Стратегія виходу вітчизняного товаровиробника на міжнародний ринок
Вантажиться...
Файли
Дата
2024
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті досліджено основі теоретичні підходи по виходу вітчизняного підприємства на міжнародний ринок. Розглянуто основні мотиви та стратегії, а також описані бар’єри та перешкоди, які можуть стати на шляху підприємства після прийняття рішення про опануання підприємством міжнародних ринків
Опис
Ключові слова
глобалізація, міжнародні ринки, стратегія, підприємство, інтерналізація
Бібліографічний опис
Понова, Н. (2024). Стратегія виходу вітчизняного товаровиробника на міжнародний ринок. У Г.В. Дугінець (Ред.), Міжнародні торговельно-економічні відносини у ХХІ ст.: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.128–136). Державний торговельно-економічний університет