МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 56 з 56
  • Документ
    Маркетинг у створенні конкурентних переваг підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шамрай, М.
    У цій статті описано взаємозв’язок маркетингу та конкурентоспроможністю, наведені основні елементи маркетингового комплексу та основні потреби споживачів. Також описано важливість постійного контролю ринкових позицій підприємства та швидкого реагування на зміни, через формування конкурентних переваг, вказано як саме маркетингова діяльність впливає на конкурентоспроможність підприємства.
  • Документ
    Організація маркетингової служби на підприємстві
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чумак, Д.
    У статті розглянуто важливі аспекти створення та ефективного функціонування маркетингової служби на підприємстві. Досліджено стратегії впровадження маркетин-гових концепцій, ідентифікації цільової аудиторії та визначення ключових маркетингових каналів. Розглянуто сучасні інструменти та методи аналізу ринку, детально проаналізовано процес планування маркетингових кампаній та розробки продуктової стратегії. Розкрито питання формування маркетингового бюджету та моніторингу ефективності маркетингових заходів.
  • Документ
    Комунікаційна політика кав’ярні у соціальних мережах
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ушов, О.
    У статті охарактеризовано особливості комунікаційної політики закладу ресторанного господарства. Здійснено сильні та слабкі сторони діяльності кав’ярні, визначено основні сегменти споживачів. Визначено основні інструменти комунікаційної політики кав’ярні у соціальній мережі.
  • Документ
    Digital performance кампанія рекламного агентства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Таран, Є.
    У статті проаналізовано суть та основні етапи digital performance рекламної кампанії в сучасних умовах. Охарактеризовано інновації, що використовуються у цій сфері, та визначено ключові фактори впливу на ефективність рекламних кампаній. Розглянуто процес реалізації кампанії в рекламній агенції від дослідження ринку до звітності та аналізу результатів. Особлива увага приділена використанню штучного інтелекту, програматик реклами та big data для підвищення ефективності реклами.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент підприємств у цифровому середовищі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Стецюк, А.
    Стаття спрямована на дослідження функціоналу маркетинг-менеджменту підприємств у цифровому середовищі. В статті наведено підходи вітчизняних науковців до сутності «маркетинг менеджменту». Також додатково, в статті розглянуто модель управління маркетинговою діяльністю підприємств, увагу зосереджено на принципах і функціях маркетингового управління в цифровому середовищі.
  • Документ
    Аналіз ринку лакофарбових матеріалів
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Степашов, Є.
    У статті було розглянуто та проведеного аналізу ринку лакофарбових матеріалів і відзначаємо, що лакофарбова промисловість в контексті української хімічної промисловості є дуже привабливою і має перспективу для подальшого розвитку. Наведені рейтинги найбільш успішних компаній, що виробляють високоякісну продукцію і є надійними партнерами в системі зовнішньоекономічних зв’язків. Визначені фактори, які впливають на стан вітчизняного ринку ЛКФ.
  • Документ
    Маркетингова діяльність на ринку нерухомості
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рябічева, Д.
    У статті наведено характеристику маркетингової діяльності на ринку нерухомості. Охарактеризовано стан ринку нерухомості України та наведено головні проблеми ринку нерухомості 2024 року. Розглянуто головні тенденції маркетингу нерухомості: тури VR і AR, застосування штучного інтелекту (ШІ), екологічно сталий маркетинг нерухомості, блокчейн для прозорості та безпеки, короткий відео контент, чат-боти та оптимізація голосового пошуку.
  • Документ
    Маркетингові комунікаціі в діяльності підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Роєнко, І.
    У статті проаналізовано особливості управління маркетинговими комунікаціями в діяльності підприємств, на прикладі закладу ресторанного бізнесу. Сформовано алгоритм дій та обґрунтовано доцільність адаптування до реалій сьогодення, умов воєнного часу, запропоновано комунікаційний план подальших дій.
  • Документ
    SMM як ефективний інстурмент маркетингу ХХI століття
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Родін, І.
    Ця стаття аналізує розвиток та сучасний стан маркетингу в соціальних мережах (SMM), підкреслюючи його значення як ефективного інструменту в маркетингових стратегіях. Дослідження охоплює еволюцію SMM, його функціонування в сучасному бізнес-середовищі та основні інструменти і методи, які використовуються для досягнення маркетингових цілей.
  • Документ
    Управління рекламною кампанією в системі маркетингових комунікацій
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Олешко, Олег
    Стаття висвітлює основні принципи та стратегії управління рекламною кампанією в контексті маркетингових комунікацій, зосереджуючи увагу на інтеграції різних інструментів комунікації, оптимізації ресурсів та аналізі результатів.
  • Документ
    Вплив соціальних мереж на лояльність споживачів
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Носач, Д.
    Стаття присвячена актуальній проблемі впливу соціальних мереж на лояльність споживачів та проводить аналіз актуальних тенденцій у цьому контексті. Здійснюється огляд впливових факторів, що визначають лояльність споживачів у соціальних мережах, зокрема взаємодія з брендами, відгуки і рекомендації спільнот, а також використання новітніх технологій у комунікації.
  • Документ
    Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Некряч, М.
    Стаття аналізує стратегічні ініціативи ТОВ «ВОДАФОН ЕНТЕРПРАЙЗ ЮКРЕЙН» (скорочено Vodafone) у сфері управління маркетингом і конкурентоспроможністю. Розглядається вплив інвестицій у модернізацію мережі та розширення покриття 3G і 4G на ріст кількості абонентів і збільшення доходів. Також обговорюються маркетингові стратегії, що сприяють збільшенню задоволеності клієнтів та лояльності.
  • Документ
    Розробка стратегії SMM-просування продукції підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мазальцев, М.
    Стаття розглядає ключові аспекти розроблення стратегії SMM для просування продукції підприємства через соціальні медіа. Основна увага приділяється аналізу цільової аудиторії, вибору підходящих соціальних медіа платформ, створенню залучаючого контенту, плануванню публікацій та використанню інструментів моніторингу та аналітики для оптимізації маркетингових кампаній. Стаття надає практичні поради, які допоможуть підприємствам ефективно використовувати соціальні медіа для досягнення бізнес-цілей.
  • Документ
    Маркетингові стратегії на вітчизняних підприємствах
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Литвиненко, С.
    Стаття присвячена дослідженню особливостей формування маркетингових стратегій на підприємствах. В ході дослідження було наведено визначення сутності поняття «маркетингова стратегія», також було окреслено суть і завдання стратегічного маркетингу. В ході роботи було відображено принципи формування маркетингової стратегії підприємства. Також було в процесі відображено етапи формування маркетингових стратегій на підприємствах і структурно-логічну схема реалізації маркетингової стратегії.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент діяльності фармацевтичного підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Коротков, Д.
    У статті розглянуто особливості формування образу бренду ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». Проведено аналіз комунікативної підсистеми розвитку бренду ПрАТ »Фармацевтична фірма «Дарниця». Досліджено фактори, що перешкоджають розвитку маркетингового потенціалу ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». Описано технології, що активно впроваджуються у фармацевтичний маркетинг Фармацевтичної фірми «Дарниця».
  • Документ
    Управління товарною маркетинговою політикою підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Єфіменко, М.
    У цій статті описано, основні аспекти формування товарної маркетингової політики на підприємстві, включаючи розробку продукту. Описано формування, стратегії управління та планування, аналіз та контроль ефективності товарної політики. Висвітлюється важливість застосування даної політики для ефективносіт бізнесу та досягнення конкурентних переваг у сучасному ринковому середовищі.
  • Документ
    Система маркетинг менеджменту торговельного підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дубовик, Б.
    У статті проаналізовано особливості розробки системи маркетинг менеджмент торговельного підприємства. Розкрито сутність поняття «маркетинг менеджмент», його складові. Розроблено модель реалізації системи маркетинг менеджменту торговельного підприємства.
  • Документ
    Influence of marketing in beauty industry on women’s behavior
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Tashcheva, Y.
    In the article, the essence and structure of the beauty industry and its influence on women’s perceptions are analyzed. Key factors influencing the marketing environment and the formation of company strategies within the cosmetics market are characterized. The main directions for enhancing competitiveness and ethical considerations in marketing practices are determined.
  • Документ
    Investigation of the impact of internet technologies on brand communication
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Sereda, Y.
    The article is devoted to the study of the nature of brand communications and the impact of Internet technologies on their formation. Study is done on the tactics and techniques used in online brand communication.
  • Документ
    Клієнтоорієнтованість у системі брендингу підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Робота, І.
    У статті досліджено сутність показника «клієнтоорієнтованість» та його важливість для сучасної організації і корпоративної культури в цілому. Розглянуто вплив цього показника на працівників і їхню мотивацію до клієнтоорієнтованості. Проаналізовано основні переваги введення до організаційної культури підприємства цінності орієнтації для клієнта. Розглянуто ключові проблеми в налагоджені партнерських стосунків організації с клієнтами.
  • Документ
    Стратегічне позиціонування підприємства ТОВ «Мережа магазинів "Дніпро-М"» у бренд-менеджменті
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ратинський, Л.
    Ця стаття розглядає стратегічне позиціонування підприємства на прикладі ТОВ «Мережа магазинів «Дніпро-М»«, що спеціалізується на роздрібній торгівлі електро, бензо та ручного інструменту. Висвітлюється аналіз бренду, визначення цільової аудиторії та формування унікальної торгової пропозиції, ідентифікуються стратегічні напрями позиціонування на ринку та наводяться вектори маркетингової стратегії. Результати дослідження важливі для розуміння принципів та методів стратегічного управління брендом у сфері роздрібної торгівлі та можуть слугувати основою для подальших досліджень у галузі бренд-менеджменту та маркетингу.
  • Документ
    Стратегічне позиціонування закладу вищої освіти за матеріалами ДТЕУ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Письменний, В.
    У цьому дослідженні розглянуто стратегічне позиціонування закладу вищої освіти за матеріалами Державного торговельно-економічного університету ДТЕУ . Описано основні показники та метрики, які використовуються для вимірювання ефективності страте¬гічного позиціонування у сфері вищої освіти. Наведено аналіз важливості проведення оцінки стратегічного позиціонування для розвитку закладу вищої освіти, а також висвітлено основні чинники, що впливають на успішність стратегічного позиціонування у сфері освіти.
  • Документ
    Клієнтоорієнтованість як основа розвитку брендингу у сфері дротового електрозв’язку
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Олабин, Я.
    У статті розглянуто важливість і вплив клієнтоорієнтованості на стратегії розвитку брендів у цій галузі, враховуючи тенденції її розвитку, роль брендів у споживачів, необхідність побудови довіри та розуміння потреб клієнтів для підвищення їхньої задоволеності та лояльності.
  • Документ
    Ребрендинг малої транспортної компанії: стратегії переходу від перевізника до бренду
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Масло, І.
    У сучасному конкурентному середовищі малі транспортні компанії стикаються з викликом перетворення з простих перевізників на розпізнавані бренди. Ця стаття присвячена дослідженню ключових аспектів ребрендингу малої транспортної компанії та факторів, які впливають на його успішність.
  • Документ
    Strategic partnership development in university brand-management
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Lytvynenko, Y.
    This article explores the significance of strategic partnership development in enhancing university brand management. It delves into the theoretical foundations, practical implications, and unresolved challenges within the higher education sector, emphasizing the role of collaborative alliances in shaping brand identity, reputation, and stakeholder engagement.
  • Документ
    Моделі бренд-комунікацій: ключові концепції та підходи
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Корабліна, А.
    Стаття присвячена детальному опису та аналізу ключових понять, необхідних для створення ефективної бренд-комунікаційної стратегії та сучасних моделей бренд-комунікацій.
  • Документ
    Конкурентне середовище дитячого футбольного клубу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Комісар, М.
    У статті охарактеризовано конкурентне середовище футбольного дитячого клубу. Здійснено аналіз конкурентоспроможності підприємства та основних конкурентів за факторами ціна, товар, місце, просування. Визначено сильні та слабкі сторони діяльності футбольного дитячого клубу.
  • Документ
    Бренд-менеджмент у стратегічному розвитку дослідницької агенції
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кліменчук, М.
    Стаття присвячена питанню управління брендом як основного капіталу компанії, а також його становлення через окреслення ключових напрямків розвитку дослідницьких агенцій, інструментів ефективного підтримання в галузі.
  • Документ
    The impact of digital marketing in today’s world
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ilnytskyi, D.
    Today, the Internet is vital for everyday life and business. Social media has changed how we connect and market, leading businesses to use digital marketing to save money, boost brand awareness, and increase sales. This study looks at what digital marketing is, why it’s important, the different ways to do it, and why it matters for both consumers and businesses. It also talks about current and future digital trends, stressing the need for safe and smart Internet use, which is seen as a basic human right today.
  • Документ
    Тенденції Fashion-індустрії в Україні та світі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Іванова, А.
    У статті описані тенденції fashion-індустрії на вітчизняному і світовому ринку, тренди та основні підходи до формування ідентичності бренду у сфері fashion. В статті продемонстровані найбільші міжнародні бренди, їх вплив на індустрію, стан зовнішньої торгівлі та імпорт.
  • Документ
    Гуманітарна складова стратегічного управління інтегрованими бренд-комунікаціями під час війни
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Зігунова, А.
    У статті розглянуто вплив війни на інтегровані бренд-комунікації і можливості їх адаптації до умов сьогодення. Основний акцент зроблено на комунікаціях в гуманітарному напрямку, комунікаційних стратегіях з елементами соціальної відповідальності та допомоги постраждалим. Досліджено, як організації можуть використовувати голос бренду для підтримки гуманітарних зусиль, збереження цілісності бренду та зміцнення позитивних відносин із зацікавленими сторонами. Для ілюстрації найкращих практик були використані конкретні кейси. Аргументовано, що інтеграція гуманітарних комунікацій в комунікаційну стратегію бренду під час війни сприятиме стійкості репутації, створить довіру стейкхолдерів і зробить позитивний внесок у загальну реакцію на комунікаційні прояви
  • Документ
    Theoretical foundations of marketing communications of brands in international markets
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Zhukova, V.
    The article is devoted to marketing communications of brands in the international markets; special attention is paid to marketing communications as a link between a brand and its target audience, and the author explores various models and tools used for effective communication.
  • Документ
    Marketing tool for brand creation and development
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Zhyvoder, D.
    The article is devoted to research on the creation and development of a brand using marketing tools. The article describes the essence of the concept of «brand», highlights the key advantages of effective brands, examines the concept, model and algorithm of brand creation. Finally, additional marketing tools for brand formation and features of its further development were investigated.
  • Документ
    SMM та influence-маркетинг у просуванні брендів
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гижко, Д.
    У статті визначено сутність та зміст SMM та Influence-маркетингу у просуванні брендів. Визначено мету та завдання використання цих стратегій у маркетингових кампаніях, розкрито переваги їх застосування і бізнесі. Досліджено етапи розробки та впровадження SMM та Influence-маркетингових стратегій.
  • Документ
    Стратегічний розвиток бренду підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Височін, М.
    У статті узагальнено методологічні засади забезпечення стратегічного розвитку бренду у сфері послуг. Розглянуто наукові підходи до визначення змісту поняття «бренд». Охарактеризовано основні процеси і принципи бренд-менеджменту. Систематизовано фактори, що впливають на реалізацію та стратегію розвитку бренду, визначено та охарактеризовано етапи розроблення стратегії розвитку бренду підприємства сфери послуг.
  • Документ
    Brand management strategies and their formation in the service sector
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Vaha, K.
    The article discusses the key strategies of brand management, the structure of a brand strategy, methods of strategy formation, basic principles and approaches to brand strategies in the service sector
  • Документ
    Стратегічне позиціонування брендів підприємств торгівлі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бойко, Т.
    У статті розглянуто зміст стратегічного позиціонування брендів підприємств торгівлі, визначено його основні компоненти, процес та приклади. Обговорюється, як стратегічне позиціонування взаємодіє з брендом, допомагаючи створити унікальний образ продукту у свідомості споживачів. Узагальнено особливості управлінням процесом стратегічного позиціонування підприємств торгівлі.
  • Документ
    Стратегічне управління асортиментною політикою мережі магазинів
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Білінчук, О.
    У статті описано, як здійснюється стратегічне управління асортиментною політикою в бренд-менеджменті на ТОВ Мережа магазинів Dnipro-M. Наведені основні принципи та підходи до формування асортименту, що дозволяють підвищити конкурентоспроможність бренду. Також розглядаються методи аналізу та оцінки ефективності асортиментної політики. Також, підкреслюється важливість стратегічного підходу до управління асортиментом для довгострокового успіху бренду. Описано, як правильне формування асортименту може вплинути на задоволення потреб клієнтів та збільшення їх лояльності. Додатково розглядаються ключові фактори, що впливають на успішність асортиментної політики, включаючи аналіз ринку, поведінку споживачів та тенденції в галузі.
  • Документ
    Клієнтоорієнтовані технології у бренд-менеджменті
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Берегова, Д.
    У статті розкрито сутність клієнтоорієнтованого підходу та наведено приклади його застосування українськими брендами. Визначено характерні ознаки категорії «клієнтоорієнтованість», окреслено її принципи, цілі та основні завдання. Узагальнено та систематизувано клієнтоорієнтовані технології в бренд-менеджменті в сучасних умовах.
  • Документ
    Фірмовий стиль як складова брендингу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Алексійчук, К.
    У статті розкрито зміст фірмового стилю як складової брендингу. Розглянуто теоретичні основ фірмового стилю та його значення в маркетинговій діяльності. Проаналізовано основні етапи розробки фірмового стилю. Визначено основні елементи фірмового стилю та його характеристики. Проведено компаративний аналіз фірмового стилю харчових брендів. Надано рекомендації щодо ефективного впровадження фірмового стилю для підвищення конкурентоспроможності компанії.
  • Документ
    Формування онлайн-позиціонування закладів вищої освіти
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Усатюк, К.
    Стаття присвячена дослідженню основ формування онлайн позиціонування закладів вищої освіти. В статті наведено визначення сутності поняття «позиціонування». Наступним було досліджено трикутник позиціонування, та основні стратегії ринкового позиціонування. Також було наведено комплекс комунікацій закладу вищої освіти з відображенням її основних принципів.
  • Документ
    Аналіз рекламної діяльності ТОВ «ДТЕК» у мережі Інтернет
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сомчинський, Б.
    У статті проводиться аналіз рекламної діяльності енергетичної компанії ТОВ «ДТЕК» в мережі інтернет під час повномасштабного вторгнення росії в Україну. Розглядаються основні канали та інструменти, які використовувала компанія для просування свого бренду, інформування споживачів та залучення інвестицій. Також оцінюється ефективність рекламних кампаній ДТЕК в інтернеті у складних умовах воєнного часу та визначаються ключові фактори, що вплинули на успішність цих кампаній.
  • Документ
    Рекламна діяльність підприємства з виготовлення залізобетонних виробів
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Соколова, К.
    У статті проаналізовано питання організації рекламної діяльності підприємства з виготовлення залізобетонних виробів (ЗБВ). Розглянуто актуальність теми, ступінь її розкритості в літературі, визначено мету, об’єкт та предмет дослідження. Описано методи та інструменти, які використовувалися для проведення дослідження. Обговорено аналіз проблемних питань організації рекламної діяльності підприємств з виготовлення ЗБВ та розроблені рекомендації щодо їх вирішення.
  • Документ
    Інструменти Digital-маркетингу у формуванні позитивного іміджу бренду
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сагало, Х.
    У статті обґрунтовано необхідність застосування інструментів цифрового маркетингу, які можна використовувати для створення та підтримки позитивного іміджу бренду. Розглянуто інструменти цифрового маркетингу: SEO-просування, контекстна реклама, email-маркетинг, SMM, контент-маркетинг, відеомаркетинг, партнерський маркетинг, мобільний маркетинг, ТВ-реклама тощо. Наголошено на релевантності використання інструментів для досягнення конкретних бізнес-цілей з метою підвищення впізнаваності бренду, зміцнення ділової репутації, залучення нових клієнтів, збільшення продажів та підвищення лояльності клієнтів.
  • Документ
    Реклама як інстумент медіастратегії рекламного бізнесу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рубцова, Д.
    У статті розглянуто основні чинники та складові медіа стратегії рекламного бізнесу, схему роботи рекламних агенцій, їхнє місце на ринку послуг та організація рекламної діяльності.
  • Документ
    Оцінка рекламної діяльності закладів вищої освіти
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Плосконос, Д.
    У статті розглянуто методи оцінки ефективності рекламної діяльності в Інтернеті, як новітньому середовищі бізнес-комунікацій. Результати дослідження проблем оцінки ефективності Інтернет-реклами показали, що світовий ринок Інтернет-реклами розвивається динамічно, але нерівномірно серед різних її видів, зокрема найбільше зростання спостерігається у SMM та пошуковій рекламі. Доведено, що для оцінки ефективності Інтернет-реклами необхідно використовувати комплексний підхід, який дозволяє оцінювати як комунікативні, так і економічні показники в рамках моделі AIDA.
  • Документ
    Рекламна кампанія підприємства у цифровому середовищі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Пацюк, Н.
    Метою даної статті є комплексний аналіз теоретичних та практичних аспектів розробки та впровадження ефективної рекламної кампанії підприємства у цифровому середовищі. В умовах бурхливого розвитку цифрових технологій та стрімкого зростання популярності Інтернету, розробка ефективної рекламної кампанії у цифровому середовищі стає ключовим фактором успіху для будь-якого підприємства. Завдяки різноманіттю онлайн-інструментів та каналів комунікації, підприємства можуть охопити ширшу аудиторію, підвищити впізнаваність бренду, стимулювати продажі та будувати лояльні стосунки з клієнтами.
  • Документ
    Рекламна діяльність торговельного центру в умовах цифровізації
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Краснокутський, Д.
    Стаття присвячена дослідженню рекламної діяльності торговельних центрів в цифровому середовищі. Розглядаються сучасні тенденції та стратегії використання цифрових медіа-платформ для просування товарів та послуг у роздрібній торгівлі. Дослідження охоплює аналіз інтернет-присутності, використання соціальних мереж, технологій мобільного маркетингу та впливу цифрової реклами на споживачів. .
  • Документ
    Рекламна діяльність підприємства ДП «Адідас»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крайніченко, Д.
    Стаття присвячена актуальній проблемі організації рекламної діяльності на ДП «Адідас» та активізації інструментів маркетингу, зокрема реклами.
  • Документ
    Управління рекламною діяльністю в мережі інтернет
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крайненко, Д.
    Сьогодні онлайн-реклама є невід’ємною частиною сучасного маркетингу. У статті розглядається важливість онлайн-реклами, її переваги та особливості. Також аналізується зростання конкуренції в цій сфері та наголошується на потребі в ефективному управлінні рекламними кампаніями. Описано кроки, які необхідно зробити для успішного проведення рекламної кампанії в Інтернеті: від визначення цілей до аналізу результатів та оптимізації. Наведено таблицю, де стисло описуються етапи рекламної кампанії. Представлені та охарактеризовані основні інструменти та методи онлайн-реклами, такі як контекстна реклама, медійна реклама, таргетована реклама, SEO та SEM.
  • Документ
    Цифрові інструменти рекламування закладу вищої освіти
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Котляренко, В.
    У статті розкрито основні цифрові інструменти та методи рекламування закладів вищої освіти. Важливість реклами, структура рекламного контенту та стратегії, які використовуються для просування вищої освіти у сфері інформації та навчання, систематично вивчаються в цьому дослідженні. Крім того, у дослідженні розглядаються найефективніші цифрові інструменти, що використовуються маркетинговими службами у вищій освіті соціальні медіа-платформи, такі як Facebook або Instagram, Telegram або LinkedIn; Google Ads; SEO; Електронний маркетинг; створення відеоконтенту; ведення блогу; аналітика плюс тестування, а також впливовий маркетинг.
  • Документ
    Рекламна діяльність підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Костецький, М.
    У статті розглянуто основні теоретичні засади процесу організації рекламної діяльності підприємства, проведено аналіз конкурентного середовища підприємства «CompSys», перелічено основні чинники, на які необхідно опиратись при формуванні рекламних процесів всередині підприємства.
  • Документ
    Організація маркетингової кампанії рекламного агентства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Козубенко, Є.
    У цій статті розглянуто ключові чинники та елементи успішної організації маркетингової кампанії рекламного агентства, а також надаються рекомендації щодо її розробки та реалізації для досягнення цілей та залучення нових клієнтів.
  • Документ
    Рекламна кампанія торговельних підприємств
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Каращук, С.
    Стаття спрямована на висвітлення основ, сутності і значення організації рекламної кампанії в діяльності вітчизняних підприємств. В ході дослідження було наведено основні визначення рекламної кампанії, та наведено види рекламної кампанії. Також було досліджено структурно-функціональну модель рекламної кампанії.
  • Документ
    Стратегія рекламування мережі торговельних центрів
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дяченко, Д.
    Стаття присвячена розробці стратегії рекламування мережі торговельних центрів. Основна увага приділена аналізу сучасних маркетингових інструментів, ефективності різних рекламних каналів та їх впливу на споживачів. Розглянуто кращі практики в сфері реклами та маркетингових комунікацій, а також наведено рекомендації щодо підвищення впізнаваності бренду та залучення нових клієнтів. Окремо висвітлено питання цифрового маркетингу та його роль у просуванні торговельних центрів.
  • Документ
    Формування іміджу бренду засобами реклами
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гуринович, К.
    Стаття присвячена актуальній проблемі формування іміджу бренду підприємства, як постачальника послуг та роботодавця, з метою підвищення лояльності до бренду та збереження своїх потужностей у сучасних реаліях.