єкта гостинності для сегментів VIP спожівачів” Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та розробці ефективних стратегій продажів для підприємств гостинності, орієнтованих на сегмент VIP-споживачів. Актуальність теми зумовлена зростаючою конкуренцією у сфері гостинності та потребою у створенні диференційованих пропозицій, що відповідають високим очікуванням клієнтів преміум-класу. Ключові слова: готель, дистрибуція, готельні послуги, стратегії продажів, гостинність, персоналізація. Kudina V.S. “Sales strategies of the hospitality entity for VIP consumer segments” The qualification work is devoted to the research and development of effective sales strategies for hospitality enterprises focused on the VIP consumer segment. The relevance of the topic is due to the growing competition in the hospitality sector and the need to create differentiated offers that meet the high expectations of premium customers. Keywords: hotel, distribution, hotel services, sales strategies, hospitality, personalization.Документ ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ СУБ’ЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP-СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Федорчука Георгія Сергійовича; Ткачук Тетяна МихайлівнаФедорчук Г.С. Туристичні продукти суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент», освітньою програмою «Лакшері менеджмент та маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню удосконаленню туристичних продуктів суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів готелю «Grand Hotel Lviv Casino&Spa», м. Львів. Проаналізовано туристичні продукти готелю, виявлені його сильні та слабкі сторони. Запропоновано обґрунтовані заходи щодо удосконалення туристичних продуктів суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів готелю «Grand Hotel Lviv Casino&Spa», м. Львів. Ключові слова: туристичний продукт, готельно-ресторанний бізнес, суб’єкт гостинності, конкурентоспроможність, VIP-споживач. Fedorchuk G.S. Tourist products of the hospitality entity for the segments of VIP-consumers. - Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management”, educational program “Luxury Management and Marketing”. - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the improvement of the tourist products of the hospitality entity for VIP consumer segments of the hotel “Grand Hotel Lviv Casino&Spa”, Lviv. The hotel’s tourist products are analyzed, its strengths and weaknesses are identified. Reasoned measures are proposed to improve the tourist products of the hospitality entity for VIP consumer segments of the hotel “Grand Hotel Lviv Casino&Spa”, Lviv. Keywords: tourist product, hotel and restaurant business, hospitality entity, competitiveness, VIP consumer.Документ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ VIP-СПОЖИВАЧІВ СУБ'ЄКТА ГОСТИННОСТІ(DTEU, 2024-12) Палажченко Іллі Олександровича; Зікій Наталія ЛеонідівнаПалажченко І. О. Управління поведінкою VIP-споживачів суб'єкта гостинності. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент», освітньою программою «Лакшері менеджмент і маркетинг». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню управління поведінкою VIP-споживачів у готелі «HYATT REGENCY KYIV». Визначено сутність поняття «управління поведінкою VIP-споживачів»; розглянуто основні методи взаємодії з VIP-клієнтами; розроблено та обґрунтовано напрями вдосконалення управлінських підходів щодо роботи з VIP-споживачами для підвищення конкурентоспроможності готелю «HYATT REGENCY KYIV». Ключові слова: поведінка, VIP-споживачі, готельний бізнес, лакшері-сегмент, маркетингова стратегія. Palazhchenko I. О. Management of the behavior of VIP consumers of the hospitality entity. - Manuscript. Qualification work in specialty 073 «Management», educational program «Luxury Management and Marketing». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is dedicated to the study of managing the behavior of VIP consumers in the hotel «HYATT REGENCY KYIV». The essence of the concept of «management of the behavior of VIP consumers» is determined; the main methods of interaction with VIP clients are considered; directions for improving managerial approaches to working with VIP consumers to increase the competitiveness of the «HYATT REGENCY KYIV» hotel were developed and substantiated. Keywords: behavior, VIP consumers, hotel business, luxury segment, marketing strategy.Документ Управління поведінкою VIP-споживачів суб’єкта гостинності(DTEU, 2024-12) Зань Марії Іванівни; Расулова Алла МиколаївнаЗань М. І. «Управління поведінкою VIP-споживачів суб’єкта гостинності». У кваліфікаційній роботі було досліджено актуальні питання управління поведінкою VIP-споживачів у сфері туризму та готельної індустрії. Аналізується підхід до обслуговування клієнтів преміум-класу в індустрії гостинності, а також сучасні тенденції в розробці та впровадженні індивідуальних програм для VIP-клієнтів. Розглядаються поняття управління VIP-споживачами у сфері гостинності, орієнтованих на задоволення високих вимог таких споживачів. Ключові слова: VIP-споживач, управління поведінкою, індустрія гостиності. Zan M. I. "Management of VIP-consumer behavior of the hospitality subject". The final qualification work investigated the current issues of VIP-consumer behavior management in the tourism and hotel industry. The approach to servicing premium-class customers in the hospitality industry is analyzed, as well as modern trends in the development and implementation of individual programs for VIP-clients. The concepts of VIP-consumer management in the hospitality industry, focused on meeting the high requirements of such consumers, are considered. Keywords: VIP-consumer, behavior management, hospitality industry.Документ Цифрові технології дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності(DTEU, 2024-12) Івасенко Софія Владиславівна; Босовська Мирослава ВеліксівнаІвасенко С.В. Цифрові технології дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи цифрових технологій дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності. Проведено оцінку впровадження цифрових технологій дистибуції VIP-послуг суб’єкта гостинності . За результатами аналітичних досліджень розроблено комплекс заходів щодо удосконалення дистрибуції послуг шляхом впровадження цифрових технологій. Ключові слова: VIP-споживачі, дистибуція, цифрові технології, лакшері менеджмент Ivasenko S.V. Digital technologies for the distribution of VIP services of the hospitality entity. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of digital technologies for the distribution of VIP services of the hospitality entity. The implementation of digital technologies for the distribution of VIP services of the hospitality entity was assessed. Based on the results of analytical research, a set of measures was developed to improve the distribution of services through the implementation of digital technologies. Keywords: VIP consumers, distribution, digital technologies, luxury managementДокумент Івент-програми суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів(DTEU, 2024-12) Антонюк Антон Олександрович; Босовська Мирослава ВеліксівнаАНОТАЦІЯ Антонюк А.О. Івент-програми суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів Кваліфікаційна робота за спеціальністю 073 «Менеджмент» освітньої програми «Лакшері менеджмент і маркетинг» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи розроблення та реалізації івент-програм суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів. Проведено оцінку ефективності івент-менеджменту субʼєкта гостинності. Студентом розроблено комплекс заходів щодо удосконалення Розроблення та реалізація івент-програм суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів для готелю «Radisson Blu Bukovel», с. Поляниця та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: VIP-споживачі, івентивний менеджмент, івентивні програми, лакшері менеджмент Antonyuk A.O. Event programs of the hospitality entity for VIP consumer segments. – Manuscript. Qualification work in the specialty 073 “Management” of the educational program “Luxury Management and Marketing” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the development and implementation of event programs of the hospitality entity for VIP consumer segments. The effectiveness of the event management of the hospitality entity was assessed. The student developed a set of measures to improve the Development and implementation of event programs of the hospitality entity for VIP consumer segments for the Radisson Blu Bukovel hotel, Polyanytsya village and carried out an economic justification of the proposed measures. Keywords: VIP consumers, event management, event programs, luxury managementДокумент ІННОВАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ СУБʼЄКТА ГОСТИННОСТІ ДЛЯ СЕГМЕНТІВ VIP-СПОЖИВАЧІВ(DTEU, 2024-12) Даценко Анастасія Віталіївна; Кулик Марія ВолодимирівнаДаценко А.В. Інноваційні стратегії суб’єкта гостинності для сегментів VIP-споживачів Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню формування, впровадження та застосування інноваційних стратегій в обслуговування споживачів VIP-сегменту готельного ринку. Розглянуто теоретичні основи розроблення та реалізації інноваційних стратегій для сегментів VIP-споживачів суб’єкта гостинності, проведено аналітичний огляд літератури, розглянуто методичні підходи до розроблення інноваційних стратегій. Оцінено передумови розроблення та реалізації інноваційних стартегій, зроблено стратегічний аналіз та проведено моніторинг інноваційних стратегій. Розглянуто напрями реалізації інноваційних стратегів для VIP-споживачів у готельному підприємстві, методи та шляхи впровадження альтернативних інноваційних стратегій. Оцінено ефективність та результативність даних стратегій. Ключові слова: інноваційні стратегії, міжнародна готельна мережа, цифровізація, інноваційні технології. Datsenko A.V. Innovative strategies of the hospitality entity for VIP consumer segments The graduation thesis is dedicated to the study of the formation, implementation and application of innovative strategies in the service of consumers of the VIP segment of the hotel market. The theoretical foundations of the development and implementation of innovative strategies for VIP consumer segments of the hospitality entity were considered, an analytical review of the literature was conducted, and methodological approaches to the development of innovative strategies were considered. The prerequisites for the development and implementation of innovative strategies were assessed, a strategic analysis was made, and the monitoring of innovative strategies was carried out. The areas of implementation of innovative strategies for VIP consumers in the hotel enterprise, methods and ways of implementing alternative innovative strategies are considered. The efficiency and effectiveness of these strategies were evaluated. Keywords: innovative strategies, international hotel chain, digitalization, innovative technologies.