061 Журналістика
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 061 Журналістика за Назва
Зараз показуємо 1 - 35 з 35
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ У С И СТЕМУ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ПрАТ «КИЇВСТАР», м. Київ)(DTEU, 2024-12) Тишкевич Аліни Олегівни; Кияниця Євгенія ОлегівнаТИШКЕВИЧ А.О. «ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ У СИСТЕМУ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА» (за матеріалами ПрАТ «КИЇВСТАР», м. Київ) У роботі визначено теоретичні основи впровадження цифрових рекламних засобів у систему комунікацій підприємства. Визначено напрямки розвитку системи управління товариством в умовах цифрової трансформації. Проведено аналіз стану впровадження цифрових рекламних засобів у сферу комунікації з клієнтами у ПрАТ «Київстар». Також надано загальну характеристику стану компанії, розглянуто результати розвитку бізнесу та наведено організаційно-економічне обґрунтування ефективності реалізації цифрових засобів в удосконаленні управління бізнесом. Розглянуто інструменти та платформи цифрової реклами, доступні на ринку, та їх можливості для підприємства. Оцінено існуючу стратегію впровадження цифрових рекламних засобів в систему комунікацій ПрАТ "КИЇВСТАР" і їх відповідність бізнес-цілям. Проаналізовано результати впровадження цифрових рекламних засобів, включаючи зростання обсягу продажів, підвищення бренду та покращення взаємодії з клієнтами. Ключові слова: цифрові рекламні засоби , комунікація,взаємодія з клієнтами , цифрова трансформація . TYSHKEVYCH A.O " IMPLEMENTATION OF DIGITAL ADVERTISING TOOLS INTO THE COMMUNICATION SYSTEM OF THE ENTERPRISE" (based on the materials of KYIVSTAR JSC, Kyiv) This work explores the theoretical foundations of implementing digital advertising tools into the communication system of an enterprise. It identifies the directions for developing the corporate management system in the context of digital transformation. An analysis of the state of implementing digital advertising tools in customer communication within KYIVSTAR JSC is conducted. It also provides an overview of the company's current state, examines the results of business development, and presents the organizational and economic rationale for the effectiveness of implementing digital tools in enhancing business management. The study delves into the available tools and platforms for digital advertising in the market and their potential applications for the enterprise. The existing strategy for introducing digital advertising tools into the communication system of KYIVSTAR JSC is evaluated concerning business goals. The results of implementing digital advertising tools are analyzed, including increased sales volume, enhanced brand recognition, and improved customer interaction. Keywords: digital advertising tools, communication, customer interaction, digital transformation.Документ КОМУНІКАЦІЙНА ПРОГРАМА ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ (за матеріалами ТОВ «Макол»)(DTEU, 2024-12) Мовчанюк Анастасії Віталіївни; Лісун Яніна ВікторівнаМовчанюк А.В. «Комунікаційна програма підприємства торгівлі» (за матеріалами ТОВ «Макол»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам організації та реалізації комунікаційної кампанії підприємтсва. Досліджено конкурентне середовище ТОВ «Макол», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з конкурентами. У результаті проведеного аналізу комунікаційної діяльності підприємства було розроблено комунікаційну кампанію для ТОВ «Макол» для ринку В2В та В2С, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети комунікаційних звернень. Ключові слова: комунікаційна програма, реклама на місцях продажу, виставки, адресна підтримка, e-mail-розсилка, реклама в спеціалізованих виданнях. Movchaniuk A.V. «Communication program of the trade enterprise» (based on the materials of Makol LLC). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 «Journalism» educational program «Advertising». - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024.. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the organization and implementation of the communication campaign of the enterprise. The competitive environment of Makol LLC was studied, the strengths and weaknesses of the company's activity compared to competitors were determined. As a result of the analysis of the company's communication activity, a communication campaign was developed for Makol LLC for the B2B and B2C market, the goals, target audience, main tools were determined, a schedule was drawn up, budgets were formed and mockups of communication appeals were developed. Keywords: communication program, advertising at points of sale, exhibitions, address support, e-mail mailing, advertising in specialized publications.Документ Лідогенерація як засіб управління трафіком веб-сайту (за матеріалами ТОВ «ТЕХІНСЕРВІС», м. Київ) студента(DTEU, 2024-12) Черненко Іван Вячеславович; Дубовик Тетяна ВіталіївнаЧерненко І.В. 3 «Лідогенерація як засіб управління трафіком веб-сайту» (за матеріалами ТОВ «ТЕХІНСЕРВІС», м. Київ) У роботі визначено теоретичні основи лідогенерації як інструменту управління веб-трафіком у сфері інжинірингу та автоматизації виробничих процесів. Досліджено конкурентне середовище ТОВ "Техінсервіс", визначено сильні та слабкі сторони діяльності компанії у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано існуючі методи лідогенерації, обґрунтовано результативність розроблених заходів для оптимізації маркетингової стратегії та підвищення економічної ефективності компанії.. Ключові слова: лідогенерація, веб-трафік, конверсія, маркетингова стратегія. Chernenko I. " Lead generation as a means of managing website traffic " (based on the materials of LLC "Techinservice", Kyiv) The work defines the theoretical foundations of lead generation as a tool for managing web traffic in the field of engineering and automation of production processes. The competitive environment of LLC "Techinservice" was analyzed, identifying the company's strengths and weaknesses in comparison with its main competitors. Existing lead generation methods were reviewed, and the effectiveness of proposed measures for optimizing the marketing strategy and improving the company's economic performance was substantiated Keywords: lead generation, web traffic, conversion, marketing strategy.Документ Медіаімідж event-агентства бізнес-подій (за матеріалами ТОВ «КА ГРУП»)(DTEU, 2024-12) Мд. Мартін Анварович; Лісун Яніна ВікторівнаМд. М.А. «Медіаімідж event-агентства бізнес-подій» (за матеріалами ТОВ «КА-ГРУП»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування медіаіміджу івент-агентства. Досліджено конкурентне середовище «КА-груп», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу існуючого медіаіміджу були розроблені комунікаційні заходи, які орієнтовані на удосконалення конкурентних позицій агентства на ринку івент-послуг. Ключові слова: медіаімідж, рекламне агентство, івент-агенство, комунікаційні заходи. Md. MA. «Media image of the event agency of business events» (based on the materials of "KA-GRUP" LLC). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 «Journalism» educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of forming the media image of the event agency. The competitive environment of "KA-groups" was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the existing media image, communication measures were developed, which are aimed at improving the agency's competitive position in the market of event services. Keywords: media image, advertising agency, event agency, communication activities. 4Документ ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИРОБНИЧО- ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА В ІНТЕРНЕТ (ФОП «БАЛАБУХ РУСЛАНА ЄВГЕНІВНА» (ІНТЕРНЕТ МАГАЗИН ТА ВЛАСНЕ ВИРОБНИЦТВО ОДЯГУ З ВИШИВКАМИ «BALABUSHKA»)(DTEU, 2024-12) Балабух Владислави Євгенівни; Мельникович Олена МиколаївнаУ роботі визначено теоретичні основи організації рекламної діяльності виробничо-торговельного підприємства в Інтернеті. Проведено аналіз конкурентного середовища бренду «Balabushka», оцінено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано існуючу стратегію цифрового маркетингу, обґрунтовано ефективність розроблених заходів щодо вдосконалення рекламної кампанії підприємства та формування креативної концепції для збільшення впізнаваності бренду. Ключові слова: інтернет-реклама, цифровий маркетинг, рекламна кампанія, бренд «Balabushka», просування, рекламна діяльність. The work defines the theoretical foundations of organizing advertising activities of a production and trade enterprise on the Internet. The competitive environment of the "Balabushka" brand was analyzed, and the strengths and weaknesses of the company's activities compared to key competitors were evaluated. The existing digital marketing strategy was reviewed, and the effectiveness of the proposed measures to improve the company's advertising campaign and create a creative concept to increase brand recognition was substantiated. Keywords: online advertising, digital marketing, advertising campaign, "Balabushka" brand, promotion, advertising activities.Документ ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ В ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩІ (за матеріалами ТОВ «Медична клініка «ВІВА»)(DTEU, 2024-12) Канівця Євгена Анатолійовича; Голік Оксана ВасилівнаКанівець Є.А. «Організація рекламної діяльності медичного закладу в онлайн- середовищі» (за матеріалами ТОВ «Медична клініка «ВІВА»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. У роботі визначено теоретичні основи організації рекламнох діяльності медичного закладу в онлайн-середовищі. Досліджено конкурентне середовище медичної клініки «Віва», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано існуючу рекламну стратегію, створено нову рекламну кампанію та обгрунтовано результативність розроблених заходів щодо формування стратегії просування медичної клініки в онлайн-середовищі. Ключові слова: Google, пошукова реклама, просування, онлайн-середовище. Kanivets E. A. Organization of advertising activities for a medical institution in the online environment" (based on the materials of LLC "Medical Clinic "VIVA"). – Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The work defines the theoretical foundations of organizing the advertising activities of a medical institution in the online environment. It examines the competitive landscape of the medical clinic "Viva," identifies the strengths and weaknesses of the company's activities compared to its main competitors. The existing advertising strategy was analyzed, a new advertising campaign was created, and the effectiveness of the developed measures to form the clinic's promotion strategy in the online environment was substantiated. Keywords: Google, search advertising, promotion, online environment.Документ Організація рекламної діяльності підприємства на ринку освітніх послуг в Інтернет (за матеріалами ТОВ «АЙ ТІ СТЕП СКУЛ ЖИТОМИР»)(DTEU, 2024-12) Колодзінської Поліни Анатоліївни; Дубовик Тетяна ВіталіїнаКОЛОДЗІНСЬКА П.А. «ОРГАНІЗАЦІЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНТЕРНЕТІ» (за матеріалами ТОВ «АЙ ТІ СТЕП СКУЛ ЖИТОМИР») У магістерській роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти організації рекламної діяльності в Інтернеті. Досліджено особливості та інструменти просування освітніх послуг у цифровому середовищі, проведено аналіз діяльності ТОВ «АЙ ТІ СТЕП СКУЛ ЖИТОМИР» та її конкурентів. Розроблено рекомендації для вдосконалення рекламної стратегії компанії з метою підвищення ефективності її присутності в Інтернет-просторі. Робота спрямована на виявлення найефективніших підходів до організації рекламних кампаній в Інтернеті для освітніх установ. Ключові слова: рекламна діяльність, Інтернет-просування, цифровий маркетинг, освітні послуги, конкурентний аналіз. KOLODZINSKA P.A. "ORGANIZATION OF ADVERTISING ACTIVITIES ON THE INTERNET" (based on the materials of LLC "IT STEP SCHOOL ZHYTOMYR") The master's thesis examines the theoretical and practical aspects of organizing advertising activities on the Internet. The work explores the characteristics and tools for promoting educational services in the digital environment and includes an analysis of the activities of LLC "IT STEP SCHOOL ZHYTOMYR" and its competitors. Recommendations for improving the company’s advertising strategy are developed to enhance its effectiveness in the online space. This study is aimed at identifying the most effective approaches to organizing Internet advertising campaigns for educational institutions. Keywords: advertising activities, Internet promotion, digital marketing, educational services, competitive analysis.Документ ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (Державний торговельно-економічний університет)(DTEU, 2024-12) Музики Ольги Андріївни; Савчук Анастасія МиколаївнаМУЗИКА О.А. «ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» (Державний торговельно-економічний університет») У роботі визначено планування та особливості рекламної діяльності вищого навчального закладу. Здійснено поетапний аналіз ефективності рекламної діяльності. Продемонстровано важливість ретельного дослідження цільової аудиторії та впровадження стратегії контент-маркетингу в умовах сучасного світу для забезпечення стабільного розвитку та конкурентоспроможності університету. Ключові слова: контент-маркетинг, покоління Z, соціальні мережі. MUZYKA O."PLANNING ADVERTISING ACTIVITIES OF A HIGHER EDUCATION INSTITUTION"(State Trade and Economic University) The study identifies the planning and specific features of a higher education institution's advertising activities. A step-by-step analysis of the effectiveness of these advertising efforts is conducted. The importance of thoroughly researching the target audience and implementing a content marketing strategy in today's world is demonstrated, aiming to ensure the stable development and competitiveness of the university. Keywords: content marketing, Generation Z, social media.Документ Позиціонування агропромислового підприємства рекламними засобами (зa мaтepiaлaми ТOВ «КвaдpoAгpo», м. Oлeксaндpiя, Кipoвoгpaдськa oблaсть)(DTEU, 2024-12) Кoлєснiк Вaлepiя Геннадіївна; Бучaцькa Ipинa OлeксaндpiвнaКолєснік В. Г. «Позиціонування агропромислового підприємства рекламними засобами». Кваліфікаційна робота освітнього рівня - магістр, на правах рукопису. Спеціальність - 061 «Жуpнaлiстикa», Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню використання рекламних засобів для позиціонування агропромислового підприємства ТОВ «КвадроАгро». Проаналізовано рекламну діяльність підприємства, його цільову аудиторію та рекламні засоби, в тому числі в мережі Інтернет. Розроблено стратегію просування для підвищення пізнаваності торгової марки «КвадроАгро», залучення клієнтів та збільшення продажів. Рекомендації спрямовані на зміцнення конкурентоспроможності агропромислового підприємства. Ключові слова: позиціонування підприємства, рекламні засоби, рекламна кампанія, стратегія просування, конкурентоспроможність. Kolesnik V. H. "Positioning of an agro-industrial enterprise by advertising means". Qualification work of educational level - master, in the form of a manuscript. Specialty - 061 "Journalism", Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the use of advertising means for positioning the agro-industrial enterprise LLC "KvadroAgro". The advertising activities of the enterprise, its target audience and advertising means, including on the Internet, are analyzed. A promotion strategy is developed to increase the recognition of the trademark "KvadroAgro", attract customers and increase sales. The recommendations are aimed at strengthening the competitiveness of the agro-industrial enterprise. Keywords: enterprise positioning, advertising means, advertising campaign, promotion strategy, competitiveness.Документ ПРОГРАМА ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ТОВ «Ментал»)(DTEU, 2024-12) Полоуса Максима Андрійовича; Лісун Яніна ВікторівнаПолоус М.А. Програма просування продукту у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «Ментал»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам процесу просування у соціальних мережах продукції у сфері гейміфікації. Досліджено діяльність підприємства, його присутність у соціальних мережах. Проведено аналіз вебсайту досліджуваного бренду та конкурента. Обґрунтовано програму просування продукції у сфері ігор через соціальні мережі. Ключові слова: соціальні мережі, гейміфікація, цільова аудиторія, програма просування. Polous M.A. Program for promoting a product in social networks (based on materials from LLC "Mental"). – Manuscript. Qualification work in the specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". – State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the process of promoting products in the field of gamification in social networks. The activities of the enterprise, its presence in social networks are studied. The website of the studied brand and competitor is analyzed. The program for promoting products in the field of games through social networks is substantiated. Keywords: social networks, gamification, target audience, promotion program.Документ Просування освітніх послуг у соціальних мережах (за матеріалами Державний торговельно - економічний університет)(DTEU, 2024-12) Шевченко Ярослав Сергійович; Мельникович Олена МиколаївнаШевченко Я.С. Просування освітніх послуг у соціальних мережах. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота присвячена аналізу стратегії, інструментів та результативності просування Державного торговельно- економічного університету у соціальних мережах. Основною метою дослідження є розробка рекомендацій з удосконалення комунікаційної стратегії ДТЕУ у цифровому середовищі. У роботі акцентується увага на важливості інтегрованого підходу до створення контенту, підвищення впізнаваності бренду університету та залучення цільової аудиторії шляхом використання сучасних маркетингових інструментів. Ключові слова: просування у соціальних мережах, стратегія комунікацій, освітні послуги, контент-маркетинг, цільова аудиторія, Instagram, Facebook, інтерактивність, брендинг, конкурентоспроможність. Shevchenko Y.S. Promotion of Educational Services in Social Networks. – Manuscript. The graduate qualification work is dedicated to analyzing the strategy, tools, and effectiveness of promoting the State University of Trade and Economics (SUTE) on social networks. The primary objective of the study is to develop recommendations for improving SUTE's communication strategy in the digital environment. The work emphasizes the importance of an integrated approach to content creation, enhancing the university's brand recognition, and engaging the target audience through the use of modern marketing tools. Keywords: social media promotion, communication strategy, educational services, content marketing, target audience, Instagram, Facebook, interactivity, branding, competitiveness.Документ Просування підприємства торгівлі у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ Пума Україна)(DTEU, 2024-12) Удодіка Тараса Петровича; Лісун Яніна ВікторівнаУдодік Т.П. Просування підприємства торгівлі у соціальних мережах. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика», спеціалізації «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Робота присвячена дослідженню особливостей просування підприємства торгівлі у соціальних мережах. Розглянуто теоретичні засади управління рекламною діяльністю ТОВ «Пума Україна» у соціальних мережах, здійснено оцінку цілей, цільової аудиторії та стратегії ТОВ «Пума Україна» у соціальних мережах, надано характеристику контенту для соціальних мереж Instagram, Facebook, YouTube. Запропоновано орієнтовні бюджети для просування у кожній соціальній мережі. Обґрунтовано перспективи подальшого розвитку ТОВ «Пума Україна» у соціальних мережах. Ключові слова: соціальні мережі, SMM, підприємство торгівлі, спортивний одяг, стратегія просування. Udodik T.P. Promotion of trade enterprise at the social networks. – Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 061 «Journalism», specialization «Advertising». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The work is devoted to the study of the features of promotion of a trade enterprise in social networks. The theoretical principles of managing the advertising activities of LLC "Puma Ukraine" in social networks are considered, the goals, target audience and strategy of LLC «Puma Ukraine» in social networks are assessed, a description of the content for social networks Instagram, Facebook, YouTube is provided. Approximate budgets for promotion in each social network are proposed. The prospects for further development of LLC «Puma Ukraine» in social networks are substantiated. Keywords: social networks, SMM, trade enterprise, sportswear, promotion strategy.Документ РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ НА СОЦІАЛЬНО-МЕДІЙНИХ ПЛАТФОРМАХ (ДП АТ «ЛПП Україна»)(DTEU, 2024-12) Шатковської Софії Сергіївни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаШатковська С.С. «Рекламна кампанія підприємства торгівлі на соціально-медійних платформах» (ДП АТ «ЛПП Україна»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам реалізації рекламної кампанії підприємства на ринку одягу. Досліджено конкурентне середовище ДП АТ «ЛПП Україна», зокрема бренду Sinsay, визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. Виявлено недостатню активність споживачів у соціальних мережах. Розроблено рекламну кампанію для соціально-медійних платформ, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, соціально-медійні платформи, сайт, соціальні мережі, таргетована реклама. Shatkovska S.S. "Advertising campaign of a trade enterprise on social media platforms" (SE JSC "LPP Ukraine"). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the implementation of the company's advertising campaign on the clothing market. The competitive environment of LPP Ukraine, in particular the Sinsay brand, was studied, and the company's strengths and weaknesses were determined. Insufficient activity of consumers in social networks was revealed. An advertising campaign for social media platforms was developed, the goals, target audience, main tools were defined, a schedule was drawn up, budgets were formed and advertising message layouts were developed. Keywords: advertising, advertising campaign, social media platforms, site, social networks, targeted advertising.Документ РЕКЛАМНА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА ОНЛАЙН-ТОРГІВЛІ (за матеріалами ФОП «ГОБИШ ЮЛІЯ ЮРІЇВНА» (інтернет-магазин елітної косметики «Buycosmetics»)(DTEU, 2024-12) Гохберг Діани Станіславівни; Файвішенко Діана СергіївнаГохберг Д.С. «Рекламна стратегія просування підприємства онлайн-торгівлі» за матеріалами ФОП «Гобиш Юлія Юріївна» (інтернет-магазин елітної косметики «Buycosmetics»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам рекламної стратегії підприємства на ринку косметичних товарів. Досліджено конкурентне середовище ФОП «Гобиш Юлія Юріївна» (інтернет-магазин елітної косметики «Buycosmetics»), визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу родової рекламної стратегії підприємства було розроблено оновлену рекламну стратегію позиціонування, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети банерної реклами. Ключові слова: реклама, рекламна стратегія, родова стратегія, стратегія позиціонування, банерна реклама, контекстна реклама, сайт. Gohberg D.S. "Advertising strategy for the promotion of an online trade enterprise" based on the materials of the FOP "Hobysh Yuliyivna" (elite cosmetics online store "Buycosmetics"). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the company's advertising strategy in the market of cosmetic products. The competitive environment of the FOP "Hobysh Yuliyivna" (online store of elite cosmetics "Buycosmetics") has been studied, the strengths and weaknesses of the company's activities have been determined. As a result of the analysis of the generic advertising strategy of the enterprise, an updated advertising positioning strategy was developed, goals, target audience, main tools were determined, a schedule was drawn up, budgets were formed, and banner advertising layouts were developed. Keywords: advertising, advertising strategy, generic strategy, positioning strategy, banner advertising, contextual advertising, website.Документ Рекламна та PR-діяльність медичної клініки (за матеріалами ТОВ «медична клініка ВІВА»)(DTEU, 2024-12) Гайдак Олександри Володимирівни; Лісун Яніна ВікторівнаГайдак О.В. Рекламна та PR-діяльність медичної клініки (за матеріалами ТОВ «медична клініка ВІВА») У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади планування розвитку рекламної та PR-діяльності медичного закладу. Надано характеристику діяльності ТОВ «Медична клініка ВІВА». Здійснено порівняльний аналіз конкурентів ПРАТ «Медичний Центр «Добробут», ПП «Клініка Медиком», ПП «Smart Medical Center». Досліджено вебсайт як основний канал комунікації із цільовою аудиторією, проаналізовано зовнішню рекламу (зокрема рекламу на транспорті). Значну увагу приділено дослідженню комунцкацій у соціальних мережах Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, проаналізовано переваги та недоліки реклами та контенту у зазначених маркетингових каналах комунікації. Запропоновано оновлений логотип, подарункову продукцію та фірмову форму, зрозумілий Тone of Voice, що є важливим в процесі ідентифікації медичного закладу, а також в процесі споживання пацієнтами медичних послуг. Розроблено пан рекламних та PR-заходів ТОВ «Медична клініка ВІВА» із зазначенням орієнтовних дат проведення та бюджету. Ключові слова: реклама, PR-діяльність, медична клініка, вебсайт, контент в соціальних медіа, фірмовий стиль, ефективність. Haidak O.V. Advertising and PR activities of the medical clinic. (according to the materials of «VIVA Medical Clinic» LLC) The theoretical basis of planning the development of advertising and PR activities of a medical institution was investigated in the qualification work. A description of the activities of «VIVA Medical Clinic» LLC is provided. A comparative analysis of competitors of PJSC "Dobrobut Medical Center", PE «Klinika Medicom», PE «Smart Medical Center» was carried out. The website was studied as the main channel of communication with the target audience, external advertising (in particular, advertising on transport) was analyzed. Considerable attention was paid to the study of communications in social networks Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, the advantages and disadvantages of advertising and content in the specified marketing channels of communication were analyzed. The author proposed an updated logo, gift products and company uniform, clear Tone of Voice, which is important in the process of identification of a medical institution, as well as in the process of consumption of medical services by patients. The plan for advertising and PR events of "Medical Clinic VIVA" LLC was developed, indicating the estimated dates and budget. Keywords: advertising, PR activity, medical clinic, website, content in social media, corporate style, efficiencyДокумент РЕКЛАМНІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ КАКАО (за матеріалами ТОВ «Трекао»)(DTEU, 2024-12) Кулініченко Олександра Федоровича; Дубовик Тетяна ВіталіївнаКуліченко О.Ф. «Рекламні комунікації підприємства на ринку какао» за матеріалами ТОВ «Трекао»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи рекламних комунікацій підприємства на ринку какао та продукції з нього. Досліджено діяльність ТОВ «Трекао» на ринку какао, визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу рекламних комунікацій підприємства, що діяло в межах рекламної стратегії «імідж марки», було розроблено оновлену рекламну стратегію позиціонування, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети банерної реклами. Ключові слова: реклама, рекламні комунікації, рекламна стратегія, стратегія «імідж марки», стратегія позиціонування, банерна реклама, корпоративний сайт. Kulichenko O.F. "Advertising communications of the enterprise on the cocoa market" based on the materials of "Trekao" LLC). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024.. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the company's advertising communications system on the market of cocoa and its products. The activities of "Trekao" LLC on the cocoa market were studied, the strengths and weaknesses of the company's activities were determined. As a result of the analysis of the company's advertising communications, which operated within the framework of the "brand image" advertising strategy, an updated advertising positioning strategy was developed, the goals, target audience, main tools were defined, a schedule was drawn up, budgets were formed, and banner advertising layouts were developed. Keywords: advertising, advertising communications, advertising strategy, "brand image" strategy, positioning strategy, banner advertising, corporate website.Документ РЕКЛАМУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ В ЗАКЛАДІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (ФОП «Лупирь Сергій Анатолійович» (оптика «Єврозір»)(DTEU, 2024-12) Канівець Карини Костянтинівни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаКанівець К.К. «Рекламування товарів та послуг в закладі роздрібної торгівлі» (ФОП «Лупирь Сергій Анатолійович» (оптика «Єврозір»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам рекламування товарів та послуг підприємства роздрібної оргівлі. Досліджено діяльність оптики «Єврозір», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. Виявлено, що комунікаційні засоби є дуже обмеженими і зосереджується тільки на сайті. Розроблено рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень, дизайн акаунту бренду у соціальній мережі. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, рекламування, сайт, соціальні мережі, банерна реклама, контекстна реклама. Kanivets K.K. "Advertising of goods and services in a retail establishment" (FOP "Lupyr Serhiy Anatoliyovych" (Evrozir optics). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of advertising the goods and services of the retail jewelry company. The activity of Evrozir optics was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. It was found that the means of communication are very limited and focus only on the website. The advertising campaign was developed, the goals, target audience, main tools were defined, the schedule was drawn up, budgets were formed and the layouts of advertising messages were developed, the design of the brand account in the social network was developed. Keywords: advertising, advertising campaign, advertising, site, social networks, banner advertising, contextual advertising.Документ РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету, м.Київ)(DTEU, 2024-12) Савченко Юлії Анатоліївни; Федоришина Катерина ОлександрівнаСавченко Ю.А «РОЗРОБКА КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету, м.Київ) У роботі визначено теоретичні основи управління зв'язками з громадськістю закладу вищої освіти. Проведено оцінку сильних та слабких сторін, можливостей та загроз у контексті реалізації цієї взаємодії. Розроблено стратегічний план управління зв'язками з громадськістю та обґрунтовано заходи із удосконалення комунікаційної стратегії Державного торговельно-економічного університету. Ключові слова: управління, заклад освіти , комунікаційна стратегія. Savchenko Y.A «DEVELOPMENT OF A COMMUNICATION STRATEGY FOR AN INSTITUTION OF HIGHER EDUCATION» (based on the materials of the State University of Trade and Economics, Kyiv) The paper defines the theoretical foundations of public relations management of a higher education institution. An assessment of strengths and weaknesses, opportunities and threats in the context of the implementation of this interaction was carried out. A strategic plan for public relations management was developed and measures to improve the communication strategy of the State University of Trade and Economics were substantiated. Keywords: management, educational institution, communication strategy.Документ Розробка рекламної кампанії event-агентства в мережі Інтернет (за матеріалами ТОВ «КА ГРУП»)(DTEU, 2024-12) Іщенка Євгенія Ігоровича; Лісун Яніна ВікторівнаІщенко Є.І. «Розробка рекламної кампанії event-агентства в мережі Інтернет (ТОВ «КА ГРУП»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам рекламної кампанії івент-агентства. Досліджено конкурентне середовище «КА груп», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу рекламних кампаній підприємства у мережі інтернет було розроблено оновлену рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, соціальні мережі, макет рекламного звернення, фірмовий стиль. Ishchenko E.I. «Development of an advertising campaign of an event agency on the Internet (TOV «KA GRUP»). – Manuscript. Qualification work in specialty 061 «Journalism» educational program «Advertising». - State University of Trade and Economics. – Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the advertising campaign of the event agency. The competitive environment of «KA-groups» was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the company's advertising campaigns on the Internet, an updated advertising campaign was developed, the goals, target audience, main tools were determined, a schedule was drawn up, budgets were formed, and advertising message layouts were developed. Keywords: advertising, advertising campaign, social networks, layout of advertising appeal, corporate style.Документ Розробка рекламної кампанії підприємства (за матеріалами акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», м. Бердичів)(DTEU, 2024-12) Брижук Дарія Василівна; Кияниця Євгенія ОлегівнаБРИЖУК Д.В. РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ (за матеріалами акціонерного товариства «Державний ощадний банк України», м. Бердичів) У роботі визначено теоретичні основи створення рекламних кампаній для банківських установ у сучасних умовах ринку. Розглянуто методи та підходи до розробки маркетингових стратегій, які сприяють підвищенню конкурентоспроможності фінансових підприємств. Визначено напрямки вдосконалення рекламної діяльності банку з урахуванням специфіки регіонального ринку. Проведено аналіз реалізації рекламних кампаній у банківському секторі України та досліджено особливості побудови комунікацій з клієнтами в АТ «Державний ощадний банк України». Надано загальну характеристику банку, оцінено його маркетингову діяльність та ефективність використання існуючих рекламних інструментів. Розглянуто практичні аспекти удосконалення рекламної кампанії банку. Запропоновано етапи формування ефективної стратегії рекламної діяльності, розроблено програму оптимізації рекламних заходів з використанням як традиційних, так і сучасних цифрових каналів комунікації. Оцінено ефективність впровадження запропонованих рішень, зокрема їхній вплив на залучення нових клієнтів, підвищення впізнаваності бренду та покращення взаємодії з цільовою аудиторією. Виявлено перспективи впровадження інтегрованого підходу до рекламної діяльності, що забезпечить збільшення обсягу продажів і зміцнення ринкових позицій банку. Ключові слова: рекламна кампанія, банківська установа, комунікація з клієнтами, маркетингова стратегія, оптимізація, цифрові канали, конкурентоспроможність. BRYZHUK D.V. DEVELOPMENT OF AN ADVERTISING CAMPAIGN FOR A BANKING INSTITUTION (based on the materials of the Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine», Berdychiv) The study defines the theoretical foundations for creating advertising campaigns for banking institutions in modern market conditions. Methods and approaches to the development of marketing strategies that enhance the competitiveness of financial enterprises are examined. Directions for improving the bank's advertising activities, considering the specifics of the regional market, are identified. An analysis of advertising campaigns in Ukraine's banking sector is conducted, and the peculiarities of building communication with customers at JSC «Oschadbank» are investigated. A general characterization of the bank is provided, its marketing activities are evaluated, and the effectiveness of existing advertising tools is assessed. Practical aspects of improving the bank's advertising campaign are explored. Stages for developing an effective advertising strategy are proposed, and a program for optimizing advertising measures using both traditional and modern digital communication channels is developed. The effectiveness of the proposed solutions is evaluated, including their impact on attracting new clients, enhancing brand awareness, and improving interaction with the target audience. The study reveals prospects for implementing an integrated approach to advertising activities, ensuring increased sales volumes and strengthening the bank's market position. Keywords: advertising campaign, banking institution, customer communication, marketing strategy, optimization, digital channels, competitiveness.Документ РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ВІВІД», м. Київ)(DTEU, 2024-12) Морозової Марини Олегівни; Савчук Анастасія МиколаївнаДокумент РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА (ФОП «Самбурова Анастасія Анатоліївна» (квітковий магазин «Amore e fiori»)(DTEU, 2024-12) Костецької Вікторії Олександрівни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаКостецька В.О. «Розробка рекламної кампанії підприємства» (ФОП «Самбурова Анастасія Анатоліївна» (квітковий магазин «Amore e fiori»). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам реалізації рекламної кампанії підприємства на ринку квітів. Досліджено активність (ФОП «Самбурова Анастасія Анатоліївна» (квітковий магазин «Amore e fiori»), визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. Виявлено надзвичайно низьку активність споживачів у соціальних мережах. Розроблено рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, соціальні мережі, банерна реклама, контент-план. Kostetska V.O. "Development of the company's advertising campaign" (FOP "Samburova Anastasia Anatoliivna" (flower shop "Amore e fiori"). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the implementation of the company's advertising campaign on the flower market. The activity of the non-profit organization "Samburova Anastasia Anatoliivna" (flower shop "Amore e fiori") was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. Extremely low activity of consumers in social networks was revealed. The advertising campaign was developed, the goals, the target audience, the main tools were determined, the schedule was drawn up, the budgets were formed and the layouts of advertising messages were developed. Keywords: advertising, advertising campaign, social networks, banner advertising, content plan.Документ Розробка рекламної стратегії закладу вищої освіти (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету)(DTEU, 2024-12) Івлевої Аміни; Добродум Ольга ВікторівнаДокумент УПРАВЛІННЯ ЗВ’ЯЗКАМИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СФЕРІ ПУБЛІЧНОГО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ (за матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області)(DTEU, 2024-12) Харченко Анастасії Олександрівни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаХарченко А.О. «УПРАВЛІННЯ ЗВ’ЯЗКАМИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СФЕРІ ПУБЛІЧНОГО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ» (за матеріалами Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області) У роботі визначено теоретичні основи управління зв'язками з громадськістю у сфері пенсійного забезпечення. Проведено оцінку сильних та слабких сторін, можливостей та загроз у контексті реалізації цієї взаємодії. Розроблено стратегічний план управління зв'язками з громадськістю та обґрунтовано заходи із удосконалення комунікаційної стратегії Пенсійного фонду України Ключові слова: управління, пенсійне забезпечення, комунікаційна стратегія. Kharchenko A.O. "PUBLIC RELATIONS MANAGEMENT IN THE SPHERE OF PUBLIC STATE ADMINISTRATION" (based on materials from the Main Department of the Pension Fund of Ukraine in Zhytomyr region) The paper defines the theoretical foundations of public relations management in the pension sector. An assessment of strengths and weaknesses, opportunities and threats in the context of the implementation of this interaction has been carried out. A strategic plan for public relations management has been developed and the effectiveness of the measures developed to improve the communication strategy of the Pension Fund of Ukraine has been substantiated. Keywords: management, pension provision, communication strategy.Документ УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНИМИ ЗВ’ЯЗКАМИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ (за матеріалами ВП «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АТ «ДТЕК ДНІПРОЕНЕРГО», м. Зеленодольськ, Дніпропетровська обл.)(DTEU, 2024-12) Брюхно Оксани Вадимівни; Савчук Анастасія МиколаївнаБРЮХНО О. В. «УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНИМИ ЗВ’ЯЗКАМИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ» (за матеріалами ВП «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АТ «ДТЕК ДНІПРОЕНЕРГО», м. Зеленодольськ, Дніпропетровська обл.) У кваліфікаційній роботі узагальнено теоретичні засади управління корпоративними зв'язками з громадськістю. Надано загальну характеристику діяльності ВІДОКРЕМЛЕНОГО ПІДРОЗДІЛУ «КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ АКІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДТЕК ДНІПРОЕНЕРГО», а такох здійснено оцінку зв'язків з громадськістю, розроблено рекомендації щодо удосконалення управління корпоративними зв'язками з громадськістю та представлено програму зв'язків з громадськістю для дослідхуваного підприємства. Ключові cлова: корnораmивні зв’язки, енергеmична галузь, зв’язки з громадcькіcmю, уnравління. BRIUKHNO O. V. «MANAGEMENT OF CORPORATE RELATIONS WITH COMMUNITY IN THE ENERGY INDUSTRY ENTERPRISE» (based on the materials of the SSD «KRYVORIZKA THERMAL POWER STATION OF THE JOINT STOCK COMPANY «DTEK DNIPROENERGO», Zelenodolsk, Dnipropetrovsk Region) The qualification work summarizes the theoretical principles of managing corporate relations with the public. A general description of the activities of the SEPARATE SUB-DEPARTMENT «KRYVORIZKA THERMAL POWER STATION OF THE JOINT STOCK COMPANY «DTEK DNIPROENERGO» was provided, as well as an assessment of public relations was carried out, recommendations were developed to improve the management of corporate relations with the public, and a public relations program for the company under study was presented . Keywords: corporate relations, energy industry, public relations, management.Документ Управління корпоративними зв’язками з громадськістю у державній вантажній авіакомпанії (за матеріалами АТП ДП «АНТОНОВ», м. Київ)(DTEU, 2024-12) Ігнатенко Валерії Валеріївни; Онофрійчук Ірина В’ячеславівнаІГНАТЕНКО В. В. «УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНИМИ ЗВ’ЯЗКАМИ ІЗ ГРОМАДСЬКІСТЮ У ДЕРЖАВНІЙ ВАНТАЖНІЙ АВІАКОМПАНІЇ» (за матеріалами АТП ДП «АНТОНОВ», м. Київ) У роботі визначено теоретичні основи формування стратегії управління корпоративними зв’язками на прикладі вантажної авіакомпанії. Досліджено конкурентне середовище вантажної АТП ДП «АНТОНОВ», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами, виокремлено унікальні характеристики для позиціонування бренду на світовому ринку. Створено стратегію, обґрунтовано результативність розроблених заходів щодо формування стратегії управління корпоративними зв’язками. Ключові слова: комунікаційна стратегія, репутація, просування, соціальні мережі, зв’язки із громадськістю. IHNATENKO V.V. “MANAGEMENT OF CORPORATE PUBLIC RELATIONS IN THE STATE CARGO AIRLINE” (based on the materials of ANTONOV Airlines, Kyiv) The work defines the theoretical basis for the formation of a corporate communications management strategy on the example of a cargo airline. The competitive environment of ANTONOV Airlines is studied, the strengths and weaknesses of the company's activities in comparison with its main competitors are identified, and unique characteristics for brand positioning in the world market are highlighted. A strategy has been created, the effectiveness of the developed measures for the formation of a corporate communications management strategy has been substantiated. Keywords: communication strategy, reputation, promotion, social networks, public relations.Документ УПРАВЛІННЯ МЕДІАКОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ КРАСИ (за матеріалами ТОВ «ЛОРЕАЛЬ УКРАЇНА», м. Київ)(DTEU, 2024-12) Вецький Данило Богданович; Файвішенко Діана Сергіївна«УПРАВЛІННЯ МЕДІАКОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА ІНДУСТРІЇ КРАСИ» (за матеріалами ТОВ «Лореаль Україна», м. Київ) У роботі визначено теоретичні основи управління медіакомунікаціями в індустрії краси. Проаналізовано конкурентне середовище ТОВ «Лореаль Україна», виявлено його сильні та слабкі сторони. Запропоновано рекомендації для вдосконалення стратегії медіакомунікацій, зокрема через соціальні мережі, PR-кампанії та співпрацю з інфлюенсерами, з обґрунтуванням їхньої ефективності в сучасних умовах українського бʼюті ринку. Ключові слова: медіакомунікації, імідж, бренд, соціальні мережі, інфлюенсери. VETSKYI D.B. «MANAGEMENT OF MEDIA COMMUNICATIONS FOR A BEAUTY INDUSTRY ENTERPRISE» (based on the materials of LLC "L'Oréal Ukraine", Kyiv) The work explores the theoretical foundations of media communication management in the beauty industry. It analyzes the competitive environment of LLC "L'Oréal Ukraine," highlighting strengths and weaknesses. Recommendations for enhancing the company's media strategy through social networks, PR campaigns, and influencer collaborations are provided, with their effectiveness justified for the Ukrainian beauty market context. Keywords: media, communications, image, brand, social networks, influencers.Документ Управління рекламною діяльністю закладу вищої освіти у соціальних мережах (за матеріалами Державний торговельно-економічний університет)(DTEU, 2024-12) Онищенко Марини Олександрівни; Лісун Яніна ВікторівнаОніщенко М. Управління рекламною діяльністю закладу вищої освіти у соціальних мережах. – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика», спеціалізації «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Робота присвячена дослідженню особливостей управління рекламною діяльністю Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах. Розглянуто теоретичні засади управління рекламною діяльністю закладу вищої освіти у соціальних мережах, здійснено оцінку цілей, цільової аудиторії та стратегії Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах, надано характеристику рекламних засобів Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах, здійснено обґрунтування стратегії та плану розміщення рекламних засобів Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах, надано оцінку прогнозованої результативності рекламної кампанії Державного торговельно-економічного університету у соціальних мережах. Ключові слова: рекламна діяльність, соціальні мережі, SMM, заклади вищої освіти, influencer-маркетинг, інфлюенсер, стратегія маркетингу впливу. Onishchenko M. Management of advertising activities of a higher education institution in social networks. - Manuscript. Graduate qualification work in the specialty 061 “Journalism”, specialization “Advertising.” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The work is devoted to the study of the peculiarities of managing the advertising activities of the State University of Trade and Economics in social networks. The theoretical foundations of managing the advertising activities of a higher education institution in social networks are considered, the goals, target audience and strategy of the State University of Trade and Economics in social networks are assessed, the characteristics of the advertising means of the State University of Trade and Economics in social networks are given, the strategy and plan for placing the advertising means of the State University of Trade and Economics in social networks are substantiated, the predicted effectiveness of the advertising campaign is assessed. Keywords: advertising activity, social networks, SMM, higher education institutions, influencer marketing, influencer, influencer marketing strategy.Документ ФОРМУВАННЯ PR-ПРОГРАМИ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ (за матеріалами Державний торговельно-економічний університет, м. Київ)(DTEU, 2024-12) Неселевської Інни Сергіївни; Дубовик Тетяна ВіталіївнаДокумент ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ за матеріали Державного торговельно-економічного університету(DTEU, 2024-12) Семеняк Аліни Олегівни; Федоришина Катерина ОлександрівнаСЕМЕНЯК А.О. «ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ» (за матеріалами Державного торговельно-економічного університету) У роботі визначено теоретичні основи формування стратегії просування закладу вищої освіти у соціальних мережах. Проведено аналіз існуючої стратегії просування Державного торговельно-економічного університету, розроблено пропозиції щодо її удосконалення та оцінено результативність запропонованих заходів. Ключові слова: просування, соціальні мережі, освітні послуги, медіа стратегія, SMM. SEMENIAK A. "FORMATION OF THE STRATEGY FOR THE PROMOTION OF THE HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION IN SOCIAL NETWORKS" (based on the materials of State University of Trade and Economics) The work defines the theoretical foundations of the formation of a strategy for the promotion of a higher educational institution in social networks. The existing strategy of State University of Trade and Economics was analyzed, proposals for its improvement were developed, and the effectiveness of the proposed measures were evaluated. Keywords: promotion, social media, educational services, media strategy, SMM.Документ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ (за матеріалами ФОП «ШЕВЧУК КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА» (кав’ярня «Mojico»))(DTEU, 2024-12) Волохонської Юлії Олександрівни; Федоришина Катерина ОлександрівнаВОЛОХОНСЬКОЇ Ю.О. «ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ» (за матеріалами ФОП «ШЕВЧУК КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА» (кав’ярня «Mojico»)) Дана робота присвячена дослідженню формування стратегії просування підприємства в соціальних мережах. У роботі проаналізовано сучасний стан соціальних мереж як потужного інструменту маркетингу та комунікації. Детально розглянуто теоретичні основи SMM (Social Media Marketing), зокрема, визначення цілей просування, аналіз цільової аудиторії, вибір оптимальних соціальних платформ та розробку контент-стратегії. Особливу увагу приділено практичним аспектам впровадження SMM-кампаній, таким як створення якісного контенту, взаємодія з аудиторією та аналіз ефективності маркетингових заходів. Ключові слова: SMM, соціальні мережі, маркетинг, просування, стратегія, контент, цільова аудиторія, аналіз, ефективність, бізнес. 2 VOLOKHONSKYI Y. «FORMATION OF ENTERPRISE PROMOTION STRATEGY IN SOCIAL NETWORKS» (based on the materials of Individual Entrepreneur «SHEVCHUK KATERYNA VIKTORIVNA» (café «Mojico») This paper is dedicated to the study of the formation of a business promotion strategy on social media. The current state of social networks as a powerful marketing and communication tool is analyzed in the work. Theoretical foundations of SMM (Social Media Marketing) are explored in detail, particularly the definition of promotion goals, target audience analysis, selection of optimal social platforms, and the development of a content strategy. Special attention is given to the practical aspects of implementing SMM campaigns, such as creating quality content, engaging with the audience, and analyzing the effectiveness of marketing activities. Keywords: SMM, social media, marketing, promotion, strategy, content, target audience, analysis, effectiveness, business.Документ Формування та підтримка іміджу автомобільної школи (за матеріалами BEST DRIVER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, м.Познань)(DTEU, 2024-12) Кучер Інни Володимирівни; Федоришина Катерина ОлександрівнаКУЧЕР І. В. «ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ІМІДЖУ АВТОМОБІЛЬНОЇ ШКОЛИ» (за матеріалами BEST DRIVER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, м.Познань) У роботі досліджено теоретичні основи формування та підтримки іміджу автомобільної школи, проведено аналіз іміджу школи «Best Driver» та факторів, що його формують. На основі дослідження запропоновано рекомендації щодо покращення іміджу через удосконалення комунікацій у соціальних мережах, впровадження чат-боту та розробку нового сайту. Виконані заходи спрямовані на зміцнення репутації та підвищення довіри серед існуючих та потенційних клієнтів. Ключові слова: імідж, автомобільна школа, комунікації, соціальні мережі, чат-бот, сайт KUCHER, I. «FORMATION AND MAINTENANCE OF THE IMAGE OF A DRIVING SCHOOL» (based on the materials of BEST DRIVER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Poznan) This paper explores the theoretical foundations of forming and maintaining the image of a driving school. It analyzes the image of "Best Driver" school and the factors influencing it. Based on the research, recommendations are provided to improve the image through enhanced communication in social networks, the introduction of a chatbot, and the development of a new website. These measures aim to strengthen the reputation and increase trust among existing and potential clients. Keywords: image, driving school, communications, social networks, chatbot, website, clients.Документ ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ІМІДЖУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА (За матеріалами ТОВ «РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО «Ківік»)(DTEU, 2024-12) Харитонової Євгенії Олександрівни; Кияниця Євгенія ОлегівнаХАРИТОНОВА Є.О. «ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ІМІДЖУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА» (за матеріалами ТОВ «РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО «КІВІК», м. Київ) У роботі визначено теоретичні основи формування та підтримки іміджу рекламного агентства. Досліджено конкурентне середовище ТОВ «РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО «Ківік», визначено сильні та слабкі сторони іміджевої стратегії агентства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано наявний імідж агентства, обґрунтовано результативність розроблених заходів щодо його вдосконалення та активізації цифрової присутності. Ключові слова: імідж, рекламне агентство, фірмовий стиль, конкурентоспроможність, цифрова присутність. KHARYTONOVA Y.O. "FORMATION OF THE STRATEGY FOR THE PROMOTION OF THE PUBLIC ORGANIZATION IN SOCIAL NETWORKS" (based on the materials of PUBLIC ORGANIZATION "M", Kyiv) The work defines the theoretical foundations for the formation and maintenance of an advertising agency’s image. The competitive environment of "Kivik" ADVERTISING AGENCY LLC was studied, and the strengths and weaknesses of the agency's image strategy were identified in comparison with major competitors. The existing image strategy was analyzed, and the effectiveness of the developed measures for improving the image and enhancing the agency’s digital presence was substantiated. Keywords: image, advertising agency, corporate style, competitiveness, digital presence.Документ ФОРМУВАННЯ І ПІДТРИМКА ІМІДЖУ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ (за матеріалами державної установи «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій - УКРНОІВІ»)(DTEU, 2024-12) Дядченко Анастасія Максимівна; Онофрійчук Ірина В`ячеславівнаДядченко А. М. «ФОРМУВАННЯ І ПІДТРИМКА ІМІДЖУ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ» (за матеріалами державної установи «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій - УКРНОІВІ») Дипломна робота присвячена розробці рекламної кампанії для державної установи «Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій - УКРНОІВІ»)» – це національний орган в Україні, який відповідає за реалізацію державної політики у сфері інтелектуальної власності та інновацій. У роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти створення рекламних кампаній, проаналізовано існуючі рекламні стратегії підприємства та визначено можливості їх удосконалення. Особливу увагу приділено формуванню рекламної кампанії на основі принципів імпакт-маркетингу, спрямованого на створення соціального чи екологічного впливу через просування бренду. У результаті дослідження виявлено, що державна установа «УКРНОІВІ» успішно адаптується до нових економічних умов, що підтверджується покращенням фінансових показників та впровадженням креативних стратегій, що допомагають клієнтам генерувати прибуток через незвичні рекламні образи. На основі проведеного аналізу розроблено рекламну кампанію «Креатив заради змін», що включає етапи дослідження ринку, розробки креативної концепції, вибору каналів комунікації та оцінки результатів. Для реалізації цієї кампанії також запропоновано кілька рекламних матеріалів, зокрема, програма колаборації з волонтерським фондом «Повернись живим» і тексти для соціальних мереж. Оцінено, що впровадження цих матеріалів допоможе підвищити впізнаваність національного офісу інтелектуальної власності та інновацій – УКРНОІВІ та залучити нових клієнтів, а також зробить позитивний внесок у розвиток соціальних ініціатив. Ключові слова: рекламна кампанія, креативний маркетинг, імпакт- маркетинг, рекламні матеріали, соціальний вплив, волонтерська колаборація, брендинг, рекламні стратегії. Dyadchenko A. M. “FORMING AND MAINTAINING THE IMAGE OF A STATE INSTITUTION” (based on the materials of the state institution “Ukrainian National Office of Intellectual Property and Innovations - UKRNOIVI”) This thesis is devoted to the development of an advertising campaign for the state institution “Ukrainian National Office of Intellectual Property and Innovations - UKRNOIVI,” the national body in Ukraine responsible for implementing state policy in the field of intellectual property and innovations. The study examines the theoretical and practical aspects of creating advertising campaigns, analyzes existing advertising strategies of the organization, and identifies opportunities for their improvement. Special attention is paid to the formation of an advertising campaign based on the principles of impact marketing, aimed at creating social or environmental effects through brand promotion. The research revealed that the state institution “UKRNOIVI” successfully adapts to new economic conditions, as evidenced by improved financial performance and the implementation of creative strategies that help clients generate revenue through unique advertising concepts. Based on the conducted analysis, the advertising campaign “Creativity for Change” was developed. It includes stages such as market research, the development of a creative concept, the selection of communication channels, and the evaluation of results. The campaign also proposes several advertising materials, including a collaboration program with the volunteer fund “Come Back Alive” and social media content. The implementation of these materials is estimated to enhance the recognition of the Ukrainian National Office of Intellectual Property and Innovations (UKRNOIVI), attract new clients, and make a positive contribution to the development of social initiatives. Keywords: advertising campaign, creative marketing, impact marketing, advertising materials, social impact, volunteer collaboration, branding, advertising strategies.Документ Інтернет-комунікації підприємства на ринку спорту (за матеріалами ГО «ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ”)(DTEU, 2024-12) Ковальчука Макара Євгенович; Лісун Яніна ВікторівнаКовальчук М.Є. Інтернет-комунікації підприємства на ринку спорту (за матеріалами ГО “ФК «ПОЛІССЯ СТАВКИ”). – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 061 «Журналістика» освітньою програмою «Реклама». – Державний торговельно-економічний університет. – Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним та практичним аспектам формування системи інтернет-комунікацій підприємства. Досліджено конкурентне середовище футбольного клубу «Полісся Ставки», визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства. У результаті проведеного аналізу інтернет-комунікацій футбольного клубу було розроблено оновлену інтернет-рекламну кампанію, визначено цілі, цільову аудиторію, основні інструменти, складено графік, сформовано бюджети та розроблено макети рекламних повідомлень. Ключові слова: реклама, рекламна кампанія, інтернет-комунікацій, сайт, контент-план. Kovalchuk M.E. Internet communications of the enterprise in the sports market (according to the materials of the NGO «FC «POLISYA STAVKY»). - Manuscript. Qualification work in specialty 061 "Journalism" educational program "Advertising". - State University of Trade and Economics. - Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical and practical aspects of the formation of the Internet communications system of the enterprise. The competitive environment of the football club «Polyssia Stavky» was studied, the strengths and weaknesses of the enterprise were determined. As a result of the analysis of the football club's Internet communications, an updated Internet advertising campaign was developed, the goals, target audience, main tools were defined, a schedule was drawn up, budgets were formed, and advertising message layouts were developed. Keywords: advertising, advertising campaign, Internet communications, site, content plan.