Рекламна компанія підприємства торгівлі текстильними товарами (за матеріалами ТОВ «МАЙСТЕР ТЕКСТИЛЬ», м. Київ)
No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КНТЕУ
Abstract
Проблема, відображена у випускній кваліфікаційній роботі, обумовлена тим,
що з одного боку економічна ситуація вимагає чіткого розуміння рекламно-інформаційних потоків у системі споживач-виробник послуг, а з іншого боку немає
взаємоузгодженого підходу до розуміння таких процесів. З одного боку,
неможливо використовувати методику рекламної діяльності, що склалась у період
ХХ століття. З іншого боку, безглуздо копіювати зовнішню атрибутику західної
реклами для підприємств торгівлі. Необхідність координації й планування
рекламної діяльності, пов'язаної з розширенням спектра рекламних технологій і
появою принципово нової форми їх організації, вимагає оволодіння новими
принципами й функціями, які повинні стати основою представлень про структуру
дій, які повинні сприяти конкурентноспособности підприємства і його послуг на
сучасному ринку.
На національних підприємствах можна спостерігати неефективну
організацію рекламної діяльності підприємства. На підприємствах, як правило,
відсутня чітка система планування і контролю комунікаційної політики, немає
чітких комплексних комунікаційних програм, відсутнє інформаційне забезпечення
всіх дій, а також існує проблема суб’єктивного оцінювання ефективності реалізації
комунікаційної політики. Саме тому, одним із головних завдань кожного
підприємства є збалансування між собою всіх засобів комунікаційної політики,
щоб досягти найкращого результату при мінімальних витратах. Тому що саме
ефективна комунікаційна політика стає однією з вирішальних умов ринкового
успіху підприємств. Як результат чітко спланована та впроваджена рекламна
кампанія торговельної марки позитивно впливає і на імідж виробника.
Питання рекламної діяльності підприємства були розглянуті багатьма
зарубіжними та вітчизняними науковцями, а саме: Д. Джефкінсом, Т.І. Лук’янець,
Т.О. Примак, І.Я. Рожковим, Є.В. Роматом, Д.О. Ядіном та багатьма іншими.
Таким чином, об’єктивна необхідність подальшого розвитку теоретичних та
методико-прикладних основ організації рекламної діяльності підприємства торгівлі
4
з урахуванням сучасних особливостей комунікаційних процесів в Україні
обумовила актуальність проблеми, яка досліджувалась у роботі, її мету та
структуру.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є розроблення рекомендацій щодо
удосконалення рекламної діяльності ТОВ «Майстер Текстиль».
Поставлена мета вимагає вирішення таких завдань:
охарактеризувати конкурентне середовища ТОВ «Майстер Текстиль»;
проаналізувати рекламну діяльність ТОВ «Майстер Текстиль»;
удосконалити організаційну структуру ТОВ «Майстер Текстиль»;
розробити рекламну кампанію для ТОВ «Майстер Текстиль» на 2020
рік.
Об'єктом випускної кваліфікаційної роботи є процес рекламної діяльності
ТОВ «Майстер Текстиль».
Предметом випускної кваліфікаційної роботи є теоретичні та практичні
аспекти процесу рекламної діяльності ТОВ «Майстер Текстиль».
Для написання випускної кваліфікаційної роботи використано такі методи
дослідження:
• метод аналізу та синтезу. Аналізуючи самі визначення понять «рекламна
діяльність», «рекламна кампанія», а також певні відомості про діяльність ТОВ
«Майстер Текстиль».
• дескриптивний метод дозволив виявити всі аспекти комунікаційних,
маркетингових та бізнес цілей (як матеріальні, так і психологічні) у діяльності ТОВ
«Майстер Текстиль», а також прийоми їх реалізації та особливості впливу на
цільову аудиторію;
• аналіз документів. Аналіз документів дав змогу в повній мірі ознайомитись
з особливостями рекламних заходів, а також етапами підготовки, планування,
реалізації проектів 2017-2019 рр. для ТОВ «Майстер Текстиль» та дізнатися
детальну та достовірну інформацію щодо проведених заходів.
Description
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА