«Оцінювання лояльності персоналу на підприємстві»
Вантажиться...
Дата
2024-12
Автори
Affiliation
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Анотація
кваліфікаційної роботи, виконаної на тему:
«Оцінювання лояльності персоналу на підприємстві»
(за матеріалами ТОВ «ФУДКОМ», м.Київ)
Кваліфікаційна робота присвячена розробці заходів з удосконалення
процесу оцінювання лояльності працівників.
У теоретичному розділі розглянуто сутність поняття «лояльність
працівників», її роль та види в управлінні персоналом, а також науковометодичні підходи до вимірювання на підприємстві.
В аналітичному розділі проаналізовано профіль діяльності ТОВ «Фудком»,
виконано аналіз характеристику показників кадрового складу підприємства,
оцінено індекси лояльності працівників підприємства та його вплив на
результати діяльності підприємства.
За результатами дослідження в роботі розроблено пропозиції щодо
підвищення рівня лояльності працівників підприємства та виконано оцінку
прогнозних результатів діяльності підприємства за результатами підвищення
рівня лояльності працівників.
Ключові слова: залученість персоналу, лояльність персоналу, оцінка,
індекс eNPS, фактори лояльності, плинність кадрів, професійний розвиток .
Annotation
final qualifying paper performed on the topic:
"Evaluation of employee loyalty at the enterprise"
(based on materials of LLC "FOODCOM", Kyiv)
The qualifying paper is dedicated to developing measures to improve the process
of assessing employee loyalty.
The theoretical section examines the essence of the concept of "employee
loyalty," its role and types in personnel management, as well as scientific and
methodological approaches to its measurement in an enterprise.
The analytical section analyzes the operational profile of LLC "FOODCOM,"
provides a detailed examination of the company's workforce characteristics, evaluates
employee loyalty indices, and assesses their impact on the company's performance.
Based on the research results, the paper proposes recommendations for enhancing
employee loyalty at the enterprise and provides an evaluation of the forecasted business
outcomes resulting from increased employee loyalty levels.
Keywords: employee engagement, staff loyalty, еvaluation, eNPS index, loyalty
factors, staff turnover, professional growth .
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА