Ідентичність бренду у діяльності підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Автори

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

В сучасних умовах глобалізації та високої динаміки розвитку ринкових відносин бренд стає важливим стратегічним ресурсом підприємства, сприяючи не лише розширенню присутності на ринку, а й формуванню доданої вартості продукції. Формування та управління ідентичністю бренда компанії набуває особливої важливості. Управління ідентичністю бренда вимагає комплексного підходу, що поєднує маркетингові, комунікаційні, соціальні та емоційні аспекти діяльності компанії. Чітко сформована і послідовно реалізована ідентичність дозволяє бренду бути впізнаваним, створювати стійкі асоціації у свідомості споживачів і зміцнювати їхню лояльність у конкурентному середовищі.

Опис

Ключові слова

брендова ідентичність, маркетингове управління, стратегія бренда, Intersport, позиціонування, лояльність споживачів, омніканальність, емоційний брендинг, brand identity, marketing management, brand strategy, positioning, customer loyalty, omnichannel, emotional branding.

Бібліографічний опис

Гуцал, Н. (2025). Ідентичність бренду у діяльності підприємств. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Маркетинговий менеджмент на підприємстві. Ч. 1 (307–313). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid