РОЗРОБКА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ (за матеріалами ТДВ БСУ «Сантехмонтаж»,Київська обл., м. Біла Церква)

No Thumbnail Available

Date

2020

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

КНТЕУ

Abstract

Серед чималого числа підприємств і фірм на ринку будівельних послуг, заявити про себе, продемонструвати свою значущість – це те, до чого прагне кожна велика компанія, і створення фірмового стилю, унікального і неповторного − один із кроків на шляху до цього успіху. Основний маркетинговий інструмент компанії, її обличчя, яке представляє логотип і фірмовий стиль − це те, на що робиться ставка в розвитку, враховуючи сильну конкуренцію сучасного ринку. Щоб організація була дійсно впізнаваною, проводиться розробка фірмового стилю, яка містить: фірмові кольори, логотип, торгову марку, фірмовий шрифт, візитну картку, сайт, буклет, і деякі ще, регулярно використовувані атрибути. Актуальність теми дослідження випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що існує маса речей, які є запорукою успішного бізнесу. Якість пропонованої продукції ще не говорить про те, що бізнес буде приносити дохід. Для формування потрібного тривалого враження про компанію у споживачів необхідна належна маркетингова політика і те, що визначає унікальність компанії. Ця унікальність досягається створенням фірмового стилю. Розробка фірмового стилю має на увазі сукупність і сполучення елементів (певних графічних об'єктів і шрифтових рішень), які забезпечують єдність зовнішнього вигляду всіх об'єктів, що мають відношення до фірми (продукції, упаковки товарів, приміщень, обладнання, документації, реклами , одягу й т.п.). Сам фірмовий стиль є одним з головних рекламних і маркетингових інструментів будь-якої сучасної компанії. Фірмовий стиль повинен сприяти формуванню сприятливого іміджу компанії, покликаний підсилювати ефективність її рекламних контактів зі споживачами, сприяти росту репутації й популярності компанії на ринку, викликати довіру партнерів. Поняття "фірмовий стиль" містить у собі дві складові: зовнішні образи і характер поводження на ринку. Зовнішній образ - створюється єдиним 4 стильовим оформленням товарного знаку, логотипа, ділової документації, фірмового блоку, фірмової колірної гами, фірмової вивіски, фірмового одягу, рекламних оголошень, буклетів, дизайну офісу і т.п. Характер поведінки на ринку - визначається взаєминами фірми і її представників з партнерами, замовниками, постачальниками, банками, конкурентами. Характер поведінки на ринку відрізняється особливим стилем при проведенні рекламних кампаній і заходів щодо стимулювання збуту, а також роботою з громадськістю, наявністю корпоративного духу і корпоративної культури. Питання пов’язані з формуванням іміджу підприємства та розробкою фірмового стилю компанії певним чином висвітлені в наукових працях та публікаціях вітчизняних і зарубіжних науковців, дослідників й практиків. Серед таких можна назвати А. Демченко, О. Бойко, В. Трачук, О. Забужко, П. Толочко, М. Степико, М. Михальченко. Разом з тим потребує подальшої розробки проблема, пов’язана з удосконаленням існуючого інструментарію формування фірмового стилю підприємства на ринку будівельних послуг з вивченням іноземного досвіду і його адаптацією до сучасних умов і ментального сприйняття українським суспільством. Метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка фірмового стилю підприємства, який буде впізнаваний, запам’ятовуваний, унікальний, ефективний та конкурентоспроможний на ринку будівельних послуг. Виходячи з мети, були поставлені наступні завдання:  охарактеризувати діяльність підприємства ТДВ БСУ «Сантехмонтаж» на ринку будівельних послуг;  проаналізувати існуючий фірмовий стиль ТДВ БСУ «Сантехмонтаж»;  обґрунтувати оновлену креативну концепцію розробленого фірмового стилю підприємства ТДВ БСУ «Сантехмонтаж»;  розробити гайдлайн для ТДВ БСУ «Сантехмонтаж»; Об’єктом дослідження є розробка фірмового стилю та його складових, їх вплив на діяльність підприємства. Предметом дослідження є теоретико - методичні та практичні основи розробки та впровадження фірмового стилю в діяльності підприємства. Основними методами дослідження є аналітичний, монографічний, метод аналізу та синтезу, системний та порівняльний методи дослідження. Інформаційну базу дослідження склали: періодичні видання та економічна література, праці українських, російських і зарубіжних вчених, таких як М. Добролюбов, М. Люшер, статутні документи підприємства ТДВ БСУ «Сантехмонтаж», і електронні ресурси. Вони дають повну характеристику досліджуваній темі і по суті складають методологічну базу роботи.

Description

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Keywords

Citation