241 Готельно - Ресторанна Справа
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 241 Готельно - Ресторанна Справа за Назва
Зараз показуємо 1 - 56 з 56
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ BRANDING OF A HOTEL CHAIN ON THE INTERNATIONAL MARKET OF SERVICES(DTEU, 2024-12) Aleksiienko O.A.; Boiko M.H.Алексієнко О. А. Брендинг готельної мережі на міжнародному ринку послуг.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування брендингу у міжнародному готельному бізнесі, визначенню практичних аспектів формування брендингу міжнародної готельної мережі «Ramada», обґрунтуванню напрямів вдосконалення брендингу мережі на основі діджиталізації маркетингових процесів, удосконалення інструментів брендингу та застосуванню інноваційних методів до просування бренду Ключові слова: міжнародна готельна мережа, бренд, брендинг, фактори, інструментарій Alexienko O. A. Branding of a hotel chain in the international service market. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of branding in the international hotel business, determining the practical aspects of branding of the international hotel chain “Ramada”, substantiating the directions of improving the branding of the chain on the basis of digitalization of marketing processes, improving branding tools and applying innovative methods to brand promotion. Keywords: international hotel chain, brand, branding, factors, toolsДокумент DIVERSIFICATION OF INTERNATIONAL HOTEL CHAIN SERVICES(DTEU, 2024-12) Taranenko D.S.; Kulyk M.V.Taranenko D.S. Diversification of international hotel chain services The qualification work underscores the pivotal role of service diversification in achieving sustainable success in the international hospitality market. It demonstrates that Hyatt’s ability to integrate innovative, flexible, and localized approaches into its diversification strategies has been instrumental in maintaining its competitive edge. By investing in advanced digital technologies, fostering cultural sensitivity, and prioritizing sustainability, Hyatt Hotels Corporation exemplifies how international hotel chains can meet evolving consumer expectations while driving growth and loyalty. Key words: Diversification, international hotel chains, globalization, digitalization, consumer behavior, sustainability, brand consistency, service personalization, organizational structure, digital platforms, loyalty programs, AI, blockchain, VR, staff training, wellness tourism, coworking spaces, eco-conscious travel, cultural adaptation, customer loyalty, sustainable growth. Тараненко Д. С. Диверсифікація послуг міжнародної готельної мережі Кваліфікаційна робота підкреслює ключову роль диверсифікації послуг у досягненні стійкого успіху на міжнародному ринку гостинності. Вона демонструє, що здатність Hyatt інтегрувати інноваційні, гнучкі та локалізовані підходи у свої стратегії диверсифікації відіграла важливу роль у збереженні конкурентної переваги. Інвестуючи в передові цифрові технології, сприяючи культурній чутливості та надаючи пріоритет сталому розвитку, Hyatt Hotels Corporation є прикладом того, як міжнародні готельні мережі можуть відповідати очікуванням споживачів, що змінюються, водночас стимулюючи зростання та лояльність. Ключові слова: диверсифікація, міжнародні готельні мережі, глобалізація, діджиталізація, поведінка споживачів, сталий розвиток, послідовність бренду, персоналізація послуг, організаційна структура, цифрові платформи, програми лояльності, штучний інтелект, блокчейн, віртуальна реальність, навчання персоналу, оздоровчий туризм, коворкінги, еко-свідомі подорожі, культурна адаптація, лояльність клієнтів, стале зростання.Документ FRANCHISING AN INTERNATIONAL HOTEL CHAIN IN THE NATIONAL HOTEL MARKET(DTEU, 2024-12) Marandy O.I.; Kulyk M.V.Marandy O.I. Franchising of an international hotel chain on the national market of hotel services The qualification work emphasizes the role of the influence of Accor Group's international franchise network in the national hospitality market. It demonstrates how hotel chains influence the Ukrainian market and the importance of integrating international hotel brands. The paper justifies the opportunities of Accor Group, which has very good prospects for development in the Ukrainian hospitality market due to the diversity of brands and flexibility in the service sector. It also shows how important the development of international franchising in Ukraine is. Key words: franchise, international hotel chains, hospitality industry, Ukrainian market, Accor Group, business model, hotel franchise agreements, SWOT analysis, Pullman hotel, Lviv, hotel management, national market integration, service sector, international franchising, global hospitality trends, cooperation strategies. Маранди О. І. Франчайзинг міжнародної готельної мережі на національному ринку готельних послуг У кваліфікаційній роботі підкреслюється роль впливу міжнародної франчайзингової мережі Accor Group на національний ринок гостинності. Продемонстровано вплив готельних мереж на український ринок та важливість інтеграції міжнародних готельних брендів. Обґрунтовано можливості Accor Group, яка має дуже хороші перспективи для розвитку на українському ринку гостинності завдяки різноманітності брендів та гнучкості у сфері послуг. Також показано, наскільки важливим є розвиток міжнародного франчайзингу в Україні. Ключові слова: франчайзинг, міжнародні готельні мережі, індустрія гостинності, український ринок, Accor Group, бізнес-модель, готельні франчайзингові угоди, SWOT-аналіз, готель Pullman, Львів, готельний менеджмент, інтеграція національного ринку, сфера послуг, міжнародний франчайзинг, світові тенденції у сфері гостинності, стратегії співпраці.Документ MARKETING STRATEGY OF THE RESTAURANT CHAIN ON THE INTERNATIONAL MARKET OF SERVICES(DTEU, 2024-12) Olshevska M.Y.; Boiko M.H.Ольшевська М. Я. Стратегія маркетингу міжнародної ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування маркетингової стратегії, визначенню чинників, які впливають на формування стратегії маркетингу, обґрунтуванню напрямів вдосконалення маркетингової стратегії мережі кав'ярень «Starbucks» на основі діджиталізації маркетингових процесів, удосконалення інструментів маркетингу та продажів Ключові слова: міжнародна ресторанна мережа, маркетинг, стратегія, діджиталізація, продажі Olshevska M. Y. Marketing strategy of an international restaurant chain. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of marketing strategy formation, determination of factors influencing the formation of marketing strategy, substantiation of directions for improving the marketing strategy of the Starbucks coffee chain based on the digitalization of marketing processes, improvement of marketing and sales tools. Keywords: international restaurant chain, marketing, strategy, digitalization, salesДокумент SERVICE QUALITY MANAGEMENT SYSTEM OF AN INTERNATIONAL HOTEL CHAIN(DTEU, 2024-12) Al Zubi Firas Nasih; Kulyk M.V.Аль Зубі Фірас Назіх. Система управління якістю послуг міжнародної готельної мережі У кваліфікаційній роботі опрацьовано літературні джерела, критично проаналізовано теоретичні засади та розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення управління якістю послуг суб'єкта готельного бізнесу На основі аналізу основних показників господарської діяльності проведено дослідження методологічних та прикладних засад удосконалення методів діяльності суб'єкта готельного бізнесу. Ключові слова: якість обслуговування, бізнес-готель, концепція, послуга, заклад харчування, готельна мережа. Al Zubi Firas Nasih .Service quality management system of an international hotel chain In the qualification work, it was processed the literary sources and critically analysed the theoretical foundations and developed practical recommendations for improving quality management of the hotel business entity Based on the analysis of the main indicators of economic activity, a study of the methodological and applied principles of improving the operations methods of the hotel business entity was carried out. Keywords: service quality, business hotel, concept, service, food service establishment, hotel chain.Документ Асєйкіна ресторанний девелопмент» Анастасія Сергіївна(DTEU, 2024-12) Асєйкіна Анастасія Сергіївна; Бойко Маргарита ГригорівнаАсєйкіна А. С. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Поділ» міста Києва.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту готелю у туристичній дестинації «Поділ» міста Києва Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, концепція, дизайн, економічне обґрунтування Aseikina A. S. Hotel project in the tourist destination “Podil” in Kyiv - Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “Hotel and restaurant development” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, development of architectural and design solutions, economic justification of the business project of the hotel in the tourist destination “Podil” in Kyiv. Keywords: hotel development, project, , concept, design, economic justificationДокумент БРЕНДИНГ НАЦІОНАЛЬНОЇ РЕСТОРАННОЇ МЕРЕЖІ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ПОСЛУГ(DTEU, 2024-12) Сухоручко Даниїл Анатолійович; Охріменко Алла ГригорівнаСухоручко Д.А. Брендинг національної ресторанної мережі на міжнародному ринку послуг. Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньою програмою «Міжнародний готельний і ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет. Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних і методологічних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо брендингу національної ресторанної мережі на міжнародному ринку послуг на прикладі мережі ресторанів «Gaga». Обґрунтовано сутність брендингу національної ресторанної мережі на міжнародному ринку послуг. Проведено аналіз брендингу національної ресторанної мережі «Gaga», запропоновані напрями удосконалення брендингу національної ресторанної мережі «Gaga» для виходу на ринок Польщі та визначена його ефективність. Ключові слова: ресторан, брендинг, менеджмент, ефективність Sukhoruchko D.A. Branding of a national restaurant chain in the international services market. Manuscript. Qualification work in the specialty 241 "Hotel and restaurant business" educational program "International hotel and restaurant business" - State University of Trade and Economics. Kyiv, 2024 Qualification work is devoted to the study of theoretical and methodological principles and the development of practical recommendations for branding a national restaurant chain in the international services market using the example of the "Gaga" restaurant chain. The essence of branding a national restaurant chain in the international services market is substantiated. An analysis of the branding of the national restaurant chain "Gaga" is carried out, directions for improving the branding of the national restaurant chain "Gaga" for entering the Polish market are proposed and its effectiveness is determined. Keywords: restaurant, branding, management, efficiencyДокумент БРЕНДИНГ РЕСТОРАННОЇ МЕРЕЖІ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ПОСЛУГ(DTEU, 2024-12) Бадалян Айказ; Полтавська Оксана ВолодимирівнаБадалян Айказ. Брендинг ресторанної мережі «Hakassan» на міжнародному ринку послуг. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних і методичних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо брендингу ресторанної мережі «Hakassan» на міжнародному ринку послуг. Ключові слова: брендинг, ресторанна мережа, міжнародний ринок послуг. Badalyan Aikaz. Branding of the restaurant chain "Hakassan" in the international services market. Qualification work in the specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "International hotel and restaurant business". - State University of Trade and Economics. Qualification work is devoted to the study of theoretical and methodological principles and the development of practical recommendations for branding the restaurant chain "Hakassan" in the international services market. Keywords: branding, restaurant chain, international services market.Документ Конкурентоспроможність готельної мережі на міжнародному ринку послуг(DTEU, 2024-12) Вороніна Михайла Олександровича; Расулова Алла МиколаївнаВоронін М. «Конкурентоспроможність готельної мережі на міжнародному ринку послуг». У кваліфікаційній роботі було досліджено актуальні питання управління рівнем конкурентоспроможності готельної мережі на міжнародному ринку послуг. Аналізується підхід до оцінювання рівня конкурентоспроможності готельної мережі, а також сучасні тенденції в розробці та впровадженні стартеній розвитку конкурентоспроможності готельної мережі на міжнародному ринку послуг. Розглядаються поняття щодо управління конкурентними перевагами готельної мережі на міжнародному ринку послуг. Ключові слова: конкурентоспроможність, готельна мережа, міжнародний ринок послуг гостинності. Voronin M. "Competitiveness of the hotel network on the international market of services". In the qualification work, the relevant issues of managing the level of competitiveness of the hotel chain in the international market of services were investigated. The approach to assessing the level of competitiveness of the hotel chain is analyzed, as well as modern trends in the development and implementation of initiatives to develop the competitiveness of the hotel chain in the international service market. The concept of managing the competitive advantages of the hotel network in the international market of services is considered. Keywords: competitiveness, hotel chain, international market of hospitality services.Документ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ(DTEU, 2024-12) Бочкалова Катерина Євгенівна; Бойко Маргарита ГригорівнаБочкалова К. Є. Конкурентоспроможність міжнародної готельної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ конкурентоспроможності міжнародної готельної мережі, проведенню діагностики конкурентоспроможності міжнародної готельної мережі Marriott International та визначенню напрямів підвищення конкурентоспроможності Ключові слова: міжнародний готельний бізнес, глобальне конкурентне середовище, конкурентоспроможність, стратегія конкурентоспроможності міжнародної готельної мережі Bochkalova K. E. Competitiveness of the international hotel network. - Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the competitiveness of the international hotel chain, diagnostics of the competitiveness of the international hotel chain Marriott International and determination of directions for increasing competitiveness Keywords: international hotel business, global competitive environment, competitiveness, competitiveness strategy of international hotel chainДокумент Корпоративна система HR-менеджменту міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Німенко Євгенія Олександрівна; Босовська Мирослава ВеліксівнаНіменко Є.О. Корпоративна система HR-менеджменту міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи HR-менеджменту міжнародної готельної мережі. Проведено оцінку ефективності діючої системи HR-менеджменту готелю «Radisson Blu», м. Київ; здійснено діагностику ефективності реалізації процесів HR-менеджменту. Студенткою розроблено комплекс заходів щодо удосконалення системи HR-менеджменту готелю «Radisson Blu», м. Київ та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, HR-менеджмент, HR-технології, персонал Nimenko E.O. Corporate HR management system of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of HR management of an international hotel chain. The effectiveness of the current HR management system of the Radisson Blu hotel, Kyiv was assessed; the effectiveness of the implementation of HR management processes was diagnosed. The student developed a set of measures to improve the HR management system of the Radisson Blu hotel, Kyiv and carried out an economic justification of the proposed measures. Keywords: international hotel chain, HR management, HR technologies, personnelДокумент Корпоративна система менеджменту якості міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Кашпур Анна Олексіївна; Босовська Мирослава ВеліксівнаКашпур А.О. Корпоративна система менеджменту якості міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування корпоративної системи менеджменту якості. Проведено оцінку ефективності діючої системи менеджменту якості готелю «Hyatt Regency Kyiv»; здійснено діагностику рівня якості його готельного продукту. Студенткою розроблено програму заходів щодо удосконалення системи менеджменту якості готелю «Hyatt Regency Kyiv» та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, якість, управління якістю, система менеджменту якості, якість готельних послуг Kashpur A.O. Corporate quality management system of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of a corporate quality management system. The effectiveness of the current quality management system of the Hyatt Regency Kyiv hotel was assessed; the quality level of its hotel product was diagnosed. The student developed a program of measures to improve the quality management system of the Hyatt Regency Kyiv hotel and carried out an economic justification of the proposed measures. Keywords: international hotel chain, quality, quality management, quality management system, quality of hotel servicesДокумент КОРПОРАТИВНА СИСТЕМА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ МІЖНАРОДНОЮ ГОТЕЛЬНОЮ МЕРЕЖЕЮ(DTEU, 2024-12) Рудчика Владислава Руслановича; Романчук Людмила ДмитрівнаРудчик В. Р. Корпоративна система просування послуг міжнародною готельною мережею.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ системи просування послуг у міжнародному готельному бізнесі, визначенню практичних аспектів формування корпоративної системи просування послуг міжнародної готельної мережі «Radisson Blu», обґрунтуванню напрямів удосконалення корпоративної система просування послуг мережі на основі цифровиї технологій, локальною орієнтацією та соціальною відповідальністю бренду. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, система, послуга, репутація бренду, лояльність, просування послуг, портрет споживача Rudchyk V. R. Corporate system of service promotion by an international hotel chain. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the service promotion system in the international hotel business, the identification of practical aspects of the formation of the corporate service promotion system of the international hotel chain "Radisson Blu", the substantiation of directions for improving the corporate service promotion system of the network based on digital technologies, local orientation and social responsibility of the brand. Keywords: international hotel chain, system, service, brand reputation, loyalty, service promotion, consumer portraitДокумент Корпоративна система ревенью менеджменту міжнародної готельної мережі(DTEU, 2024-12) Гладка Марина Романівна; Кулик Марія ВолодимирівнаГладка М. Р. Корпоративна система ревенью менеджменту міжнародної готельної мережі Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних засад розроблення і реалізації корпоративної системи ревенью менеджменту міжнародної готельної мережі на світовому ринку «Hyatt Hotels Corporation». За результатами було обґрунтовано процес розроблення і реалізації корпоративної системи ревенью менеджменту міжнародної готельної мережі. Сформовано рекомендації щодо вдосконалення системи управління доходами. Запропоновано заходи з оптимізації номерного фонду, впровадження інновацій у комунікаційних технологіях, підвищення стандартів обслуговування, розширення послуг апартаментів і розробки програм лояльності. Проведено оцінку економічної ефективності запропонованих ініціатив із прогнозом окупності інвестицій за 4 роки. Ключові слова: ревенью менеджмент, міжнародна готельна мережа, динамічне ціноутворення, управління доходами, фінансова ефективність, готельний бізнес, конкурентоспроможність. Gladka M. R. Corporate Revenue Management System of an International Hotel Chain The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the development and implementation of the corporate revenue management system of the international hotel chain ‘Hyatt Hotels Corporation’ in the global market. Based on the results, the process of developing and implementing a corporate revenue management system of an international hotel chain was substantiated. It has been determined recommendations for improving the revenue management system. Proposed measures include optimizing the room inventory, introducing innovations in communication technologies, enhancing service standards, expanding apartment services, and developing loyalty programs. The economic efficiency of the proposed initiatives has been assessed, with a projected return on investment within four years. Keywords: revenue management, international hotel chain, dynamic pricing, income management, financial efficiency, hotel business, competitiveness.Документ Корпоративні стандарти якості послуг міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Ткалич Олександр Васильович; Босовська Мирослава ВеліксівнаТкалич О.В. Корпоративні стандарти якості послуг міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи формування корпоративних стандартів якості послуг міжнародної готельної/ресторанної мережі. Проведено оцінку ефективності діючої системи HR-менеджменту якості готельної мережі «INTERCONTINENTAL HOTEL GROUP»; здійснено діагностику стандартів забезпечення якості. Розроблено комплекс заходів щодо удосконалення системи корпоративних стандартів та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, якість, управління якістю, система менеджменту якості, стандарти якості, якість готельних послуг Tkalych O.V. Corporate standards of service quality of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzes and summarizes the practical, methodological and theoretical foundations of the formation of corporate standards for the quality of services of an international hotel/restaurant network. The effectiveness of the existing HR-quality management system of the hotel network "INTERCONTINENTAL HOTEL GROUP" was assessed; diagnostics of quality assurance standards were carried out. A set of measures to improve the corporate standards system was developed and an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: international hotel network, quality, quality management, quality management system, quality standards, quality of hotel servicesДокумент МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ ОПЕРАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ «HILTON»(DTEU, 2024-12) Бесолов Алан Борисович; Полтавська Оксана ВолодимирівнаБесолов Алан Борисович. Міжнародні стандарти операційної діяльності готельної мережі «Hilton». Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних і методичних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо міжнародних стандартів операційної діяльності готельної мережі «Hilton». Ключові слова: готельна мережа, міжнародний ринок послуг, міжнародні стандарти, операційна діяльність. Besolov Alan Borisovich. International standards of operational activities of the hotel chain "Hilton". Qualification work in the specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "International hotel and restaurant business". - State University of Trade and Economics. Qualification work is devoted to the study of theoretical and methodological principles and the development of practical recommendations on international standards of operational activities of the hotel chain "Hilton". Keywords: hotel chain, international services market, international standards, operational activities.Документ ПРОГРАМИ СПОЖИВЧООРІЄНТОВАНОГО РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ/ РЕСТОРАННОЇ МЕРЕЖІ(DTEU, 2024-12) Варцаба Тетяна Юріївна; Романчук Людмила ДмитрівнаВарцаба Т.Ю. Програми споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування програм споживчоорієнтованого розвитку у міжнародному готельному бізнесі, визначенню практичних аспектів удосконалення програм споживчоорієнтованого розвитку міжнародної готельної мережі «Hilton Hotels & Resorts» на основі діджиталізації маркетингових процесів, удосконалення інструментів брендингу та застосуванню інноваційних методів до просування бренду. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, бренд, брендинг, програми, інструментарій. Vartsaba T.Yu. Consumer-oriented development programs of an international hotel chain. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the formation of consumer-oriented development programs in the international hotel business, the identification of practical aspects of improving consumer-oriented development programs of the international hotel chain "Hilton Hotels & Resorts" based on the digitalization of marketing processes, the improvement of branding tools and the application of innovative methods for brand promotion. Keywords: international hotel chain, brand, branding, programs, tools.Документ ПРОГРАМИ СПОЖИВЧОЇ ЛОЯЛЬНОСТІ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ(DTEU, 2024-12) Масловець Марії Олексіївни; Бойко Маргарита ГригорівнаМасловець М. О. Програми споживчої лояльності міжнародної готельної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ управління програмами лояльності, визначенню практичних аспектів управління програмами споживчої лояльності та розробці напрямів удосконалення програмам споживчої лояльності міжнародної готельної мережі «HYATT». Ключові слова: міжнародна готельна мережа, управління програмами лояльності, споживча лояльність Maslovets M. O. Consumer loyalty programs of the international hotel chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of loyalty program management, determining the practical aspects of managing consumer loyalty programs and developing directions for improving consumer loyalty programs of the international hotel chain “HYATT”. Keywords: international hotel chain, loyalty program management, consumer loyaltyДокумент ПРОЕКТ БУТІК-ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ОБОЛОНЬ» МІСТА КИЄВА(DTEU, 2024-12) Губань Віри Тарасівни; Охріменко Алла ГригорівнаГубань В.Т. Проект бутік-готелю у туристичній дестинації «Оболонь» міста Києва. Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньою програмою «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет. Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена здійсненню бізнес-проектування бутік-готелю в туристичній дестинації «Оболонь» міста Києва. Обґрунтовано концепцію бутік-готелю, зокрема представлено концептуальне рішення та функціональні характеристики. Розроблено сервісні та організаційні процеси. Розрахована інвестиційна пропозиція, фінансові результати та ефективність проекту. Ключові слова: бутик-готель, проєкт, послуги, доходи, ефективність, інтер’єр, екстер’єр Guban V.T. Boutique hotel project in the tourist destination "Obolon" of the city of Kyiv. Manuscript. Qualification work in the specialty 241 "Hotel and restaurant business" educational program "Hotel and restaurant development" - State University of Trade and Economics. Kyiv, 2024 Qualification work is devoted to the implementation of business design of a boutique hotel in the tourist destination "Obolon" of the city of Kyiv. The concept of a boutique hotel is substantiated, in particular, the conceptual solution and functional characteristics are presented. Service and organizational processes are developed. The investment proposal, financial results and efficiency of the project are calculated. Keywords: boutique hotel, project, services, income, efficiency, interior, exteriorДокумент Просування бренду національної готельної мережі на міжнародний ринок послуг(DTEU, 2024-12) Косюги Данило Сергійович а; Салімон Ольга МиколаївнаКосюга Д.С. Просування бренду національної готельної мережі на міжнародний ринок послуг. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ просування бренду національної мережі готелів «Reikartz Hotel Management», визначенню практичних аспектів формування процесу просування бренду національної мережі готелів «Reikartz Hotel Management», обґрунтуванню програми розробки стратегії процесу просування бренду національної мережі готелів «Reikartz Hotel Management», та розрахунку ефективності запропонованих заходів. Ключові слова: стратегія, бренд, національна мережа, ефективність стратегії маркетингу, просування бренду. Kosyuga D.S. Promoting the brand of a national hotel chain on the international services market. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "International hotel and restaurant business". - State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the brand promotion of the national hotel chain "Reikartz Hotel Management", the identification of practical aspects of the formation of the brand promotion process of the national hotel chain "Reikartz Hotel Management", the justification of the program for developing a strategy for the brand promotion process of the national hotel chain "Reikartz Hotel Management", and the calculation of the effectiveness of the proposed measures. Keywords: strategy, brand, national network, effectiveness of marketing strategy, brand promotionout.Документ Проєкт бутик-готелю у місті Києві(DTEU, 2024-12) Мазуренко Анни Валеріївни; Салімон Ольга МиколаївнаМазуренко А.В. Є.С. Проєкт бутик-готелю у місті Києві.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту бутик-готелю у місті Києві Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, бутик-готель, концепція, дизайн, економічне обґрунтування. Mazurenko A.V. E.S. Boutique hotel project in the city of Kyiv.– Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "Hotel and restaurant development" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, the development of architectural and design solutions, and the economic justification of the business project of a boutique hotel in the city of Kyiv Keywords: hotel development, project, boutique hotel, concept, design, economic justification.Документ ПРОЄКТ БУТИК-ГОТЕЛЮ У МІСТІ КИЄВІ(DTEU, 2024-12) Пасічний, Дмитро Вадимович; Романчук, Людмила ДмитрівнаПасічний Д.В. Проєкт бутик-готелю у місті Києві. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельний і ресторанний девелопмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена проєктуванню бутик-готелю «Green Paradise» на 20 номерів у у Дніпровському районі міста Києва. У роботі надано характеристику обраної території та обґрунтовано її переваги як локації для реалізації проєкту. Досліджено регіональний ринок послуг готельного господарства, проаналізовано конкурентне середовище, оцінено перспективи діяльності та попит на послуги готелю. Розроблено концепцію готелю, визначено інфраструктуру проєктованого закладу та площі приміщень різного функціонального призначення. Складено організаційно-правовий, фінансовий та виробничий плани. Проведено оцінку капіталовкладень, визначено показники рентабельності та період окупності проєкту. Ключові слова: бутик-готель, інвестиційний проєкт, концепція, ефективність, капіталовкладення, рентабельність, окупність, конкурентне середовище. Pasichny D.V. Boutique hotel project in the city of Kyiv. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”, educational program “Hotel and restaurant development.” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is dedicated to the design of the boutique hotel "Green Paradise" for 20 rooms in the Dniprovskyi district of Kyiv. The work provides a description of the selected territory and substantiates its advantages as a location for the project. The regional market for hotel services has been studied, the competitive environment has been analyzed, the prospects for activity and demand for hotel services have been assessed. The hotel concept has been developed, the infrastructure of the designed facility and the area of premises for various functional purposes have been determined. Organizational, legal, financial and production plans have been drawn up. An assessment of capital investments has been carried out, profitability indicators and the project payback period have been determined. Keywords: hotel, investment project, concept, efficiency, investment, profitability, payback, competitive environment.Документ ПРОЄКТ БУТІК-ГОТЕЛЮ У МІСТІ МАРІУПОЛІ(DTEU, 2024-12) Солдатової Аліни Дмитрівни; Расулова Алла МиколаївнаСОЛДАТОВА А.Д. Проєкт бутік-готелю у місті Маріуполі Кваліфікаційна робота присвячена проектуванню бутік-готелю у місті Маріуполі. За результатами досліджень внутрішнього та зовнішнього середовища обґрунтовано концепцію готелю «Azov Horizons». Визначено площу приміщень різного функціонального призначення при готелі, визначено форму будівлі та поверховість. Визначено обсяги діяльності, здійснено планування основних засобів, поточних витрат, операційних доходів, складено план з праці виконано планування операційних доходів, маржинального прибутку. Здійснено оцінювання ефективності інвестиційного проекту, період окупності по даному проекту становить 11 років. Ключові слова: проект, готель, концепція, прибуток, заклад ресторанного господарства, дохід, капітал. The qualification project is dedicated to the design hotel in Mariupol. The organizational and legal form of the enterprise, the type and categories of accommodation facilities, capacity, the list of basic and additional services are substantiated in the work. According to internal and external research, the concept of the «Azov Horizons» Hotel has been substantiated. The area of premises of different functional purpose at the hotel was determined, the shape of the building and the floors were determined. The volumes of activity were determined, fixed assets planning, running costs, operating income were made, a plan of work was made, operating income planning, marginal profit were made. The efficiency of the investment project has been evaluated, the payback period for this project is 11 years. Keywords: project, hotel, concept, profit, restaurant establishment, income, capital.Документ ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «БУКОВЕЛЬ» ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Кабачна Ганна Віталіївна; Ведмідь Надія ІванівнаКабачна Г.В. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Буковель» Івано-Франківської області.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту готелю у туристичній дестинації «Буковель» Івано-Франківської області Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, концепція, дизайн, економічне обґрунтування Kabachna G.V. Hotel project in the tourist destination "Bukovel" of the Ivano-Frankivsk region. - Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "Hotel and restaurant development" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, the development of architectural and design solutions, the economic justification of the business project of the hotel in the tourist destination "Bukovel", Ivano-Frankivsk region Keywords: hotel development, project, concept, design, economic justificationДокумент ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «БУКОВЕЛЬ» ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Богаченко Денис Олексійович; Романчук Людмила ДмитрівнаБогаченко Д.О. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Буковель» Івано-Франківської області. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельний і ресторанний девелопмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена проєктуванню готелю «Диво Карпат» з екологічним спрямуванням на 50 номерів у туристичній дестинації «Буковель» Івано-Франківської області. У роботі надано характеристику обраної території та обґрунтовано її переваги як локації для реалізації проєкту. Досліджено регіональний ринок послуг готельного господарства, проаналізовано конкурентне середовище, оцінено перспективи діяльності та попит на послуги готелю. Розроблено концепцію готелю, визначено інфраструктуру проєктованого закладу та площі приміщень різного функціонального призначення. Складено організаційно-правовий, фінансовий та виробничий плани. Проведено оцінку капіталовкладень, визначено показники рентабельності та період окупності проєкту. Ключові слова: готель, інвестиційний проєкт, концепція, ефективність, капіталовкладення, рентабельність, окупність, конкурентне середовище. Bogachenko D.O. Hotel project in the tourist destination "Bukovel" of Ivano-Frankivsk region. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”, educational program “Hotel and restaurant development.” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the design of the hotel "Dyvo Karpat" with an ecological orientation for 50 rooms in the tourist destination "Bukovel" of the Ivano-Frankivsk region. The work provides a description of the selected territory and substantiates its advantages as a location for the implementation of the project. The regional market for hotel services has been studied, the competitive environment has been analyzed, the prospects for activity and demand for hotel services have been assessed. The hotel concept has been developed, the infrastructure of the designed facility and the area of premises for various functional purposes have been determined. Organizational, legal, financial and production plans have been drawn up. An assessment of capital investments has been carried out, profitability indicators and the payback period of the project have been determined. Keywords: hotel, investment project, concept, efficiency, capital investment, profitability, payback, competitive environment.Документ ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «БУКОВЕЛЬ» ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Ковальов Едуард Олександрович; Романчук Людмила ДмитрівнаКовальов Е.С. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Буковель» Івано-Франківської області. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельний і ресторанний девелопмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена проєктуванню готелю на 20 номерів у туристичній дестинації «Буковель» Івано-Франківської області. У роботі надано характеристику обраної території та обґрунтовано її переваги як локації для реалізації проєкту. Досліджено регіональний ринок послуг готельного господарства, проаналізовано конкурентне середовище, оцінено перспективи діяльності та попит на послуги готелю. Розроблено концепцію готелю, визначено інфраструктуру проєктованого закладу та площі приміщень різного функціонального призначення. Складено організаційно-правовий, фінансовий та виробничий плани. Проведено оцінку капіталовкладень, визначено показники рентабельності та період окупності проєкту. Ключові слова: готель, проєкт, концепція, ефективність, капіталовкладення, рентабельність, окупність, конкурентне середовище. Kovalev E.S. Hotel project in the tourist destination "Bukovel" of Ivano-Frankivsk region. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”, educational program “Hotel and restaurant development.” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the design of a hotel with 20 rooms in the tourist destination "Bukovel" of Ivano-Frankivsk region. The work provides a description of the selected territory and substantiates its advantages as a location for the implementation of the project. The regional market for hotel services has been studied, the competitive environment has been analyzed, the prospects for activity and demand for hotel services have been assessed. The hotel concept has been developed, the infrastructure of the designed facility and the area of premises for various functional purposes have been determined. Organizational, legal, financial and production plans have been drawn up. An assessment of capital investments has been carried out, profitability indicators and the payback period of the project have been determined. Keywords: hotel, project, concept, efficiency, capital investments, profitability, payback, competitive environment.Документ ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «КИЇВ ІСТОРИЧНИЙ» МІСТА КИЄВА(DTEU, 2024-12) Дерев’янко Станіслав Олександрович; Полтавська Оксана ВолодимирівнаДерев’янко Станіслав Олександрович. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Київ історичний» міста Києва. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельний і ресторанний девелопмент». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена розробленню проекту готелю у туристичній дестинації «Київ історичний» міста Києва Ключові слова: туристична дестинація, проект готелю, дизайн. Stanislav Oleksandrovych Derevyanko. Hotel project in the tourist destination "Historical Kyiv" of the city of Kyiv. Qualification work in specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "Hotel and restaurant development". - State University of Trade and Economics. The qualification work is dedicated to the development of a hotel project in the tourist destination "Historical Kyiv" of the city of Kyiv Keywords: tourist destination, hotel project, design.Документ ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ЛУМШОРИ» ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Пучкова Гліба Володимировича; Бовш Людмила АндріївнаПучков Г.В. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Лумшори», Закарпатскьої області. Кваліфікаційна робота присвячена організаційним та методологічним засадам проєктування мотелю в обраній локації. Представлена робота дозволяє дослідити формування грошових потоків та ефективність інвестицій в проект готелю, обґрунтувати доцільність їх здійснення. Ключові слова: проєкт, концепція готелю, глемпінг, ефективність інвестицій, дизайн номерів. Puchkov G.V. Hotel project in the tourist destination "Lumshory", Transcarpathian region. The qualification work is dedicated to the organizational and methodological principles of designing a motel in the chosen location. This study allows for the exploration of cash flow formation and the investment efficiency in the hotel project, justifying the feasibility of its implementation. Keywords: project, hotel concept, glamping, investment efficiency, room design.Документ ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ОБОЛОНЬ» МІСТА КИЄВА(DTEU, 2024-12) Бачурін Артем Іванович; Полтавська Оксана ВолодимирівнаБачурін Артем Іванович. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Оболонь» міста Києва. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельний і ресторанний девелопмент». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена розробленню проекту готелю у туристичній дестинації «Оболонь» міста Києва Ключові слова: туристична дестинація, проект готелю, дизайн. Bachurin Artem Ivanovich. Hotel project in the tourist destination "Obolon" in the city of Kyiv. Qualification work in the specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "Hotel and restaurant development". - State University of Trade and Economics. Qualification work is devoted to the development of a hotel project in the tourist destination "Obolon" in the city of Kyiv Keywords: tourist destination, hotel project, design.Документ ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ПОДІЛ» МІСТА КИЄВА(DTEU, 2024-12) Кравченко Владислава Вікторівна; Кулик Марія ВолодимирівнаКРАВЧЕНКО В.В.. ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ПОДІЛ» МІСТА КИЄВА Кваліфікаційна робота присвячена розробці проєкту бізнес-готелю у туристичній дестинації міста Києва – Поділ. За результатами було обґрунтовано концепцію та головні функціональні характеристики бізнес-готелю 5*. Визначено площу приміщень різного функціонального призначення при готелі, визначено форму будівлі та поверховість. Розроблено організаційну структуру та план з праці. Визначено обсяги діяльності, здійснено планування основних засобів, поточних витрат, операційних доходів, складено план з праці виконано планування операційних доходів, маржинального прибутку. Здійснено оцінювання ефективності інвестиційного проекту, період окупності по даному проекту становить 8 років. Ключові слова: проєкт, бізнес-готель, концепція, прибуток, заклад ресторанного господарства, дохід,окупність. KRAVCHENKO V.V. PROJECT OF A HOTEL IN THE TOURIST DESTINATION "PODIL" OF KYIV CITY The qualification work is dedicated to the development of a business hotel project in the tourist destination Podil of Kyiv. The concept and key functional characteristics of the 5-star business hotel were substantiated. The area of rooms with different functional purposes at the hotel was defined, as well as the form of the building and the number of floors. An organizational structure and a work plan were developed. The scope of activities was determined, and planning for fixed assets, current expenses, and operational income was carried out. A work plan was created, and operational income and marginal profit were planned. The investment project’s effectiveness was evaluated, with the payback period of this project being 8 years. Keywords: project, business hotel, concept, profit, food service establishment, income, payback period.Документ ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ПОЛЯНА» ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Новак Ольга Олегівна; Полтавська Оксана ВолодимирівнаНовак Ольга Олегівна. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Поляна» Закарпатської області Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельний і ресторанний девелопмент». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена розробленню проекту готелю у туристичній дестинації «Поляна» Закарпатської області Ключові слова: туристична дестинація, проект готелю, дизайн. Olga Olehivna Novak. Hotel project in the tourist destination "Polyana" of Zakarpattia region Qualification work in specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "Hotel and restaurant development". - State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to the development of a hotel project in the tourist destination "Polyana" of Zakarpattia Oblast Keywords: tourist destination, hotel project, design.Документ ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «СОНЯЧНЕ ЗАКАРПАТТЯ» ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Хмелівський Святослав Ігорович; Ведмідь Надія ІванівнаХмелівський С.І. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Сонячне Закарпаття» Закарпатська область.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту готелю у туристичній дестинації «Сонячне Закарпаття» Закарпатська область Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, концепція, дизайн, економічне обґрунтування Khmelivskyi S.I. Hotel project in the tourist destination "Sony Zakarpattia" Transcarpathian region. - Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "Hotel and restaurant development" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, the development of architectural and design solutions, the economic justification of the business project of the hotel in the tourist destination "Sunny Transcarpathia", Zakarpattia region Keywords: hotel development, project, concept, design, economic justificationДокумент ПРОЄКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ “ГІДРОПАРК” М. КИЇВ(DTEU, 2024-12) Комар Олександр Олександрович; Кулик Марія ВолодимирівнаКомар О.О. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Гідропарк» міста Києва Кваліфікаційна робота присвячена розробці проєкту готелю у туристичній дестинації «Гідропарк» м. Київ, визначенню його архітектурно-дизайнерських рішень та економічної ефективності бізнес-проєктування сучасного готелю. Визначено термін окупності інвестицій та обґрунтовано економічну доцільність створення міні-готелю «Хутір-Сіті» у «Гідропарку». Ключові слова: міні-готель, готельний бізнес, туристична дестинація, бізнес-проєктування, економічна ефективність. Komar O.O. Hotel project in the tourist destination ‘Hydropark’ in Kyiv The qualification work is devoted to the development of a hotel project in the tourist destination ‘Hydropark’ in Kyiv. Kyiv, determining its architectural and design solutions and the economic efficiency of business design of a modern hotel. The payback period of investments is determined and the economic feasibility of creating a mini-hotel ‘Khutor-City’ in ‘Hydropark’ is substantiated. Keywords: mini-hotel, hotel business, tourist destination, business design, economic efficiency.Документ ПРОЄКТ КОНГРЕС-ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ПЕЧЕРСЬК» МІСТА КИЄВА(DTEU, 2024-12) Вербіцької Катерини Миколаївни; Бойко Маргарита ГригорівнаВербіцька К. М. Проєкт конгрес-готелю у туристичній дестинації «Печерськ» міста Києва.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту конгрес-готелю у туристичній дестинації «Печерськ» міста Києва Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, конгрес-готель, концепція, дизайн, економічне обґрунтування Verbitska K. M. Project of a congress hotel in the tourist destination “Pechersk” in Kyiv - Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “Hotel and restaurant development” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, development of architectural and design solutions, economic justification of the business project of the congress hotel in the tourist destination “Pechersk” in Kyiv. Keywords: hotel development, project, congress hotel, concept, design, economic justificationДокумент Проєкт курортного готелю у місті Одесі(DTEU, 2024-12) Мозгова Марія Миколаївна; Ведмідь Надія ІванівнаМозгова М.М. Проєкт курортного готелю у місті Одесі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту курортного готелю у місті Одесі. Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, концепція, дизайн, економічне обґрунтування Mozgova M.M. The project of a resort hotel in the city of Odessa. - Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "Hotel and restaurant development" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, the development of architectural and design solutions, the economic justification of the business project of a resort hotel in the city of Odessa. Keywords: hotel development, project, concept, design, economic justificationДокумент ПРОЄКТ КУРОРТНОГО ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ТЕРМІНАЛЬНІ ВОДИ БЕРЕГОВО» ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Прянішніков Богдан Дмитрович; Ведмідь Надія ІванівнаПрянішніков Б.Д. Проєкт готелю у туристичній дестинації «Термінальні води Берегово» Закарпатської області.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту готелю у туристичній дестинації «Термінальні води Берегово» Закарпатської області. Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, концепція, дизайн, економічне обґрунтування Pryanishnikov B.D. Project of a hotel in the tourist destination "Terminalni Vody Beregovo" of Zakarpattia Oblast. - Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "Hotel and restaurant development" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, the development of architectural and design solutions, the economic justification of the business project of the hotel in the tourist destination "Terminalni vody Beregovo" of the Transcarpathian region. Keywords: hotel development, project, concept, design, economic justificationДокумент ПРОЄКТ МОТЕЛЮ У МІСТІ КИЄВІ(DTEU, 2024-12) Юзьковій Яні Олегівні; Бовш Людмила АндріївнаЮзькова Я. О. Проєкт мотелю у місті Києві. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена організаційним та методологічним засадам проєктування мотелю в обраній локації. Представлена робота дозволяє дослідити формування грошових потоків та ефективність інвестицій в проект готелю, обґрунтувати доцільність їх здійснення. Ключові слова: проєкт мотелю, концепція готелю, мотель, ефективність, інвестиція, дизайн. Yuzkova Y. O. The project of a motel in Kyiv. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is dedicated to the organizational and methodological principles of designing a motel in the chosen location. This study allows for the exploration of cash flow formation and the investment efficiency in the hotel project, justifying the feasibility of its implementation. Keywords: motel project, hotel concept, motel, efficiency, investment, design.Документ ПРОЄКТ ПАРК-ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ГІДРОПАРК» МІСТА КИЄВА(DTEU, 2024-12) Котик Єлизавети Сергіївни; Ведмідь Надія ІванівнаКотик Є.С. ПРОЄКТ ПАРК-ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ГІДРОПАРК» МІСТА КИЄВА.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту парк-готелю у туристичній дестинації «Гідропарк» міста Києва Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, концепція, дизайн, економічне обґрунтування. Kotyk E.S. PARK-HOTEL PROJECT IN THE TOURIST DESTINATION "HYDROPARK" IN THE CITY OF KYIV. – Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "Hotel and restaurant development" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is dedicated to the formation of the concept, organizational and service structures, the development of architectural and design solutions, the economic justification of the business project of a park-hotel in the tourist destination "Hydropark" of the city of Kyiv Keywords: hotel development, project, concept, design, economic justificationДокумент ПРОЄКТ ПАРК-ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «КОНЧА-ЗАСПА» КИЇВСЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Чітінашвілі Карло Звіадович; Полтавська Оксана ВолодимирівнаЧітінашвілі Карло Звіадович. Проєкт парк-готелю у туристичній дестинації «Конча-Заспа» Київської області. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельний і ресторанний девелопмент». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена розробленню проектуванню парк-готелю у туристичній дестинації «Конча-Заспа» Київської області Ключові слова: парк-готель, туристична дестинація, проект готелю, дизайн. Chitinashvili Karlo Zviadovich. Project of a park-hotel in the tourist destination "Koncha-Zaspa" of the Kyiv region. Qualification work in specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "Hotel and restaurant development". - State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to the development and design of a park-hotel in the tourist destination "Koncha-Zaspa" of the Kyiv region Keywords: hotel park, tourist destination, hotel project, design.Документ ПРОЄКТ СМАРТ-ГОТЕЛЮ У МІСТІ КИЄВІ(DTEU, 2024-12) Таптунова, Олександра Сергійовича; Ткачук, Тетяна МихайлівнаТаптунов О.С. Проєкт смарт-готелю в місті Києві. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельний і ресторанний девелопмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена проектуванню смарт-готелю 4* на 72 місця у Дніпровському районі міста Києва. У роботі надано характеристику регіону, обґрунтовано місце розташування проектованого готелю, досліджено ринок готельних послуг району, проаналізовано конкурентів і споживчий контингент. Визначено перелік і особливості послуг, орієнтованих на бізнес-клієнтів. Розроблено концепцію смарт-готелю з інтеграцією сучасних технологій автоматизації. Визначено площу приміщень різного функціонального призначення. Складено організаційно-правовий план, фінансову модель, розраховано капіталовкладення, операційні доходи та витрати. Оцінено рентабельність і період окупності проєкту. Ключові слова: проект, смарт-готель, бізнес-клієнт, автоматизація, концепція, організаційна структура, доходи, витрати, рентабельність, окупність. Taptunov O.S. Smart hotel project in Kyiv. - Manuscript. The qualification paper is dedicated to designing a 4-star smart hotel with a capacity of 72 places in the Dniprovskyi district of Kyiv. The study provides a regional overview, justifies the location of the proposed hotel, analyzes the hotel services market in the area, examines competitors, and identifies the target customer segment. The list and features of services tailored to business clients are defined. The concept of the smart hotel has been developed, incorporating modern automation technologies. The areas of premises with various functional purposes have been determined. An organizational and legal plan, along with a financial model, has been prepared. Capital investments, operating revenues, and expenses have been calculated. The profitability and payback period of the project have been assessed. Keywords: project, smart hotel, business client, automation, concept, organizational structure, revenues, expenses, profitability, payback.Документ ПРОЄКТ СМАРТ-ГОТЕЛЮ У МІСТІ ОДЕСА(DTEU, 2024-12) Ситнік Галини Іванівни; Зікій Наталія ЛеонідівнаСитнік Г. І. Проєкт смарт-готелю у місті Одеса. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою программою «Готельний і ресторанний девелопмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена проектуванню смарт-готелю у місті Одеса. У роботі визначено функціональні характеристики смарт-готелів, проведено аналіз ринку, розроблено дизайнерське рішення та економічне обґрунтування проєкту, досліджено теоретичні та прикладні аспекти створення сучасного закладу гостинності, орієнтованого на інноваційні технології та комфорт гостей. Термін окупності проекту визначено на рівні 9,72 років при рівні рентабельності 10,28%. Ключові слова: смарт-готель, інновації, автоматизація, енергоефективність, туристичний бізнес, готельний сервіс. Sytnik H. І. The project of a smart hotel in the city of Odesa. – Manuscript. Qualification work in specialty 241 «Hotel and restaurant business», educational program «Hotel and restaurant development». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the design of a smart hotel in the city of Odesa. The work defines the functional characteristics of smart hotels, conducts a market analysis, develops a design solution and economic justification, and investigates the theoretical and applied aspects of creating a modern hospitality establishment focused on innovative technologies and guest comfort. The project payback period is determined at 9.72 years with a profitability level of 10.28%. Keywords: smart hotel, innovation, automation, energy efficiency, tourism business, hotel service.Документ ПРОЄКТ СПА-ГОТЕЛЮ У МІСТІ КИЄВІ(DTEU, 2024-12) Триус Олесь Юрійович; Кулик Марія ВолодимирівнаТриус О.Ю. Проєкт СПА-готелю у місті Києві Кваліфікаційна робота присвячена розробці проєкту СПА-готелю у місті Києві. За результатами було обґрунтовано концепцію та головні функціональні характеристики готелю . Визначено площу приміщень різного функціонального призначення при готелі, визначено форму будівлі та поверховість. Розроблено організаційну структуру та план з праці. Визначено обсяги діяльності, здійснено планування основних засобів, поточних витрат, операційних доходів, складено план з праці виконано планування операційних доходів, маржинального прибутку. Здійснено оцінювання ефективності інвестиційного проекту, визначено період окупності . Ключові слова: проєкт, СПА готель, концепція, прибуток, дохід,окупність. Trius O.Y. Project of a spa hotel in Kyiv The qualification work is devoted to the development of a spa hotel project in Kyiv. According to the results, the concept and main functional characteristics of the hotel were substantiated. The area of premises for various functional purposes at the hotel was determined, the shape of the building and the number of storeys were determined. The organisational structure and labour plan were developed. The volume of activities was determined, planning of fixed assets, current expenses, operating income was carried out, a labour plan was drawn up, and planning of operating income and marginal profit was carried out. The efficiency of the investment project was assessed, and the payback period was determined. Keywords: project, spa hotel, concept, profit, income, payback.Документ ПРОЄКТ СПА-ГОТЕЛЮ У МІСТІ ОДЕСІ(DTEU, 2024-12) Стародубцева Сергія Миколайовича; Зікій Наталія ЛеонідівнаСтародубцев С. М. Проєкт СПА-готелю у місті Одеса. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою программою «Готельний і ресторанний девелопмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена проєктуванню СПА-готелю в м. Одеса. У роботі визначено основних потенційних конкурентів; спроєктовано функціональні зони СПА-готелю; описано екстер'єр та інтер'єр закладу гостинності. Сформовано інвестиційні витрати на проєкування СПА-готелю «Хвиля»; здійснено прогноз основних фінансових показників на п'ять років; визначено період окупності інвестицій. Ключові слова: проект, готель, концепція, прибуток, заклад ресторанного господарства, дохід, капітал. Starodubtsev S. M. The project of a SPA hotel in the city of Odesa. - Manuscript. Qualification work in specialty 241 «Hotel and restaurant business», educational program «Hotel and restaurant development». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the design of a SPA hotel in Odesa. The main potential competitors are defined in the work; functional areas of the SPA hotel were designed; the exterior and interior of the hospitality establishment are described. Investment costs for the design of the «Hwyliia» SPA hotel have been formed; a five-year forecast of the main financial indicators was made; the investment payback period is determined. Keywords: project, hotel, concept, profit, restaurant establishment, income, capital.Документ ПРОЄКТ СПА-ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «БУКОВЕЛЬ» ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Доценко (Софіянчук) Каріна Ігорівна; Босовська Мирослава ВеліксівнаДоценко (Софіянчук) К.І. Проєкт СПА-готелю у туристичній дестинації «Буковель» Івано-Франківської області.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту готелю у туристичній дестинації «Буковель» Івано-Франківської області Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, бізнес-проєкт, концепція, дизайн, економічне обґрунтування Dotsenko (Sofiyanchuk) K.I. The project of a SPA hotel in the tourist destination "Bukovel" of the Ivano-Frankivsk region - Manuscript Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “Hotel and restaurant development” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, development of architectural and design solutions, economic justification of the business project of the hotel in the tourist destination. Keywords: hotel development, project, concept, design, economic justificationДокумент Проєкт СПА-готелю у туристичній дестинації «Кароліно Бугаз» Одеської області(DTEU, 2024-12) Руда Юлія Олексіївна; Босовська Мирослава ВеліксівнаРуда Ю.О. Проєкт СПА-готелю у туристичній дестинації «Кароліно Бугаз» Одеської області.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Готельний і ресторанний девелопмент» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена формуванню концепції, організаційної та сервісної структур, розробці архітектурних та дизайнерських рішень, економічному обґрунтуванню бізнес-проекту готелю у туристичній дестинації «Кароліно Бугаз» Одеської області Ключові слова: готельний девелопмент, проєкт, бізнес-проєкт, концепція, дизайн, економічне обґрунтування ABSTRACT Ruda Yu. Hotel project in the tourist destination “Karolino Bugas” of Odesa region - Manuscript Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “Hotel and restaurant development” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the formation of the concept, organizational and service structures, development of architectural and design solutions, economic justification of the business project of the hotel in the tourist destination. Keywords: hotel development, project, concept, design, economic justificationДокумент ПРОЄКТ СПА-ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ПУЩА ВОДИЦЯ» МІСТА КИЄВА(DTEU, 2024-12) Король, Дар’ї Назарівни; Ткачук, Тетяна МихайлівнаКороль Д.Н. Проєкт СПА-готелю у туристичній дестинації «Пуща водиця» міста Києва. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Готельний і ресторанний девелопмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена проєктуванню СПА-готелю "Serenity Hotel" з екологічним спрямуванням на 65 місць у рекреаційній зоні Пуща-Водиці, місто Київ. У роботі надано характеристику обраної території та обґрунтовано її переваги як локації для реалізації проєкту. Досліджено регіональний ринок послуг готельного господарства, проаналізовано конкурентне середовище, оцінено перспективи діяльності та попит на послуги СПА-готелю. Розроблено концепцію СПА-готелю, визначено інфраструктуру проєктованого закладу та площі приміщень різного функціонального призначення. Складено організаційно-правовий, фінансовий та виробничий плани. Проведено оцінку капіталовкладень, визначено показники рентабельності та період окупності проєкту. Ключові слова: СПА-готель, інвестиційний проєкт, концепція, ефективність, капіталовкладення, рентабельність, окупність, конкурентне середовище. Korol D.N. Project of a spa hotel in the tourist destination “Pushcha Voditsa” in Kyiv. - Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business”, educational program “Hotel and restaurant development.” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the design of the Serenity Hotel SPA hotel with an ecological orientation for 65 beds in the recreational area of Pushcha-Vodytsia, Kyiv. The paper describes the selected territory and substantiates its advantages as a location for the project. The regional market of hotel services is researched, the competitive environment is analyzed, and the prospects for and demand for spa hotel services are assessed. The concept of the spa hotel was developed, the infrastructure of the projected facility and the area of premises for various functional purposes were determined. Organizational, legal, financial, and production plans were drawn up. An investment assessment was carried out, profitability indicators and the payback period of the project were determined. Keywords: spa hotel, investment project, concept, efficiency, investment, profitability, payback, competitive environment.Документ ПРОЄКТ ТУРИСТИЧНОГО ГОТЕЛЮ У ДЕСТИНАЦІЇ «ЗАТОКА» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ(DTEU, 2024-12) Кутюк Лоліти Геннадіївни; Бовш Людмила АндріївнаКутюк Л.Г. Проєкт туристичного готелю у дестинації «Затока» Одеської області. Кваліфікаційна робота присвячена організаційним та методологічним засадам проектування готелю в обраній локації. Представлена робота дозволяє дослідити формування грошових потоків та ефективність інвестицій в проект готелю, обгрунтувати доцільність їх здійснення. Ключові слова: проєкт готелю, концепція готелю, туристичний готель, ефективність інвестицій. Kutyuk L. The project of a tourist hotel in the location «Zatoka» of Odesa region. The graduation thesis is devoted to the organizational and methodological principles of hotel design in the selected location. The presented work allows you to investigate the formation of cash flows and the efficiency of investments in the hotel project, to justify the feasibility of their implementation. Keywords: hotel project, hotel concept, tourism hotel, investment efficiency.Документ ПРОЄКТ ХОСТЕЛУ У МІСТІ КИЄВІ(DTEU, 2024-12) Чугай Світлани Валентинівни; Расулова Алла МиколаївнаЧугай С. Проєкт хостелу у місті Київ Кваліфікаційна робота присвячена проектуванню хостелу у місті Київ. За результатами досліджень внутрішнього та зовнішнього середовища обґрунтовано концепцію хостелу. Визначено площу приміщень різного функціонального призначення, визначено форму будівлі та поверховість. Визначено обсяги діяльності, здійснено планування основних засобів, поточних витрат, операційних доходів, складено план з праці виконано планування операційних доходів, маржинального прибутку. Здійснено оцінювання ефективності інвестиційного проекту, період окупності по даному проекту становить 11 років. Ключові слова: проект, хостел, концепція, прибуток, заклад ресторанного господарства, дохід, капітал. Chugay S. Hostel project in the city of Kyiv The qualification work is devoted to the design of a hostel in the city of Kyiv. Based on the results of studies of the internal and external environment, the concept of the hostel is substantiated. The area of premises of various functional purposes, the shape of the building and the number of floors are determined. The scope of activity was determined, the planning of fixed assets, current costs, operating income was carried out, the labor plan was drawn up, the planning of operating income and marginal profit was carried out. An assessment of the effectiveness of the investment project was carried out, the payback period for this project is 11 years. Keywords: project, hostel, concept, profit, restaurant establishment, income, capital.Документ ПРОЄКТ ХОСТЕЛУ У МІСТІ УЖГОРОДІ(DTEU, 2024-12) Костюкевич Анастасії Миколаївни; Зікій Наталія ЛеонідівнаКостюкевич А. М. Проєкт хостелу у місті Ужгороді. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою программою «Готельний і ресторанний девелопмент». – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота містить концептуальне рішення побудови хостелу в місті Ужгороді. В роботі досліджено туристичну привабливість Закарпатської області та м. Ужгород; визначено основних потенційних конкурентів проєктованого хостелу; охарактеризовано групи приміщень та додаткові послуги; описано екстер'єр та інтер'єр закладу гостинності; визначено плановий дохід від реалізації послуг проживання; обґрунтовано період окупності інвестицій. Ключові слова: проект, хостел, концепція, рентабельність, прибуток, туризм, інвестиції. Kostyukevich A. M. Hostel project in the city of Uzhhorod. – Manuscript. Qualification work in specialty 241 «Hotel and restaurant business», educational program «Hotel and restaurant development». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work contains a conceptual solution for the construction of a hostel in the city of Uzhgorod. The paper examines the tourist attractiveness of Zakarpattia Oblast and the city of Uzhgorod; the main potential competitors of the projected hostel are identified; groups of premises and additional services are characterized; the exterior and interior of the hospitality establishment are described; the planned income from the implementation of accommodation services is determined; the investment payback period is substantiated. Keywords: project, hostel, concept, profitability, profit, tourism, investments.Документ Розвиток корпоративної культури міжнародної готельної/ресторанної мережі(DTEU, 2024-12) Щегель Вікторія Володимирівна; Мазаракі Анатолій АнтоновичЩегель В.В. Розвиток корпоративної культури міжнародної готельної/ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У кваліфікаційній роботі проаналізовано та узагальнено практичні, методологічні та теоретичні основи розвитку корпоративної культури міжнародної готельної мережі. Проведено оцінку структурних елементів діючої корпоративної культури готельної мережі «Marriott International», м. Київ; здійснено діагностику ефективності реалізації процесів формування та реалізації корпоративної культури готельної мережі «Marriott International», м. Київ; розроблено програму заходів щодо удосконалення корпоративної культури готельної мережі «Marriott International», м. Київ та здійснено економічне обґрунтування запропонованих заходів. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, корпоративна культура, міжнародний бізнес, менеджмент Shchegel V.V. Development of corporate culture of an international hotel/restaurant chain. -Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work analyzed and summarized the practical, methodological and theoretical foundations of the development of corporate culture of the international hotel chain. An assessment of the structural elements of the current corporate culture of the hotel chain "Marriott International", Kyiv was carried out; diagnostics of the effectiveness of the processes of formation and implementation of corporate culture of the hotel chain "Marriott International", Kyiv was carried out; a program of measures to improve the corporate culture of the hotel chain "Marriott International", Kyiv was developed and an economic justification of the proposed measures was carried out. Keywords: international hotel chain, corporate culture, international business, managementДокумент СИСТЕМА ДИСТРИБУЦІЇ ПОСЛУГ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ(DTEU, 2024-12) Чала (Гундер) Тетяна Юріївна; Бойко Маргарита ГригорівнаЧала (Гундер) Т.Ю. – Система дистрибуції послуг міжнародної готельної мережі .– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формуванню системи дистрибуції послуг міжнародної готельної мережі, діагностиці дистрибуції послуг та визначенню напрямів удосконалення системи дистрибуції послуг міжнародної готельної мережі «HILTON». Ключові слова: міжнародна готельна мережа, дистрибуція, канали дистрибуції, онлайн-канали дистрибуції, програми стратегічного партнерства Chala (Gunder) T. U - The system of distribution of services of the international hotel chain - Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations of the formation of the service distribution system of the international hotel chain, diagnostics of service distribution and determination of directions for improving the service distribution system of the international hotel chain “HILTON”. Keywords: international hotel chain, distribution, distribution channels, online distribution channels, strategic partnership programsДокумент СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ «PREMIER HOTEL & RESORTS»(DTEU, 2024-12) Гінжелюк Юлія Олегівна; Ведмідь Надія ІванівнаГінжелюк Ю. О. Стратегія маркетингу міжнародної готельної мереж.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 ««Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 У результаті проведеного дослідження маркетингової стратегії готельної мережі Premier Hotel & Resorts досягнуто поставленої мети та вирішено основні завдання. Аналіз теоретичних аспектів показав, що успіх готельних мереж залежить від ефективної маркетингової діяльності, зокрема від використання цифрових технологій та адаптації до змінюваних потреб споживачів. Дослідження існуючої стратегії мережі виявило сильні позиції на українському ринку та великий потенціал для міжнародного розвитку. Розроблена програма вдосконалення стратегії передбачає посилення цифрових технологій, вдосконалення управління взаємовідносинами з клієнтами та розширення міжнародної присутності. Оцінка запропонованих заходів демонструє їх високу ефективність, що сприятиме зростанню доходів і підвищенню конкурентоспроможності компанії. Результати дослідження мають практичну цінність для інших компаній галузі та можуть бути використані для вдосконалення їхніх стратегій. Ключові слова: маркетингова стратегія, стратегія, маркетинговий аналіз, готельна мережа, програми лояльності, міжнародний розвиток, готельний бізнес, цифрові технології, маркетингова ефективність Hinzheluk Y.A. Marketing strategy of international hotel chains. – Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "International hotel and restaurant business" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 As a result of the conducted research on the marketing strategy of the hotel chain Premier Hotel & Resorts, the goal was achieved and the main tasks were solved. The analysis of theoretical aspects showed that the success of hotel chains depends on effective marketing activities, in particular on the use of digital technologies and adaptation to the changing needs of consumers. A study of the network's existing strategy revealed strong positions on the Ukrainian market and great potential for international development. The developed strategy improvement program involves strengthening digital technologies, improving customer relationship management and expanding international presence. The evaluation of the proposed measures demonstrates their high efficiency, which will contribute to the growth of revenues and increase of the company's competitiveness. The results of the research have practical value for other companies in the industry and can be used to improve their strategies. Keywords: marketing strategy, strategy, marketing analysis, hotel chain, loyalty programs, international development, hotel business, digital technologies, marketing efficiencyДокумент СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГУ МІЖНАРОДНОЇ РЕСТОРАННОЇ МЕРЕЖІ (STAR BURGER)(DTEU, 2024-12) Гаркавенко Владислав Володимирович; Ведмідь Надія ІванівнаГаркавенко В. В. Стратегія маркетингу міжнародної ресторанної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ стратегії маркетингу міжнародної ресторанної мережі, визначенню практичних аспектів формування процесу стратегії маркетингу міжнародної ресторанної мережі «STAR BURGER», обґрунтуванню програми розробки стратегів маркетингу міжнародної ресторанної мережі «STAR BURGER» та розрахунку ефективності запропонованих заходів Ключові слова: стратегія, маркетингова стратегія, міжнародна ресторанна мережа, ефективність стратегії маркетингу, результативність стратегії маркетингу Harkavenko V. IN. Marketing strategy of an international restaurant chain. – Manuscript. Qualification work in the specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "International hotel and restaurant business". - State University of Trade and Economics. The qualification work is dedicated to researching the theoretical foundations of the marketing strategy of the international restaurant chain, determining the practical aspects of the process of forming the marketing strategy of the international restaurant chain "STAR BURGER", substantiating the program for developing marketing strategies of the international restaurant chain "STAR BURGER" and calculating the effectiveness of the proposed measures Keywords: strategy, marketing strategy, international restaurant chain, effectiveness of marketing strategy, effectiveness of marketing strategyДокумент ЦИФРОВІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МІЖНАРОДНОЇ РЕСТОРАННОЇ МЕРЕЖІ(DTEU, 2024-12) Мамалига Дар’я Валентинівна; Полтавська Оксана ВолодимирівнаМамалига Дар’я Валентинівна. Цифровізація маркетингової діяльності міжнародної ресторанної мережі McDonald's. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», освітньою програмою «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес». - Державний торговельно-економічний університет. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних і методичних засад та розроблення практичних рекомендацій щодо цифровізації маркетингової діяльності міжнародної ресторанної мережі McDonald's. Ключові слова: цифровізація, маркетингова діяльність, ресторанна мережа. Mamalyga Darya Valentinivna. Digitization of marketing activities of the international McDonald's restaurant chain. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business", educational program "International hotel and restaurant business". - State University of Trade and Economics. The qualification work is devoted to the study of theoretical and methodological principles and the development of practical recommendations for the digitalization of marketing activities of the international McDonald's restaurant chain. Keywords: digitalization, marketing activity, restaurant chain.Документ ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ ACCOR(DTEU, 2024-12) Данилюк Ольга Олександрівна; Ведмідь Надія ІванівнаДанилюк О.О.. Інтегровані маркетингові комунікації міжнародної готельної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 ««Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024 Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних основ формування інтегрованих маркетингових комунікацій міжнародної готельної, визначенню практичних аспектів існуючої структури маркетингових комунікацій міжнародної готельної мережі Accor, обґрунтуванню програми розробки оптимальної структури маркетингових комунікацій міжнародної готельної мережі Accor та розрахунку ефективності запропонованих заходів Ключові слова: маркетингові комунікації, інтегровані маркетингові комунікації, реклама, стимулювання збуту, сфера гостинності Danylyuk O.O.. Integrated marketing communications of the international hotel network. – Manuscript. Qualification work on specialty 241 "Hotel and restaurant business" of the educational program "International hotel and restaurant business" - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024 The qualification work is dedicated to researching the theoretical foundations of the formation of integrated marketing communications of the international hotel chain, determining the practical aspects of the existing structure of marketing communications of the international hotel chain Accor, substantiating the program for developing the optimal structure of marketing communications of the international hotel chain Accor and calculating the effectiveness of the proposed measures Keywords: marketing communications, integrated marketing communications, advertising, sales promotion, hospitalityДокумент ІНТЕРНЕТ-БРОНЮВАННЯ ПОСЛУГ МІЖНАРОДНОЇ ГОТЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ(DTEU, 2024-12) Чернишов Андрій Геннадійович; Романчук Людмила ДмитрівнаЧернишов А. Г. Інтернет-бронювання послуг міжнародної готельної мережі.– Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» освітньої програми «Міжнародний готельний та ресторанний бізнес» – Державний торговельно-економічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних і методичних засад щодо інтернет-бронювання послуг міжнародної готельної мережі, визначенню практичних аспектів удосконалення інтернет-бронювання міжнародної готельної мережі «Ibis», обґрунтуванню напрямів вдосконалення інтернет-бронювання мережі на основі діджиталізації маркетингових процесів, орієнтації на гостя та персоналізації послуг. Ключові слова: міжнародна готельна мережа, бренд, інтернет-бронювання, послуга, стимулювання, прямi бронювання, персоналізована програма лояльності Chernyshov A. G. Internet booking of services of an international hotel chain.– Manuscript. Qualification work in the specialty 241 “Hotel and restaurant business” of the educational program “International hotel and restaurant business” - State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the study of theoretical and methodological principles of online booking of services of an international hotel chain, identification of practical aspects of improving online booking of the international hotel chain "Ibis", substantiation of directions of improving online booking of the network based on digitalization of marketing processes, guest orientation and personalization of services. Keywords: international hotel chain, brand, online booking, service, incentives, direct booking, personalized loyalty program