075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 075 Маркетинг за Автор "Кудирко Людмила Петрівна"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ В СТРАТЕГІЧНОМУ РОЗВИТКУ(DTEU, 2024-12) Ратушного Богдана Вікторовича; Кудирко Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Ратушний Б.В. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку (на матеріалах ФГ «Чудова марка», м. Біла Церква) У роботі досліджено сутність бренд-менеджменту та його роль у стратегічному розвитку підприємства. Проведено аналіз теоретичних підходів до формування та управління брендом, розглянуто ключові моделі брендменеджменту та їх застосування у сучасному бізнес-середовищі. Розглянуто особливості бренд-менеджменту на прикладі ФГ «Чудова Марка», що є лідером українського ринку солінь, салатів по-корейськи та стерилізованих овочів. Проаналізовано організаційно-економічні характеристики підприємства, основні напрями бренд-стратегії та заходи, спрямовані на просування бренду. Особливу увагу приділено створенню унікальної торгової пропозиції та маркетинговим комунікаціям, що забезпечують конкурентоспроможність підприємства. Визначено можливості покращення управління брендом для підвищення лояльності споживачів і розширення ринкової частки. Обґрунтовано рекомендації щодо вдосконалення бренд-стратегії підприємства, зокрема у сфері візуальної ідентичності, позиціонування бренду та комунікаційної політики. Ключові слова: бренд-менеджмент, стратегія, конкурентоспроможність, лояльність споживачів, маркетинг, бренд-стратегія, ФГ «Чудова марка». SUMMARY Ratushnyi B.V. Brand management in strategic development (based on the materials of the “Chudova Marka” farm farm enterprise, Bila Tserkva) The author investigates the essence of brand management and its role in the strategic development of the enterprise. An analysis of theoretical approaches to the formation and management of the brand is carried out, the key models of brand management and their application in the modern business are considered. The peculiarities of brand management are considered on the example of FG “Chudova Marka”, which is the leader of the Ukrainian market of pickles, Korean salads and sterilized vegetables. The organizational and economic characteristics of the enterprise, the main directions of the brand strategy and measures aimed at brand promotion are analyzed. Particular attention is paid to the creation of a unique selling offer and marketing communications that ensure the competitive ability of the firm. Opportunities for improving brand management to increase customer loyalty and expand market share are identified. Recommendations for improving the brand strategy of the enterprise, in particular in the field of visual identity, brand positioning and communication policy, are substantiated. Keywords: brand management, strategy, competitiveness, consumer loyalty, marketing, brand strategy, FG “Chudova Marka”.Документ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ В СИСТЕМІ ГЛОБАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ(DTEU, 2024-12) Семоненко Анни Олександрівни; Кудирко Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Семоненко А.О. Управління конкурентоспроможністю в системі глобального маркетингу. (на матеріалах Асоціації «Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine)») У кваліфікаційній роботі здійснено комплексне дослідження теоретикометодологічних засад та інструментів управління конкурентоспроможністю підприємств у системі глобального маркетингу. На основі аналізу факторів міжнародного маркетингового середовища розкрито основні чинники впливу на конкурентний статус вітчизняних експортерів металопродукції та запропоновано стратегічні підходи, спрямовані на зміцнення їх позицій на світових ринках. Розроблено прогнозну модель оцінки ефективності запропонованих заходів, що враховує специфіку міжнародної ринкової динаміки та адаптацію до нових економічних реалій. Використовуючи приклад компанії «Метінвест», обґрунтовано ефективність виходу на новий ринок, зокрема Словаччини, та оцінено його потенціал для диверсифікації експортного портфеля підприємства. Дослідження підтверджує необхідність системного підходу до адаптації стратегій конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, що сприяє забезпеченню їх стійкої присутності у висококонкурентному глобальному середовищі. Ключові слова: конкурентоспроможність, глобальний маркетинг, управління, міжнародний ринок, стратегія. SUMMARY Semonenko A.O. Management of Competitiveness in the Global Marketing System. (based on materials of the Ukrainian National Committee of the International Chamber of Commerce (ICC Ukraine) The thesis presents a comprehensive exploration of the theoretical and methodological foundations and tools for managing enterprise competitiveness within the global marketing system. Through an in-depth analysis of international marketing environment factors, the primary influences on the competitive positioning of domestic metal exporters are identified, and strategic approaches to enhance their standing in global markets are proposed. A predictive model has been developed to assess the effectiveness of these measures, accounting for international market dynamics and adaptation to new economic realities. Using the case of "Metinvest," the work substantiates the effectiveness of entering a new market, specifically Slovakia, assessing its potential to diversify the company's export portfolio. This research underscores the need for a systematic approach to adapt competitiveness strategies for domestic enterprises, promoting their sustainable presence in the highly competitive global arena. Keywords: competitiveness, global marketing, management, international market, strategyДокумент «ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГОВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ В ГЛОБАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ»(DTEU, 2024-12) Дембіцької Аліни Романівни; Кудирко Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Дембіцька А.Р. Формування бренду роздрібної торговельної мережі в глобальному маркетингу (на матеріалах ТОВ «НОВУС Україна»). Робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування бренду роздрібної торгівлі в глобальному маркетингу. У рамках дослідження проведено комплексний аналіз брендингових стратегій, застосовуваних компанією ТОВ «НОВУС Україна», з метою розкриття специфіки і вимог формування бренду в умовах глобального ринку. Розкрито ключові аспекти формування і розвитку бренду, що впливають на конкурентоспроможність роздрібної мережі в міжнародному маркетинговому середовищі. Виявлено вплив глобальних трендів і культурних особливостей на брендинг підприємств роздрібної торгівлі, проаналізовано ефективність різних маркетингових стратегій, які використовуються ТОВ «НОВУС Україна» для розширення свого бренду за межі національного ринку. Запропоновано заходи для підвищення ефективності брендингу роздрібної торговельної мережі ТОВ «НОВУС УКРАЇНА», які було оцінено як успішні та високорезультативні. Ключові слова: брендинг, роздрібна торгівля, глобальний маркетинг, міжнародні ринки, брендові стратегії, корпоративна ідентичність. SUMMARY Dembitska A.R. Formation of the brand of a retail trade network in global marketing (based on the materials of «NOVUS Ukraine LLC»). The work is devoted to the study of theoretical and practical aspects of retail brand formation in global marketing. As part of the study, a comprehensive analysis of the branding strategies used by NOVUS Ukraine LLC was carried out in order to reveal the specifics and requirements of brand formation in the global market. The key aspects of brand formation and development that affect the competitiveness of the retail network in the international marketing environment are revealed. The influence of global trends and cultural peculiarities on the branding of retailers is revealed, the effectiveness of various marketing strategies used by NOVUS Ukraine LLC to expand its brand beyond the national market is analyzed. Measures to improve the effectiveness of branding of the retail trade network of NOVUS Ukraine LLC are proposed, which were assessed as successful and highly effective. Keywords: branding, retail, global marketing, international markets, brand strategies, corporate identityДокумент ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ КЛІЄНТООРІЄНТОВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В ГЛОБАЛЬНОМУ КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ(DTEU, 2024-12) Онищук Олександри Андріївни; Кудирко Людмила ПетрівнаАНОТАЦІЯ Онищук О.А. Формування стратегії клієнтоорієнтовності підприємства в глобальному конкурентному середовищі (на матеріалах ТОВ «АВК КОНФЕКШІНЕРІ» м. Київ). Робота присвячена дослідженню теоретичних та практичних аспектів формування стратегії клієнтоорієнтовності підприємства в глобальному конкурентному середовищі. В рамках дослідження розкрито зміст та принципи формування стратегії клієнтоорієнтовності підприємства. Досліджено аналітичний інструментарій оцінки результативності стратегії клієнтоорієнтовності підприємства. Проведено комплексе дослідження міжнародного маркетингового середовища ТОВ «АВК КОНФЕКШІНЕРІ» м. Київ та оцінку практики реалізації стратегії клієнтоорієнтованості в міжнародній маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Сформульовано відповідні висновки, які послужили підґрунтям до подальшої розробки пропозицій, щодо оптимізації стратегії клієнтоорієнтовності ТОВ «АВК КОНФЕКШІНЕРІ» з урахуванням успішних кейсів глобальних компаній. Проведено розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів і зроблено висновки про доцільність їх впровадження. Ключові слова: стратегія, клієнторієнтованість, глобальний ринок, глобальний маркетинг, міжнародний досвід, мобільний додаток, ефективність. SUMMARY Onyshchuk O.A. «Formulating a Customer-Centric Strategy for Enterprises in a Global Competitive Environment» (based on materials from LLC «AVK CONFECTIONERY» in Kyiv). This paper is dedicated to exploring both the theoretical and practical aspects of formulating a customer-centric strategy for enterprises in a global competitive environment. The research elucidates the content and principles underlying the development of a customer-centric strategy. Analytical tools for evaluating the effectiveness of a customer-centric strategy are also examined. A comprehensive analysis of the international marketing environment for LLC «AVK CONFECTIONERY» in Kyiv is conducted, alongside an evaluation of the company's customer-centric strategy implementation practices within its international marketing activities. Relevant conclusions are drawn, forming the basis for further recommendations to optimize the customer-centric strategy of LLC «AVK CONFECTIONERY», incorporating successful cases of global companies. The economic effectiveness of the proposed measures is calculated, with conclusions made regarding their feasibility. Keywords: strategy, customer-centricity, global market, global marketing, international experience, mobile application, effectiveness.