075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ (за матеріалами ТОВ «Інженерно-технічний центр «МІКС», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Цилюрик МаріяАНОТАЦІЯ Цилюрик Марія Олександрівна. «Формування маркетингової стратегії підприємства у сфері послуг» (виконана за матеріалами ТОВ «Інженерно -технічний центр «МІКС»). Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» за спеціальністю «Маркетинг». Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020. У першому розділі висвітлені теоретичні засади формування маркетингової стратегії підприємства у сфері послуг. У другому розділі здійснено дослідження формування маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Інженерно-технічний центр «МІКС». У третьому розділі запропоновані шляхи удосконалення формування маркетингової стратегії підприємства ТОВ «Інженерно-технічний центр «МІКС». Ключові слова: стратегічний маркетинг, формування маркетингової стратегії, ефективність діяльності підприємства, дослідження. Abstract Tsyliuryk Mariia Olexandrivna. "Formation of marketing strategy of the enterprise in the field of services" (made on the basis of LLC "Engineering and Technical Center" MIX "). Graduation qualification work for obtaining the educational qualification level "Master" in the specialty "Marketing". Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The first section highlights the theoretical foundations of the marketing strategy of the enterprise in the field of services. In the second section, a study of the formation of the marketing strategy of the company LLC "Engineering and Technical Center" MIX " is carried out. In the third section the ways of improvement of formation of marketing strategy of the enterprise of LLC MIX Engineering and Technical Center are offered. Key words: strategic marketing, formation of marketing strategy, efficiency of enterprise activity, research.Документ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ПРОСУВАННІ ПРОДУКТІВ БІЗНЕС-КЛАСУ (за матеріалами ТОВ «Абунданіта груп», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Суховерхова АнастасіяАНОТАЦІЯ Суховерхова А. В. Формування системи маркетингових комунікацій в просуванні продуктів бізнес-класу У роботі визначено основні теоретичні аспекти сутності та основні методичні підходи до оцінки маркетингового середовища. Проведено дослідження політико-правових, соціальних, економічних та технологічних факторів впливу на діяльність авіаперевізників, які працюють в сегменті авіаперевезень бізнес-класу. Розглянуто особливості формування конкурентного середовища та кон’юнктури ринку у сфері авіаперевезень бізнес-класу. Обгурнтовано напрямки удосконалення просування продуктів бізнес-класу компанії ТОВ «Абунданіта груп» та здійснено планування основних етапів реалізації програми комунікаційних заходів. Ключові слова: маркетинг, просування, коммунікаційні заходи, удосконалення. SUMMARY Sukhoverkhova A. S. Formation of a system of marketing communications in the promotion of business class products The paper identifies the main theoretical aspects of the essence and the main methodological approaches to assessing the marketing environment. The research of political, legal, social, economic and technological factors influencing the activity of air carriers operating in the segment of business class air transportation is carried out. The peculiarities of competitive environment formation and market conditions in the sphere of business class air transportation are considered. The directions of improvement of the promotion of business class products of LLC Abundanita Group are substantiated and the planning of the main stages of realization of communication measures programsis carried out. Key words: marketing, promotion, communication activities, improvement.Документ МАРКЕТИНГ МЕНЕДЖМЕНТ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Нетассіст», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Стрелковська ДаринаАНОТАЦІЯ Стрелковська Д. К. Маркетинг менеджмент в діяльності підприємства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізації «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торговельно-економічній університет, Київ, 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено обґрунтуванню теоретичних положень і методичних рекомендацій щодо формування системи маркетинг менеджменту на вітчизняних підприємствах. Проаналізовано стан маркетингу менеджменту на вітчизняних підприємствах, оцінено переваги та недоліки. Розроблено напрями удосконалення маркетинг менеджменту ТОВ «Нетассіст». Ключові слова: маркетинг, менеджмент, маркетинг менеджмент, маркетингове середовище, маркетингова стратегічна діяльність, маркетингові комунікації. ANNOTATION Strelkovskaya D.K. Marketing management in the activities of the enterprise. - Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 "Marketing", specialization "Marketing Management". - Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The final qualifying work is devoted to the substantiation of theoretical provisions and methodical recommendations on the formation of the marketing management system at domestic enterprises. The state of marketing management is analyzed at domestic enterprises, the advantages and disadvantages are evaluated. Directions for improving the marketing management of NETASIST LLC have been developed. Key words: marketing, management, marketing management, marketing environment, marketing strategic activity, marketing communications.Документ СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «GASTROFAMILY», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Смірнова КатеринаАНОТАЦІЯ Смірнова К.О. Стратегічне маркетингове планування підприємства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізації «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020. Метою роботи є дослідження стратегічного маркетингового планування підприємства ТОВ «GASTROFAMILY» та обґрунтування пропозицій щодо його покращення. На основі проведеної оцінки стратегічного маркетингового планування ТОВ «GASTROFAMILY» було визначено, що запропоновані заходи підвищать ефективність діяльності всієї мережі в цілому та вплинуть на її маркетингову діяльність. Ключові слова: маркетинг, маркетингове планування, маркетингова стратегія, стратегічне маркетингове планування, маркетингове середовище, франчайзі, інновації, дослідження. ANNOTATION Smirnova K.O. Strategic marketing planning of the enterprise. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing", specialization "Marketing Management". - Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The purpose of the work is to study the strategic marketing planning of the company LLC «GASTROFAMILY» and substantiate proposals for its improvement. Based on the assessment of the strategic marketing planning of LLC «GASTROFAM ILY», it was determined that the proposed measures will increase the efficiency of the entire network and affect its marketing activities.Документ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «БАСАЛОНА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Сіренко АннаСіренко А.С. «ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА» (за матеріалами ТОВ «БАСАЛОНА», м. Київ) У роботі викладено теоретичні засади формування конкурентної стратегії маркетингу підприємства . Охарактеризовано маркетингове середовище ТОВ «БАСАЛОНА», визначено основних конкурентів, проаналізовано складові комунікаційної стратегії торгової марки – маркетингову, креативну та медіа-стратегію. Обгрунтовано напрями удосконалення конкурентної стратегії торгової марки на ринку ресторанних послуг на майбутній період. Ключові слова: торгова марка, конкурентна стратегія, креативна стратегія, медіа-стратегія, реклама, брендинг. Sirenko A.S. "FORMATION OF COMPETITIVE STRATEGY OF ENTERPRISE MARKETING" (according to the materials of LLC "BASALONA", Kyiv) ANNOTATION The theoretical principles of formation of competitive strategy of marketing of the enterprise are stated in the work. The marketing environment of BASALONA LLC is characterized, the main competitors are identified, the components of the brand communication strategy are analyzed - marketing, creative and media strategy. The directions of improvement of the communication strategy of the brand in the market of restaurant services for the future period are substantiated. Keywords: trademark, communication strategy, creative strategy, media strategy, advertising, branding, product placement.Документ SMM-СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА (SOCIAL MEDIA MARKETING) (за матеріалами ТОВ «АКВІЛА ЕКСКЛЮЗІВ ДІСТРІБЬЮШН», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Шилінговська ІринаАНОТАЦІЯ Шилінговська І.В. «SMM-стратегія підприємства (Social Media Marketing) (за матеріалами ТОВ «АКВІЛА ЕКСКЛЮЗІВ ДІСТРІБЬЮШН», м. Київ)». – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізацією «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торговельно-економічний університет. – Київ, 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним і практичним засадам SMM-стратегії підприємства. Представлена робота дозволяє дослідити маркетинг у соціальних медіа (SMM) як невід’ємний інструмент сучасного маркетингу і необхідну частину комунікаційної політики підприємства в мережі Інтернет, оцінити його важливість та ефективність, а також визначити нові шляхи просування товарів підприємства. Ключові слова: маркетинг у соціальних медіа, SMM, соціальні мережі, SMM-стратегія, маркетингова стратегія підприємства у соціальних мережах. ABSTRACT I.V. Shylinhovska «SMM-strategy of the enterprise (based on the data of Ltd. «AQUILA EXCLUSIVE DISTRIBUTION», Kyiv)». – Manuscript. Final qualification paper of 075 «Marketing» speciality. – Kyiv National University of Trade and Economics. – Kyiv, 2020. The final qualifying work is devoted to the theoretical and practical principles of SMM-strategy of the enterprise. The presented work allows us to explore social media marketing (SMM) as an integral tool of modern marketing and a necessary part of the enterprise's communication policy on the Internet, to assess its importance and effectiveness, as well as to identify new ways to promote business products. Keywords: marketing in social media, SMM, social networks, SMM-strategy, marketing strategy of the enterprise in social networks.Документ ЦИФРОВІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ МЕРЕЖІ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА (за матеріалами П І І «МакДональдз Юкрейн ЛТД», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Шевченко дмитроАНОТАЦІЯ Випускна кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістра на тему: «Цифрові маркетингові дослідження діяльності мережі закладів ресторанного господарства» містить 71 сторінку. Метою роботи є визначення необхідності, доцільності та оцінка існуючого рівня використання діджитальних інструментів в комплексі маркетингових комунікацій підприємства МакДональдз, оцінити ефективність та можливості їх оптимізації. Для отримання аналітичної інформації були використані дані статистичної звітності ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД». Результати проведеного дослідження демонструють необхідність вдосконалення системи цифрових маркетингових комунікацій. В роботі було запропоновано шляхи вдосконалення системи цифрових маркетингових комунікацій, зокрема, в діяльності ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД» з урахуванням специфіки діяльності компанії та ринкової ситуації. На основі проведеної оцінки економічної ефективності було визначено, що запропоновані заходи підвищать ефективність діяльності компанії та позитивно вплинуть на зростання обсягів прибутку. Ключові слова: цифрові маркетингові комунікації, діджитал, Інтернет-реклама, дослідження, оптимізація, ефективність. ANNOTATION The final qualifying work for the master's degree on the topic: "Digital marketing research of the network of restaurants" contains 71 pages. The purpose of the work is to determine the need, feasibility and evaluation of the existing level of use of digital tools in the complex of marketing communications of McDonald's, to assess the effectiveness and possibilities of their optimization. The data of statistical reporting of FDI "McDonald's Ukraine LTD" were used to obtain analytical information. The results of the study demonstrate the need to improve the system of digital marketing communications. The paper proposed ways to improve the system of digital marketing communications, in particular, in the activities of FDI "McDonald's Ukraine LTD", taking into account the specifics of the company and the market situation. Based on the assessment of economic efficiency, it was determined that the proposed measures will increase the efficiency of the company and have a positive impact on profit growth. Keywords: digital marketing communications, digital, Internet advertising, research, optimization, efficiency.Документ Маркетинг менеджмент підприємства в соціальних мережах (ФОП Кожушко Сергій Михайлович (магазин «Бізон»), м Київ )(КНТЕУ, 2020) Самсонов ЮрійСАМСОНОВ Ю.С. «МАРКЕТИНГ МЕНЕДЖМЕНТ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ» (за матеріалами ФОП «Кожушко С.М.») У роботі викладені теоретичні аспекти маркетинг менеджменту в соціальних мережах. Охарактеризовано маркетингове середовище ФОП «Кожушко С.М.» за допомогою РЕST-аналізу, визначено інструменти просування туристичного продукту в соціальних мережах, проаналізовано сильні і слабкі сторони, можливості та загрози магазину «Бізон» (ФОП «Кожушко С.М.») за допомогою SWOT-аналізу. Обгрунтовано напрями формування позитивного контенту в соціальних мережах. Визначено ефективність запропонованих рекомендацій. Ключові слова: маркетинг менеджмент, соціальні медіа, соціальні мережі, позитивний контент, лояльний споживач, реклама, The graduate work presents theoretical aspects of marketing management in social networks. The marketing environment of employer "Kozhushko S.M." is characterized with the help of PEST-analysis, the tools of promotion of the tourist product in social networks, determined the strengths and weaknesses, opportunities and threats of the store "Bison" (Employer "Kozhushko S.M.") are analyzed with the help of SWOT-analysis. The directions of formation of positive content in social networks are substantiated. The effectiveness of the proposed recommendations is determined. Keywords: marketing management, social media, social networks, positive content, loyal consumer, advertising,Документ МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ (за матеріалами ПрАТ «КЦКБА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Писаренко АнастасіяЕкономіка сучасного світу існує в умовах надзвичайної територіальної взаємопов’язаності, зазнаючи щоденні трансформаційні перетворення під впливом технологій і завдяки можливостям обміну інформацією в режимі реального часу. Цифрові технології все частіше виступають ключовими індикаторами конкурентоспроможності, а більшість наявних бізнес моделей підлягають перегляду. Економічний порядок, що виникне в недалекому майбутньому, базуватиметься на новій структурі конкуренції, передбачатиме зміну показників серед галузей промисловості, нову енергетичну систему, нові форми нагромадження капіталу, нові види взаємозв’язків та реорганізацію торгівлі. Згідно з існуючим прогнозом, в 2030 році виникнуть нові регіональні центри інновацій та виробництва в Північній Америці, Європі та Азії. Сила їх впливу на продуктивність та інтенсивність економічного росту залежатиме від рівня відкритості ринків, розвитку освіти та інфраструктури, фінансової спроможності бізнес середовища та низки інши х факторів. Однак, достеменно відомо, що ця революція глибоко змінить структуру промисловості, сприяючи гнучкості та стабільній співпраці між великими компаніями та середніми й малими підприємствами [29]. Актуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що дослідження маркетингової стратегії антикризового управління в умовах підвищеного суперництва дозволить визначити переваги конкурентоспроможності підприємства та мінімізувати ризики з метою здійснення ефективної діяльності на зовнішньому ринку.Документ МАРКЕТИНГ МЕНЕДЖМЕНТ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ (за матеріалами ТОВ «Промислове рішення», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Поаов ОлександрАНОТАЦІЯ Попов О. В. Маркетинг менеджмент підприємства торгівлі. – Рукопис. Дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020 р. Дипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних задач та обґрунтуванню практичних напрямів удосконален ня системи управління маркетингом на підприємстві. На підставі проведеного дослідження ТОВ «Промислове рішення» розроблено та обґрунтовано напрями удосконалення маркетингу на підприємстві. Обрана тема є актуальною, оскільки маркетинг в сучасних умовах необхідний на всіх етапах функціонування фірми для вирішення завдань в її повсякденній діяльності. Ключові слова: маркетинг, маркетинг менеджмент, структура маркетингу , стратегія маркетингових заходів. ANNOTATION Popov O.V. Marketing management of trade enterprises. – The manuscript. Graduate Masters degree in specialty 075 - "Marketing". - Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The master's thesis is devoted to the study of theoretical problems and substantiation of practical areas of improvement of the marketin g management system at the enterprise. On the basis of the conducted research of LLC Industrial Solution the directions of marketing improvement at the enterprise are developed and substantiated. The chosen topic is relevant because marketing in modern conditions is necessary at all stages of the company to solve problems in its daily activities. Keywords: marketing, marketing management, marketing structure, marketing strategy.Документ ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ПрАТ «Лантманнен Акса», м. Бориспіль)(КНТЕУ, 2020) Погоріла ДаринаІнтегровані маркетингові комунікації відіграють важливу роль у донесенні повідомлення бренду до більшої аудиторії, а також допомагають інтегрувати всі основні компоненти маркетингу для передачі повідомлення потенційним та існуючим кінцевим споживачам. Інтегровані маркетингові комунікації проходять довгий шлях у створенні впізнаваності бренду серед споживачів за мінімальних витрат; також вони необхідні не лише для маркетингу від бізнесу до бізнесу, а й для безпосередньої взаємодії з клієнтами. Організації, що впроваджують інтег ровані маркетингові комунікації, не тільки успішно просувають свої бренди серед цільової аудиторії, але й розвивають довіру серед них. Мовою непрофесіоналів інтегровані маркетингові комунікації гарантують, що клієнт отримує потрібне повідомлення в потрібн ому місці та в потрібний час. Даний спосіб використовує кілька інноваційних способів просування брендів серед клієнтів, таких як банери, зв’язки з громадськістю, соціальні мережі в найбільш стратегічних місцях, брошури, реклами на радіо чи телебаченні, прес-релізи, купони на знижки, клуби лояльності, клуби членства, PR-діяльність із стимулювання збуту, ініціативи прямого маркетингу, сайти соціальних мереж (Facebook, Іnstagram), блоги тощо. Інтегровані маркетингові комунікації відіграють важливу роль у передачі уніфікованого повідомлення кінцевим споживачам за різними каналами і, таким чином, забезпечують більше шансів залучити клієнтів. Актуальність проблеми формування інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств визначила вибір теми випускної кваліфікаційної роботи, а також її мету, завдання, об’єкт та предмет.Документ Управління товарним асортиментом в системі маркетингу (за матеріалами ПП «Торговий Дім «ПОЛЯКОВ»», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Панасюк ОлександриАНОТАЦІЯ Панасюк О.С. Управління товарним асортиментом в системі маркетингу (за матеріалами ПП «Торговий Дім «ПОЛЯКОВ»», м. Київ). – КНТЕУ. – 2020. – 61с. Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню практики формування маркетингової товарної політики та виявленню напрямків її вдосконалення. На основі дослідження практики функціонування підприємства запропоновано напрями удосконалення методики планування товарного асортименту ПП «ТД «ПОЛЯКОВ»»; оптимізації товарного асортименту ПП «ТД «ПОЛЯКОВ»»; запропоновано маркетингові заходи збільшення попиту на товар ПП «ТД «ПОЛЯКОВ»». Ключові слова: товарний асортимент, управління товарним асортиментом. ANNOTATION Panasiuk O.S. Product range management in the marketing system (based on the materials of PE «Trading House «Polyakov»», Kyiv). – KNTEU – 2020 – 61 р. This qualifying work is devoted to the research of the practice of formation of marketing product policy and identification of areas for improvement. On the basis of the study of the functioning practice of the company, the directions of improvement of a technique of planning of the commodity assortment of PE "TD "POLYAKOV"" are offered; optimization of the p roduct range of PE "TD "POLYAKOV""; proposed marketing measures to increase demand for goods PE "TD "POLYAKOV"".Документ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ РОЗВИТКУ СТРАТЕГІЧНИХ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН (за матеріалами ТОВ «Абунданіта груп»,м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Несчетна АнастасіяАНОТАЦІЯ Несчетна А. С. Маркетинг у системі розвитку стратегічних партнерських відносин У роботі з’ясовано сутність поняття стратегічного партнерства, проаналізовано форми стратегічного партнерства, розглянуто принципи стратегічного партнерства, визначено необхідність використання інструментів маркетингу в системі розвитку стратегічних партнерських відносин. Проаналізовано техніко-економічну характеристику підприємства ТОВ «Абунданіта груп», проведено оцінку системи маркетингу на підприємстві та його ролі в системі розвитку стратегічних партнерських відносин. Здійснено маркетингово-економічне обґрунтування розробки стратегії з метою підвищення ефективності маркетингу в системі розвитку стратегічних партнерських відносин на підприємстві ТОВ «Абунданіта груп», розраховано економічний ефект відвпровадження заходів. Ключові слова: стратегія, партнерство, партнерські відносини, маркетинг, ефективність. SUMMARY Neschetna A. Marketing in the system of strategic partnership development The essence of the concept of strategic partnership is defined in the work, the forms of strategic partnership are analyzed, the principles of strategic partnership are considered, the necessity of using marketing tools in the system of development of strategic partnership relations is determined. The technical and economic characteristics of the enterprise LLC "Abundanita Group" are given, the assessment of the marketing system at the enterprise and its role in the system of development of strategic partnerships is carried out. The marketing and economic substantiation of strategy development for the purpose of increase of efficiency of marketing in the system of development of strategic partnership relations at the enterprise of LLC Abundanita groups is given, the economic effect from implementation of measures is analyzed. Key words: strategy, partnership, partner relations, marketing, efficiency.Документ Організація маркетингової діяльності виробничого підприємства (за матеріалами ТОВ «Еко Соя Плюс», м. Чернігів)(КНТЕУ, 2020) Муханова ДіанаАктуальність теми. Cвіт не стоїть на місці, а прогресує день за днем. Технології поглинають наш світ і дають вихід на ринок новим наукам, професіям, стратегіям та методам ведення бізнеса. Більшість вітчизняних підприємств зазнають проблем та збитків, так як не крокують у ногу з часом та не правильно організовують свою діяльність. Наряду з новими технологіями зростає роль й маркетингу, який дозволяє отримувати більші прибутки та й ще бути конкурентоспроможнім підприємством, не тільки на всеукраїнському ринку, а й в міжнародних форматах. Маркетинг допомагає досліджувати та аналізувати ринок споживачів, конкурентів, також допомагає правильно вибрати стратегії впровадження, розвитку, просування товарів та послуг, допомагає визначити методи формування попиту на продукцію, а також моніторити та усувати головні проблеми його продажів на ринку тощо. Отже, актуальність обраної мною теми полягає у тому, що правильно організована маркетингова діяльність допоможе підприємству не тільки розвиватися та удосконалюватися на внутрішньому ринку, долаючи всі незгоди, які може принести зовнішнє середовище, а ще й виходити на нові зарубіжні ринкиДокумент СПОНСОРСТВО В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «МАПЕІ УКРАЇНА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Мішковської СтаніславиАктуальність обраної теми полягає в тому, що сьогодні невпинне зростання кількості підприємств в Україні вимагає застосування комплексної стратегії просування, метою якої є не просто залучення нових клієнтів, але й завоювання їх лояльності. Наявність споживацької лояльності, тобто сприятливого ставлення до бренду або продукту, є однією з фундаментальних умов для успішного бізнесу. Прихильне ставлення до бренду доцільно реалізовувати саме за допомогою спонсорського маркетингу. Західні бренди вже давно проводять спонсорс ьку діяльність і отримують значні прибутки. Так, лише в Північній Америці компанії у 2018 році витратили на спонсорство понад 24 млрд дол. США. Проте в Україні спонсорство ще досить повільно входить в систему маркетингових комунікацій. Велика кількість українських компаній не може усвідомити, що сьогодні головним є не швидке отримання прибутку, а ріст цінності бренду. До цього додається ще й певна складність оцінки ефективності спонсорських проєктів. Все це разом призводить до того, що спонсорському маркетингу відводиться дуже незначна роль в комплексі маркетингових комунікацій українських компаній. Завдяки правильному спонсорському маркетингу підприємство може сформувати систему позитивних асоціацій, які пов’язані з подією або заходом, та мають прямий вплив на формування лояльності клієнтів. Тобто мова йде про перенесення позитивного іміджу об’єкта спонсорства на імідж спонсора. Проаналізувавши портрет споживача, маркетологи намагаються побудувати комунікацію підприємства у відповідності до світогляду аудиторії, особистісних характеристик і способу життя, створити позитивний імідж і ефективно ним управляти. Компанії спонсорують суспільно значущі події, що допомагає асоціювати бренд зі здоровим способом життя, спортом, культурою, соціальними проєктами.Документ СТРАТЕГІЯ ВИВОДУ НОВОГО ТОВАРУ НА РИНОК (за матеріалами ТОВ «ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Мельникова ОльгаАктуальність дослідження. За сучасних умов господарювання конкуренція як неодмінний атрибут ринкової економіки спонукає підприємства -лідери ринку до пошуку шляхів збереження своїх позицій на ринку, нарощування частки ринку та підвищення обсягів продажу. У той же час, обов’язком компанії-лідера є розвиток ринку та галузі через розширення пропозиції, привнесення інновацій, задоволення потреб споживачів галузі та залучення на ринок нових споживачів, які будуть обирати товар, що буде якнайкраще задовольняти їхні потреби. Одним із інструментів для досягнення цих цілей є виведення на ринок нових продуктів, які розширять пропозицію у галузі та зацікавлять споживача через можливість отримати новий досвід взаємодії з продуктом та задовольнити існуючу потребу. Дослідження теоретичних проблем позиціонування бренду на ринку здійснили відомі західні науковці: Д. Аакер, К. Дж. Веркман, П. Дойль, Ф. Котлер, Ж.-Ж. Ламбен, Д. Огілві, М. Портер, Е. Райс, Дж. Траут тощо. Серед вітчизняних науковців, які досліджували цю тему, варто відзначити таких: Н. М. Вишневська, П. М. Дудко, Я. С. Ларіна, О. М. Ніфатова, Є. Ромат, Г. Я. Студінська та інші.Документ Управління торговими марками сфери послуг (за матеріалами ТОВ «Флагман Стор», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Лаврікова Дар’яАНОТАЦІЯ Розглянуті теоретичні аспекти управління торговими марками сфери послуг, та всі категорії що його створюють. Теоретичною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо управління торговою маркою та особливостей її формування. Результати проведеного дослідження демонструють необхідність вдосконалення управління торговою маркою. Було запропоновано рекомендації щодо впровадження та застосування на практиці сучасних методів управління, зокрема, в діяльності підприємства ТОВ «Флагман Стор» з урахуванням специфіки діяльності підприємства. Ключові слова: управління торговими марками сфери послуг, ефективність діяльності, результативність, дослідження. ANNOTATION Theoretical aspects of service brand management are considered, and all categories that create it. The theoretical basis of the study is the work of domestic and foreign scientists on the management of the brand and the peculiarities of its formation. The results of the study demonstrate the need to improve brand management. Recommendations were proposed for the implementation and application in practice of modern management methods, in particular, in the activities of the company of Flagman Store LLC, taking into account the specifics of the enterprise. Key words: trademark management, service sector, efficiency of activity, efficiency, research.Документ Формування комунікаційної стратегії підприємства (за матеріалами ПрАТ «Оболонь», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Козарь Мар'янаАНОТАЦІЯ Козарь М.В. Формування комунікаційної стратегії підприємства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізації «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торговельно-економічній університет, Київ, 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам формування комунікаційної стратегії підприємства. У роботі розкрито сутність поняття “маркетингові комунікації”, досліджено тенденції у комунікаціях на українському ринку пивної продукції та визначено глибинні мотивації споживачів пива. Розроблено напрямки вдосконалення комунікаційної стратегії ПрАТ «Оболонь» та оцінено їх економічну ефективність. Ключові слова: комунікаційна стратегія, інструменти комунікацій, маркетингове середовище, маркетингові дослідження, оцінка ефективності. ANNOTATION Kozar M.V. Formation of enterprise communication strategy. -Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing", specialization "Marketing Management". - Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The final qualifying work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of enterprise communication strategy formation. The essence of the concept of "marketing communications" is defined in the paper, the communicational tendencies in the Ukrainian beer market are investigated and in-depth motivations of beer consumers are identified. Directions for improving the communication strategy of PJSC “Obolon” have been developed and their economic efficiency evaluated. Key words: communication strategy, communicational instruments, marketing environment, marketing research, efficiency evaluation.Документ МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ РОЗРОБЛЕННЯ НОВИХ ТОВАРІВ (за матеріалами ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД» заклад ресторанного господарства «МакДональдз – Мінська» м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Ковальова АннаАНОТАЦІЯ Магістерська робота на здобуття ступеня магістра на тему: «маркетингове управління процесом розроблення нових товарів» (за матеріалами ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД» заклад ресторанного господарства «МакДональдз – Мінська» м. Київ). Метою роботи є дослідження маркетингового управління процесом розроблення нових товарів». Теоретичною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених, щодо становлення та розвитку маркетингового управління. В роботі було запропоновано шляхи покращення управління процесом розроблення нових товарів компанії «McDonald's». Ключові слова: маркетинг, маркетингове управління, процес розроблення нових товарів, бенчмаркінг. ANNOTATION Master's thesis for a master's degree on the topic: «Marketing management of the process of developing new products» (according to FDI «McDonald's Ukraine LTD» restaurant «McDonald's – Minsk» in Kyiv). The purpose of the work is to study the marketing management of the process of developing new products. The theoretical basis of the study is the work of domestic and foreign scientists on the formation and development of marketing management as a science. The paper proposed ways to improve the management of the process of developing new products of the company «McDonald's». Key words: marketing, marketing management, new product development process, benchmarking.Документ ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ЕКО БІЗНЕС ГРУП», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Клімук АнжелікаАктуальність випускної кваліфікаційної роботи. Сучасне становище функціонування та розвиток вітчизняної економіки є одним із найголовніших факторів у пізнанні та впровадженні маркетингу, який надає можливість підприємству займати та стримувати належну позицію на міжнародному та вітчизняному ринку. Лише займаючи певну частку на ринку можна сподіватися на значну прибутковість діяльності підприємства. Відомо, що головним результатом будь-якої діяльності підприємства є достатньо високий показник прибутковості при помірному рівні затрат. Наразі, будь-яке підприємство зацікавлене у належному управлінні власною маркетинговою діяльністю. Управлінцям необхідно розуміти, як саме проводити аналіз ринкових можливостей, методом вибірки знаходити ринок, на якому формувати попит, розробляючи при цьому належний комплекс маркетингових операцій і відмінно керувати просуванням свого товару чи послуг. Власне, суть маркетингу залежить від рішень, що приймаються і які спрямовані на ефективне задоволення потреб споживачів, у результаті отримання вагомих переваг серед конкурентів, завдяки власним розробкам, та інноваціям у маркетинговій стратегії підприємства. Досягти конкурентоспроможності можна завдяки певній розробці стратегії підприємства, а саме стратегії маркетингу. Вона є основою стратегії підприємства. Зазначимо, що вибір маркетингової ситуації, може бути впроваджений за допомогою різноманітних стратегій, що мають на меті короткострокове або довгострокове планування.Документ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ДП «Електролюкс ЛЛС», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Гризова ОленаАНОТАЦІЯ Метою роботи є вивчення, узагальнення та поглиблення теоретичних засад та практичне дослідження управління маркетинговою діяльністю ДП «Електролюкс», а також розроблення заходів щодо її вдосконалення. Для розв’язання окремих завдань у роботі використано такі наукові методи: теоретичного узагальнення, порівняння, асоціацій та аналог ій – для з’ясування сутності процесу управління маркетинговою діяльністю; метод SWOT-аналізу – для визначення сильних та слабких сторін підприємства. методи статистичного групування, графічного аналізу; АВС-аналізу – у процесі дослідження маркетингового комплексу підприємства тощо. Розрахунки економічної ефективності вказують на те, що запропонована програма підвищить ефективність управління маркетинговою діяльністю підприємства ДП «Електролюкс». Ключові слова: маркетинг, маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю, реклама, маркетингове середовище маркетингова програма . ANNOTATION The purpose of the work is to study, generalize and deepen the theoretical foundations and practical research of marketing management of SE "Electrolux", as well as the development of measures to improve it. The following scientific methods were used to solve certain tasks in the work: theoretical generalization, comparison, associations and analogies - to clarify the essence of the process of marketing management; SWOT-analysis method - to determine the strengths and weaknesses of the enterprise. methods of statistical grouping, graphic analysis; ABC-analysis - in the process of researching the marketing complex of the enterprise, etc. Calculations of economic efficiency indicate that the proposed program will increase the efficiency of marketing manageme nt of the enterprise SE “Electrolux”. Key words: marketing, marketing activity, marketing activity management, advertising, marketing environment, marketing program.Документ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Ніколь плюс», м. Запоріжжя)(КНТЕУ, 2020) Грищенко Натаія їАНОТАЦІЯ Грищенко Н. О. «Управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства» ( за матеріалами ТОВ «Ніколь плюс», м. Запоріжжя) – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізацією «Маркетинг менеджмент» - Київський національний торговельно-економічний університет. – Київ 2019. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства. В процесі роботи зроблені висновки та пропозиції щодо напрямків удосконалення системи управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями підприємства, а також формування календарного плану заходів бюджету інтегрованих маркетингових комунікацій Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, стимулювання продажів, прямі продажі, особисті продажі, реклама, зв'язки з громадськістю, діджитал-маркетинг. ABSTRACT Hryshchenko N. O. "Management of the system of integrated marketing communications of the enterprise" (based on the materials of LLC "Nicole Plus", city Zaporozhye) - Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 "Marketing", specialization "Marketing Management" - Kyiv National University of Trade and Economics. - Kyiv 2019. The final qualifying work is devoted to theoretical, methodical and practical principles of management of the system of integrated marketing communications of the enterprise. Conclusions and suggestions were made on how to improve the management system of integrated marketing communications of the enterprise, and the calendar of measures and budget of integrated marketing communications Keywords: integrated marketing communications, sales promotion, direct sales, personal sales, advertising, public relations, digital marketingДокумент ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Інвестком», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Грес СтаніславаАНОТАЦІЯ Гресь Станіслава Олегівна. Формування маркетингової товарної стратегії підприємства (виконана за матеріалами ТОВ «Інвестком»). – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» за спеціальністю 0.75 «Маркетинг». Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2020. У першому розділі висвітлено теоретичні засади формування маркетингових стратегій підприємств. У другому розділі здійснено дослідження роботи підприємства за темою випускної кваліфікаційної роботи. У третьому розділі запропоновано шляхи удосконалення маркетингової товарної стратегії підприємства. ABSTRACT Hres Stanislava Olehivna. Formation of marketing product strategy of the enterprise (made on the materials of LLC "Investcom"). - Manuscript. Graduation qualification work for obtaining the educational qualification level "Master" in the specialty 0.75 "Marketing". Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The first section highlights the theoretical foundations of the formation of marketing strategies of enterprises. In the second section the research of functioning of the enter prise is carried out. The third section presents ways to improve the marketing product strategy of the enterprise.Документ Маркетингові стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ФОП Кожушко Сергій Михайлович, магазин «Бізон», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Дьячкова ІринаАНОТАЦІЯ Дьячкова І.В. Маркетингові стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ФОП «Кожушко С.М.», м. Київ). – КНТЕУ. – 2020. – 51 с. У випускній кваліфікаційній роботі досліджено сутність і структуру маркетингових стратегії розвитку підприємства та узагальнено методичні підходи до формування маркетингових стратегій підприємства на ринку туристичних товарів. На основі дослідження практики ф ункціонування підприємства на ринку туристичного спорядження та оцінювання результативності маркетингових стратегій, розроблено оновлену програму маркетингової діяльності ФОП «Кожушко С.М.». Ключові слова: маркетингові стратегії, ринок туристичних товарів, результативність маркетингових стратегій розвитку підприємства. ANNOTATION Diachkova I.V. Marketing strategies of enterprise development (based on the materials of environment of employer "Kozhushko S.M.", Kyiv). – KNTEU. – 2020. – 51 p. In the final qualifying work the essence and structure of marketing strategies of enterprise development are investigated and methodical approaches to formation of marketing strategies of the enterprise in the market of tourist goods are generalized. On the basis of the study of the practice of the enterprise in the market of tourist equipment and evaluation of the effectiveness of marketing strategies, an updated program of marketing activities of environment of employer "Kozhushko S.M." was developed. Key words: marketing strategies, market of tourist goods, efficiency of marketing strategies of enterprise development.Документ Маркетинговий аналіз діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Білоцерківський консервний завод», м. Біла Церква)(КНТЕУ, 2020) Демченко ІлляПроблеми процесу регулювання та прогнозування маркетингових дій на підприємстві достатньо складні. У них виявляються як загальні закономірності, що притаманні різним країнам, так і специфічні для нашої держави процеси і явища. Актуальність теми дослідження. За умов конкуренції підприємства необхідно орієнтуватися на задоволення потреб споживачів, забезпечуючи при цьому економічну ефективність своєї роботи, що неможливо без застосування принципів та концепції маркетингу. Маркетинг широко використовується підприємцями, насамперед тому, що надає їм змогу реалізувати найбільш раціональним способом свої можливості та досягати своєї кінцевої мети в умовах жорсткої ринкової конкуренції. Проблеми маркетингової діяльності підприємства досліджувались в працях багатьох українських та зарубіжних вчених. Окремі аспекти цієї тематики висвітлені в роботах Алексуніна В., Армстронга Г., Балабанової Л., Бермана Б., Бєлявцева М., Буна Л., Бронникової Т., Вонг В., Голубкова Е., Гебея Д., Еванса Дж., Панкрухина А., Попова Е., Калюжнивої Н., Котлера Ф., Морозова Ю., Мурашкіна Н., Панічкіної Г., Сондерса Дж., Траута Дж., Чернявського А.Документ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ПОСЛУГ (за матеріалами ТОВ «Нова пошта», м. Варва)(КНТЕУ, 2020) Бурлака ІринаАНОТАЦІЯ Бурлака І. Р., «Маркетингові стратегії підприємства у сфері послуг» (за матеріалами ТОВ «Нова пошта», м. Варва) – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» спеціалізацією «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торгівельно-економічний університет. – Київ 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено аналізу маркетингового стратегічного планування на підприємстві, розробці стратегічного плану маркетингових заходів та прогнозуванню ефективності маркетингової стратегії ТОВ «Нова Пошта». В процесі роботи зроблено висновки по існуючій маркетинговій стратегії компанії, розроблено нову маркетингову стратегію «стратегія диференційовани х цін» для ТОВ «Нова Пошта», спрогнозовано і розраховано її ефективність та визначено термін окупності маркетингової стратегії. Ключові слова: Конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, маркетингова діяльність, Нова пошта, логістика, стратегічні цілі. ABSTRACT Burlaka I.R., "Marketing strategies of the enterprise in the field of services" (based on the materials of Nova Poshta LLC, Varva) – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 "Marketing" specialization "Marketing Management". – Kyiv National University of Trade and Economics. – Kyiv 2020. The final qualifying work is devoted to the analysis of marketing strategic planning at the enterprise, development of the strategic plan of marketing actions and forecasting of efficiency of marketing strategy of Open Company "Nova Poshta". In the course of work conclusions on the existing marketing strategy of the company are made, the new marketing strategy "strategy of differentiated prices" for Open Company "Nova Poshta" is developed, its efficiency is forecasted and calculated and the payback period of marketing strategy is defined. Keywords: Competitiveness, marketing strategy, marketing activity, Nova Poshta, logistics, strategic goals.Документ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Онлайн Розробки», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Бондаренко АннаАНОТАЦІЯ Магістерська робота на здобуття ступеня магістра на тему: «Формування маркетингової стратегії підприємства» містить 50 сторінок, 13 таблиць, 16 рисунків. Сприсок використаних джерел становить 47 найменувань. Метою роботи є дослідження дослідження змісту та особливостей формування маркетингової стратегії ТОВ «Онлайн Розробки». Теоретичною основою дослідження є праці вітчизняних та зарубіжних вчених щодо формування маркетингової стратегії підприємства. Методи дослідження базуються на загальних економічних положеннях щодо суті та вимог до проведення маркетингових досліджень. В процесі дослідження використовувалися загальноприйняті в економічній науці методи вивчення: абстрактно-логічний, групування, порівняння і графічне представлення результатів, а також математичні методи. Крім того використано медоди експертної оцінки, SWOT-аналіз, матричного аналізу, карти стратегічних груп тощо. Результати проведеного дослідження демонструють необхідність вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Онлайн Розробки». В роботі було запропоновано рекомендації щодо формування маркетингової стратегії ТОВ «Онлайн Розробки» з урахуванням специфіки діяльності компанії. Розрахунки економічної ефективності вказують на те, що запропоновані заходи підвищать ефективність маркетингової діяльності компанії. Ключові слова: ІТ-компанія, маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, маркетингове середовище. ANNOTATION Master's thesis for a master's degree on the topic: "Formation of marketing strategy of the enterprise" contains 50 pages, 13 tables, 16 figures. The injection of used sources is 47 items. The purpose of the work is to study the study of the content and features of the formation of the marketing strategy of LLC "Online Development". The theoretical basis of the study is the work of domestic and foreign scientists on the formation of marketing strategy of the enterprise. Research methods are based on general economic provisions on the nature and requirements for marketing research. In the course of research the methods of studying generally accepted in economic science were used: abstract-logical, grouping, comparison and graphic representation of results, and also mathematical methods. In addition, methods of expert assessment, SWOT-analysis, matrix analysis, maps of strategic groups, etc. were used. The results of the study demonstrate the need to improve the marketing strategy of LLC "Online Development". The paper offers recommendations for the formation of the marketing strategy of LLC "Online Development" taking into account the specifics of the company. Cost-effectiveness calculations indicate that the proposed measures will increase the efficiency of the company's marketing activities. Keywords: IT company, marketing activity, marketing strategy, marketing environment.Документ МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Будівельна компанія «АДРІНА» м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Барщевський ВладиславУ сучасних умовах ведення господарської діяльності підприємства мають зважувати не лише на показники власного розвитку, але й враховувати розвиток конкурентів, потенційних замовників та постачальників. Для врахування зазначених детермінантів необхідне формування конкурентно ї політики підприємства. Більшість з них у своїй діяльності намагаються застосовувати щось схоже на конкурентну політику, але недостатнє розуміння механізму формування конкурентної політики не дозволяє ефективно її використовувати. Потреба у розробленні механізму формування конкурентної політики для підприємств також зумовлена станом розвитку економіки самої країни. Наявність механізму формування конкурентної політики дасть змогу підприємствам утримувати високий рівень конкурентоспроможності на досить тривалий термін. Сьогодні економіка України переживає складні процеси реформування і адаптації суб’єктів господарювання до ринкових відносин. В даний час формуються вільні ринки товарів, де управління потоками товарів здійснюється тільки за рахунок конкуренції. Тому все частіше починають говорити про чинники конкуренції та конкурентоспроможності продукції, підприємства, галузі і економіки в цілому. Кризові явища у національній економіці супроводжуються падінням доходів і попиту населення, на конкурентному ринку загострюється проблема споживчого вибору і найбільш конкурентна продукція є основою доходів та ринкових позицій підприємства. Підвищення рівня конкурентоспроможності підприємств та їх продукції можливо лише за наявності науково обґрунтованих методів оцінки та конкурентної стратегії. Основою для розробки такої стратегії є оцінка фактичного рівня конкурентоспроможності підприємства за відповідними показниками, отже, оцінці рівня конкурентоспроможності підприємства та його продукції повинно бути приділено максимум уваги при розробці конкурентних стратегій, програм підвищення конкурентної стійкості підприємства тощо.Документ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Онлайн Медіа Груп», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Архипчук ОленаАНОТАЦІЯ Архипчук О.В. Івент маркетинг в системі маркетингових комунікацій підприємства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізації «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торговельно-економічній університет, Київ, 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам організації івент-маркетингу на підприємстві. У роботі розкрито сутність поняття “івент маркетинг” та визначено його місце в системі маркетингових комунікацій підприємства. Розроблено напрямки вдосконалення організації івент-маркетингу в системі маркетингових комунікацій ТОВ «Онлайн Медіа Груп». Ключові слова: маркетинг, івент маркетинг, система маркетингових комунікацій, маркетингові комунікації, маркетингове середовище. ANNOTATION Arkhypchuk O.V. Event marketing in the system of marketing communications of the enterprise. - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing", specialization "Marketing Management". - Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2020. The final qualifying work is devoted to the theoretical and methodological and practical principles of event marketing at the enterprise. The essence of the concept of "event marketing" is revealed in the work and its place in the system of marketing communications of the enterprise is defined. Directions for improving the organization of event marketing in the system of marketing communications of Online Media Group LLC have been developed. Key words: marketing, event marketing, system of marketingДокумент Маркетингові стратегії розвитку підприємства (за матеріалами ТОВ «АШАН Україна», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Антоненко ОльгаЗростання складності, динамічності та невизначеності процесів, що відбуваються у зовнішньому маркетинговому середовищі, зумовлюють потребу в адекватних підходах до управління маркетинговою діяльністю підприємств. Важлива роль у забезпеченні успішного розвитку підприємств та їх стійкості до постійних змін умов ринкового середовища належить формуванню маркетингових стратегій. Маркетингова стратегія як спосіб дій підприємства по відношенню до споживачів та конкурентів з метою досягнення стратегічних цілей маркетингу, з одного боку, дозволяє дотримуватися єдиної, послідовної лінії ринкової поведінки, а з іншого – правильно реагувати на зовнішні виклики, своєчасно і з мінімальними втратами адаптуватися до змін. Теоретико-методологічні засади формування маркетингових стратегій підприємств сформульовані такими відомими у світі науковцями та фахівцями -практиками, як Д.А. Аакер, І. Ансофф, Г. Ассель, Р.М. Грант, П. Дойль, Д. Дей, Ф. Котлер, Д.В. Кревенс, Ж.-Ж. Ламбен, Дж. О’Шонессі, М. Портер, О. Уолкер-молодший, Г. Хулей та ін. В Україні зазначену проблематику досліджували Л.В. Балабанова, А.О. Длігач, С.В. Ковальчук, Є.В. Крикавський, Н.В. Куденко та інші фахівці. Проте майже кожне підприємство має свою специфіку, яка повинна враховуватися при формуванні його стратегії маркетингу, тому дослідження в зазначеній сфері досі залишаються актуальними. Це і визначило мету, завдання, об’єкт та предмет випускної кваліфікаційної роботи. Метою випускної кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретико-методологічних засад та практичних аспектів стратегічного маркетингового планування й формування на цій основі маркетингової стратегії розвитку ТОВ «АШАН Україна». Виходячи з цієї мети, в роботі поставлені і вирішені такі завдання: - розглянути теоретико-методологічні засади формування маркетингових стратегій розвитку підприємства; - провести стратегічний аналіз маркетингового середовища підприємства; - надати характеристику процесу формування маркетингових стратегій розвитку ТОВ «АШАН Україна»; - визначити стратегічні пріоритети розвитку підприємства; - сформувати удосконалену маркетингову стратегію розвитку ТОВ «АШАН Україна» та розробити заходи щодо її реалізації.Документ Маркетинг менеджмент в діяльності закладу вищої освіти (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Юрченко АндрійАНОТАЦІЯ Юрченко А. Ю. Маркетинг менеджмент в діяльності закладу вищої освіти. Магістерська робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізації «Маркетинг менеджмент» - Київський національний торговельно-економічний університет. Київ, 2020. Магістерська робота присвячена дослідження актуальних проблем маркетинг менеджменту в діяльності «КНТЕУ». В роботі аналізується функціонування маркетингового відділу та їх проблеми, головні аспекти управлінням університетом. Задля підвищення ефективності роботи «КНТЕУ» запропоновано комплекс заходів з підвищення статусу університету, пізнаваності та особистого бренду. Ключові слова: ефективність, маркетингова ефективність, стан управління, конкурентоспроможність, витрати, підвищення економічної ефективності. ANNOTATION Yurchenko A.Y. Marketing management in the activity of higher education. Master's thesis in specialty 075 "Marketing", specialization "Marketing Management" - Kyiv National University of Trade and Economics. Kyiv, 2020. The master's thesis is devoted to the study of current problems of marketing management in the activities of "KNTEU". The paper analyzes the functioning of the marketing department and their problems, the main aspects of university management. In order to increase the efficiency of KNTEU, a set of measures has been proposed to improve the status of the university, visibility and personal brand, and at the same time to improve the number of entrants every year. Key words: efficiency, marketing efficiency, state of management, competitiveness, expenses, increase of economic efficiency.Документ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ (за матеріалами ТОВ «Сингента», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Склярова ІринаАктуальність теми. В економічних реаліях початку XXI ст. зростання значення маркетингової конкурентної стратегії у комплексному управлінні бізнесом є об’єктивним процесом. Саме на основі конкурентної стратегії розробляються інші стратегії підприємства, які входять до складу ринково-продуктової стратегії: цінова, стратегія просування, розподілу тощо. У той же час у науковій літературі досі не існує уніфікованого підходу до розробки ефективної конкурентної стратегії. Зважаючи на це, означена проблематика на сьогодні актуальна і є доцільним її глибше дослідження. Крім того, актуальність даної роботи обумовлена її практичною значущістю на макро- та мікроекономічному рівні. Результати проведеного дослідження можуть бути використані в контексті виведення на український ринок біологічних інокулянтів нових продуктів. Особливої актуальності на мікроекономічному рівні дана робота набуває з огляду на те, що час її написання збігається з реальним періодом виведення на ринок нового продукту підприємства ТОВ «Сингента» інокулянта «Атува». Питанню розробки конкурентної стратегії присвячені роботи як вітчизняних, так і іноземних авторів. Впродовж тривалого періоду воно було предметом уваги і дискусії в радянській економічній літературі. Новітні методи розробки стратегії позиціонування глибоко досліджують зарубіжні автори, такі як, Ансофф І., Азоєв Г., Котлер Ф., Аакер Д ., Портер М., Фатхудимов Р., Книш І., Ліфиц І. та інші. Серед українських дослідників цього питання зокрема Старостіна А., Іванов Ю., Єранкік О., Грановська В., Шершньова З., Куденко Н.Документ Маркетингова стратегія просування підприємства у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «ГК Оріон»)(КНТЕУ, 2020) Пилипенко АнастасіяАктуальність теми. Сьогодні спостерігається зростання популярності соціальних мереж, які стають ефективним маркетинговим інструментом. Соціальні мережі стали невід'ємною частиною сучасного суспільства. Сьогодні практично у кожного інтернет-користувача є особиста сторінка, за допомогою якої можна знайти старих знайомих, нових друзів, отримати можливість додаткового заробітку, а також отримати цікаву інформацію. Залучити на сайт замовника, нових потенційних клієнтів, які найбільш активні в тематичних спільнотах, а також зайняти провідне місце на ринку, можна за допомогою правильно розробленої стратегії просування бізнесу в соціальних мережах. Конкуренція в сучасному світі зобов'язує бути присутнім в інтернет-середовищі, що є обов'язковим для будь-якої компанії. Розробка стратегії SMM-просування допомагає підприємству оптимізувати рекламну та PR - діяльність і завоювати основні цільові аудиторії. У соціальних мережах компанії мають унікальну можливість взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією, стати цікавим співрозмовником, помічником або порадником, тим самим просуваючи свої товари або послуги і завойовуючи нових споживачів. Тобто, просування в соціальних мережах – це рекламно-інформаційна діяльність, яка в першу чергу націлена на поширення інформації про рекламований об'єкт в соціальних мережах за допомогою створення спільноти цільових споживачів і управління ним. Ефективне просування підприємства в соціальних мережах починається з правильно розробленої SMM -стратегії. Стратегія допомогає визначити цілі присутності в соціальних медіа, шляхи їх досягнення, розставляти пріоритети, а головне – прогнозувати потенційний ефект від реалізованих заходів.Документ SMM-стратегія розвитку закладу вищої освіти (Social Media Marketing)» (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Карлєчук ІринаСьогодні українські ЗВО опинились в умовах, коли відб увається реформування вищої освіти, спостерігається посилення конкуренції на вітчизняному і світовому ринку освітніх послуг, зменшується державне фінансування, тому актуалізувалось питання застосування таких засобів та інструментів комунікацій, які дозволять ефективно взаємодіяти з цільово ю аудиторією та заощадити кошти, тим самим сприяючи розвитку ЗВО. Одним із таких інструментів є маркетинг у соціальних мережах (SMM). Проте, щоб його застосування було ефективним, необхідно перед SMM ставити цілі і формувати стратегію (чіткий план дій) для їх досягнення. Тому сьогодні для закладів вищої освіти важливим є дослідження процесу формування і реалізації SMM-стратегії, яка б сприяла розвитку ЗВО. Цим пояснюється актуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи. Дослідженням комунікацій ЗВО у мережі Інтернет займались І. Ушакова, В. Попова, О. Мельникова, С. Ілляшенко, С. Коновалова, Н. Ілляшенко та інші. Особливості просування ЗВО у соціальних мережах розкрито у наукових працях О. Жегус, І. Дейнеги. Мета випускної кваліфікаційної роботи – надання пропозицій з удосконалення процесу формування SMM-стратегії для закладу вищої освіти, яка сприятиме його розвитку. Завданнями, які необхідно виконати для досягнення поставленої мети, є: розглянути теоретичні засади формування SMM-стратегії для закладів вищої освіти, здійснити аналіз маркетингового середовища досліджуваного ЗВО – КНТЕУ, оцінити існуючу SMM-стратегію даного закладу, на основі цього запропонувати заходи з удосконалення процесу формування SMM-стратегії для КНТЕУ, розробити програму цієї стратегії та систему показників ефективності.Документ Формування комунікаційної стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «МЕТРО КЕШ ЕНД КЕРІ УКРАЇНА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Гавриленко ІринаАктуальність обраної теми випускної кваліфікаційної роботи. На сьогодні підприємства функціонують в умовах високої динамічності зовнішнього середовища, тому для забезпечення ефективної діяльності вони повинні виявляти гнучкість, адаптуватися до постійних змін в макро- та мікросередовищі. Також для успішної реалізації товарів на ринку продуктового ритейлу та забезпечення прибутковості компаніям недостатньо продавати якісний продукт, якого потребують споживачі, необхідно вміло просувати його на ринку. А особливо під час пандемії COVID-19, яка негативно вплинула як на світову, так і національну економічну систему, та змусила бізнес активніше використовувати інтегровані маркетингові комунікації в мережі Інтернет. З’являється необхідність ретельного вивчення всіх можливих засобів впливу на споживачів з метою залучення їх до покупок, а також налагодження зв’язків із партнерами, постачальниками, посередниками і, відповідно, створення ефективної маркетингової комунікаційної стратегії. Різні аспекти теоретичних і практичних основ формування стратегії маркетингових комунікацій є предметом наукових досліджень багатьох вітчизняних та закордонних вчених, а саме: Дж. Бернета, Ф. Котлера, П. Дойля, М. Портера, Є. Ромата, Т. Примак, Т. Лук’янець, Г. Янковської, Л. Новікової, О. Романенко. Крім цього, питання використання маркетингових комунікацій у сфері продуктового ритейлу розглядають вчені А. Катаєв, Ю. Дайновський , Н. Балук і Н. Басій, О. Лабурцева і Г. Алданькова. Отже, актуальність даної теми полягає в тому, що на сучасному етапі розвитку дієва комунікаційна стратегія виступає одним із ключових факторів забезпечення ефективного функціонування підприємств торгівл і в умовах мінливості середовища.Документ Маркетингові стратегії створення цінності бренду підприємства (за матеріалами ТОВ «Фрешмаркетинг», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Гула АндрійАктуальність теми. Сьогодні, в часи швидкої зміни середовища та суспільства, підприємства вимушені добре відчувати та оперативно реагувати на такі зміни, інколи зміни мають відбуватись в самій суті компанії, чи її продукції. Спираючись на цю постійну мінливість можна впевнено сказати що старі маркетингові підходи вже стоять під питанням ефективності, змінилось середовище, отже і результат діяльності можу бути інший. Саме тому, зараз важливо не чіплятись за старі підходи, а виробити нові шаблони та паткрни поведінки, що зможуть гнучко адаптуватись під конкретне середовище. Мета та завдання дослідження. Метою роботи є формування маркетингової стратегії створення цінності бренду ТОВ «Фрешмаркетинг» на основі розкриття теоретико-методологічних засад та практичних особливостей цього процесу. Досягнення мети роботи передбачає вирішення наступних завдань: - розглянути теоретичні засади формування маркетингової стратегії створення цінності; - надати характеристику маркетингового середовища підприємства; - провести аналіз стратегії підприємства зі створення цінності бренду; - оцінити ефективність рекомендованої стратегії створення цінності. Об’єкт та предмет дослідження. Об’єктом дослідження виступає процес формування маркетингової стратегії підприємства із створення цінності бренду.Документ Реклама в системі маркетингових комунікацій підприємства за матеріалами ТОВ «Актив Груп ТГ», м. Київ(КНТЕУ, 2020) Дяденко ЄлизаветаСучасні умови та розвиток технологій спонукають керівників компаній замислюватись над тим, як втримати свої позиції серед конкурентів, які заходи провадити для підвищення іміджу, а головне – як отримати лояльних споживачів. Інструменти маркетингу дозволяють знайти відповіді на ці не прості для підприємців питання та вдосконалити способи покращення діяльності компанії. Одним з таких інструментів виступає – реклама, багатогранна складова комплексу маркетингу, що відображена у складовій просування. Реклама, як продукт чи послуга – надається спеціалізованими агентствами для відображення найкращих та вигідних характеристик товару чи послуги, що рекламується, в подальшому для привернення уваги та стимулюванню збуту продукції. Реклама, як форма комунікації – зв’язок між рекламодавцем та кінцевим або потенційним споживачем (передача звернення від джерела інформації до її отримувача). Актуальність теми випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що реклама залишається основним інструментом системи маркетингових комунікацій. Вона постійно розвивається наповнюючись новими формами, що покликані задовольняти потреби виробників та бути доступними і зрозумілими для споживачів. Реклама – найпотужніший та найпоширеніший стимулятор розвитку.Документ Стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «УАПРОМ»)(КНТЕУ, 2020) Борщев МаксимАНОТАЦІЯ Борщев М.А. Стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій підприємства В роботі визначено теоретичні засади стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій підприємства; досліджено маркетингове середовище бренду Prom підприємства ТОВ «УАПРОМ»; проведена комплексна оцінка наявної програми стимулювання збуту для бренду Prom підприємства ТОВ «УАПРОМ»; на основі проведених досліджень розроблена рекомендована програма стимулювання збуту на 2021 р. для проекту Prom підприємства ТОВ «УАПРОМ» та описані методи оцінювання її ефективності. Ключові слова: стимулювання збуту, програма стимулювання збуту, маркетингові комунікації, методи оцінки ефективності заходів стимулювання збуту SUMMARY Borshchev M. Sales promotion in the system of marketing communications of the enterprise The qualification work of the master identifies the theoretical foundations of sales promotion in the system of marketing communications of the enterprise . The marketing environment of the brand Prom of UAPROM LLC was studied. A comprehensive assessment of the existing sales promotion program for t he brand Prom of UAPROM LLC was conducted. On the basis of the previous researches the recommended program of sale promotion for 2021 for the Prom project of LLC UAPROM is developed and methods of an estimation of its efficiency are described. Keywords: sales promotion, sales promotion program, marketing communications, methods of evaluating the effectiveness of sales promotion measuresДокумент Формування маркетингової цінової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ "Здравко", м.Чернігів)(КНТЕУ, 2020) Богдан АннаАктуальність теми. Сьогодні той факт, що саме від ціни товару залежить його успіх або невдача, не потребує доказів. Проте так було не завжди. Важливість ціноутворення недооцінювалась протягом багатьох років. Дослідження, проведені в 1950-х роках, показали, що більша частина фірм або механічно встановлювала ціни на основі витрат, або слідувала ціноутворенню конкурентів. Лише частина практиків, які проводили дослідження в 1964 р., визнала важливість ціноутворення в діяльності фірм. До середини 1970 -х рр. ціноутворення зводилось головним чином до калькулювання витрат і додавання до них розрахованої норми прибутку. Такий витратний метод ціноутворення враховує попит споживачів у другу чергу. Якщо споживачі не купували товар за встановленою ціною, компанія знижувала її, щоб побачити, чи готові споживачі купувати товар за новою ціною. Дослідження складових формування цінової стратегії підприємства свідчить про те, що після останньої рецесії через дея кий час може повторно виникнути криза. Оскільки високоглобалізована економіка, з одного боку, завжди характеризується значною синхронністю відтворювального процесу і взаємозалежністю окремих економік від стану своїх партнерів, регулювання ринкових відносин здійснюється за рахунок механізму цін і прийнятної стратегії ціноутворення. Гіпертрофовані розподільні відносини, утворенні розбалансованою фінансовою системою, починають набувати рис первинності порівняно з виробництвом і призводять до розгортання перерозподілу виробленого продукту через механізм ціноутворення, передусім не на користь виробника, а на користь фінансово розвинених національних економік, через механізм цін.