Стратегія виходу вітчизняного товаровиробника на міжнародний ринок

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті досліджено основі теоретичні підходи по виходу вітчизняного підприємства на міжнародний ринок. Розглянуто основні мотиви та стратегії, а також описані бар’єри та перешкоди, які можуть стати на шляху підприємства після прийняття рішення про опануання підприємством міжнародних ринків

Опис

Ключові слова

глобалізація, міжнародні ринки, стратегія, підприємство, інтерналізація

Бібліографічний опис

Понова, Н. (2024). Стратегія виходу вітчизняного товаровиробника на міжнародний ринок. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.128–136). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid