Методичні підходи до формування стандартів обслуговування Vip-споживачів суб’єкта гостинності
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
В статті проаналізовано ключові аспекти формування та впровадження стандартів обслуговування VIP-споживачів у сфері гостинності. Вивчено методичні підходи, що включають аналіз потреб споживачів, розробку і впровадження стандартів, тренінги для персоналу, а також моніторинг і контроль якості сервісу. Зазначено важливість адаптації стандартів до змін на ринку та технологічних інновацій для підтримки високого рівня обслуговування та забезпечення конкурентних переваг.
Опис
Ключові слова
стандарти обслуговування, VIP-споживачі, індустрія гостинності, методичні підходи, адаптація стандартів, моніторинг якості, тренінги персоналу, конкурентоспроможність, service standards, VIP clients, hospitality industry, methodological approaches, standards adaptation, quality monitoring, staff training, competitiveness.
Бібліографічний опис
Леоненко, О. (2024). Методичні підходи до формування тандартів обслуговування Vip-споживачів суб’єкта гостинності. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.39–45). Державний торговельно-економічний університет.