МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Рекламна діяльність підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Костецький, М.У статті розглянуто основні теоретичні засади процесу організації рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз конкурентного середовища підприємства «CompSys», перелічено основні чинники, на які необхідно опиратись при формуванні рекламних процесів всередині підприємства.Документ Організація маркетингової кампанії рекламного агентства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Козубенко, Є.У цій статті розглянуто ключові чинники та елементи успішної організації маркетингової кампанії рекламного агентства, а також надаються рекомендації щодо її розробки та реалізації для досягнення цілей та залучення нових клієнтів.Документ Рекламна кампанія торговельних підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Каращук, С.Стаття спрямована на висвітлення основ, сутності і значення організації рекламної кампанії в діяльності вітчизняних підприємств. В ході дослідження було наведено основні визначення рекламної кампанії, та наведено види рекламної кампанії. Також було досліджено структурно-функціональну модель рекламної кампанії.Документ Стратегія рекламування мережі торговельних центрів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дяченко, Д.Стаття присвячена розробці стратегії рекламування мережі торговельних центрів. Основна увага приділена аналізу сучасних маркетингових інструментів, ефективності різних рекламних каналів та їх впливу на споживачів. Розглянуто кращі практики в сфері реклами та маркетингових комунікацій, а також наведено рекомендації щодо підвищення впізнаваності бренду та залучення нових клієнтів. Окремо висвітлено питання цифрового маркетингу та його роль у просуванні торговельних центрів.Документ Формування іміджу бренду засобами реклами(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гуринович, К.Стаття присвячена актуальній проблемі формування іміджу бренду підприємства, як постачальника послуг та роботодавця, з метою підвищення лояльності до бренду та збереження своїх потужностей у сучасних реаліях.