Маркетинг менеджмент

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 44 з 44
  • Документ
    Організація служби маркетингу торговельного підприємства
    (DTEU, 2024-12) Чумака Даніїла Олеговича; Пономаренко Ігор Віталійович
    Чумак Д. О. Організація служби маркетингу торговельного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг-менеджемент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам організації служби маркетингу торговельного підприємства. Розкрито сутність та особливості формування маркетингової служби, доведено її значущість у системі управління підприємством. Проаналізовано структуру та ефективність діяльності служби маркетингу ФОП «Чумак О. А.». Розроблено рекомендації щодо вдосконалення організаційної структури та оптимізації роботи маркетингової служби з урахуванням сучасних ринкових викликів. Ключові слова: маркетинг, служба маркетингу, організаційна структура, маркетингова діяльність, торговельне підприємство. Chumak D.O. Organization of the marketing service of a trade enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», under the educational and professional program «Marketing Management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of organizing the marketing service of a trade enterprise. The essence and peculiarities of formation of the marketing service are revealed, its importance in the enterprise management system is proved. The structure and efficiency of the marketing service of SP «Chumak O. A.» are analyzed. Recommendations for improving the organizational structure and optimizing the work of the marketing service, taking into account current market challenges, have been developed. Keywords: marketing, marketing service, organizational structure, marketing activities, trade enterprise.
  • Документ
    МАРКЕТИНГ МЕНЕДЖМЕНТ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    (DTEU, 2024-12) Дубовика Богдана Олександровича; Бондаренко Олена Сергіївна
    Дубовик Б.О. Маркетинг менеджмент в діяльності торговельного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам розробки та реалізації маркетинг менеджменту в діяльності торговельного підприємства . Досліджено сутність маркетинг менеджменту в діяльності торговельного підприємства. Здійснено аналіз маркетингового середовища САВ-ДІСТРІБЮШН, представлено напрями удосконалення існуючої системи маркетинг менеджменту. Розроблено методичний підхід до оцінки маркетинг менеджменту на торговельному підприємстві, обґрунтовано прогнозні показники розвитку підприємства за результатами впровадження представлених заходів з удосконалення системи маркетинг менеджменту. Ключові слова: маркетинг менеджмент, показники розвитку, маркетингові цінності. Dubovyk B.O. Marketing management in the activities of a trade enterprise. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program " Marketing Management ". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the development and implementation of marketing management in the activities of a trade enterprise. The essence of marketing management in the activities of a trade enterprise is investigated. It analyses the marketing environment of SAVDISTIBUTION and presents directions of improvement of the existing marketing management system. It develops a methodical approach to assessment of marketing management at a trading enterprise and justifies forecast indicators of development of the enterprise on the basis of results of implementation of the presented measures on improvement of the marketing management system. Keywords: marketing management, development indicators, marketing values.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент в діяльності фармацевтичного підприємства
    (DTEU, 2024-12) Короткова Дмитра Андрійовича; Василишина Любов Миколаївна
    Коротков Д. А. Маркетинг менеджмент в діяльності фармацевтичного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу та вдосконаленню управління маркетингом фармацевтичного підприємства ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця». У роботі розглянуто теоретичні основи маркетинг менеджменту підприємства, досліджено основні концепції і напрями. На основі проведених досліджень розроблено заходи з удосконалення управління маркетингом фармацевтичного підприємства. Ключові слова: маркетинг менеджмент, маркетингове середовище, маркетинговий потенціал, маркетингова діяльність, фармацевтична фірма. Korotkov D. A. Marketing management in the activity of a pharmaceutical enterprise. – Manuscript. Qualification work for the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Marketing Management." – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the analysis and improvement of marketing management of pharmaceutical enterprise PJSC "Pharmaceutical firm" Darnytsia ". The work considers the theoretical foundations of marketing of enterprise management, the basic concepts and directions are investigated. On the basis of the conducted researches, measures were developed to improve the management of marketing of a pharmaceutical enterprise. Keywords: marketing management, marketing environment, marketing potential, marketing activity, pharmaceutical firm.
  • Документ
    Формування маркетингової стратегії торговельного підприємства
    (DTEU, 2024-12) Литвиненка Сергія Олеговича; Самчук Володимир Андрійович
    Литвиненко С. О. «Формування маркетингової стратегії торговельного підприємства ». – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено формуванню маркетингової стратегії торговельного підприємства. В роботі наведено дослідження спрямовані на виявлення маркетингової стратегії підприємства ДП «Адідас Україна». Для визначення оптимальної маркетингової стратегії для ДП «Адідас Україна» було застосовано метод SPACE-аналізу. Виялено, що для ДП «Адідас Україна» оптимальною є маркетингова стратегія лідерства в галузі. Для реалізації даної стратегії було визначено такі заходи: відкриття 2 нових магазинів ( в. м. Київ та в м. Львів), посилення маркетингової активності в соціальних мережах та участь в благодійних заходах. Ключові слова: маркетинг, стратегія, формування, торговельне підприємство, SPACE-аналіз, спортивний одяг. Litvinenko S. O. “Formation of a marketing strategy for a trading enterprise.” – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program «Marketing management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the formation of a marketing strategy of a trading enterprise. The work presents research aimed at identifying the marketing strategy of the enterprise SE «Adidas Ukraine». To determine the optimal marketing strategy for SE «Adidas Ukraine», the SPACE-analysis method was applied.It was found that for SE «Adidas Ukraine» the optimal marketing strategy is the leadership in the industry. To implement this strategy, the following measures were identified: opening 2 new stores (in Kyiv and Lviv), increasing marketing activity in social networks and participating in charitable events. Keywords: marketing, strategy, formation, trading enterprise, SPACE analysis, sportswear.
  • Документ
    Розроблення стратегії SMM-просування продукції підприємства
    (DTEU, 2024-12) Мазальцева Максима Вадимовича; Чепеленко Анжеліка Михайлівна
    Мазальцев М.В. Розроблення стратегії SMM-просування продукції підприємства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено розробленню стратегії SMMпросування продукції підприємства. У роботі розглянуто теоретичні засади організації SMM-просування на підприємстві, проаналізовано стратегії SMMпросування продукції ТОВ «Епіцентр К», розроблено рекомендації щодо удосконалення SMM-стратегії ТОВ «Епіцентр К» та оцінено їх ефективність. Ключові слова: стратегії, SMM-просування, стратегії SMM-просування, соціальні медіа, маркетингові комунікації, цифровий маркетинг. Mazaltsev M.V. Development of a strategy for SMM-promotion of enterprise products. – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Marketing Management”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation qualification work is devoted to the development of a strategy for SMM-promotion of enterprise products. The work considers the theoretical principles of organizing SMM-promotion at the enterprise, analyzes the SMMpromotion strategies of LLC “Epicenter K”, develops recommendations for improving the SMM-strategy of LLC “Epicenter K” and evaluates their effectiveness. Keywords: strategies, SMM-promotion, SMM-promotion strategies, social media, marketing communications, digital marketing.
  • Документ
    Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства
    (DTEU, 2024-12) Некряча Яна Олеговича; Чепеленко Анжеліка Михайлівна
    Некряч Я.О. Маркетингове стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено розробці та обґрунтуванню маркетингових стратегічних ініціатив щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. У кваліфікаційній роботі розкрито сутність «маркетингового стратегічного управління» та визначено його роль у підвищенні конкурентоспроможності підприємства. Розроблено маркетингову стратегію підвищення конкурентоспроможності підприємства ПрАТ «ВФ Україна». Ключові слова: маркетинг, маркетингове стратегічне управління, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, стратегічне управління, маркетингова діяльність. Nekriach Y.O. Marketing strategic management of enterprise competitiveness. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 «Marketing», educational program «Marketing Management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the development and substantiation of marketing strategic initiatives to improve the competitiveness of the enterprise. The qualification work reveals the essence of «marketing strategic management» and defines its role in increasing the competitiveness of the enterprise. reveals the essence of «marketing strategic management» and defines its role in increasing the competitiveness of the enterprise. A marketing strategy for improving the competitiveness of PJSC «VF Ukraine» has been developed. Keywords: marketing, marketing strategic management, competitiveness, marketing strategy, strategic management, marketing activities.
  • Документ
    Маркетингове управління лояльністю споживачів
    (DTEU, 2024-12) Носач Дарини Тарасівни; Самчук Володимир Андрійович
    Маркетингове управління лояльністю споживачів. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельно-економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах управління лояльністю споживачів. Розкрито сутність та сучасні підходи до управління лояльністю в маркетингу. Проаналізовано маркетингове управління лояльністю споживачів ПП «Антошка». Надано пропозиції щодо вдосконалення маркетингового управління лояльністю ПП «Антошка». Ключові слова: маркетинг, маркетингова діяльність, лояльність, , управління лояльністю. Marketing management of consumer loyalty. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using marketing tools in the processes of managing consumer loyalty. The essence and modern approaches to loyalty management in marketing are revealed. The marketing management of consumer loyalty of "Antoshka" PE is analyzed. Proposals for improving the loyalty marketing management of PE "Antoshka" have been provided. Keywords: marketing, marketing activity, loyalty, loyalty management.
  • Документ
    Управління рекламною кампанією в системі маркетингових комунікацій
    (DTEU, 2024-12) Олешко Олег Олегович; Чепеленко Анжеліка Михайлівна
    Олешко О.О. Управління рекламною кампанією в системі маркетингових комунікацій. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота присвячена управлінню рекламною кампанією бренду ТМ Queen&Be в контексті сучасних маркетингових комунікацій. Основною метою дослідження є аналіз поточного стану рекламних комунікацій бренду, вивчення цільової аудиторії. У роботі акцентується увага на важливості рекламних кампаній для підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів та створення стійких відносин зі споживачами. Ключові слова: рекламна кампанія, маркетингові комунікації, цільова аудиторія, брендинг, цифрові інструменти, конкурентне середовище, стратегія, адаптація, ефективність, споживчі потреби. Oleshko O.O. Management of Advertising Campaigns in the System of Marketing Communications. – Manuscript. The graduation qualification work is dedicated to the management of the advertising campaign for the brand TM Queen&Be in the context of modern marketing communications. The main objective of the research is to analyze the current state of the brand's advertising communications, study the target audience. The work emphasizes the importance of advertising campaigns for enhancing brand recognition, attracting new customers, and building lasting relationships with consumers. Keywords: advertising campaign, marketing communications, target audience, branding, digital tools, competitive environment, strategy, adaptation, effectiveness, consumer needs.
  • Документ
    Удосконалення маркетингової діяльності агентства нерухомості
    (DTEU, 2024-12) Рябічевої Дарини Сергіївни; Зайцева Олена Іванівна
    Рябічева Д.С. Удосконалення маркетингової діяльності агентства нерухомості. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг-Менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам маркетингової діяльності у сфері нерухомості. Розкрито сутність та складові ринку нерухомості України, доведено важливість використання маркетингу в даній сфері. Проаналізовано маркетингову діяльність агентства нерухомості ФОП Лінковський Олександр Іванович. На основі аналізу розроблено рекомендації по вдосконаленню маркетингової діяльності агентства «Sherlock». Ключові слова: маркетинг нерухомості, маркетингова діяльність, агентство нерухомості, маркетингові інструменти. Riabicheva D.S. Improvement of Real Estate Agency Marketing Activities. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Marketing-Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological, and practical aspects of marketing activities in the real estate sector. It reveals the essence and components of the Ukrainian real estate market and demonstrates the importance of implementing marketing in this field. The marketing activities of the real estate agency, owned by sole proprietor Linkovskyi Oleksandr Ivanovych, are analyzed. Based on the analysis, recommendations have been developed to improve the marketing activities of the real estate agency. Keywords: real estate marketing, marketing activities, real estate agency, marketing tools.
  • Документ
    МАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
    (DTEU, 2024-12) Родіна Іллі Юрійовича; Чуніхіна Тетяна Сергіївна
    Родін І. Ю. Маркетинг туристичного підприємства в соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних, методичних і практичних аспектів маркетингової діяльності туристичного підприємства в соціальних мережах. У роботі розглянуто сучасні підходи до формування та впровадження маркетингових стратегій із використанням соціальних платформ. В процесі роботи досліджено методи та рекомендації щодо оптимізації маркетингової діяльності ТОВ «АДВАНТ ТРЕВЕЛ» у соціальних мережах, спрямовані на підвищення залученості клієнтів, рентабельності інвестицій і загальної ефективності бізнесу. Ключові слова: маркетинг у соціальних мережах, туристичний маркетинг, SMM-стратегія, інфлюенсер-маркетинг, персоналізація контенту. Rodin I. Y. Marketing of a Tourist Enterprise in Social Networks. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv 2024. This thesis explores theoretical, methodological, and practical approaches to marketing activities for a tourist enterprise in social networks. It examines modern strategies for implementing marketing campaigns on digital platforms. In the course of work methods and recommendations to optimize the marketing activities of "ADVANT TRAVEL" LLC in social media, aimed at enhancing customer engagement, improving ROI, and ensuring overall business efficiency. Key words: social media marketing, tourism marketing, SMM strategy, influencer marketing, content personalization.
  • Документ
    Управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу
    (DTEU, 2024-12) Роєнка Ігоря Миколайовича; Бондаренко Олена Сергіївна
    Роєнко І.М. «Управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу» (за матеріалами ФОП «Криськова Мирослава Олегівна», ресторан «100 років тому вперед»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним основам управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу. Подано сутність та особливості управління комунікаціями, агреговано інструменти стратегічного управління маркетинговими комунікаціями. Проведено аналіз комунікаційної діяльності підприємства на основі якого запропоновано напрями покращення управління комунікаціями закладу ресторанного бізнесу, розроблено план управління комунікаціями, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, контент-план та розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: комунікаційна політика, комунікації, управління комунікаціями, соціальні мережі, реклама. Royenko I.M. "Communications management of a restaurant business establishment" (based on the materials of the FOP "Kryskova Myroslava Olehivna", restaurant "100 years ago forward"). - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and methodological foundations of communication management of the restaurant business establishment. An analysis of the enterprise's communication activity was conducted, based on which directions for improving the communication management of the restaurant business establishment were proposed, a communication management plan was developed, the goals, target audience, main tools were defined, a schedule, a content plan was drawn up, and communication message layouts were developed. Keywords: communication policy, communications, communications management, social networks, advertising.
  • Документ
    Маркетинг-менеджмент у формуванні конкурентних переваг підприємства
    (DTEU, 2024-12) Шамрай Марії Анатоліївни; Пономаренко Ігор Віталійович
    Шамрай М. А. Маркетинг-менеджмент у формуванні конкурентних переваг підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньопрофесійна програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам маркетинг-менеджменту на підприємстві. У роботі розкрито сутність поняття «маркетинг-менеджмент» та визначено його вплив у формуванні конкурентних переваг підприємства. Розроблено напрями вдосконалення маркетинг-менеджменту ТОВ «ВІІТ» на підставі його конкурентних переваг. Ключові слова: маркетинг-менеджмент, конкурентна перевага, конкурентоспроможність, маркетингове середовище, маркетингові комунікації. Shamrai M. A. Marketing management in the formation of competitive advantages of the enterprise. – Manuscript. Qualification work in specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program «Marketing Management». - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualifying work is devoted to the theoretical and methodological and practical principles of marketing management at the enterprise. e. The essence of the concept of « marketing management » is revealed in the work and its influence in the formation of competitive advantages of the enterprise is determined. Directions for improving the marketing management of "HIIT" LLC based on its competitive advantages have been developed. Key words: marketing management, competitive advantage, competitiveness, marketing environment, marketing communications.
  • Документ
    Маркетинг-менеджмент логістичного підприємства у цифровому середовищі
    (DTEU, 2024-12) Стецюка Андрія Олександровича; Пономаренко Ігор Віталійович
    Стецюк А.О. Маркетинг-менеджмент логістичного підприємства у цифровому середовищі (за матеріалами ФОП Слюсар Андрій Володимирович (Sender Ukraine Fulfillment, логістика інтернетмагазинів). – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам забезпечення маркетинг-менеджменту логістичного підприємства у цифровому середовищі. Було запропоновано заходи для вдосконалення маркетингового управління ФОП «Слюсар Андрій Володимирович» з акцентом на інтеграцію сучасних стратегій для активізації комунікацій з потенційними клієнтами. Ключові слова: підприємство, логістика, маркетинг, менеджмент, цифрове середовище, цифровізація. Stetsyuk A.O. Marketing management of a logistics enterprise in a digital environment (based on materials from FOP Slyusar Andriy Volodymyrovych (Sender Ukraine Fulfillment, logistics of online stores). – Manuscript. Graduate qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Marketing Management”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduate qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of ensuring marketing management of a logistics enterprise in a digital environment. Measures were proposed to improve the marketing management of FOP “Slyusar Andriy Volodymyrovych” with an emphasis on the integration of modern strategies to activate communications with potential customers. Keywords: enterprise, logistics, marketing, management, digital environment, digitalization.
  • Документ
    Планування рекламної кампанії клієнта рекламного агенства
    (DTEU, 2024-12) Таран Євгена Івановича; Пономаренко Ігор Віталійович
    Таран Є.І. Планування рекламної кампанії клієнта рекламного агентства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетингова діяльність». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним та практичним аспектам планування рекламних кампаній для клієнтів рекламних агентств. У роботі розкрито сутність та складові рекламної кампанії, обґрунтовано роль рекламних агентств у її розробці та впровадженні. Проведено аналіз ринку та маркетингового середовища підприємства АТ «Кредобанк», а також детально розглянуто процес створення рекламної кампанії рекламним агентством ФОП «Таран Євген Іванович» для даної банківської установи. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення підходів до планування рекламних кампаній та оцінено їхню ефективність. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, маркетингова діяльність, рекламне агентство, цифрові інструменти, ефективність. Taran Y. I. Planning an advertising campaign for an advertising agency client. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Marketing Activities". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological, and practical aspects of planning advertising campaigns for advertising agency clients. The essence and components of an advertising campaign are revealed, and the role of advertising agencies in its development and implementation is substantiated. The market and marketing environment of the enterprise JSC "Kredobank" are analyzed, and the process of creating an advertising campaign by the advertising agency FOP "Taran Yevhen Ivanovich" is thoroughly examined. for this bank. Recommendations for improving approaches to planning advertising campaigns and their effectiveness is evaluated. Keywords: advertising, advertising campaign, marketing activity, advertising agency, digital tools, efficiency
  • Документ
    Комунікаційна стратегія просування закладу громадського харчування в соціальних мережах
    (DTEU, 2024-12) Татаренка Максима Миколайовича; Бондаренко Олена Сергіївна
    Татаренко М. Комунікаційна стратегія просування закладу громадського харчування в соціальних мережах. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2023. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам розробки та реалізації комунікаційної стратегії просування закладу громадського харчування в соціальних мережах. Досліджено сутність комунікаційної стратегії просування закладу громадського харчування в соціальних мережах. Здійснено аналіз маркетингового середовища САВДІСТРІБЮШН, представлено напрями удосконалення комунікаційної стратегії просування закладу громадського харчування в соціальних мережах. Розроблено комунікаційну стратегію просування закладу громадського харчування в соціальних мережах, оцінено ефективність реалізації, обґрунтовано прогнозні показники розвитку закладу громадського харчування. Ключові слова: комунікаційна стратегія, маркетингові активності, просування. Tatarenko M. Communication strategy for promoting a catering establishment in social networks. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program " Marketing Management ". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2023. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the development and implementation of a communication strategy for promoting a catering establishment in social networks. The essence of the communication strategy for promoting a public catering establishment in social networks is investigated. An analysis of the marketing environment of SAV-DISTIBUTION is carried out, directions for improving the communication strategy for promoting the catering establishment in social networks are presented. A communication strategy for promoting a public catering establishment in social networks has been developed, the effectiveness of implementation has been evaluated, and the forecast indicators of development of the public catering establishment have been substantiated. Keywords: communication strategy, marketing activities, promotion.
  • Документ
    Комунікаційна політика закладу ресторанного бізнесу у соціальних мережах
    (DTEU, 2024-12) Ушова Олександра Сергійовича; Пономаренко Ігор Віталійович
    Ушов О.С. Комунікаційна політика закладу ресторанного бізнесу у соціальних мережах» (за матеріалами (ФОП «Араухо Торрес Крістіан Даніель Діомедесович», кав’ярня «Art Coffee»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам комунікаційної політики закладу ресторанного бізнесу. Досліджено основних конкурентів кав’ярні «Art Coffee», проаналізовано складові комунікаційної політики кав’ярні, яка зосередженя на активностях у соціальній мережі Instagram. У результаті проведеного аналізу сегментовано цільову аудиторію, складено план комунікаційної кампанії кав’ярні у соціальній мережі, розроблено банери, складено контент-план для соціальної мережі Instagram. Ключові слова: комунікаційна політика, соціальні мережі, пости, мем, історії, reels. Ushov O.S. Communication policy of a restaurant business establishment in social networks" (based on materials (FOP "Araujo Torres Christian Daniel Diomedesovich", coffee shop "Art Coffee"). - Manuscript. Graduation work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the communication policy of the restaurant business establishment. The main competitors of the coffee shop "Art Coffee" were studied, the components of the communication policy of the coffee shop, which focuses on activities in the Instagram social network, were analyzed. As a result of the analysis, the target audience was segmented, a communication campaign plan for the coffee shop in the social network was drawn up, banners were developed, and a content plan for the Instagram social network was drawn up. Keywords: communication policy, social networks, posts, meme, stories, reels.
  • Документ
    Маркетингові комунікації футбольного клубу
    (DTEU, 2024-12) Зайця Євгенія Олександровича; Пономаренко Ігор Віталійович
    Заєць Є. Маркетингові комунікації футбольного клубу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2023. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам розробки та реалізації маркетингових комунікацій футбольного клубу. Досліджено сутність маркетингових комунікацій футбольного клубу. Здійснено аналіз маркетингового середовища ГО “ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ”, представлено напрями удосконалення маркетингових комунікацій футбольного клубу. Розроблено план маркетингових комунікацій футбольного клубу ГО “ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ», обґрунтовано прогнозні показники розвитку. Ключові слова: маркетингові комунікації, комунікаційна стратегія, маркетингові активності, футбольний клуб. Zayets E. Marketing communications of a football club. - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program " Marketing Management ". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2023. The qualification work is devoted to theoretical and practical aspects of the development and implementation of marketing communications of a football club. The essence of marketing communications of a football club is investigated. The analysis of the marketing environment of the NGO ‘FC “POLISSIA STAKES” is carried out, the directions of improvement of marketing communications of the football club are presented. A plan of marketing communications of the football club of the NGO ‘FC “POLISSIA STAKES” has been developed, forecast indicators of development have been substantiated. Keywords: marketing communications, communication strategy, marketing activities, football club.
  • Документ
    Управління товарною маркетинговою політикою підприємства
    (DTEU, 2024-12) Єфіменко Марія Олександрівна; Кармазінова Вікторія Дмитрівна
    Єфіменко М. О. Управління товарною маркетинговою політикою підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам управління товарною маркетинговою політикою підприємства. Розкрито сутність та складові маркетингового інструментарію, доведено доцільність використання в бренд-менеджменті підприє мств. Проаналізовано товарну маркетингову політику компанії ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна». На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо вдосконалення товарної маркетингової політики з використанням маркетингових інструментів підприємства. Ключові слова: маркетинг, товарна маркетингова політика, управління асортиментом, товарний асортимент, маркетингова діяльність. Yefimenko M. O. Management of the commodity marketing policy of the enterprise. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of managing the commodity marketing policy of an enterprise. The essence and components of marketing tools are revealed, the expediency of their use in the brand management of enterprises is proved. The commodity marketing policy of the company ‘Metro Cash & Carry Ukraine’ LLC is analysed. On the basis of the obtained results, recommendations for improving the product marketing policy with the use of marketing tools of the enterprise have been developed. Keywords: marketing, commodity marketing policy, assortment management, commodity assortment, marketing activity.
  • Документ
    Управління лояльністю споживачів у публічному маркетингу
    (DTEU, 2024-12) Біди (Коноплястої) Інни Володимирівни; Пономаренко Ігор Віталійович
    Біда (Конопляста) І.В. Управління лояльністю споживачів у публічному маркетингу. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельно-економічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингового інструментарію у процесах формування та управління лояльністю споживачів у публічному секторі. Розглянуто основні чинники та складові процесу управління лояльністю споживачів в публічному маркетингу, проаналізовано підходи до визначення поняття лояльності, внесено пропозиції щодо можливості використання та формування лояльності споживачів. Проаналізовано маркетинговий інструментарій управління лояльністю споживачів секторі публічних послуг. Розроблено шляхи вдосконалення лояльності споживачів в публічному маркетингу на основі роботи державної установи «Урядовий контактний центр». Ключові слова: лояльність, споживач, лояльний споживач, маркетинг, публічний маркетинг, уряд, орган державної влади. ida (Konopliasta) I.V. Customer loyalty management in public marketing. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Marketing Management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of the use of marketing tools in the processes of formation and management of consumer loyalty in the public sector. The main factors and components of the process of managing consumer loyalty in public marketing are considered, approaches to the definition of loyalty are analyzed, and proposals are made on the possibility of using and forming consumer loyalty. The marketing tools for managing consumer loyalty in the public services sector are analyzed. Ways to improve consumer loyalty in public marketing are developed on the basis of the work of the State Institution «Government Contact Centre». Keywords: loyalty, consumer, loyal consumer, marketing, public marketing, government, public authority.
  • Документ
    SMM-стратегія розвитку кавʼярні
    (DTEU, 2024-12) Бурлаки Тетяни Андріївни; Пономаренко Ігор Віталійович
    Бурлака Т. А. SMM-стратегія розвитку кавʼярні. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг Менеджмент» – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. У кваліфікаційній роботі визначено теоретичні основи формування SMM- стратегій та розглянуто кожний етап їх створення. Було проведено аналіз маркетингової діяльності кавʼярні «MONADA» та здійснено оцінку конкурентів закладу у соціальних мережах. На підставі проведеного дослідження ФОП Бармак Костянтин Валерійович було розроблено SMM-стратегія розвитку кавʼярні «MONADA» та її реалізація. Ключові слова: SMM-стратегія, методи просування, соціальна мережа, маркетингова діяльність. Burlaka T. A. SMM-strategy of coffee development. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Marketing Management» – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. In the qualification paper, the theoretical foundations of the formation of SMM-strategies are determined and each stage of their creation is considered. An analysis of the marketing activity of the «MONADA» coffee shop was carried out and an assessment of the institution's competitors in social networks was carried out. On the basis of the research carried out by the FOP Barmak Kostyantyn Valeriyovych, the SMM-strategy for the development of the «MONADA» coffee shop and its implementation was developed. Key words: SMM-strategy, promotion methods, social network, marketing activity.
  • Документ
    Маркетингове управління каналами збуту сільськогосподарського підприємства
    (DTEU, 2024-12) Челленюк Антоніни Миколаївни; Чепеленко Анжеліка Михайлівна
    Челленюк А. М. Маркетингове управління каналами збуту сільськогосподарського підприємства. — Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг-менеджмент». — Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним засадам маркетингового управління каналами збуту сільськогосподарського підприємства. Визначено ефективні наукові підходи щодо маркетингового управління каналами збуту с сільськогосподарського підприємства та розкрито їх сутність. Проаналізовано маркетингове середовище та канали збуту СТОВ «ІСКРА» Розроблено рекомендації щодо управління каналами збуту СТОВ «ІСКРА» на основі проведеного аналізу. Ключові слова: сільськогосподарське підприємство, канал збуту, маркетингове управління, підхід до управління, маркетингове середовище. Chelleniuk A. M. Marketing management of sales channels of an agricultural enterprise. — Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". — State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical principles of marketing management of sales channels of an agricultural enterprise. Effective scientific approaches to marketing management of sales channels of an agricultural enterprise are identified and their essence is revealed. The marketing environment and sales channels of the joint-stock company "ISKRA" are analyzed. Recommendations for managing sales channels of the joint-stock company "ISKRA" are developed based on the analysis. Keywords: agricultural enterprise, sales channel, marketing management, approach to management, marketing environment.
  • Документ
    Маркетингова стратегія просування послуг на сайті підприємства
    (DTEU, 2024-12) Філіппової Софії Сергіївни; Кононенко Ганна Ігорівна
    Філіппова С. С. Маркетингова стратегія просування послуг на сайті підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання маркетингової стратегії просування послуг на сайті підприємства. Розкрито основні засади та методи маркетингової стратегії. Проаналізовано існуюче просування послуг на сайті ТОВ «НОРНІ», визначено основні недоліки. На основі проведеного аналізу розроблено вдосконалену стратегію просування сайту бренду ТОВ «НОРНІ». Ключові слова: маркаетингоса стратегія, просування сайту, SEOоптимізація, конверсія, інтернет-маркетинг, UI- та UX-дизайн. Filippova S. S. Marketing strategy for promoting services on the company's website. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", under the educational and professional program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using the marketing strategy of promoting services on the company's website. The main principles and methods of marketing strategy are revealed. The existing promotion of services on the website of LLC "NORNI" was analyzed, the main shortcomings were identified. On the basis of the conducted analysis, an improved strategy for the promotion of the NORNI LLC brand website was developed. Keywords: branding strategy, site promotion, SEO optimization, conversion, internet marketing, UI and UX design.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент підприємства на основі інтернет-технологій
    (DTEU, 2024-12) Григоренко Ангеліна Олегівна; Коровіна Олена Володимирівна
    Григоренко А. О. Маркетингменеджмент підприємства на основі інтернет-технологій. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно- економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним аспектам управління маркетинговою діяльністю підприємства на основі інтернет-технологій на прикладі». На основі проведеного дослідження розроблено рекомендації щодо оптимізації маркетингових процесів і стратегій інтернет-комунікацій з метою підвищення ефективності діяльності підприємства. Ключові слова: інтернет-маркетинг, маркетинг-менеджмент, онлайн- активності, цифрові комунікації, маркетингові стратегії, оптимізація. Hryhorenko A. O. Marketing management of anenterprisebasedonInternet technologies. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", under the educational and professional program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodical and practical aspects of managing the marketing activities of the enterprise based on Internet technologies using an example." On the basis of the conducted research, recommendations were developed for the optimization of marketing processes and Internet communication strategies in order to increase the efficiency of the enterprise. Keywords: Internet marketing, marketing management, online activities, digital communications, marketing strategies, optimization.
  • Документ
    Формування комунікаційної стратегії підприємства
    (DTEU, 2024-12) Галь Наталії Олександрівни; Пономаренко Ігор Віталійович
    Галь Н.О. Формування комунікаційної стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Будопттрейдинг»). – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам формування комунікаційної стратегії підприємства. У роботі визначено теоретичні засади розробки і вдосконалення комунікаційної стратегії. Аналітична частина дослідження була присвячена дослідженню маркетингового середовища підприємства. В рекомендаційній частині по покращенню стратегії було запропоновано створення власного сайту та сторінки в інтернеті, що дозволить ТОВ «Будопттрейдинг» підвищити ефективність своєї комунікаційної стратегії, що, в свою чергу, сприятиме зростанню доходів та покращенню конкурентної позиції на ринку. Ключові слова: підприємство, комунікації, стратегія, сайт, інтернет, маркетинг, менеджмент. Gal N.O. Formation of the enterprise's communication strategy (based on materials from Budopttrading LLC). – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Marketing Management”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of forming the enterprise's communication strategy. The work defines the theoretical principles of developing and improving the communication strategy. The analytical part of the study was devoted to studying the marketing environment of the enterprise. In the recommendation part on improving the strategy, it was proposed to create its own website and page on the Internet, which will allow Budopttrading LLC to increase the effectiveness of its communication strategy, which, in turn, will contribute to increasing revenues and improving its competitive position in the market. Keywords: enterprise, communications, strategy, website, Internet, marketing, management.
  • Документ
    Розроблення маркетингової стратегії підприємства
    (DTEU, 2024-12) Копилок Оксани Валентинівни; Черниш Тетяна Олександрівна
    Копилок О.В. Розроблення маркетингової стратегії підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг Менеджмент» – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам розроблення маркетингової стратегії на підприємстві. У роботі розкрито теоретичні аспекти розроблення маркетингової стратегії підприємства, зокрема, визначено цілі та основні етапи цього процесу. Здійснено аналіз маркетингового середовища та маркетингової стратегії ТОВ «Мережа Магазинів «Дніпро-М». Розроблено напрямки вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Мережа Магазинів «Дніпро-М», обґрунтовано доцільність впровадження стратегії конгломератної диверсифікації бізнесу цього підприємства. Ключові слова: маркетинг, маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, маркетингове середовище, диверсифікація бізнесу. Kopylok O.V. Development of the marketing strategy of the enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Marketing Management» – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of developing a marketing strategy at an enterprise. The work reveals the theoretical aspects of developing a marketing strategy for an enterprise, in particular, the goals and main stages of this process are defined. An analysis of the marketing environment and the marketing strategy of the «Dnipro-M» Chain of Stores LLC is carried out. The directions of improvement of the marketing strategy of LLC «Chain of Stores «Dnipro-M» are developed, the feasibility of implementing a strategy of conglomerate business diversification of this enterprise is substantiated. Keywords: marketing, marketing activity, marketing strategy, marketing environment, business diversification.
  • Документ
    Маркетингові комунікації підприємства
    (DTEU, 2024-12) Коваль Анастасії Валеріївни; Василишина Любов Миколаївна
    Коваль А. В. Маркетингові комунікації підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи маркетингових комунікацій підприємства. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «РЕАТЕКС», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу маркетингових комунікацій підприємства було розроблено маркетингову комунікаційну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти та засоби, визначено основні складові бюджету, розроблено макети комунікаційних повідомлень. Ключові слова: комунікація, маркетингові комунікації, реклама, emailрозсилка, виставкова діяльність, друкована реклама. Koval A. V. Enterprise Marketing Communications. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the company's marketing communications system. The marketing environment of "Reatex" LLC was studied, the strengths and weaknesses of the company's activity were determined. As a result of the analysis of the company's marketing communications, a marketing communication campaign was developed, the goals, target audience, main tools and means were determined, the main components of the budget were determined, and layouts of communication messages were developed. Keywords: communication, marketing communications, advertising, emailing, exhibition activity, print advertising.
  • Документ
    Організація маркетингової діяльності підприємства
    (DTEU, 2024-12) Куліш Анастасії Юріївни; Коноплянникова Маріанна Анатоліївна
    Куліш А. Ю. Організація маркетингової діяльності підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. У кваліфікаційній роботі розглядається організація маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЛАЙТ СТАР БІЗНЕС». Досліджено фактори макро- та мікросередовища, що впливають на ефективність діяльності компанії, а також організаційна структура маркетингового відділу. На основі аналізу розроблено рекомендації щодо вдосконалення роботи компанії, підвищення конкурентоспроможності бренду та впровадження інструментів для забезпечення сталого розвитку компанії в умовах змінюваного ринку. Ключові слова: маркетинг, управління маркетингом, маркетингова діяльність, організація маркетингової діяльності Kulish A. Yu. Organization of marketing activities of enterprises. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», according to the educational and professional program «Marketing Management». - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. In the qualification work, the organization of marketing activities of the company LLC "LIGHT STAR BUSINESS" is considered. The factors of the macro- and microenvironment that affect the company's performance are examined, as well as the organizational structure of the marketing department. Based on the analysis, recommendations have been developed for improving the company's operations, enhancing the brand's competitiveness, and implementing tools to ensure the sustainable development of the company in a changing market environment. Keywords: marketing, marketing management, marketing activities, organization of marketing activities.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент в соціальних мережах
    (DTEU, 2024-12) Ляш Марії Володимирівни; Пономаренко Ігор Віталійович
    яш М. В. Маркетинг менеджмент в соціальних мережах (на прикладі ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. Київ, 2024. У роботі досліджено теоретичні засади маркетинг-менеджменту в діяльності підприємства. Здійснено аналіз маркетинг менеджменту фармацевтичного підприємства ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» у соціальних мережах. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингових заходів у соціальних мережах. Проведено оцінку ефективності запропонованих маркетингових заходів. Ключові слова: маркетинг, менеджмент, соціальні мережі, Інтернет, формування іміджу, бренд, контент. Lyash M. V. Marketing management in social networks (on the example of PRJSC «PHARMACEUTICAL FIRM «DARNYTSIA»). – Manuscript. Qualification work in specialty 075 «Marketing», educational program «Marketing Management». – State University of Trade and Economics. Kyiv, 2024. The paper examines the theoretical foundations of marketing management in the enterprise. An analysis of the marketing management of the pharmaceutical enterprise PrJSC «Pharmaceutical firm «Darnytsia» in social networks was carried out. Ways to improve marketing activities in social networks are proposed. The effectiveness of the proposed marketing measures was evaluated. Keywords: marketing, management, social networks, Internet, image formation, brand, content.
  • Документ
    РОЛЬ РЕКЛАМИ В МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
    (DTEU, 2024-12) Лук’яненко Катерини Вікторівни; Чуніхіна Тетяна Сергіївна
    Лук’яненко К.В. Роль реклами в маркетингових комунікаціях будівельного підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньопрофесійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам функції реклами в маркетингових комунікаціях на підприємстві. У роботі розкрито та показано сутність поняття «Маркетингові дослідження», розглянуто рекламу в системі маркетингових комунікацій підприємства. Розроблено напрямки щодо інтеграції сучасних технологій у рекламну стратегію маркетингових комунікацій ТОВ «ТБК Магок». Ключові слова: маркетинг, система маркетингових комунікацій, реклама, маркетингова стратегія, маркетингові дослідження. Lukianenko K.V. The Role of Advertising in Marketing Communications of a Construction Enterprise. – Manuscript. Graduate qualification work in the specialty 075 “Marketing”, specialization “Marketing Management.” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The final qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of the function of advertising in marketing communications at the enterprise. The article reveals and shows the essence of the concept of “marketing research”, considers advertising in the system of marketing communications of an enterprise. Directions for the integration of modern technologies into the advertising strategy of marketing communications of TBK Magok LLC have been developed. Key words: marketing, marketing communications system, advertising, marketing strategy, marketing research.
  • Документ
    Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки
    (DTEU, 2024-12) Мельник Дар’я Олексіївна; Кононенко Ганна Ігорівна
    Мельник Д.О. Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам розробки та реалізації маркетингової стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. Досліджено сутність маркетингових стратегій та визначено роль в діяльності компанії Puma. Розкрито маркетингові технології розробки та реалізації маркетингових стратегій виходу компанії на зовнішні ринки. Досліджено стан та можливості реалізації маркетингової стратегії виходу компанії на зовнішні ринки. Ідентифіковано етапи маркетингової стратегії виходу на зовнішні ринки Обґрунтовано цільові орієнтири виходу компанії на зовнішні ринки та зроблена оцінка ефективності маркетингових заходів Ключові слова: маркетингова стратегія, світові ринки, ефективність, цільові сегменти, специфіка споживачів. Melnyk D.O. Marketing strategies for entering foreign markets. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program " Marketing Management ". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the development and implementation of a marketing strategy for an enterprise to enter foreign markets. The essence of marketing strategies is investigated and their role in the activities of Puma is determined. The marketing technologies for developing and implementing marketing strategies for entering foreign markets are disclosed. The status and possibilities of implementing the marketing strategy for the company's entry into foreign markets are researched. The stages of the marketing strategy for entering foreign markets are identified The target benchmarks for the company's entry into foreign markets are substantiated and the effectiveness of marketing activities is evaluated Keywords: marketing strategy, world markets, efficiency, target segments, specificity of consumers.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент у сфері фінансових технологій
    (DTEU, 2024-12) Нагорняк Марії Олександрівни; Кононенко Ганна Ігорівна
    Нагорняк М.О. Маркетинг менеджмент у сфері фінансових технологій. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг-менеджмент». - Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню теоретичних засад та практичних аспектів маркетинг менеджменту підприємства у сфері фінансових технологій. Робота включає дослідження теоретичних основ, сутності та функцій маркетинг менеджменту підприємства, аналіз маркетинг менеджменту ТОВ «Стратеджик бізнес солушенз бутік», зокрема оцінку його маркетингового середовища та системи маркетинг менеджменту, а також рекомендації щодо вдосконалення системи маркетинг менеджменту ТОВ «Стратеджик бізнес солушенз бутік» та результати оцінки ефективності рекомендованої концепції вдосконалення маркетинг менеджменту. Ключові слова: маркетинг, маркетинг-менеджмент, фінансові технології, маркетингова діяльність. Nagornyak M.O. Marketing management in the field of financial technologies. - Manuscript. Qualification work in the speciality 075 “Marketing”, on the educational and professional program “Marketing-management”. – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations and practical aspects of marketing management of an enterprise in the field of financial technologies. The work includes a study of the theoretical foundations, essence and functions of marketing management of an enterprise, an analysis of marketing management of LLC "Strategic Business Solutions Boutique", in particular an assessment of its marketing environment and marketing management system, as well as recommendations for improving the marketing management system of LLC "Strategic Business Solutions Boutique" and the results of assessing the effectiveness of the recommended concept for improving marketing management. Keywords: marketing, marketing management, financial technologies, marketing activities.
  • Документ
    ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВА
    (DTEU, 2024-12) Нечти Тамари Миколаївни; Чепеленко Анжеліка Михайлівна
    Нечта Т. М. Інтернет-маркетинг підприємства». – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам використання інтернет-маркетингу в діяльності вітчизняних підприємств. В роботі розкрито досліджено основні цілі, та інструменти інтернет-маркетингу вітчизняних підприємств. Проаналізовано інтернет-маркетинг підприємства ТОВ «АВЕНТУС УКРАЇНА». В процесі дослідження було запропоновано стратегію інтернет-маркетингу, що включає в себе: оптимізацію, SEO-забезпечення автоматизовані email-розсилки та вдосконалення контенту. У підсумку було наведено прогноз фінансових результатів після впровадження рекомендацій і досліджено аналіз активності в соціальних мережах, що мав сприятливий ефект. Ключові слова: інтернет-маркетинг, стратегія інтернет-маркетингу, соціальні мережі, SEO-забезпечення, автоматизовані email-розсилки, контент, мікрокредитування, контент-стратегія Nechta T. M. Internet marketing of the enterprise. - Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". - State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of using Internet marketing in the activities of domestic enterprises. The work reveals and investigates the main goals and tools of Internet marketing of domestic enterprises. The Internet marketing of the company LLC "AVENTUS UKRAINE" is analyzed. During the research, an Internet marketing strategy was proposed, which includes: optimization, SEO support, automated email campaigns, and content improvement. As a result, a forecast of financial results was provided after the implementation of recommendations and an analysis of activity in social networks was investigated, which had a favorable effect. Keywords: internet marketing, internet marketing strategy, social media, SEO support, automated email campaigns, content, micro-lending, content strategy
  • Документ
    СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ У СФЕРІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ АВТОТРАНСПОРТНИМИ ЗАСОБАМИ
    (DTEU, 2024-12) Никоденко Єлизавети Олександрівни; Чуніхіна Тетяна Сергіївна
    Никоденко Є.О. Соціальні мережі для просування товарів у сфері роздрібної торгівлі автотранспортними засобами. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню використання соціальних мереж як ефективного інструменту для просування товарів у сфері роздрібної торгівлі автотранспортними засобами. У роботі розглядаються такі аспекти, як вибір цільової аудиторії, створення контенту, інтерактивні комунікації з клієнтами та оцінка ефективності рекламних кампаній у соціальних мережах. Окрема увага приділяється дослідженню найбільш популярних соціальних платформ, таких як Facebook, Instagram, а також їх впливу на продажі автотранспортних засобів. Результати дослідження можуть бути корисними для маркетологів, менеджерів з продажу та власників підприємства ТОВ «САМІТ МОТОРЗ Україна», оскільки пропонують практичні рекомендації щодо ефективного використання соціальних мереж для збільшення обсягів продажів та покращення іміджу компанії. Ключові слова: соціальні мережі, просування товарів, роздрібна торгівля, автотранспортні засоби, маркетинг, рекламні кампанії. Nykodenko Y.O. Social networks for the promotion of goods in the field of retail trade in motor vehicles. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the study of the use of social networks as an effective tool for the promotion of goods in the field of retail trade in motor vehicles. The work considers such aspects as the selection of the target audience, content creation, interactive communications with clients and evaluation of the effectiveness of advertising campaigns in social networks. Particular attention is paid to the study of the most popular social platforms, such as Facebook, Instagram, as well as their impact on motor vehicle sales. The results of the research can be useful for marketers, sales managers and owners of the LLC Summit Motors Ukraine, as they offer practical recommendations on the effective use of social networks to increase sales and improve the company's image. Keywords: social networks, product promotion, retail, motor vehicles, marketing, advertising campaigns
  • Документ
    Стратегічне маркетингове планування підприємства
    (DTEU, 2024-12) Однорог (Садікай) Тетяни Миколаївни; Пономаренко Ігор Віталійович
    Однорог (Садікай) Т. М. Стратегічне маркетингове планування підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам стратегічного маркетингового планування. Досліджено маркетингове середовище ТОВ «ФАРМАС УКРАЇНА». У результаті проведеного аналізу ефективності маркетингового планування було розроблено маркетингову стратегію розвитку ТОВ «ФАРМАС УКРАЇНА» та оцінено її ефективність. Ключові слова: маркетингове планування, стратегічне планування, маркетингове середовище, стратегія, план, розвиток. Odnorog (Sadikaj) Т. M. Strategic marketing planning of the enterprise. – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" educational program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The graduation thesis is devoted to the theoretical and practical aspects of the strategic marketing planning. The marketing environment of Pharmas Ukraine LLC was investigated. As a result of the analysis of the effectiveness of marketing planning, a marketing strategy for the development of Pharmas Ukraine LLC was developed and its effectiveness was evaluated. Keywords: marketing planning, strategic planning, marketing environment, strategy, plan, development.
  • Документ
    Управління маркетинговими комунікаціями у соціальних мережах
    (DTEU, 2024-12) Олюніної Яни Андріївни; Чепеленко Анжеліка Михайлівна
    Олюніна Я. А. «Управління маркетинговими комунікаціями у соціальних мережах» (за матеріалами ФОП Полтавцева Світлана Сергіївна (кав’ярня «The Cup») – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», ОП «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування медіастратегії для просування бренду в соціальних мережах. У дослідженні було розглянуто поняття та основні етапи формування медіастратегії, вивчено сучасні тенденції у використанні соціальних мереж як інструменту маркетингу. На прикладі бренду «The Cup» проведено аналіз сильних та слабких сторін його присутності у соціальних мережах, а також визначено ефективність сучасних підходів до формування брендової медіастратегії.В результаті роботи було розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових комунікацій у соціальних мережах, що спрямовані на підвищення ефективності взаємодії з цільовою аудиторією, покращення візуального та інформаційного контенту. Ключові слова: медіастратегія, SMM, соціальні мережі, маркетингові комунікації, бренд, цільова аудиторія. Olyunina Ya. A. “Management of marketing communications in social networks” (Individual entrepreneur Poltavtseva Svetlana Sergeevna (based on the materials of the coffee house "The Cup") – Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing", OP "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of forming a media strategy for promoting a brand in social networks. The study considered the concept and main stages of forming a media strategy, studied modern trends in the use of social networks as a marketing tool. Using the example of the brand "The Cup", an analysis of the strengths and weaknesses of its presence in social networks was conducted, and the effectiveness of modern approaches to forming a brand media strategy was also determined. As a result of the work, recommendations were developed for improving marketing communications in social networks, aimed at increasing the effectiveness of interaction with the target audience, improving visual and informational content. Keywords: media strategy, SMM, social networks, marketing communications, brand, target audience.
  • Документ
    МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
    (DTEU, 2024-12) Панкєєвої Марії Володимирівни; Чуніхіна Тетяна Сергіївна
    Панкєєва М.В. Маркетингові стратегії розвитку підприємства у сфері інформаційних технологій. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет. – Київ 2024. Сфера інформаційних технологій (ІТ) є однією з найдинамічніших і найінноваційніших галузей сучасної економіки. У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингових стратегій у ІТ-сфері, проведено аналіз поточної маркетингової стратегії компанії, а також запропоновано інноваційні підходи до цифрового маркетингу та рекомендації для підвищення ефективності маркетингових заходів. Особлива увага приділена використанню новітніх технологій, таких як штучний інтелект та великі дані, для покращення процесів просування продуктів та послуг. Ключові слова: маркетинг, ІТ, маркетингові стратегії, бізнес-аналітика, цифровий маркетинг, штучний інтелект, великі дані Pankieieva M.V. Marketing Strategies for Enterprise Development in the Information Technology Sector. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics. - Kyiv 2024. The field of information technology (IT) is one of the most dynamic and innovative sectors of the modern economy. The work examines the theoretical foundations of marketing strategy formation in the IT sector, analyzes the company's current marketing strategy, and proposes innovative approaches to digital marketing and recommendations for increasing the effectiveness of marketing activities. Special attention is paid to the use of modern technologies, such as artificial intelligence and big data, to improve product and service promotion processes. Key words: marketing, IT, marketing strategies, business analytics, digital marketing, artificial intelligence, big data.
  • Документ
    МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
    (2024-12) Перерви Яни Юріївни; Коровіна Олена Володимирівна
    Перерва Я.Ю. Маркетингові стратегії закладу вищої освіти. - Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічній університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню маркетингових стратегій закладу вищої освіти на прикладі Державного торговельно- економічного університету (ДТЕУ), м. Київ. Розроблено рекомендації щодо їх вдосконалення. Ключові слова: "маркетингові стратегії", "заклад вищої освіти", "ДТЕУ", "освітні послуги", "цільова аудиторія", "конкурентоспроможність", "маркетингові інструменти", "цифрові канали", "іміджева стратегія". Pererva Y. Yu. Marketing Strategies of Higher Education Institutions. - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing Management". - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. This qualification work is dedicated to the study of marketing strategies of higher education institutions, using the example of the State University of Trade and Economics (DTEU), Kyiv. Recommendations for their improvement have been developed. Keywords: "marketing strategies", "higher education institution", "DTEU", "educational services", "target audience", "competitiveness", "marketing tools", "digital channels", "image strategy".
  • Документ
    Маркетингова стратегія підприємства сфери послуг
    (DTEU, 2024-12) Ревко Катерини Володимирівни; Пономаренко Ігор Віталійович
    Ревко К.В. Маркетингова стратегія підприємства сфери послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним засадам формування маркетингових стратегій для підприємства сфери послуг. Проведено аналіз фінансово-економічних показників підприємства та оцінка існуючих маркетингових стратегій. Визначено необхідності внесення змін до існуючих та розроблено нові маркетингові стратегії для досліджуваного підприємства сфери послуг ТОВ «Глобальна ресторанна група –Україна». Ключові слова: маркетинг, маркетингова стратегія, бренд, підприємство сфери послуг, управління, розвиток. Revko K.V. Marketing strategies of the service sector enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 «Marketing», in the educational and professional program «Marketing – management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical foundations of the formation of marketing strategies for enterprises in the service sector. An analysis of the company's financial and economic indicators and an assessment of existing marketing strategies were carried out. The need to make changes to the existing marketing strategies was determined and new marketing strategies were developed for the investigated company in the service sector LLC "Global Restaurant Group - Ukraine". Keywords: marketing, marketing strategy, brand, enterprise in the service sector, management, development.
  • Документ
    Маркетингове управління лояльністю споживачів виробничого підприємства
    (DTEU, 2024-12) Шевель Аліни Дмитрівни; Черниш Тетяна Олександрівна
    Шевель А. Д. Маркетингове управління лояльністю споживачів виробничого підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньою програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-практичних засад маркетингового управління лояльністю споживачів виробничого підприємства. Основними складовими рекомендованої стратегії лояльності для ТОВ «АТОНМАШ» на ринку твердопаливних котлів стали: диференціація товарного асортименту. встановлення конкурентоспроможних цін. звернення до патріотичних настроїв. вдосконалення сервісу шляхом створення мобільного додатку «АТОН». розробка програми лояльності. Ключові слова: твердопаливні котли, маркетингове середовище, ринок, маркетинг, просування, управління, лояльність, споживач. Shevel A. D. Marketing management of consumer loyalty of a manufacturing enterprise. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Marketing Management”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. Qualification work is devoted to the study of the theoretical and practical principles of marketing management of consumer loyalty of a manufacturing enterprise. The main components of the recommended loyalty strategy for LLC “ATONMASHT” in the solid fuel boiler market were: differentiation of the product range. setting competitive prices. appealing to patriotic sentiments. improving the service by creating the mobile application “ATON”. developing a loyalty program. Keywords: solid fuel boilers, marketing environment, market, marketing, promotion, management, loyalty, consumer.
  • Документ
    Маркетингова стратегія збутової діяльності підприємства оптової торгівлі
    (DTEU, 2024-01) Свиридюк Анастасія Юріївна; Пономаренко Ігор Віталійович
    Свиридюк А.Ю. Маркетингова стратегія збутової діяльності підприємств оптової торгівлі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам маркетингової збутової діяльності підприємств оптової торгівлі. У роботі розкрито сутність поняття «маркетингова стратегія збуту» та її місце в системі збутової діяльності. Розроблено напрямки вдосконалення стратегічного маркетингового плану збутової діяльності товарів ТОВ «УПК Трейдінг». Ключові слова: маркетинг, маркетингова стратегія збуту, фінансовий аналіз, кількісний аналіз, SWOT аналіз, PESTLE аналіз, ключові показники ефективності. Svyrydiuk A. Marketing strategy of sales activities of entrepreneurs in wholesale trade. - Manuscript. Qualification work work on specialty 075 "Marketing", educational program "Marketing Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of marketing and sales activity of wholesale trade enterprises. The work reveals the essence of the concept of "sales marketing strategy" and its place in the system of sales activities. Areas of improvement of the strategic marketing plan for the sales of goods of LLC "UPK Trading" have been developed. Keywords: marketing, marketing sales strategy, financial analysis, quantitative analysis, SWOT analysis, PESTLE analysis, key performance indicators.
  • Документ
    Управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій
    (DTEU, 2024-12) Тонгобаш Валентини Антонівни; Суслова Тетяна Олегівна
    Тонгобаш В. А. Управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями (ІМК) на прикладі страхового агрегатора ТОВ «Файненс.юа». Розкрито сутність ІМК, проаналізовано сутність засобів маркетингових комунікацій та канали у контексті цифрового маркетингу. Проведено аналіз маркетингового середовища та надано оцінку управлінню поточної системи ІМК. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо вдосконалення управління системою ІМК для підвищення ефективності взаємодії з клієнтами та збільшення охоплення цільової аудиторії. Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, цифровий маркетинг, страховий агрегатор, управління комунікаціями, омніканальність, клієнтська лояльність. Tongobash V. A. Management of the Integrated Marketing Communications System. – Manuscript. Qualification paper for the specialty 075 "Marketing," within the educational and professional program "Marketing Management." – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification paper is dedicated to the theoretical and practical aspects of managing integrated marketing communications (IMC) using the case of the insurance aggregator LLC Finance.ua. It explores the essence of IMC, examines marketing communication tools and channels in the context of digital marketing, and analyzes the marketing environment. An evaluation of the current IMC system's management is provided. Based on the findings, recommendations are proposed to enhance the management of the IMC system, improve customer interaction efficiency, and expand the target audience reach. Keywords: integrated marketing communications, digital marketing, insurance aggregator, communication management, omnichannel, customer loyalty.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент як чинник конкурентоспроможності підприємства
    (DTEU, 2024-12) Удовіченко Анастасії Володимирівни; Кононенко Ганна Ігорівна
    Удовіченко А. В. Маркетинг як чинник конкурентоспроможності підприємства. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою «Маркетинг менеджмент». – Київський національний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню сукупності теоретичних, методичних та практичних підходів до маркетинг менеджменту як чинника конкурентоспроможності підприємства на прикладі ПП «Видавництво Апріорі». У роботі розкрито сутність поняття «маркетинг менеджмент», досліджено особливості системи маркетингового середовища ПП «Видавництво Апріорі» та розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингового управління. Зокрема, було здійснено оцінювання ефективності рекомендованих заходів та їх впливу на конкурентоспроможність підприємства. Ключові слова: маркетинг менеджмент, маркетингове управління, конкурентоспроможність підприємства, маркетингова діяльність, маркетингове середовище. Udovichenko A. V. Management of the system of integrated marketing communications. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Marketing management". – Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the combination of theoretical, methodological, and practical approaches to marketing management as a factor in the competitiveness of an enterprise, using the example of PE “Apriori” publishing house. The work reveals the essence of the concept of “marketing management,” examines the features of the marketing environment system of PE “Apriori” publishing house and develops recommendations for improving marketing management. In particular, the effectiveness of the recommended measures and their impact on the enterprise’s competitiveness were evaluated. Keywords: marketing management, marketing administration, enterprise competitiveness, marketing activities, marketing environment.
  • Документ
    Формування збутової стратегії підприємства
    (DTEU, 2024-12) Єрош Вікторії Сергіївни; Коноплянникова Маріанна Анатоліївна
    Єрош В.С. Формування збутової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Будопттрейдинг»). – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітня програма «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ, 2024. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним засадам формування збутової стратегії підприємства. У роботі визначено теоретичні засади розробки і вдосконалення збутової стратегії. Було розроблено план збутової діяльності торговельного підприємства ТОВ «Будопттрейдинг», сформовано три напрями рекомендацій – розширення цільової аудиторії, масштабування асортименту послуг, використання аутсорсингу. Ключові слова: підприємство, збут, стратегія, аутсорсинг, маркетингова робота, асортимент послуг. Yerosh V.S. Formation of the enterprise's sales strategy (based on materials from Budopttrading LLC). – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 “Marketing”, educational program “Marketing Management”. – State Trade and Economic University, Kyiv, 2024. The graduation qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of forming the enterprise's sales strategy. The work defines the theoretical principles of developing and improving the sales strategy. A sales plan for the trading enterprise Budopttrading LLC was developed, three areas of recommendations were formed – expanding the target audience, scaling the range of services, using outsourcing. Keywords: enterprise, sales, strategy, outsourcing, marketing work, range of services.
  • Документ
    Стратегічне маркетингове планування фінансово-кредитної установи
    (DTEU, 2024-12) Заічковської Аліни Віталіївни; Чепеленко Анжеліка Михайлівна
    Заінчковська А.В. Стратегічне маркетингове планування фінансово- кредитної установи. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальність 075 «Маркетинг», за освітньою професійною програмою «Маркетинг-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні аспекти стратегічного маркетингового планування фінансово-кредитної установи, проаналізовано стан та середовище АТ «ОТП Банк». Розроблено рекомендації щодо вдосконалення стратегічного маркетингового планування АТ «ОТП Банк» та проведено оцінювання ефективності заходів з вдосконалення стратегічного маркетингового планування. Ключові слова: стратегічне маркетингове планування, стратегія, маркетингове середовище, фінансово-кредитна установа, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, матриця McKinsey, контент-план, реклама. Zainchkovska A.V. Strategic marketing planning of the financial and credit institution JSC "OTP Bank". - Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing," in the educational professional program "Marketing Management." - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work considers theoretical aspects of strategic marketing planning of financial and credit institution, analyzes the state and environment of JSC "OTP Bank". Recommendations for improving the strategic marketing planning of JSC "OTP Bank"were developed and the effectiveness of measures to improve the strategic marketing planning was evaluated. Keywords: strategic marketing planning, strategy, marketing environment, financial institution, SWOT analysis, PEST analysis, McKinsey matrix, content plan, advertising.