МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Стратегічний підхід до формування та розвитку бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ющенко, А.У статті розглянуто основні аспекти стратегічного підходу до розвитку бренду, що включають аналіз сучасних ринкових тенденцій, визначення цільової аудиторії та позиціонування бренду. Особлива увага приділяється методам побудови та підтримки сильної брендової ідентичності, а також інструментам стратегічного маркетингу, які сприяють підвищенню впізнаваності та лояльності споживачів. Стаття буде корисною для маркетологів, брендових менеджерів та інших фахівців, зацікавлених у підвищенні конкурентоспроможності своїх брендів на ринку.Документ Цифрові технологiї у брендингу ТОВ «Макарiв Пеллет»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Цись, К.У статтi розглянуто актуальнiсть впровадження цифрових технологiй у процеси брендингу промислового пiдприємства «МАКАРIВ ПЕЛЛЕТ». Особлива увага придiляється важливостi iнтеграцiї соцiальних мереж для пiдвищення впiзнаваностi бренду та конку-рентоспроможності на ринку.Документ Бренд-комунікації книжкового видавництва(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Харсун, А.В статті проаналізовано напрями використання бренд-комунікацій для підвищення свідомості про книжкове видавництво. Окреслено основні заходи реалізації бренд-комунікаційної політики видавничого підприємства ТОВ «КНИГОЛАВ». Обґрунтовано доцільність впровадження бренд-стратегій у видавничій справі для розширення впізнаваності бренду видавництва та його продукції.Документ Концепції бренд-менджменту в забезпеченні розвитку організації(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Усмединська, В.Стаття розглядає сучасну концепцію бренд-менеджменту, зокрема концепцію бренд-лідерства, в контексті стратегічного підходу до управління брендом. Автор висвітлює основні аспекти цієї концепції, включаючи стратегічну орієнтацію, глобалізацію, широкий фокус використання бренду, розвиток ідентичності бренду та активність бренд-менеджера.Документ Комунікаційна політика у сфері благодійності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Сігуля, В.У статті розглядаються актуальні питання формування комунікаційної політики у сфері благодійності. Наголошено на необхідності налагодження довгострокових взаємовигідних відносин із громадськістю. Визначено основні чинники що сприяють підвищенню довіри суспільства до благодійних організацій,. Охарактеризовано основні засоби формування комунікаційної політики, зокрема: система корпоративної ідентифікації, прямий маркетинг, паблік рилейшнс, івент-маркетинг та інфлюенс-маркетинг. Наведені приклади ефективного застосування засобів комунікаційної політики лідируючими благодійними організаціями в Україні.Документ Інструменти цифрового маркетингу в формуванні бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Самойлов, В.У статті досліджено сутність поняття «бренд», наведено маркетингові інструменти розвитку бренда. В досліджені покроково охарактеризовано кожен інструмент для створення і розвитку бренда з акцентом на SMM-забезпечення.Документ Брендинг у системі управління конкурентоспроможністю підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Підопригора, О.В статті проаналізовано теоретичні аспекти брендингу як основи управління конкурентоспроможністю підприємства. Досліджено сутність поняття «бренд», визначено його риси, ключові елементи, охарактеризовано брендинг як цілеспрямовану діяльність з розробки бренду та управління ним.Документ Інтернет-технології в маркетинговій діяльності компаній(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Німенко, О.Ця стаття спрямована на дослідження інформаційних технологій у контексті маркетингової діяльності, аналізуючи їх призначення, класифікацію та потенційні переваги для підприємств. Зростання технологічних інновацій не лише суттєво трансформувало підходи до обробки та аналізу даних, але й відіграє ключову роль у формуванні стратегій взаємодії з клієнтами.Документ Стратегія позиціонування: ключ до розвитку компанії(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мацюк, Є.У статті розглянуто особливості формування стратегії сталого репозиціонування з метою розвитку компанії. Запропоновано взаємопов’язану систему синтетичних показників оцінки ефективності маркетингової діяльності компанії, у тому числі й ефективності позиціонування продуктів з метою зміни планування їх продажу та збільшення прибутку.Документ Особистий бренд як складова бренд-менеджменту в приватних закладах охорони здоров’я(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лучко, А.У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування особистого бренду, як частини бренд-менеджменту в приватних закладах охорони здоров’я, розроблено чек-лист створення персонажа для соціальних мереж закладів охорони здоров’я, проаналізували варіанти персонажу, який може бути обличчям бренду медичного закладу.Документ Планування бренд-ідентичності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Левон, А.У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, створення бренду та його значення для компаній. Досліджено функції, стратегії та інструменти просування бренду. Розкрито поетапний процес створення бренду, його цінність та важливість для підприємств. Розглянуто основні етапи ефективного брендингу: аналіз, дизайн та розробка концепції. Виділеної описано дві моделі, які описують структуру особливостей бренду, модель чотиривимірного брендингу Т. Геда та модель «Колесо бренду». Проаналізувавши моделі, визначено важливі елементи ідентичності бренду, а саме: суть бренду, його цінності, індивідуальність та взаємовідносини зі споживачем.Документ Створення брендів на засадах концепції відкритого маркетингу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Іщенко, А.Враховуючи актуальні потреби і запити споживачів, одним з ефективних методів розвитку бренду є концепція відкритого маркетингу. В даній статті розглянуто новий підхід до розуміння бренду, його формування та розвитку. Розглянуто основні принципи відкритого маркетингу і наведено рекомендації щодо встановлення довіри бренду з зацікавленими сторонами. Після ретельного опрацювання теоретичної основи розроблено метод формування відкритого бренду. У роботі докладно описано кожний етап, який необхідно пройти для того, щоб сформувати сильний відкритий бренд, а також оцінити ефектив-ність проведеної роботи.Документ Візуальний бренд у створенні сприятливого споживчого досвіду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Зуб, К.У статті розглянуто значення візуального бренду та його вплив на споживчий досвід. Обговорено перше враження, ідентифікацію та емоційне сприйняття, які становлять ключові аспекти візуального бренду. Також проаналізовано ключові складові візуального бренду, зокрема логотип, кольори та шрифти, та їхній вплив на споживчий досвід. Велику увагу приділено корпоративній ідентичності. Обговорено вплив візуального бренду на споживчий досвід через візуальну комунікацію та візуальний маркетинг.Документ Комунікаційна стратегія підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дмитренко, К.У сучасному бізнес-середовищі ефективна комунікаційна стратегія є ключовим інструментом для досягнення стратегічних цілей організації. У статті розглядаються основні завдання, які повинна вирішувати комунікаційна стратегія, включаючи встановлення та підтримку бренду, формування позитивного іміджу, управління репутацією, інфор-мування цільових аудиторій, створення та зміцнення відносин з громадськістю, а також підтримку внутрішніх комунікацій. Особлива увага приділяється ключовим заданням комунікаційної стратегії та особливостям її розробки. Стаття надає комплексний огляд процесу розробки комунікаційної стратегії, підкреслюючи важливість адаптації до змінного бізнес-середовища та досягнення довгострокового успіху.Документ Клієнтоорієнтованість як ключовий фактор розвитку брендингу компанії(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гребенєва, А.У статті було розкрито актуальність клієнтоорієнтованості в компанії. Визначено поняття, сутність та основні принципи клієнтоорієнтованості в брендингу Проведено оцінку методів клієнтоорієнтованості бренду.Документ Позиціонування у бренд-менеджменті(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гогуадзе, С.У статті розглянуто поняття позиціонування, характеристики, за якими воно формується, етапи розробки стратегії формування та просування позиціонування бренду, приклади позиціонування світових і вітчизняних брендів в роботі.Документ Сучасні виклики бренд-менеджменту(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гнатюк, К.Стаття присвячена аналізу актуальних питань бренд-менеджменту, а саме: вплив цифровізації на бренд-менеджмент, виклики, етапи та завдання бренд-менеджменту, процес прийняття рішення про купівлю, процес формування лояльності споживача, а також розвиток цифрового маркетингу та його вплив на бренд-менеджмент.Документ Система бренд-менеджменту як фактор підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Глотова, В.У статті досліджено вплив бренд-менеджменту на конкурентоспроможність будівельних підприємств. Розглянуто теоретичні основи, аналіз успішних прикладів, виклики та проблеми, а також розроблено рекомендації щодо вдосконалення бренд-менеджменту.Документ Формування маркетингових стратегій з просування бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гарбаренко, К.Стаття присвячена дослідженню основ формування маркетингових стратегій просування бренду підприємств. Наведено авторські підходи до сутності поняття «бренд». В статті досліджено ціннісні аспекти бренду, увага зосереджена на етапах розвитку стратегії просування бренду. Наостанок сформовано карту візуалізації розробки стратегії просування.Документ Маркетинг менеджмент підприємства: теорія і практика(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бойко, А.У статті проаналізовано теоретичні аспекти маркетинг-менеджменту підприємств. Розглянуто основні концепції, стратегії, інструменти та тенденції розвитку маркетингу, зокрема у контексті сучасних викликів та можливостей. Досліджено роль стратегічного маркетингу, маркетингових досліджень, маркетингового міксу та інших ключових аспектів, які визначають ефективність маркетингової діяльності підприємства.Документ Ключова роль побудови бренду бізнесом у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бардіна, А.У статті проаналізовано історію розвитку такого напряму як брендинг, його розгалуження – цифровий брендинг, а також визначені ключові аспекти запровадження бренд-стратегій бізнесом у соціальних мережах для побудови бренду. Обґрунтовано доцільність побудови бренду в соціальних мережах.Документ Інтернет-технології в освітній галузі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Артюшенко, О.У статті розглянуто теоретичні засади бренд-комунікацій на основі інтернет-технологій в освітній галузі. Охарактеризовано соціально-етичний вектор інтеграційних зусилля маркетингового інструментарію та бренд-впливу. Запропоновано нові підходи до застосування у брендингу AR/VRтехнологій, що розширює можливості учнів та студентів у виборі освітніх програм, вивченні навчальних курсів, сприяє візуалізації участі громадськості у формуванні навчальних програм та створенні онлайн-курсів, підвищує рівень їхньої освітньої та методичної підтримки. Внесено пропозиції щодо необхідності розвитку колабораційного підходу до проектування бренду, нові підходи до конкурентної стратегії бренд-впливу.Документ Формування рекламної кампанії бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хитра, Я.У статті проаналізовано теоретичні аспекти маркетинг-менеджменту підприємств. Розглянуто основні концепції, стратегії, інструменти та тенденції розвитку маркетингу, зокрема у контексті сучасних викликів та можливостей. Досліджено роль стратегічного маркетингу, маркетингових досліджень, маркетингового міксу та інших ключових аспектів, які визначають ефективність маркетингової діяльності підприємства.Документ Аналіз рекламної діяльності підприємства на прикладі ТОВ «Сільпо-Фуд»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Фількіна, Я.У статті констатовано необхідність постійного моніторингу рекламної діяльності і її адаптації до сучасних умов динамічного середовища. Розглянуто особливості рекламної діяльності ТОВ «Сільпо-Фуд». Побудовано схему рекламних засобів просування для мережі магазинів «Сільпо». Проаналізовано рекламну діяльність ТОВ «Сільпо-Фуд» та її динаміку.Документ Пошукова оптимізація вебсайту в розрізі маркетингової воронки продажів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Філатьєва, Н.У статті розглянуто проблематику розробки та оптимізації веб-сайтів як ефективних інструментів маркетингової воронки продажів. Ця тема є надзвичайно актуальною в сучасних реаліях, коли більшість компаній мають власні веб-ресурси, проте часто стикаються з проблемами їх низької конверсії та невідповідності запитам цільової аудиторії. Також розглянуто правовий аспект збору та зберігання даних користувачів, які необхідні для маркетингового аналізу. Стаття висвітлює важливість комплексного підходу до створення веб-сайту, який охоплює етапи ретельного дослідження ринку, конкурентів, цільової аудиторії, розробки структури та контенту.Документ Маркетингові дослідження поведінки споживачів рекламних послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Судак, В.В статті розглянуто маркетингові дослідження поведінки споживачів рекламних послуг. Запропоновані етапи проведення маркетингових досліджень в цифровому просторі. Наведено методи сегментації для створення точної картини ринку. В статті проаналізовано також як трансформуються традиційні методи дослідження споживачів у віртуальному середовищі.Документ Інструменти просування товарів/послуг у маркетинговій діяльності підприємства АТ «Житомирські ласощі»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Прокоф’єва, В.Просування товарів і послуг є критично важливим аспектом маркетингу, який суттєво впливає на успіх підприємства. У цій статті досліджено різні інструменти, які використовуються для просування товарів і послуг у рамках маркетингової діяльності «Житомирських ласощів», провідної компанії на ринку кондитерських виробів України.Документ Рекламна діяльність кондитерських підприємств в Україні(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Михайлюк, М.У статті розкриті питання формування оптимального товарного асортименту. Розглядаються методи просування, дослідження ринку та інноваційний розвиток як основні складові успішної конкуренції.Документ Ефективність реклами на прикладі підприємства ТМ «Аеростар»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лукʼяненко, М.Стаття присвячена аналізу ефективності рекламних заходів ТМ «Аеростар» – визнаного лідера ринку вентиляційного обладнання. Розглядаються основні критерії оцінки ефективності реклами, такі як охоплення аудиторії, частота контактів, впізнаваність бренду, вплив на продажі та ROI. У статті також аналізуються сучасні підходи до реклами, включаючи використання традиційних рекламних каналів, цифрових медіа, соціальних мереж, контент-маркетингу та інноваційних технологій. Висвітлюється ефективність цих підходів у підвищенні впізнаваності бренду, залученні нових клієнтів та зміцненні взаємодії з існуючими споживачами.Документ Формування рекламної стратегії просування стоматологічних послуг: необхідність сьогодення(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Калініна, О.Дослідження зосереджується на актуальній проблемі формування рекламної стра-тегії просування стоматологічних послуг в умовах зростаючої конкуренції на ринку Україні. У статті аналізується необхідність та ефективність рекламних стратегій просування та їх вплив на залучення та утримання клієнтів у стоматологічних клініках, висвітлено важливість правильно спланованої рекламної стратегії для успішного функціонування стоматологічних клінік.Документ Маркетингові комунікації в управлінні підприємством(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Данильченко, Ю.У статті розглянуто поняття «маркетингова комунікація» та її класифікація. Освітлено процес вибору маркетингової комунікації, факторів вибору та як впливає вибір маркетингової комунікації в управлінні підприємства на конкурентоспроможність. Розглянуто комунікаційні інструменти та доцільність їх використання. Запропоновані етапи маркетингових комунікацій та ефективність їх використання.Документ Event-маркетинг у просуванні бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гушленко, Д.В статті проаналізовано сутність event-маркетингу, його важливість в просуванні бренду. Розглянуто event-маркетинг як важливий інструмент маркетингових комунікації під час війни, наведено ключові аспекти, які є важливими при організації event-заходів під час війни.Документ Маркетингові технології в рекламній діяльності торговельних мереж(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гордієнко, А.У статті розглянуто тенденції сучасних маркетингових технологій в рекламній діяльності торговельних мереж. Охарактеризовані ключові тенденції маркетингових тех¬нологій, розкрито значення та сутність мобільного маркетингу, а також визначено вплив маркетингових технологій на конкурентоспроможність торговельних мереж.Документ Рекламна діяльність на підприємстві роздрібної торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Горбач, К.У статті висвітлюються особливості рекламної діяльності підприємств роздрібної торгівлі, зосереджуючись на вивченні впливу реклами на ефективність у даній сфері. Дослідження фокусується на визначенні основних факторів, що впливають на успішність рекламної діяльності в роздрібній торгівлі, включаючи таргетинг, змістове наповнення та взаємодію з цільовою аудиторією. Було розглянуто показники ефективності реклами та застосування аналізу даних як інструменти для вимірювання ефективності рекламних зусиль. Проведено аналіз викликів, з якими стикаються підприємства роздрібної торгівлі при здійсненні рекламної діяльності. Досліджено способи ефективного використання реклами для підвищення прибутковості та ефективності діяльності підприємств роздрібної торгівлі.Документ Планування рекламної діяльності в торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Годун, В.В статті досліджується планування рекламної діяльності в інтернет-торгівлі як важливий аспект успішної маркетингової стратегії. Аналізуються сучасні підходи та методи, використовувані в цій сфері, а також невирішені питання, що виникають при розробці та реалізації рекламних кампаній. Результатом статті є важливість ретельного аналізу цільової аудиторії, розробки унікального меседжу та вибору оптимального медіа-міксу для досягнення успіху в рекламній діяльності в торгівлі.Документ Використання динамічних креативів у рекламних кампаніях(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Воробйова, Л.Рекламні креативи відіграють ключову роль в сучасному сприйнятті реклами в соціальних мережах. Ця наукова стаття досліджує використання та вплив динамічних креативів у рекламних кампаніях. Зростання конкуренції на ринку та зміни у споживчих уподобаннях створюють потребу у рекламних стратегіях, що привертають увагу та заохочують споживачів до взаємодії з брендом.Документ Стратегії позиціонування у формуванні іміджу брендів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Благодир, А.У статті проаналізовано роль стратегії позиціонування у формуванні іміджу брендів. Розглянуто поетапність позиціонування та помилки які можуть виникнути в ході цього процесу. Досліджено важливість правильного позиціонування та які переваги це принесе підприємству.