Наукові підходи до розв’язання проблеми емоційного вигоряння серед педагогічних працівників закладу середньої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Автори

Волощенко, Р. С.

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті проаналізовано наукові підходи до визначення емоційного вигоряння, перебіг та основні ознаки його виникнення, акцентуючи увагу на особливості роботи працівників загальної середньої освіти.

Опис

The article analyzes in detail scientific approaches to the definition of emotional burnout, the course and main signs of its occurrence, focusing on the peculiarities of the work of general secondary education workers.

Ключові слова

емоційне вигоряння, детермінанти прояву, заклад середньої освіти, наукові підходи, вчитель, emotional burnout, determinants of manifestation, secondary education institution, scientific approaches, teacher

Бібліографічний опис

Волощенко, Р. С. (2024). Наукові підходи до розв’язання проблеми емоційного вигоряння серед педагогічних працівників закладу середньої освіти. У С. М. Миронець (Ред.), Організаційна та економічна психологія: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання (с. 233–237). Державний торговельно-економічний університет.

License

Doi

UDC

Orcid

Pages