Управління якістю послуг ресторану «TO BE» м. Київ
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність випускної кваліфікаційної роботи. Складність
управління якістю в ресторані полягає в том у, що споживачеві набагато важче
оцінити якість послуги так, як вона не відчутна дією в порівнянні з якістю
товару в матеріальній формі, для якого існує безліч відчутних «доказів» і
показників якості. У не відчутної послуги перелік подібних доказів нерідко
зводиться до оцінки поведінки персоналу, що надає послугу, і матеріального
середовища, в якому здійснюється виробництво і споживання послуги.
Якістю послуги можна управляти тільки при розумінні того, як
відбувається її оцінка споживачем, і які фактори зал учені в оцінний процес.
Керуючи якістю обслуговування в ресторані, головне завдання задовольнити
потреби клієнта і виправдати його сподівання.
Діяльність у сфері обслуговування передбачає високий рівень контакту і
координації між службовцями і гостями. Але абсолютна якість ніколи не може
бути досягнута. Службовці можуть робити помилки, і система буде терпіти
невдачу. Прагнення до якості нескінченний процес, але сьогодні той час,
коли ним повинні займатися всі компанії сфери ресторанного бізнесу.
Висока якість приваблює постійних, лояльних до фірми споживачів і
приносить їй добру славу. Це важливий фактор у рішенні клієнта скористатися
послугами компанії. Якість визначає ступінь задоволення клієнта, як а впливає
на його рішення повторно звернутися за послугами і підтримує хорошу думку
громадськості. Дослідження показали, що залучити нового клієнта в 4-6 разів
важче, ніж утримати вже наявного [2].
Ресторан з репутацією якісного харчування та обслуговування більш
конкурентоспроможний, ніж той, що має суперечливу репутацію або
відрізняється низькою якістю обслуговування. Ресторан з високим іміджом
може розраховувати на позитивну думку громадськості і багатьох постійних
гостей, щоб почати свій бізнес. Ресторан з поганою репутацією не матиме
великої кількості постійних клієнтів і отримає більш несприятливу
популярність серед громадськості.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА