Наукові підходи до розв’язання проблеми емоційного вигоряння серед педагогічних працівників закладу середньої освіти
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Волощенко, Р. С.
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Державний торговельно-економічний університет
Анотація
У статті проаналізовано наукові підходи до визначення емоційного вигоряння, перебіг та основні ознаки його виникнення, акцентуючи увагу на особливості роботи працівників загальної середньої освіти.
Опис
The article analyzes in detail scientific approaches to the definition of emotional burnout, the course and main signs of its occurrence, focusing on the peculiarities of the work of general secondary education workers.
Ключові слова
емоційне вигоряння, детермінанти прояву, заклад середньої освіти, наукові підходи, вчитель, emotional burnout, determinants of manifestation, secondary education institution, scientific approaches, teacher
Бібліографічний опис
Волощенко, Р. С. (2024). Наукові підходи до розв’язання проблеми емоційного вигоряння серед педагогічних працівників закладу середньої освіти. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання (с. 233–237). Державний торговельно-економічний університет.