МІЖНАРОДНІ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ У ХХІ СТ.

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 37 з 37
  • Документ
    Ребрендинг як маркетинговий інструмент Актуалізаії компанії на ринку
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Щербіна, Р.
    У статті розглянуто особливості ребрендингу товару як стратегічного комплексу дій для підвищення конкурентоспроможності компанії. Проаналізовано причини, що спонукають до необхідності ребрендингу товару, різноманітні стратегії, які можуть бути застосовані та основні етапи його проведення. Зазначається важливість комплексного підходу до проведення ребрендингу товару, який включає визначення стратегічних цілей та попередній аналіз ринку.
  • Документ
    Моделі міжнародного бізнесу: сутність і порівняльна характеристика
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чута, Д.
    У статті розглядається моделі міжнародного бізнесу та їх вплив на ефективність діяльності підприємства на глобальному ринку. Проаналізовано важливість вибору доцільної моделі здійснення міжнародної діяльності з метою ефективної адаптації до умов глобального ринку, реалізації потенціалу та досягнення конкурентних переваг. Обґрунтовано необхідність комплексного підходу до вибору моделі міжнародного бізнесу, що базується на глибокому розумінні міжнародних ринків, специфіки їхнього функціонування, потенціалу та врахування стратегічних цілей та ресурсів підприємства на зовнішніх ринках
  • Документ
    Актуальні пріоритети консалтингової підтримки міжнародного підприємництва
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хома, В.
    У статті розглядається сутність консалтингової підтримки міжнародної діяльності підприємства. Досліджено історію виникнення терміну та різноманітність підходів до його визначення. Проаналізовано чинники розвитку міжнародного консалтингу. Розглянуто широкий спектр і різноманітність видів консалтингової підтримки міжнародного підприємництва за типом діяльності та з урахуванням структури й обсягу попиту. Визначено актуальні пріоритети сучасного консалтингу та необхідні вимоги до спеціалістів, що надають консалтингові послуги
  • Документ
    Стратегії міжнародних стартапів: фактори успіху та виклики глобального ринку
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Хміль, М.
    У статті досліджено стратегії, які міжнародні стартапи використовують для досягнення успіху в глобальному ринковому середовищі. Ідентифіковано ключові фактори успіху для міжнародних стартапів, такі як вдале стратегічне планування, гнучкість у реагуванні на зміни, здатність до інновацій та ефективний маркетинговий підхід. Розглянуто виклики, з якими стикаються міжнародні стартапи, включаючи конкуренцію на глобальному ринку, недоліки у кадровому забезпеченні та складність впровадження міжнародних стратегій. Надано рекомендації щодо того, як міжнародні стартапи можуть оптимізувати свої стратегії задля максимізації успіху на глобальному ринку
  • Документ
    Теоретико-методичні основи формування потенціалу підприємства на зовнішніх ринках
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Федоренко, О.
    У статті розглядається сутність формування потенціалу підприємства на зовнішніх ринках. Визначено ключовий аспект ресурсного потенціалу компаній. Проаналізовано основні складові його формування, а саме матеріальні, нематеріальні, фінансові, інформаційні ресурси та інші. Досліджено особливості формування складових потенціалу підприємства при виході на зовнішні ринки. Обґрунтовано важливість нематеріальних, інформаційних, технологічних та матеріальних складових при формуванні потенціалу підприємства-суб’єкта міжнародного бізнесу. Розглянуто підходи щодо формування потенціалу підприємства та їх особливості. Вивчено фактори, що можуть вплинути на потенціал компаній. Доведена значущість формування потенціалу підприємства для діяльності на зовнішніх ринках
  • Документ
    Генезис сутності стратегії транс націоналізації та її особливості у банківській сфері
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Фадєєва, А.
    У статті проаналізовано сутність і механізм процесу транснаціоналізації, викликаної коронавірусом/COVID-19, у різних галузях і країнах. Особливо постраждали економіки країн, орієнтовані на послуги, тому більшість робочих місць під загрозою.
  • Документ
    Управління капіталом банку в умовах впливу форс-мажорних обставин
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ткаченко, О.
    У статті розглянуто стратегії нарощування капіталу банків у контексті впливу форс-мажорних обставин, зокрема збройної агресії росії проти України. Управління капіталом банку в умовах впливу форс-мажорних обставин вимагає комплексного підходу та активної реакції на зміни в економічному та політичному середовищі.
  • Документ
    Аутсорсинг у міжнародному бізнесі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Скрипник, В.
    У статті досліджені наукові джерела та визначена сутність аутсорсингу і його роль в міжнародному бізнесі. Розглянута класифікація аутсорсингу за різноманітними критеріями, встановлені основні переваги та ризики його використання в міжнародному бізнесі
  • Документ
    Бренд-стратегії компанії на міжнародному ринку
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Скиць, В.
    У науковій статті проаналізовано особливості розроблення та реалізації бренд-стратегії підприємства в умовах глобалізації. Проаналізовано складові елементів бренд-менеджменту та визначено місце і роль бренд-стратегії. Встановлено ключові чинники, що впливають на розроблення та реалізацію бренд-стратегії компанії в умовах глобалізації. Запропоновано процес розроблення бренд-стратегії компаніїному бізнесі
  • Документ
    Міжнародний бізнес в офшорних зонах: особливості обліку та оподаткування.
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рябєва, А.
    У статті розглядаються особливості обліку та оподаткування міжнародного бізнесу в офшорних зонах. Визначено сутність, джерела ефективності та ризики офшорних зон. Розглянуто типологію офшорних зон з точки зору особливостей оподаткування. Систематизовано класифікаційні ознаки, які впливають на організацію бухгалтерського обліку в офшорних юрисдикціях. Обґрунтовано необхідність ретельного аналізу ризиків міжнародними компаніями при виборі офшору з метою мінімізації податків
  • Документ
    Теоретико-практичні засади ребрендингу в системі глобального маркетингу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рудий, В.
    У статті розглянуто зміст та структуру ребрендингу, досліджено передумови та можливості застосування стратегій ребрендингу, проаналізовано успішні приклади ребрендингу в системі глобального маркетингу
  • Документ
    Вплив війни в Україні на логістичне забезпечення підприємств-суб’єктів міжнародного бізнесу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Руденко, А.
    У статті висвітлено наслідки вторгнення Російської федерації в Україну на логістику українського бізнесу. Проаналізовано адаптацію сфери перевезень в умовах війни. Обґрунтовано проблеми та перспективи повоєнного відновлення логістичної системи України і підприємств-суб’єктів міжнародного бізнесу.
  • Документ
    Ретроспективи вступу Великобританії в ЄС, послідовності й механізми виходу з ЄС
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Резников, О.
    Європейський Союз (ЄС) та складних процесів виходу з нього. Стаття висвітлює ретроспективу подій, починаючи з моменту приєднання Великобританії до Європейської спільноти у 1973 році, та аналізує послідовність і механізми Brexit.
  • Документ
    Причини торговельної війни між США та КНР
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Проценко, Б.
    У статті проаналізовано основні причини торговельної війни між Сполученими Штатами Америки та Китайською Народною Республікою.
  • Документ
    Стратегія виходу вітчизняного товаровиробника на міжнародний ринок
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Понова, Н.
    У статті досліджено основі теоретичні підходи по виходу вітчизняного підприємства на міжнародний ринок. Розглянуто основні мотиви та стратегії, а також описані бар’єри та перешкоди, які можуть стати на шляху підприємства після прийняття рішення про опануання підприємством міжнародних ринків
  • Документ
    Європейський досвід підтримки тимчасово переміщених осіб з України
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Полякова, А.
    У статті досліджуються питання європейського досвіду підтримки тимчасово переміщених осіб з України, виявлення сучасних особливостей та відмінностей цих механізмів у різних країнах ЄС. Визначено роль міжнародних інституцій в координації цих процесів.
  • Документ
    Теоретичні основи міжнародної торгівлі продукцією військово-промислового призначення
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мінасян, Д.
    В статті проаналізована взаємодія з продукцією військово-промислового призначення на території України. У якості часового проміжку було взято період з моменту розпаду СРСР до теперішнього часу.
  • Документ
    Віртуальне підприємство як сучасна форма ведення бізнесу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Маценко, Я.
    У статті розглянуто різні трактування поняття «віртуальне підприємство». Визначено організаційні форми віртуальних підприємств. Досліджено ознаки функціонування віртуальних мереж. Відзначено ключові переваги віртуальних форм організації підприємств. Розглянуто напрями, притаманні процесу віртуалізації на сучасному етапі.
  • Документ
    Інформаційне забезпечення міжнародного підприємництва: сутність, функції, ключові характеристики
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Матушевич, О.
    У статті проаналізовано сутність та складові інформаційного забезпечення міжнародного підприємництва. Розглянуто його функції та принципи, з’ясовані основні джерела та окреслені ключові характеристики інформаційного забезпечення міжнародного бізнесу.
  • Документ
    Експортна стратегія підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Макарова, Г.
    У статті досліджено етимологію дефініцій «експорт», «стратегія», «експортна стратегія»; окремо сконцентровано увагу на визначенні експортної стратегії науковцями, консалтинговими агенціями та представниками бізнесу; досліджено багатоаспектність поняття з огляду на мотиви експорту, експортну готовність підприємства; визначено чинники впливу на вибір стратегії виходу на зовнішні ринки; означено кореляцію експортної та загальної стратегій суб’єкта міжнародного бізнесу.
  • Документ
    Теоретичні аспекти формування стратегії автотранспортного підприємства на зовнішньому ринку
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лінніков, О.
    У статті проаналізовано особливості обґрунтування особливостей стратегії виходу автотранспортного підприємства на зовнішній ринок. Визначено сутність понять транспортно-логістичні послуги та стратегії виходу транспортного підприємства на міжнародний ринок Розглянуто основні види стратегій виходу автотранспортної компанії на міжнародний ринок та їх характеристики
  • Документ
    Перспективи розширення економічних санкцій щодо корпоративного сектору РФ
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кумецький, А.
  • Документ
    Торговельно-економічний і соціальний розвиток Великобританії в контексті брекзиту
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Кондратюк, В.
  • Документ
    Трансформація міжнародного ринку логістичних послуг в умовах російсько-української війни
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Коваленко, І.
    У статті проаналізовано вплив російсько-української війни на ринок логістичних послуг та зміни, які привнесла військова агресія рф до світових ланцюгів постачання та певних секторів економіки країн світу.
  • Документ
    Теоретичні основи економічної безпеки підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ігнатенко, А.
    У статті проаналізовано теоретичні основи економічної безпеки підприємства, наведена еволюція поняття та систематизовано різноманітні підходи та аспекти наукового поняття «економічна безпека підприємства». Обґрунтовано механізм забезпечення економічної безпеки підприємства.
  • Документ
    Національна стратегія економічної безпеки США в умовах геополітичного протистояння з Китаєм
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Іванов, Т.
    Стаття досліджує еволюцію та сучасні особливості національної стратегії економічної безпеки США в умовах геополітичного протистояння з Китаєм. Розглянуто історичні етапи формування стратегії та проаналізовано ключові елементи сучасної стратегії, такі як протекціонізм, інвестиції в інфраструктуру та технології, зміцнення енергетичної безпеки, захист критичної інфраструктури та підтримка американських компаній. Особлива увага приділяється впливу зростання Китаю на стратегію США та викликам, пов’язаним з торговельними війнами та технологічною конкуренцією. Проведено емпіричний аналіз ключових економічних показників США та Китаю за період 2013-2023 років, який дозволяє оцінити ефективність американської стратегії.
  • Документ
    Стратегії виходу українських підприємств на галузеві ринки ЄС
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Женжера, М.
    У статті автор розглядає стратегії виходу українських підприємств на галузеві ринки Європейського Союзу. Зокрема, автор аналізує ключові аспекти таких стратегій, як адаптація до стандартів ЄС, сертифікація та стандартизація продукції, розробка маркетингових та цінових стратегій, а також цифрові стратегії для успішного виходу на європейські ринки
  • Документ
    Стратегічне планування як інструмент адаптації до змін у міжнародному середовищі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гусарська, М.
    У статті обґрунтовано необхідність використання адаптивного стратегічного планування в міжнародній діяльності підприємств, а також дослідження його сутності як ефективного інструменту для розвитку бізнес-структур у змінних умовах сучасного світу. Визначено ключові аспекти та передумов нестабільного функціонування бізнес-структур, які зумовлюють необхідність адаптивного стратегічного планування. Ідентифіковано фактори, що потребують урахування в процесі адаптації підприємства до змін у міжнародному середовища. Визначено переваги адаптивного планування в контексті мінливих умов міжнародного середовища
  • Документ
    Проблеми експорту продукції аграрних підприємств України в умовах воєнного стану
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Горяна, А.
    У науковій статті досліджено проблеми, з якими стикаються вітчизняні аграрні підприємства в умовах воєнного стану. Наведено динаміку обсягів експорту аграрної продукції України, здійснено її порівняння воєнного періоду часу з довоєнним. На основі аналізу сучасного стану аграрного сектору сформовано перелік ключових проблем, з якими доводиться стикатися аграрним підприємствам України в умовах воєнного стану. У цій статті визначено ключові шляхи нарощування експорту продукції аграрних підприємств України в умовах воєнного стану
  • Документ
    Теоретичні аспекти проведення аналізу маркетингового середовища
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гомон, Д.
    У статті розглянуто теоретичні аспекти проведення аналізу маркетингового середовища. Визначено зміст понять маркетингового середовища, міжнародного маркетингу. Проаналізовано форми міжнародного маркетингу. Виокремлено основні групи чинників та додаткові чинники міжнародного маркетингового середовища
  • Документ
    Шляхи інтеграції брендів до міжнародного інформаційного простору
    (Державний торговельно- економічний університет, 2024) Глядько, М.
    Стаття розглядає ключові аспекти успішної інтеграції брендів до міжнародного інформаційного простору під час виходу на зарубіжні ринки. Серед них виділено як основні культурну адаптацію рекламних стратегій та продуктів, стратегічні партнерства з місцевими компаніями, застосування інноваційних маркетингових інструментів (штучний інтелект, віртуальна реальність, біг-дата аналіз) та важливість візуальної комунікації іміджу бренду. Такий комплексний підхід дозволяє компаніям ефективно адаптуватися до місцевих умов і мінливих вимог споживачів на глобальному ринку. Автором розглянуто перешкоди, які виникають при зростанні бренду компанії на іноземних ринках й наведено можливі способи їх вирішення.
  • Документ
    Теоретичні аспекти франчайзингу як сучасної форми розвитку та управління бізнесом
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Виборний, М.
    У статті розглядаються особливості франчайзингу як сучасної форми розвитку бізнесу та управління. Визначено поняття «франчайзинг», дано порівняльну характеристику основних видів франчайзингу. Розглянуто систему взаємодії учасників системи франчайзингу
  • Документ
    Теоретико-методичні аспекти аналізу потенціалу малого та середнього підприємництва у міжнародному бізнесі
    (Державний торговельно- економічний університет, 2024) Герасимчук, Р.
    У статті досліджено потенціал малих та середніх підприємств (МСП) у міжнародному бізнесі. Основною метою було визначення необхідності та формування вимог для розробки стандартизованої методики оцінки економічного потенціалу МСП. Проаналізовано основні теоретичні моделі інтернаціоналізації МСП, визначено ключові фактори, що впливають на їх економічний потенціал, та досліджено поточні підходи до його оцінки. Рекомендовано розробити комплексну методику, яка враховує як внутрішні ресурси, так і зовнішні чинники. Дослідження показує значну важливість інтернаціоналізації МСП для економічного зростання України, зокрема в умовах військового конфлікту та інтеграції в Європейський Союз.
  • Документ
    Валютні війни в міжнародній економічній стратегії держав із відкритими економіками
    (Державний торговельно- економічний університет, 2024) Гаврилюк, А.
    У цій роботі висвітлюються питання, пов’язані з природою та механізмами валютних війн у світовій економіці. Також у статті визначено комплексні оцінки причин та наслідків валютних війн у контексті еволюції світової валютної системи, показано демонстрацію впливу сучасних валютних конфліктах на параметри світового економічного розвитку та регіональні світогосподарські процеси.
  • Документ
    Вплив іміджевої стратегії на підприємства-суб’єкти міжнародного бізнесу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бородін, А.
    У статті розглядаються особливості франчайзингу як сучасної форми розвитку бізнесу та управління. Визначено поняття «франчайзинг», дано порівняльну характеристику основних видів франчайзингу. Розглянуто систему взаємодії учасників системи франчайзингу
  • Документ
    Диджиталізація українського бізнес-середовища: діагностика наявного стану та оцінювання реальності перспектив зростання
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бондаренко, А.
    У науковій статті проаналізовано сучасний стан діджиталізації бізнес-середовища українських підприємств. Виділено питання економічної безпеки під впливом діджиталізації, де вагома роль відводиться саме інформаційній складовій The article analyzes the current state of digitalization of the business environment of Ukrainian enterprises. The article highlights the issues of economic security under the influence of digitalization, where the information component plays a significant role
  • Документ
    Тенденції розвитку ринку автомобільних перевезень України в умовах війни
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Беседа, В.
    У статті проаналізовано стратегічні цілі та пріоритети розвитку підприємства сфери автомобільних перевезень в умовах воєнного стану. Визначено вплив війни на автомобільні перевезення в Україні та досліджено напрями зростання та загрози для розвитку підприємства. Війна в Україні суттєво вплинула на міжнародні логістичні ланцюги. Блокада українських портів, руйнування інфраструктури, санкції, що введені проти Росії та Білорусі, призвели до значних порушень у доставці товарів та сировини. Війна стала серйозним викликом для міжнародної логістики, проте вона також відкрила нові можливості для розвитку даної галузі.