Управління споживчою лояльністю у готельному бізнесі
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті визначено сутність програми лояльності та особливостей її формування суб’єктами готельного бізнесу. Проаналізовано основні тенденції та особливості формування програм лояльності. Визначено та охарактеризовано фактори та принципи формування програм лояльності. Запропоновано модель управління споживчою лояльністю
Опис
Ключові слова
споживча лояльність, програма лояльності, готельний бізнес, тенденції розвитку, фактори, ефективність програми лояльності, consumer loyalty, loyalty programme, hotel business, development trends, factors, effectiveness of the loyalty programme
Бібліографічний опис
Масловець, М. (2024). Управління споживчою лояльністю у готельному бізнесі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 98–104). Державний торговельно-економічний університет.