Управління дистрибуцією послуг кав’ярні «Latte. Coffee and Desserts», м. Київ»
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. Дистрибуція в маркетингу – комплексна
логістична діяльність, яка полягає в про рух продукції від виробників до
кінцевих споживачів, організації розподілу продукції в сегменті, на території,
організації продаж, передпродажного і після продажного сервісу.
Необхідність удосконалення управління дистрибуцією послуг та
побудови ефективної системи збуту, необхідної для функціонування і розвитку
підприємств на ринку обумовлена зростаючою конкуренцією на фоні
зменшення попиту на послуги. Важливим є вивчення та обґрунтування
теоретичних та методичних засад, практичних рекомендацій щодо управління
дистрибуцією послуг.
У класичній науковій літературі представлено роботи присвячених темі
логістики у достатній кількості. Серед них варто виділити класичні:
«Принципи та практика маркетингу» Д. Джоббера, «Основи маркетингу» Ф.
Котлера, «Дистрибуція» Ж.-К. Тарондо, «Практичний посібник з управління
збутом» Г. Дж. Болта, а також наукові статті вітчизняних спеціалістів та
науковців з економіки, менеджменту та маркетингу, що активно ведуть
діяльність у часи прискореного технологічного прогресу. Проте серед усіх
представлених вище робіт важко знайти інформацію, що у повному обсязі
розкривають сучасні тенденції розвитку дистрибуції в ресторанному бізнесі, її
системи та особливості формування в мінливому та нестабільному
економічному просторі.
Вагомим внеском в розвиток сучасних понять про ведення правильної
логістичної політки варто вважати дослідницькі досягнення українських
вчених – Л. Балабанової та А. Балабаниць – авторів праць, пов’язаних з
проблематикою організації процесів збуту та розробки маркетингових каналів;
В. Апопія і його дослідження у питаннях організації діяльності торговельних
посередників; роботи Є. Крикавського і Н. Чухрай, у яких висвітлено
фундаментальні засади логістики і основи технології прийняття типових
логістичних рішень на підприємстві, зокрема і системи дистрибуції товарів у
рамках специфіки вітчизняного ринку, нормативно-правової бази; наукова
стаття Смирнова І. про роль логістики в ресторанному бізнесі; Зубар Н. та
Григорак М. і їх посібник «Логістика у ресторанному бізнесі».
Мета дипломної роботи – дослідження теоретичних засад формування і
реалізації системи дистрибуції та розроблення рекомендацій щодо їх
імплементації в діяльність суб’єкта ресторанного бізнесу.
Об’єкт дослідження – система дистрибуції суб’єкта ресторанного
бізнесу.
Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та практичні засади
формування та управління дистрибуцією суб’єкта ресторанного бізнесу.
Відповідно до поставленої, необхідно вирішити ряд завдань:
провести аналітичний огляд літературних джерел;
розглянути методологічні засади формування системи дистрибуції;
провести операційний аналіз діяльності кав’ярні;
визначити вплив чинників на систему дистрибуції;
оцінити результативності діючої системи дистрибуції;
запропонувати обґрунтування програми заходів з розширення
дистрибуційної мережі;
проаналізувати прогнозування результативності пропонованих заходів.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА