Формування HR-бренду підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті обґрунтовано відмінність та взаємовплив бренду роботодавця та HR-бренду. Наведено наукові підходи до визначення понять «бренд роботодавця» та «HR-бренд». Розглянуто основні елементи HR-бренду та його місце в структурі бренду роботодавця. Обґрунтовано вплив HR-брендингу та товарного брендингу на привабливість компанії як роботодавця.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Хмель, С. (2024). Формування HR-бренду підприємства. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Соціальні аспекти менеджменту: Збірник наукових статей студентів, які здобувають науковий ступінь «магістр» . (с. 309 –316). Державний торговельно-економічний університет

Doi

UDC

Orcid