Продуктові, сервісні та організаційні інновації у міжнародних готельних і ресторанних мережах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті досліджено тему впровадження інновацій та розвитку технологій в сфері готельних і ресторанних мереж. Дані нововведення стають важливим інструментом підвищення конкурентоспроможності, поліпшення сервісу і якості продуктів, а також оптимізації управлінських процесів. Основні типи інновацій у цій галузі – продуктові, сервісні та організаційні – дозволяють компаніям не лише підвищити ефективність, але й адаптуватися до змінних вимог ринку

Опис

Ключові слова

технологічні інновації, інноваційні процеси, ефективність, розвиток сервісу, прогрес у сфері послуг technological innovations, innovation processes, efficiency, service development, progress in the service industry

Бібліографічний опис

Підопригора, І. (2024). Продуктові, сервісні та організаційні інновації у міжнародних готельних і ресторанних мережах. У Т.М. Сидоренко (Ред.), Готельний і ресторанний девелопмент в умовах відновлення: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання.(с. 38–44). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid