Стратегія конкурентоспроможності готелю "Пектораль", м.Переяслав-Хмельницький
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТЕУ
Abstract
Актуальність теми в сучасних умовах вітчизняний ринок готельного бізнесу характеризується
високим динамізмом, гнучкістю і широкою диверсифікацією. Це супроводжується
посиленням конкурентної боротьби. Тому керівники підприємств готельного
бізнесу змушені постійно відслідковувати зміни ринкової ситуації та
застосовувати на практиці відповідно до умов конкуренції − методи стратегічного
управління.
Стратегічне управління фіксує, що організація повинна робити в сьогоденні,
щоб досягти бажаних цілей в майбутньому, з огляду на те, що оточення і умови
життя організації будуть змінюватися. Необхідні значні зусилля і великі витрати
на те, щоб в організації почав здійснюватися процес стратегічного управління.
Потрібне створення і здійснення стратегічного планування, що в корені
відрізняється від розробки довгострокових планів, обов’язкових до виконання, в
будь-яких умовах. Стратегічний план повинен бути гнучким і реагувати на будь -які зміни всередині і за межами організації. Оцінка ефективності конкурентних
стратегій і контроль їх реалізації є завершальним процесом стратегічного
управління, який забезпечує стійкий зворотний зв’язок між цілями підприємства
готельного бізнесу і процесом їх досягнення. Тому формування ефективної
конкурентної стратегії розвитку готелю служить основою створення і зміцнення
конкурентних позицій на ринку.
Проблеми аналізу і розробки конкурентної стратегії розглядали багато
дослідників. В цьому напрямку відомі праці таких вчених, як: В. Адамик [1],
Є. А. Бельтюков [2], Р. Грецький [14], М. Зось-Кіор [22], А. Касич [23], Р. Лупак
[27], Ф.Котлера [29], П. Смоленюк [35], Д. Терехов [41], А. Томпсон [42] та ін.
Конкурентоспроможність підприємств є предметом аналізу багатьох фахівців в
області маркетингу, а саме: Т. А. Воронюк [9], В. А. Гросул [15], В. Кобєлєв [24],
О. Михайленко [30], Ю. Четиркіна [46], А. Чиркова [47], М. Шарко [49], Т. Швед
[50], І. Яценко [51] та ін. Були розроблені різні моделі для аналізу діючої
стратегії, а також для розробки конкурентної стратегії. Однак стратегії (як і
моделі для її розробки), єдиної для всіх фірм і організацій не існує, так само як і
не існує єдиного універсального стратегічного управління. Кожна фірма
унікальна у своєму роді, тому і процес розроблення стратегії для кожної фірми
унікальний, тому що залежить від позиції фірми на ринку, динаміки її розвитку, її
потенціалу, поведінки конкурентів, характеристик послуг, що надаються, стану
економіки, культурного середовища і ще багатьох інших чинників.
Тому актуальність даної роботи для підприємств індустрії готельного
бізнесу пояснюється тим, що кожне з них на певному етапі життєвого циклу може
зіткнутися з ситуаціями, які вимагають перегляду подальшої стратегії розвитку.
Такими ситуаціями можуть виступати − спад, або відсутність попиту на
пропоновані послуги; нестабільне фінансове становище; низька рентабельність
виробництва, або її відсутність, тощо.
Метою даної роботи є дослідження теоретичних засад формування і
реалізації стратегії конкурентоспроможності та розроблення рекомендацій щодо їх
імплементації в діяльність суб’єкта готельного бізнесу . Цільова спрямованість
випускної роботи обумовила необхідність вирішення наступних завдань:
− провести аналітичний огляд літературних джерел;
− розглянути методологічні засади формування стратегії
конкурентоспроможності;
− здійснити стратегічний аналіз діяльності досліджуваного готелю;
− визначити вплив чинників на реалізацію стратегії
конкурентоспроможності;
− провести оцінку результативності діючої стратегії
конкурентоспроможності;
− обґрунтувати програми заходів з реалізації стратегії
конкурентоспроможності;
− провести прогнозування результативності реалізації стратегії
конкурентоспроможності.
Об’єктом дослідження є процес формування і реалізації стратегії
конкурентоспроможності суб’єкта готельного бізнесу .
Предметом дослідження є теоретичні, методологічні та практичні засади
розроблення та реалізації стратегії конкурентоспроможності суб’єкта готельного
бізнесу .
Description
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА