Integrated Marketing Communications of Brands in International Markets
Ескіз недоступний
Дата
2024-12
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
DTEU
Анотація
Жукова В. О. Інтегровані маркетингові комунікації брендів на міжнародних ринках
– Рукопис.
Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньо- професійною
програмою «Бренд-менеджемент». – Державний торговельно- економічній університет, Київ,
2024.
Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам
використання інтегрованих маркетингових комунікацій у процесах просування брендів на
міжнародних ринках. Розкрито сутність та особливості інтегрованих маркетингових
комунікацій, доведено їх роль у підвищенні конкурентоспроможності брендів на глобальному
рівні. Проаналізовано маркетингові комунікації агенції “ВАРТО” та визначено основні
напрямки зміни та вдосконалення бренду та його комунікацій на нових ринках. Розроблено
комунікаційну стратегію для бренда АК «ВАРТО» на основі впровадження інтегрованих
маркетингових комунікацій для забезпечення успішного позиціонування брендів на
міжнародних ринках.
Ключові слова: інтегрований маркетинг, інтегровані маркетингові комунікації,
бренд, міжнародний маркетинг, міжнародні ринки, комунікаційна стратегія,
позиціонування бренду.
Zhukova V. O. Integrated marketing communications of brands in international markets.
– Manuscript.
Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional
program "Brand Management". – State University of Trade and Economics,Kyiv,2024.
The qualification work is devoted to the theoretical, methodological, and practical aspects of
using integrated marketing communications in the promotion of brands in international markets. The
essence and features of integrated marketing communications are explored, and their role in enhancing
the competitiveness of brands on a global scale is substantiated. The marketing communications of the
"WARTO" agency were analysed, and the key directions for rebranding and improving its
communications in new markets were identified. A communication strategy for the "WARTO" agency
brand was developed, based on the implementation of integrated marketing communications to ensure
the successful positioning of brands in international markets.
Keywords: integrated marketing, integrated marketing communications, brand,
international marketing, international markets, communication strategy, brand positioning.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА