241 Готельно-ресторанна справа
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 241 Готельно-ресторанна справа за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Прект апарт-готелю в місті Києві(КНТЕУ, 2020) Сичинська ОлександраАктуальним на сьогодні є розширення нормативно-правової бази для різних типів готелів та стандартизація відносно нових типів готелів, що дедалі більше з’являються на ринку готельних послуг. Зміцнення національних стандартів, а також підвищення якості туристичних послуг, що надаються. Темою випускного кваліфікаційного проекту є проект апарт-готелю у місті Києві. Відповідно до поставленої мети визначені наступні завдання: розробити загальну концепцію готельного продукту, концепцію дизайну, сервісу підприємства, визначити конкурентні переваги готельного підприємства; обґрунтувати організацію роботи структурних підрозділів готельного підприємства та сервісу. Визначити площу приміщень різного функціонального призначення при готелі; розрахувати загальну площу об’єкта, вибір форми будівлі та поверховості, розробити планувальне рішення об’єкта; розробити прогноз результатів фінансової діяльності підприємства виходячи з потреб забезпечення необхідного соціального і виробничого розвитку. Окреслити ризики реального інвестиційного проекту. Об’єкт дослідження - процес проектування апарт-готелю у місті Києві. Предмет дослідження - теоретичні, методичні, прикладні засади проектування апарт-готелю у місті Києві. Інформаційну базу дослідження склали законодавчі й нормативно-правові акти України, каталоги готелів, рекламних проспектів, мережі Інтернет, публікацій у вітчизняній і закордонній періодичній пресі , статистичні дані, інтернет-сайти готелів. Розрахунки проведені на основі навчального посібника «HoReCa: готелі» за редакцією А.А. Мазаракі. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості їх застосування при здійсненні проектування та реконструкції в підприємствах готельного господарства, розробленні концепції та управлінні їх господарською діяльністю.Документ Проект бізнес-готелю у туристичній дестинації "Пуща Водиця "в місті Києві(КНТЕУ, 2020) Раскосов ВладиславАктуальність теми темою випускного кваліфікаційного проекту є проект бізнес-готелю на 150 місце у туристичній дестинації «Пуща Водиця». Відповідно до поставленої мети визначені наступні завдання: - розробити концептуальне рішення готелю та визначити його локацію, визначити функціональні характеристики, розробити організаційний дизайн готелю; - обґрунтувати обрану архітектуру готелю, розробити екстер’єр та інтер’єр готелю. Обгрунтувати дизайнерське рішення номера готелю; - розрахувати інвестиційну пропозицію проекту, визначити фінансові результати, терміни окупності та ризики проекту. Об’єкт дослідження - процес проектування бізнес-готелю на 150 місць у туристичній дестинації «Пуща Водиця». Предмет дослідження - теоретичні, методичні, прикладні засади проектування бізнес-готелю на 150 місць у туристичній дестинації «Пуща Водиця». Інформаційну базу дослідження склали законодавчі й нормативно-правові акти України, каталоги готелів, рекламних проспектів, мережі Інтернет, публікацій у вітчизняній і закордонній періодичній пресі , статистичні дані, інтернет-сайти готелів. Розрахунки проведені на основі навчального посібника «HoReCa: готелі» за редакцією А.А. Мазаракі. Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості їх застосування при здійсненні проектування та реконструкції в підприємствах готельного господарства, розробленні концепції та управлінні їх господарською діяльністю. Структура випускного кваліфікаційного проєкту визначена метою і завданнями дослідження, викладена на 76 сторінках, включає: вступ, три розділи, висновки та пропозиції, список використаних джерел, 5 додатків та 2 графічних матеріали.Документ Проект бутик-готелю на 50 місць у місці Київ(КНТЕУ, 2020) Златов ФедорАктуальність теми темою випускного кваліфікаційного проекту є проект готелю на 50 місць у місті Київ. Відповідно до поставленої мети визначено наступні завдання: - визначити концептуальні засади діяльності та розробити загальну концепцію готельного продукту, концепцію дизайну, сервісу підприємства, визначити конкурентн і переваги проектованого готелю; - розробити заходи з охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки, охорони навколишнього середовища та цивільного захисту; - визначити і обґрунтувати організаційно-правовий статус об’єкта; побудувати органи управління і визначити завдання вирішення для кожної структурної одиниці; - розробити прогноз результатів фінансової діяльності підприємства виходячи з потреб забезпечення необхідного соціального і виробничого розвитку. Окреслити ризики реального інвестиційного проекту. Об’єкт дослідження - процес проектування готелю на 50 місць у місті Київ. 9 Предмет дослідження - теоретичні, методичні, прикладні засади проектування готелю на 50 місць у місті Київ. Інформаційну базу дослідження склали законодавчі й нормативно-правові акти України, каталоги готелів, рекламних проспектів, мережі Інтернет, публікацій у вітчизняній і закордонній періодичній пресі, статистичні дані, інтернет -сайти готелів. Розрахунки проведені на основі навчального посібника «HoReCa: готелі» за редакцією А.А. Мазаракі Практичне значення одержаних результатів полягає у можливості їх застосування при здійсненні проектування та реконструкції в підприємствах готельного господарства, розробленні концепції та управлінні їх господарською діяльністю. Наукові праці: абробація результатів випускного кваліфікаційного проекту здійснена у збірнику наукових праць.Документ Проект хостелу в місті Одесі(КНТЕУ, 2020) Бабін АртемАктуальність дослідження. Розвиток готельного господарства у світі швидко розвивається. Однією з головних причин його розвитку є туристи, які подорожують. Одеський регіон є однією з найпривабливіших частин України з точки зору туризму і готельного бізнесу. Його перевагами є особливості економіко—географічного розташування, розвинута транспортна мережа, бла-годатні природно-кліматичні умови, наявність пам’ятників природи, архітектури, історії та культури. Дослідженню стану готельного господарства Одеської області присвячені наукові роботи таких вітчизняних учених, як С. С. Галасюк, В.Г. Герасименко, С.Г. Нездоймінова, О.В. Шикіної та ін. Отже, проектуваня закладу готельного госопдартсва середнього цінового сегменту в м. Одесе є актуальним. Мета випускного кваліфікаційного проекту – проектування об’єкта готельного бізнесу за результатами дослідження маркетингових, економічних, технологічних факторів та з урахуванням ергономічних, технічних, екологічних вимог. Для досягнення цієї мети у проекті вирішуються наступні завдання: - провести маркетингові дослідження регіонального ринку послуг готельного господарства в м. Одеса і обґрунтувати місце розміщення хостелу; - розробити загальну концепцію хостелу, концепцію дизайну, сервісу підприємства, визначити конкурентні переваги; - розробити перелік основних і додаткових послуг хостелу: визначити умови та чинники забезпечення процесу обслуговування; - розробити експлікацію приміщень хостелу; - обґрунтувати вибір просторового рішення приміщень різного функціонального призначення при хостелу; організацію роботи структурних підрозділів, спроектувати процес обслуговування в готелі на основі структурно-технологічних схем; - обґрунтувати організаційний дизайн проекту; - розробити прогноз результатів фінансової діяльності закладу виходячи з потреб забезпечення необхідного соціального і виробничого розвитку. Об’єкт дослідження – процес проектування об’єкта готельного бізнесу. Предмет дослідження – теоретичні, методичні та прикладні засади проектування об’єкта готельного бізнесу. Методи дослідження. В випускному кваліфікаційному проекті використані різні способи і прийоми наукових досліджень: статистичні спостереження, аналіз – для проведення маркетингових досліджень регіонального ринку послуг, математичні методи, безпосереднього обстеження підприємств готельного господарства, графічного (для візуалізації основних положень досліджень). Для систематизації отриманої інформації використані методи комп’ютерної обробки здійснені за допомогою пакетів прикладних програм. Інформаційна база. Основними інформаційними джерелами, що були використані в процесі виконання випускного кваліфікаційного проекту є матеріали наведені в вітчизняній та закордонній літературі, законодавчих та нормативних актах, наукових працях вітчизняних та зарубіжних вчених та мережі Інтернет, статистичні дані. Розрахунки проведені на основі навчального посібника «HoReCa: готелі» за редакцією А.А. Мазаракі, доктора економічних наук, професора, академіка НАПН України, заслуженого діяча науки і технік. Практичне значення одержаних результатів виступають в ролі пропозицій щодо проектування підприємства готельного господарства відповідно до вимог індустрії гостинностіДокумент Проект готелю в туристичній дестинації "Буковиця"в місті Борислав(КНТЕУ, 2020) Дзюбак ТетянаАктуальність нашої роботи. У теперішній час не є секретом те, що сфера гостинності є одним із найперспективнішим сектором туристичного бізнесу. Стрімко розвивається готельна індустрія із сучасними тенденціями. Поширюються інтереси на послуги та продукти, які надають готелі, а раніше надавали інші галузі. Наша робота складається із трьох основних розділів та підпунктів до них. Розвиток готельного бізнесу це не проста справа, та водночас вона несе комплексний характер із залученням уваги гостей. Проект готелю у туристичній дестинації при гірськолижному курорті «Буковиця», володіє унікальними рекреаційними ресурсами. Туристичні готелі все більше й більше набувають популярності, особливо це стосується готелів, які розташовані біля визначних пам’яток або території із розвиненою туристичною діяльністю. Так, як наш проект розташований при гірськолижному курорті, існує чимало переваг високої конкурентоспроможності між іншими готелями. Темою випускного кваліфікаційного проекту є туристичний готель в дестинації «Буковиця» в місті Борислав , кількість номерного фонду складає 260 місць шестиповерхового готелю. Об’єктом дослідження виступає гірськолижній курорт «Буковиця», а предметом є надання послуг розташування, послуг гостинності. Готельна послуга складається з послуг : основних та додаткових, що пропонуються споживачу при розміщенні і проживанні у готелі. Предметом дослідження – методичні та прикладні, теоретичні засади проектування об’єкта готельного бізнесу. Метою дослідження є проект готелю, визначення його сегменту відвідувачів, надання послуг. У нашій роботі ми розглянемо метод системного аналізу, економічного аналізу та метод порівняльного аналізу. Відповідно до поставленої мети визначено наступні завдання у 3 розділах: - концепцію закладу, його можливості на локації, та конкурентоспроможність між іншими готелями в найближчі 30 кілометрів, переваги підприємства; - розробити експлікацію приміщень готелю, обґрунтувати організацію роботи структурних підрозділів; - обґрунтування дизайну , інтер’єру та екстер’єру готельного підприємства; - розрахувати кошторис будівництва, експлуатаційні показники проекту; - розрахуємо загальну площу, та площу кожного із підрозділів; - розробити цінову політику проектованого готелю; - прогнозування інвестицій та окупність проекту за декілька років.Документ Проект хостелу в місті Києві(КНТЕУ, 2020) Барановська Дар'яАктуальність теми готельна сфера в усьому світі є провідним напрямом економічного і соціального розвитку, забезпечуючи туристичні потоки матеріально-технічними умовами перебування. Сьогодні туризм переживає складні часи, спричинені поширенням пандемії, що зупинило функціонування багатьох економічних сфер, в тому числі туризм і готельне господарство. Проте посткарантинний період прогнозовано настане і готельні підприємства стануть актуальними у своєму розвитку. Оцінювання стану і тенденцій розвитку готельного бізнесу України до карантинного режиму можна охарактеризувати наступними положеннями: 1. Досягнення готельної сфери України є дуже скромними на тлі загальносвітової тенденції неухильного зростання, процвітання і розвитку. 2. Готельний фонд країни не відповідає міжнародним вимогам та стандартам. 3. Технологічна відсталість галузі (низький рівень автоматизації та інновацій готелів). 4. Відсутність готельних підприємств, які орієнтуються на молодь та бюджетних туристів. Останнім часом зростає кількість туристів, які виявляють бажання зупинятись у більш «дешевих» засобах розміщення, саме тому потреба в розвитку хостелу є досить актуальною на сьогоднішній день. Темою випускного кваліфікаційного проекту є проект хостелу на 124 місця в місті Київ. Відповідно до поставленої мети визначені наступні завдання: - розробити концептуальне рішення готелю та визначити його локацію, визначити функціональні характеристики, розробити організаційний дизайн готелю; - обґрунтувати обрану архітектуру готелю, розробити екстер’єр та інтер’єр готелю. Обгрунтувати дизайнерське рішення номера готелю; - розрахувати інвестиційну пропозицію проекту, визначити фінансові результати, терміни окупності та ризики проекту. Об’єкт дослідження - процес проектування хостелу на 124 місця у місті Києві. Предмет дослідження - теоретичні, методичні, прикладні засади проектування хостелу на 124 місця у місті Київ. Інформаційну базу дослідження склали законодавчі й нормативно-правові акти України, каталоги готелів, рекламних проспектів, мережі Інтернет, публікацій у вітчизняній і закордонній періодичній пресі , статистичні дані, інтернет-сайти готелів. Розрахунки проведені на основі навчального посібника «HoReCa: готелі» за редакцією А.А. Мазаракі.Документ ПРОЕКТ ХОСТЕЛУ В МІСТІ КИЄВІ(КНТЕУ, 2020) Черніцький РусланАктуальність теми. Індустрія гостинності – це одна з важливих складових світового ринку послуг, що виявляє себе як високодохідна галузь, яка швидко розвивається, створюючи нові види та форми підприємств. Одним із таких видів засобів розміщення, який активно поширюється на ринку готельних послуг, є хостели. Це один із найбільш затребуваних засобів тимчасового розміщення серед молоді в Європі та й в усьому світі. Створення мережі засобів розміщення, які б за невисоку ціну забезпечили можливість проживання для молоді, школярів та іноземних туристів під час мандрівок історичними і рекреаційними центрами країни є важливим заходом, спрямованим на розвиток внутрішнього та в’їзного туризму в Україні. З цією метою світова практика та об’єктивна необхідність пропонують скористатися прогресивним досвідом зарубіжних країн у сфері функціонування популярних і відносно недорогих закладів для подорожуючих – хостелів (молодіжних готелів). Мета і задачі дослідження. Метою роботи є дослідження особливостей функціонування готельних підприємств на регіональному ринку готельних послуг і проектування конкурентоспроможного та високоефективного хостелу у м. Києві здатного задовольнити широкі потреби споживачів. Серед основних напрямів проведеної роботи – оцінювання перспектив обраної ринкової ніші, визначення та оцінювання основного конкурентного середовища та його тенденцій; виявлення та аналіз специфіки уподобань потенційних споживачів тощо. Завдяки вирішенню ряду актуальних питань за темою дослідження створена базова основа для найбільш прийнятного рішення щодо розміщення хостелу. Саме визначення найбільш вдалої адаптації проектованого об’єкту до умов існуючого ринкового середовища закладене в основу проекту. Об’єктом дослідження є процес обґрунтування концепції, організація сервісу, архітектури, дизайну, управління та економічних показників діяльності хостелу у Шевченківському районі м. Києва. Предметом дослідження є теоретичні, методичні, прикладні засади проектування хостелу у Шевченківському районі м. Києва. Відповідно до мети випускного кваліфікаційного проекту поставлені завдання, які становлять конкретні послідовні шляхи вирішення проблеми і зазначені в завданні до проекту.Документ БІЗНЕС-ПРОЕКТ БУТІК-ГОТЕЛЮ У МІСТІ КИЄВІ(КНТЕУ, 2020) Онищенко ІгорАктуальність теми. На сучасному етапі розвитку економіки та ринку України, дуже важко робити прогнози на майбутнє чи говорити про розвиток готельно-ресторанної сфери загалом, але, це саме той час, коли заклади проходять через великий фільтр, та оправдовують чи не оправдовують сподівання споживачів та власних потенційних гостей. Економіка переживає незвичайні та складні в усіх сенсах часи, зараз для кожного власника ресторанного бізнесу постають складні задачі, як автоматизувати обслуговування та встигати за змінами, які так стрімко міняються і треба бути в тренді. Зараз з’явилось, та ще багато з’явиться нових можливостей, які теж мають право бути, готельно-ресторанна сфера саме зараз має час проявити себе, навіть якщо треба буде залишити кращих з кращих працівників, мінімізувати робочі одиниці, поміняти обслуговування, повністю зануритись в онлайн надання сервісу. Треба бути зараз дуже пильним до змін і якщо заклад надавав сервіс високої якості, то не буде проблем з його розширенням чи автоматизацією, переходом на новій рівень, мається на увазі перехід в онлайн чи страви на виніс, чи умови над високого санітарного контролю прийняття гостей та їх обслуговування. Рекомендації щодо вдосконалення і розвитку готельного господарства найбільш доцільні для кожного конкретного ринку (міжнародного, внутрішнього, регіонального, місцевого). Тому в сучасних умовах значної нерівномірності розвитку регіонів України необхідно особливу увагу приділяти формуванню баз даних засобів розміщення регіонів України та аналізу регіональних ринків готельних послуг. Складні часи рано чи пізно закінчяться, але яких ковток свіжого повітря наддадуть ці зміни, багато чому власники навчяться. Багато закладів не опускають руки, так само буде відбуватися з даним закладом, сучасна автоматизація і вільний без проблемний доступ до інтернет, дає змогу навчатись і вдосконалюватись не виходячи з дому, багато інформації стало доступно, онлайн заняття, майстер-класси, лекції, людина не витрачає часу на дорогу, просто отримує знання просто тут і зараз. Авжеж не без мінусів, але даний заклад буде триматися своєї позиції, прагнути вдосконалення, розвиватись та розвивати персонал закладу за будь-яких умов. Теоретичні та прикладні дослідження проблематики готельного господарства в своїх працях розглядали М.Г. Бойко, І.М. Волошин, З.В. Герасимчук, А.А. Мазаракі, Я.В Остапенко, В.Ф. Семенов, Т.І. Ткаченко та інші. В очікуванні нового ковтка в літератури готельно-ресторанного бізнесу з таких складних умов, дуже багато нового очікується в сучасному розвитку готельно-ресторанної справи. У цих роботах розглядаються основи розвитку індустрії туризму в цілому і готельного господарства зокрема, досліджуються найбільш розвинені регіональні сегменти сфери гостинності, а також аналізуються фактори, що впливають на розвиток готельного господарства в Україні. Якщо кажучи про готельно-ресторанний бізнес загалом то сучасний стан і тенденції розвитку готельного господарства країни можна охарактеризувати наступними положеннями: досягнення готельної індустрії Україна є дуже скромними на тлі загальносвітової тенденції зростання сфери послуг, процвітання і розвитку даної сфери діяльності; основний готельний фонд країни не відповідає міжнародним стандартам; високо комфортабельні готелі в Україні введені в експлуатацію за участю іноземних компаній. Але є впевненість, що в даних умовах економічної кризи, ситуація в країні дасть повштовх для готельно-ресторанної сфери. На даному етапі розвитку готельне господарство передбачає надання послуг розміщення, харчування та обслуговування, забезпечуючи при цьому комфортність та сантіарну безпеку перебування гостей. Головною метою діяльності підприємств готельного господарства є надання бездоганного та безпечного обслуговування. На сьогоднішній день готельне господарство країни є досить різноманітним, але при цьому має ряд проблем функціонування, які можуть бути вирішені за допомогою дії економічних механізмів, грамотній економічній політики держави, створення нормативно-правової бази сфери послуг, дотримання норм та правил та в стані сучасного світу забезпечення безпеки на максимальному рівні.Документ ПРОЕКТ ГОТЕЛЮ У ТУРИСТИЧНІЙ ДЕСТИНАЦІЇ «ПУЩА – ВОДИЦЯ» В МІСТІ КИЄВІ(КНТЕУ, 2020) Прошак Дар’яАктуальність обраної теми дослідження. Якщо говорити про соціально-економічний стан України сьогодні, то стає зрозумілим, що теперішній період для країни досить важкий. Поруч з цим економічний розвиток можливий за умов розширення внутрішнього ринку та підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Одним з напрямків такого розвитку є туризм, який посідає третє місце в світовій економіці. Україна, маючи численні історичні та культурні цінності, унікальні рекреаційні ресурси, зможе досягти значного економічного прориву в туристичному бізнесі. Якщо в розвинених країнах ця галузь діяльності перетворилась на індустрію туризму, то Україна робить лише перші, але стрімкі кроки в цьому напрямку. Важливе місце у формуванні туристичної інфраструктури посідає матеріально-технічна база, якість та рівень обслуговування. Саме готельне господарство виконує головну функцію у туристичній сфері – це надання комфортного житла та забезпечення побутовими послугами. Отже, готельне господарство є швидкозростаючим бізнесом, що досить швидко окупається та приносить значні грошові надходження. Будь-яке підприємство готельного господарства може існувати тільки за умови прибутковості та рентабельності, так як має своїми грошовими ресурсами забезпечувати всю експлуатаційну діяльність, розвиток, удосконалення технічно-матеріальної бази, матеріальне та соціальне заохочення працівників. У 2019 готельний ринок поповнився всього двома новими готелями із загальною кількістю 110 номерів. Зазначене створює підгрунтя для наукових досліджень.Документ Проект туристичного готелю в місті Львові(КНТЕУ, 2020) Романенко АнастасіяГотельне господарство є однією з складових туристської індустрії. Матеріальна база, що призначена для розміщення туристів, посідає одне з перших місць при формуванні туристичної інфраструктури, бо якість проживання та відповідне обслуговування рішуче впливають на рівень туристичного сервісу. А отже, готельна індустрія стає швидко зростаючим бізнесом, що приносить значні грошові надходження, в тому числі валютні. Вітчизняна готельна галузь стає невід’ємною складовою світового готельного господарства. Дослідженням щодо актуальності та економічних питань розвитку готелів туристичної діяльності в Україні присвячені роботи Мельниченко С.В., Ткаченко Т.І., Новак М.В., Ведмідь Н.І., Бойко М.Г. Структура випускної кваліфікаційної роботи побудована відповідно до завдання. Складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних літературних джерел, додатків. Одержані, в процесі виконання роботи, результати в сукупності показують доцільність розвитку готельного та туристичного бізнесу України, а саме у місті Львові. Мета випускного кваліфікаційного проекту – проектування об’єкта готельного бізнесу за результатами оцінювання впливу факторів внутрішнього та зовнішнього середовища розвиток готельної справи. Дослідження маркетингових, економічних, технологічних факторів та з урахуванням ергономічних, технічних, екологічних вимог. Об’єкт дослідження – процес проектування об’єкта готельного бізнесу Предмет дослідження – теоретичні, методичні та прикладні засади проектування об’єкта готельного бізнесу. У випускній кваліфікаційній роботі представлено розробку концепції, організації обслуговування та аспекти надання сервісу у готелі.Документ ПРОЕКТ БІЗНЕСУ-ГОТЕЛЮ В МІСТІ КИЄВІ(КНТЕУ, 2020) Бойко АлінаГотельний бізнес - один із найперспективніших і успішно розвинутих напрямків бізнесу в Україні. Особливістю цього бізнесу є орієнтація на Європейські сервісні стандарти й стрімкий перехід до них. Як і будь-який бізнес готельний бізнес прагне до збільшення доходу й шукає ефективні шляхи для досягнення бажаного фінансового результату. В Україні туристична індустрія як самостійний сектор економіки перебуває в стадії свого становлення. Спостерігається збільшення інвестицій у готельний бізнес, як основного компонента інфраструктури туризму. Актуальність теми. Розвиток готельно-ресторанного бізнесу в Україні є одним з перспективних напрямів національної економіки. Світовий досвід свідчить, що готельне та ресторанне господарства, розвиваються достатньо швидкими темпами. «У середньому за рік світовий готельний фонд збільшується на 3–5%, а товарообіг закладів ресторанного господарства – на 8%. Розвинені країни світу (Іспанія, Греція, Франція і т.д.) від послуг підприємств індустрії гостинності отримують 70% валового національного доходу і забезпечують 75% зайнятості населення» (Литвинчук, Кляцька, & Терзов, 2017). В Україні для обслуговування туристів використовувалось близько 3162 підприємств готельного господарства різних форм власності з загальною одноразовою місткістю 567,3 тис. місць. Спостерігається збільшення темпів росту підприємств готельного господарства в середньому на 44,5%, що свідчить про розвиток галузі . Згідно з даними Colliers International (Україна), станом на кінець червня 2017 року в Києві працювало 28 готелів категорії 4–5 зірок, 51 готель – категорії 2–3 зірки і близько 21 готелю – категорії 1 зірка.