Управління якістю надання послуг на підприємстві ресторанного господарства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

В статті досліджено сутність та представлено визначення поняття «якість послуги», наведено основні характеристики послуги. Узагальнено фактори, які зумовлюють особливості визначення якості у сфері обслуговування. Проведено аналіз факторів, що впли-вають на якість обслуговування у ресторані ТОВ «СМ Столиця». Визначено основні напрямки підвищення якості надання послуг у сфері громадського харчування.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Гірда, Ю. (2023). Управління якістю надання послуг на підприємстві ресторанного господарства. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Технологія та функції менеджменту в організації: Збірник наукових статей студентів. (с. 22–29). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid