СИСТЕМА SMM-МЕНЕДЖМЕНТУ РЕСТОРАНУ «ТІЄСТО ГРИЛЬ», М. КИЇВ

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Актуальність дослідження. Процес залучення уваги до бренду чи продукту через соціальні платформи (Social Media Marketing (SMM) - це ефективний спосіб залучення аудиторії на сайт за допомогою соціальних мереж, блогів, форумів, спільнот. SMM є найбільш перспективним методом просування, він дозволяє спілкуватися з аудиторією безпосередньо, при цьому доступний за ціною. Реалізація продукції, так зване SMM -просування можливо в будь-якій соціальній мережі. Соціальна мережа – це соціальна структура утворена індивідами або організаціями, а послуги соціальних мереж – інтерактивний веб-сайт з великою кількістю користувачів, контент якого наповнюється самими учасниками мережі [14]. Соціальні мережі – це найпопулярніший вид дозвілля. Відповідно реклама через соціальні мережі користується великою популярністю і її повинні використовувати підприємства. Саме тому питання можливості використання соціальних мереж для просування продукції є актуальною на сьогодні. Нині вплив соціальних мереж як онлайн, так оффлайн – вагомий: - 93% споживачів визнають, що онлайн-відгуки впливають на їхні рішення; - 84% споживачів довіряють онлайн-відгукам так само, як і особистим рекомендаціям; - 68% споживачів готові заплатити на 15% більше за той самий товар або послугу, якщо вони впевнені, що матимуть краще відчуття; - 75% людей придбали товар, оскільки побачили його в соціальних мережах [6]. Рівень дослідження теми. Досліджуючи теорію та практику використання соціального медіа маркетингу у ресторанному бізнесі, були проаналізовані наукові результати, що викладені у працях Баран Р.Я. [1], Башинської І.О. [2], Бергоф Дж. [19], Вишлінського Г. [2], Гнатюк Т.М. [1], Грассі М. [29], Гунеліуса С. [15], Діке Ф. [22], Ілляшенка С.М. [8], Кабочан К. [22], Камбрії Е. [23], Лерча Б. [24], Лесидренської С. [22], Мура С. [25], Олексин Т. [10], Радіцейна Р. [25], Романчукевича М.Й. [1], Сохацької О. [10], Стелзнера М. [28], Супе М. [24], Хавасі К. [26], Холліса Н. [16], Хусейна А. [27], Шмітта Г. [30] та інших науковців. Але необхідно зазначити, що ця тема не отримала належного пояснення як у працях зарубіжних, так і вітчизняних учених. Мета роботи - теоретичні, методичні засади і практичні рекомендації щодо формування системи SMM підприємства ресторанного господарства. Об’єкт дослідження – процес формування системи SMM підприємства ресторанного господарства. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення і застосування системи SMM ресторану "Тієсто Гриль", м. Київ. Згідно з метою роботи необхідно вирішити наступні завдання: - розглянути теоретичні засади формування системи SMM підприємства ресторанного господарства; - проаналізувати маркетинг соціальних медіа ресторану "Тієсто Гриль", м. Київ; - запропонувати напрями удосконалення системи SMM-менеджменту ресторану "Тієсто Гриль", м. Київ.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation