Наукові статті студентів I Student scientific articles
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Наукові статті студентів I Student scientific articles за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 60 з 2205
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування превентивних заходів на випадок банкрутства банку(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мещерякова, М.Статтю присвячено дослідженню явища банкрутства. Проаналізовано фактори та причини, що призводять до банкрутства банків. Визначено основні превентивні заходи на випадок банкрутства банківДокумент Рекламна діяльність в аграрному бізнесі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Вахніченко, Н.В статті обґрунтовано особливості рекламної діяльності в аграрному бізнесі. Розглянуто результативні методи реклами для аграрних підприємствДокумент Запозичення з англійської мови «мілкшейк», «барбекю» в українському кулінарному дискурсі початку ХХІ століття: лінгвокультурологічний аспект(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Антіпова, Є.Англійська мова впливає на український кулінарний дискурс через різні канали, такі як міжнародна кулінарна література, гастрономічні телепередачі, ресторанний бізнес, подорожі та міжкультурний обмін. Запозичення з англійської мови в українській кухні стали відображенням глобалізаційних процесів та змін у культурному середовищі. У дослідженні розглядаються різні аспекти цього явища, зокрема вживання англійських словосполучень та термінів у рецептах, назвах страв, меню ресторанів та кулінарних шоу. Дослідження з даної теми дозволяють краще зрозуміти вплив англійської мови на українську кулінарну сферу та сприяють вивченню процесів культурного взаємодії та адаптації.Документ Антикризова політика банку(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Рогинська, О.У статті досліджено сутність антикризової політики банку та підрозділи банку, які беруть участь в управлінні антикризовою політикою. Проаналізовано значення та основні методи оцінки кризи та методи її запобіганняДокумент Просування благодійних організацій у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Метриш, А.У статті проаналізовано особливості просування благодійних організацій у соціаль-них мережах, визначено специфіку просування брендів благодійних організацій в соціальних мережах в сучасних умовах воєнного стану.Документ Стратегічне планування розвитку територіальних громад(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Йора, К.У статті проаналізовано тенденції розвитку стратегічного планування в публічному управлінні України на підставі дослідження нормативно-правових актів, державних документів та стратегій розвитку міста Києва. Охарактеризовано найголовніші пріоритети в стратегічному плануванні для розвитку столиці. Досліджено економічні реалії та потреби суспільства, які вимагають переоцінки стратегічних пріоритетів. Визначено ряд нагальних соціальних проблем, що виникли протягом останніх років, які потребують негайного розв’язання.Документ Автоматизована система управління транспортним підприємством(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Злиденна, А.У статті розглянуто основні принципи функціонування та впровадження систем автоматизації управління на транспортному підприємстві. Вказані переваги використання систем автоматизації.Документ Методичні аспекти забезпечення інжинірингу суб’єктів міжнародного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Царицина, Н.Стаття спрямована на висвітлення основ і сутності забезпечення інжинірингу суб’єктів міжнародного бізнесу. В статті було досліджено основні складові інжинірингу суб’єктів міжнародного бізнесу, висвітлено фактори зовнішнього і внутрішнього середовищ, що впливають на процес інжинірингу. Також в статті відображено принципи оцінки економічної стійкості підприємства в процесі інжинірингу для суб’єктів міжнародного підприємництва і показники оцінки інвестиційно-інноваційної стійкості суб’єкта міжнародного бізнесу в процесі інжинірингу.Документ Методи та засоби побудови комп’ютеризованих діалогових систем торговельного центру(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Устименко, Н.В цій науковій статті досліджуються методи та засоби побудови комп’ю¬тери¬зо-ваних діалогових систем торговельного центру. Розглядаються проблеми, з якими стика-ються торговельні центри, та методи їх вирішення за допомогою комп’ютеризованих діалогових систем. У статті описуються переваги впровадження комп’ютеризованих діалогових систем в торговельні центри для підвищення конкурентоспроможності та привабливості для покупців. Також, стаття досліджує потенційні перешкоди, пов’язані з комп’ютеризованих діалогових систем торговельного центру. Грунтуючись основі результатів статті можна краще зрозуміти які переваги надасть побудова комп’ютеризованої діалогової системи торговельного центру для бізнесу, та пояснить які проблеми дозволить усунути.Документ Управління маркетингом на підприємствах(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чухрай, А.Стаття присвячена дослідженню концептуальних засад реалізації маркетингу на підприємствах і управління ним. В статті сформовано підходи до визначення поняття «маркетинг», представлено принципи результативного маркетингового управління, надано перелік основних функцій. Узагальнено етапи управління маркетингом на підприємстві та сформовано перелік основних інструментів даного процесу.Документ Маркетингове середовище підприємства оптової торгівлі харчовими продуктами(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Самолюк, А.У статті проаналізовано сутність та структуру маркетингового середовища торгівельного підприємства. Охарактеризовано ключові фактори впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства, проведено swot–аналіз та визначено основні напрямки посилення конкурентоздатності підприємства.Документ Інформаційні технології в міжнародному бізнесі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Понеділок, Д.У світі сучасного бізнесу інформаційні технології є невід’ємною складовою успішної діяльності підприємств. Використання інформаційних технологій у міжнародному бізнесі дозволяє підвищити ефективність та продуктивність роботи, зменшити витрати та збільшити прибуток. У статті розглянуті основні чинники та складові процесу використання інформаційних технологій в міжнародному бізнесі, а також проаналізовано їх вплив на результативність діяльності підприємств. Розглянуті ключові переваги та виклики, з якими стикаються підприємства в процесі впровадження інформаційних технологій.Документ Стратегія просування кав’ярні в tik tok(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Хоменко, Я.В статті описано стратегію просування кав’ярні «Idealist coffee» в TikTok. Розглянуто TikTok як нову платформу для розвитку бізнесу та потенціал цієї мережі для просування. Проведено аналіз цільової аудиторії «Idealist coffee», виявлено її інтереси та потреби. Обґрунтовано важливість розробки стратегії та контент-плануДокумент Функціонування глобальних збутових мереж у світовій економіці(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чеботаєв, В.Стаття спрямована на визначення особливостей функціонування глобальних збутових мереж в сучасній світовій економіці. Здійснено дослідження географічного розташування, прибутку, кількості магазинів і торговельних об’єктів провідних збутових мереж світу.Документ Інтернет-інструменти в рекламній діяльності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мержан, К.У статті проаналізовано інтернет-інструменти в рекламній діяльності підприємствами сфери послуг. Обґрунтовано доцільність використання запропонованих інструментів, роз-робка пропозицій та впровадження в рекламну діяльність підприємства сфери послугДокумент Розвиток інновацій на фінансовому ринку(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Журавльов, І.Статтю присвячено дослідженню ступеня розвитку інновацій на фінансовому ринку України. Проаналізовано значення терміну «інновації», а також визначено науково-правові підходи до впровадження інновацій у фінансовий ринок та їх розвиток.Документ Потенційні можливості з експорту продукції України на ринки країн Близького Сходу(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Швець, Я.Стаття спрямована на дослідження сучасного стану, зовнішньоторговельного потенціалу та перспективності розвитку торгівлі України на ринках країн Близького Сходу. Здійснено оцінку та обґрунтування потенційних можливостей з експорту української продукції на ринки країн Близького Сходу.Документ Комунікаційні технології в управлінні підприємством(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Невгад, І.В статті досліджено сутність та представлено визначення поняття «комунікаційні технології» на підприємстві. В даний час інформаційно-комунікаційні технології мають велике значення в ухваленні управлінських рішень щодо ефективного управління підпри-ємствами, незалежно від того, на макрорівні чи макрорівні. За допомогою технології дося-гається гармонійна атмосфера на підприємстві між керівниками та нижчими рівнями. Тому формування механізму комунікаційного менеджменту підприємства на даний момент є дуже важливим.Документ Міжнародна діяльність підприємства в умовах торговельного суперництва: сутність та особливості(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Чалий, Є.В статі проаналізовано міжнародну діяльність підприємства в умовах торговельного суперництва. Визначено сутність, особливості та ризики, які можуть виникнути під час міжнародної діяльності підприємства в умовах торговельного суперництва.Документ Сутність та особливості стратегії розвитку підприємства в умовах економічної нестабільності(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Черненко, К.У статті наведено характеристику теоретичних підходів до визначення змісту стратегії розвитку підприємства. Охарактеризовано основі особливості формування стратегії розвитку, зокрема визначено основні види та типи стратегій розвитку бізнесу. Наведено особливості формування стратегії розвитку компанії в умовах нестабільності економічного середовища.Документ Організація логістичного обслуговування за матеріалами ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ялівець, С.Стаття присвячена питанню організації логістичного обслуговування в Україні. Проаналізовані якісні послуги, які надаються споживачам, робота відділів підприємства та їх взаємозв’язок при виконанні замовлення.Документ Диверсифікація ризиків підприємства – суб’єкта міжнародного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Плєхова, Н.Досліджено проблему диверсифікації ризиків підприємств – суб’єктів міжнародного бізнесу. Обґрунтовано необхідність використання диверсифікації для зниження ризиків та забезпечення стійкості підприємства у змінних умовах зовнішнього середовища.Документ Формування конкурентних переваг сучасного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Тітова, А.У статті розглянуто сутність та види конкурентних переваг підприємства. Важливість бути конкурентоспроможним та мати певні конкурентні переваги. Розглянуто джерела формування, класифікацію переваг, показано загальні переваги для всіх галузей, наведені вимоги для перемоги переваги у боротьбі з конкурентам.Документ Удосконалення процесу формування іміджу підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Корнєєва, К.В статті проаналізовано сутність іміджу підприємства, чинники, що впливають на його формування. Проаналізовано внутрішні та зовнішні складові іміджу підприємства. Розглянуто основні етапи процесу формування іміджу підприємства. Проаналізовано основні чинники та етапи, що покращують процес формування іміджу підприємства.Документ Інноваційне моделювання у глобальному маркетингу(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Пилипенко, С.Дослідження ролі інноваційного моделювання в глобальному маркетингу розкриває актуальні тенденції та стратегії, спрямовані на використання технологій та аналізу даних для досягнення конкурентоспроможності на міжнародних ринках. Використання Big Data, штучного інтелекту, персоналізації, аналізу емоцій, інноваційних каналів комунікації та адаптації до мобільних платформ дозволяє компаніям ефективно адаптуватися до змінних умов та відповідати на споживацькі потреби.Документ Моніторинг ринку та кваліметрія рапсової олії(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Середа, А.У статті проаналізовано актуальні проблеми ринку рапсової олії, досліджено чинники формування сучасного асортименту та споживних характеристик рапсової олії різних виробників України. Проведено кваліметрію ріпакової олії за органолептичними та фізико-хімічними показниками.Документ Рівень залучення українських підприємств у світову систему електронної комерції(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Іскендерова, Г.У науковій статті проаналізовано сучасний стан та розвиток електронної комерції в умовах глобалізації та в Україні безпосередньо. Виділено основні значення поняття електронної комерції, зазначені переваги та недоліки. Встановлено сучасний стан та тенденції розвитку електронної комерції в Україні, а також зазначені труднощі, з якими стикаються субʼєкти господарювання. Далі приведено ряд заходів для поліпшення ситуації та зазначені кроки для підвищення конкурентоспроможності.Документ Організація рекламної діяльності у ЗМІ ДП «Редакція газети «Голос України»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Толкач, А.У статті проаналізовано організацію рекламної діяльності в ЗМІ ДП «Редакція газети «ГОЛОС УКРАЇНИ». Досліджено інструменти просування ДП «Редакція газети «ГОЛОС УКРАЇНИ» в соціальних мережах. Здійснено порівняльну характеристику таких конкурентів, як газета «Вечірній Київ» та газета «Хрещатик», з якими проводиться паралельна робота на ринку.Документ Розробка сайту для інформаційної підтримки проведення спортивних змагань(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Будяну, М.У статті проаналізовано особливості побудови та інформаційного наповнення сайтів з інформаційної підтримки спортивних змагань. Обґрунтовано доцільність допов-нення функціоналу, спрощення навігації та зменшення вхідної інформації.Документ Стан ринку попкорну в Україні(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Хоміцький, Д.В статті досліджено сучасний стан ринку попкорну в Україні. Аналізуються економічні аспекти, вплив на аграрний сектор та перспективи експорту. Ринок попкорну має потенціал для росту та впливає на розвиток галузей харчової промисловості та сільського господарства. Проведемо глибокий та всебічний аналіз стану ринку попкорну в Україні. Вивчення історії та динаміки розвитку цього сегмента, аналіз економічних аспектів та конкурентних переваг, дослідження споживчого попиту та оцінка перспектив розвитку нададуть нам можливість зрозуміти ключові фактори, що визначають сучасний стан ринку попкорну в Україні.Документ Особливості управління персоналом в умовах глобальних криз(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кайдаш, А.У статті були проведені дослідження щодо проблем управління персоналом під час кризових умов. В результаті виявлені стратегічні напрями управління, а також сформульо-вані підходи до оптимізації і зменшення чисельності персоналу.Документ Соціальні мережі: динамiка рoзвитку та нoвiтнi тренди просування(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Гоменюк, Д.У статті досліджено динаміку розвитку соціальних мереж та новітні тренди просування бренду в цьому середовищі. Сформовано визначення «social media marketing», яке наголошує , що ключовій ролі соціальних мереж в SMM-просуванні. Детально проаналізовано аудиторію найпопулярніших соцмереж та визначено основні фактори впливу на користувацькі зміни.Документ Формування та розвиток іміджу підприємства в сучасних умовах господарювання(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Колодяжний, А.У даній статті розкривається сутність іміджу підприємства. Досліджено складові внутрішнього та зовнішнього іміджу компанії. Окреслено особливості формування та розвитку іміджу в залежності від життєвого циклу організації.Документ Стратегічний аналіз діяльності банку(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Хоруженко, Ю.У статті розглянуто теоретичні аспекти стратегічного аналізу діяльності банку. Проаналізовано значення та основні методи ефективної стратегічної діяльності банків. Фінансова стратегія займає важливе місце в рамках стратегічного планування, бо це вплине на подальшу конкурентоспроможність комерційних банків. У статті розглянуто сутність стратегічного аналізу, його місце та роль у процесі стратегічного формування управління банком та інструменти реалізаціїДокумент Тенденції розвитку ринку івент-послуг в Україні(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Глушко, Д.У статті проаналізовано та охарактеризовано сучасні тенденції розвитку ринку івент-послуг в Україні, окреслено сучасний стан івент-послуг, їх різноманітність, наведено дані щодо зміни попиту та обсягу ринку, а також фактори, що впливають на зміну розвитку івент-індустрії.Документ Формування ефективних комунікацій в управлінні підприємством(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Сандалова, Г.У статті досліджено зміст поняття «корпоративні комунікації». Узагальнено наукові дослідження, що сприяють розумінню значимості корпоративних комунікацій для ефективного управління та функціонування підприємства, а також для розбудови стосунків із різними зацікавленими групами. Визначено роль комунікацій для налагодження ефективних зв’язків з внутрішньою аудиторією та зовнішніми групами стейкхолдерів. Проаналізовано основні чинники підвищення ефективності корпоративних комунікацій різного рівня для реалізації задач управління підприємством.Документ Основи та роль комунікації у взаємодії органів державної влади та громадськості(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Марусенко, А.У статті проаналізовано роль комунікації як одного з чинників у процесі успішного процесу державного управління. Розглянуто механізми реалізації спілкування в державній політиці, їхню роль та особливості функціонування. Статтю було посвячено аналізу значення та правильних підходів державних та публічних діячів до спілкування з громадськістю, оскільки такий контакт має потужний вплив на соціальне та політичне життя України. Доведено, що комунікація є одним з провідних аспектів реалізації компетентної роботи органів державної влади в умовах стрімкого розвитку технологій та діджиталізації. Також для запобігання низького рівня взаємодії з суспільством та їх недовіри до влади було розглянуто проблеми комунікацій між громадянами та системою управління.Документ Аналіз практики організації доставки транспортних засобів ТОВ «АВТОВЕСТ-БРОК»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Ступницька, А.Стаття присвячена питанню організації доставки транспортних засобів логістич-ними компаніями. Проаналізовано напрями діяльності ТОВ «Автовест-Брок»та надано шляхи покращення організації доставки транспортних засобів компанією.Документ Особливості рекламних кампаній про будівництво житла під час війни(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Савченко, М.У статті досліджено законодавчі вимоги щодо реклами та її взаємодії з аудиторію, розглянуто особливості сприйняття рекламних матерів в залежності від типу комунікації. Висвітлено специфіку обрання рекламних повідомлень, що стосуються продажів житлової нерухомості під час воєнного стану в країні. Проаналізовано вибір способу поширення розміщення реклами про будівництво.Документ Маркетинговий аудит на підприємствах: загальна концепція(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Папка, М.В статті висвітлено сутність поняття «маркетинговий аудит», наведено інструменти, що сприяють його проведенню, відображено основні компоненти і складові успішного проведення маркетингового аудиту на підприємстві.Документ Управління організаційним розвитком підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Пакулова, А.Управління організаційним розвитком підприємства є важливою складовою страте-гічного планування та управління бізнесом. Узагальнюючи наукові підходи до розу¬міння необхідності та перспективності впровадження сучасної парадигми управління організа-ційним розвитком на вітчизняних підприємствах, можна визначити його переваги як стратегічного активу організації.Документ Маркетингові рішення роздрібної торгівлі в умовах воєнного стану(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Фесік, О.У статті розглянуто основні чинники та складові процесу маркетингових рішень у роздрібній торгівлі в умовах військового стану, розроблено удосконалення маркетингових стратегій і винесені пропозиції щодо покращення ефективності маркетингу під час воєнного положення.Документ Бренд-менеджмент у ресторанному бізнесі на прикладі «BLАCK SUSHI»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мартинюк, Д.Стаття присвячена висвітленню питань забезпечення Бренд-менеджменту в ресто-ранному бізнесі. Акцентовано увагу на концептуальних засадах управління брендинговою політикою закладів ресторанного бізнесу. Досліджено засоби маркетингових комунікацій в брендинговій політиці закладу ресторанного бізнесу «Blаck Sushi».Документ Рекламна діяльність у системі агромаркетингу: сучасні форми та методи(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Сатановська, Т.У статті розглянуто тенденцій розвитку сучасних форм та методів рекламної діяльності в системі агромаркетингу для агропромислового сектору.Документ Теоретичні та методичні аспекти управління розвитком бренду роботодавця(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Повознюк, Ю.У статті наведено наукові підходи до визначення сутності бренду роботодавця. Обґрунтовано роль, поняття та характерні особливості бренду як важливого аспекту управління персоналом. Висвітлено важливі функції та складові сильного бренду робото-давця, а також виділено основні етапи управління розвитком бренду роботодавця.Документ Управління комунікаційною політикою підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Бровко, А.В статті досліджено сутність управління комунікаційною політикою підприємства. Визначено основних адресатів комунікаційної політики, елементи управління. Розглянуто цілі управління комунікаційною політикою підприємства та процес здійснення комунікації. Охарактеризовано складові процесу управління комунікаційною політикою підприємства та її основні проблеми.Документ Аналіз міжнародного та вітчизняного ринку комплектуючих до військової техніки(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кондрашевський, А.У цій науковій статті досліджуються особливості міжнародної торгівлі комплек-туючими для військової техніки. Аналізуються виклики, з якими стикаються країни-експортери та країни-імпортери, а також розглядаються можливості підвищення конкурентоспроможності у міжнародному військовому ринку.Документ Інтернет-маркетингова діяльність на ринку освітніх послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Голубченко, Д.У цій статті розглянуто сутність та основні принципи маркетингу в освітній сфері, визначено основні інтернет-інструменти, які використовуються закладами вищої освіти, а також описано роль інтернет-інструментів у маркетинговій діяльності закладів вищої освітиДокумент Стратегічне управління комунікаціями підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Войтюк, А.У статті розглянуто поняття «Customer development», його складові, його основні переваги та недоліки у порівнянні з класичними методами розробки продуктуДокумент Формування та розвиток іміджу підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Борусевич, В.У статті розглядається різноманітність тлумачення терміну «імідж», основні завдання та характеристики іміджу, роль позитивного іміджу для підприємства. Також розглянуто основні його функції, структуру, чинники внутрішнього та зовнішнього сере¬до-вища. Наведено основні принципи та етапи формування іміджу підприємства. Охаракте-ризовано взаємозв’язок між такими поняттями, як «імідж», «репутація», «бренд». Визначено перелік зазначених чинників та характер їхнього впливу на імідж підприємства. Розроблено етапи формування іміджу підприємства, застосування яких сприятиме підвищенню його конкурентоспроможності.Документ Просування рекламного агентства у соціальних мережах та масмедіа(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Потоцька, М.У статті наведено основні характеристики інформаційного середовища Інтернет, досліджено специфічні особливості рекламного агентства як об’єкта просування, а також визначено актуальні стратегії просування в мережі Інтернет для рекламних агентств. Проведено аналіз практики просування рекламного агентства через соціальні мережі та масмедіа на прикладі ТОВ «Vivid», на основі якого визначено недолік рекламної діяльності агентства, а саме відсутність планування. За результатами аналізу практики просування рекламного агентства запропоновано план просування рекламного агентства ТОВ «Vivid».Документ Комп’ютерне моделювання просування продукції IT-фірми на торговельному ринку(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Пивоваров, В.Стаття присвячена дослідженню ролі комп’ютерного моделювання в просуванні продукції ІТ-фірми на торговельному ринку. У контексті зростаючої конкуренції в сфері інфор¬маційних технологій, важливим стає розробка ефективних маркетингових стратегій для досягнення успіху. Застосування комп’ютерного моделювання дозволяє аналізувати та оптимізувати стратегії просування продукції, враховуючи різні фактори впливу. У цій статті будуть розглянуті основні поняття, методи та переваги комп’ютерного моделю-вання просування продукції ІТ-фірми на торговельному ринку, а також пропонуватимуться рекомендації щодо його ефективного застосуванняДокумент Теоретичні підходи до оцінки рівня конкуренції в банківській системі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кухар, А.В статті здійснено огляд основних аспектів, які впливають на рівень конкуренції в банківській системі, та важливості забезпечення ефективної конкуренції для поліпшення якості банківських послуг та зниження вартості послуг для клієнтів.Документ Еmail-маркетинг у бізнес-середовищі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Рождественський, В.У статті розглянуто базові принципи email-маркетингу та етичні норми при комунікації зі споживачами в бізнес-середовищі. Виокремлено типи інструментів email-маркетингу та проведено опис окремих їх прикладів. Описано алгоритм створення каналу email-комунікації підприємства з залученням описаних інструментів та висвітлено засто¬сування стратегії даного інструменту маркетингу на прикладі діючого підприємстваДокумент Споживчі переваги та управління ланцюгами постачання напою соєвого(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Кононенко, М.Стаття розглядає споживчі переваги та особливості управління ланцюгами постачання напою соєвого в контексті сучасних екологічних трендів. Розкривається значущість ефективного управління ланцюгами постачання, враховуючи збільшення споживчої уваги до відповідального виробництва. Вказується на переваги впровадження принципів сталості в бізнес-процеси, особливо у контексті зменшення вуглецевого сліду.Документ Креативна стратегія рекламування закладів вищої освіти у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Купко, А.У статті проаналізовано особливості стратегії рекламування закладів вищої освіти в соціальних мережах: концепції, цілі, цільову аудиторію, показники ефективності та роль креативів. Обґрунтовано доцільність використання соціальних мереж, як інструменту просування закладів вищої освіти.Документ Маркетингове управління каналами збуту ТОВ«ПАЛ»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Оніщенко, А.У статті розглянуто основні чинники та складові процеси маркетингового управлянні каналами збуту підприємства. Проаналізовано стратегію збутової діяльності підприємства в структурі маркетинг менеджменту ТОВ «ПАЛ», надано рекомендації щодо його вдосконалення.Документ Програмна реалізація Web-додатку визначення вартості доставки логістичної компанії на основі Java(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Тебенькова, К.У статті проаналізовано особливості застосування веб-додатку визначення вартості доставки логістичної компанії. Обґрунтовано доцільність використання та впро-вадження додатку в діяльність логістичної компанії.Документ Теоретичні та правові основи управління портфелем цінних паперів фінансової установи(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Орєхов, Д.Стаття присвячена дослідженню теоретико-правових засад управління портфелем цінних паперів фінансової установи. Розглянуто поняття «портфель цінних паперів» та типи портфелів цінних паперів. Проаналізовано основні етапи управління портфелем цінних паперів фінустанови.Документ Розвиток торговельного бізнесу в умовах цифровізації та війни(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Волох, А.Розглянуто аспекти розвитку торговельного бізнесу в умовах цифровізації та війни. Досліджено стан українського бізнесу та визначені основні наслідки війни для його подаль-шого розвитку. Проведено аналіз стану ринку електронної торгівлі та визначено його основні перспективи в умовах розвитку цифрових технологій.