Управління споживчою лояльністю у готельному бізнесі

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті визначено сутність програми лояльності та особливостей її формування суб’єктами готельного бізнесу. Проаналізовано основні тенденції та особливості формування програм лояльності. Визначено та охарактеризовано фактори та принципи формування програм лояльності. Запропоновано модель управління споживчою лояльністю

Опис

Ключові слова

споживча лояльність, програма лояльності, готельний бізнес, тенденції розвитку, фактори, ефективність програми лояльності, consumer loyalty, loyalty programme, hotel business, development trends, factors, effectiveness of the loyalty programme

Бібліографічний опис

Масловець, М. (2024). Управління споживчою лояльністю у готельному бізнесі. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Міжнародний готельний і ресторанний бізнес: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 98–104). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages