СТРАТЕГІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ СТРАТЕГІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ (Частина 2)(Державний торговельно-економічний університет, 2025)У наукових працях студентів, які здобувають освітній ступінь «магістр» за спеціальністю «Маркетинг» освітніми програмами «Рекламний бізнес», «Бренд-менеджмент», «Цифровий маркетинг», «Маркетинг менеджмент», досліджено теоретичні та практичні аспекти реалізації маркетингової діяльності підприємств, запропоновано актуальні напрями формування маркетингової комунікаційної політики, управління брендами, аналізу поведінки споживачів, використання сучасних технологій маркетингу в умовах розвитку цифрових технологій. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст матеріалів несуть автори.Документ Стратегія просування аутсорсингових послуг підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ярош, С.У статтi проаналiзовано особливостi формування та реалізації стратегії просування послуг аутсорсингу, проаналізовано категоріально-понятійний апарат поняття «стра¬тегія», представлено концептуальний підхід до розроблення стратегії щодо просування послуг аутсорсингу підприємства.Документ Зовнішні та внутрішні чинники управління спортивним клубом(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Харланов, О.У статті досліджено основні чинники, що впливають на роботу фітнес-центрів та спортивних клубів. Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище діяльності спортивного клубу. Акцентовано увагу на важливості врахування цих чинників для забезпечення конкурентоспроможності спортивного клубу, його стабільного розвитку та залучення нових клієнтів.Документ Інструменти маркетингового управління якістю товарів(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Угнівенко, Д.У статті розглянуто роль маркетингового управління якістю товарів у сучасних умовах конкуренції. Аналізуються основні інструменти й методи, які сприяють підвищенню якості продукції та зміцненню позицій бренду на ринку. Особлива увага приділена використанню інструментів цифрового маркетингу, аналітики й зворотного зв’язку зі споживачами.Документ Маркетингові комунікації підприємства на ринку меблів(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Солонина, Є.У статті проаналізовано особливості формування маркетингових комунікацій підприємства на ринку меблів. Обґрунтовано доцільність застосування інструментів маркетингових комунікацій, подано аналіз впливу зовнішніх та внутрішніх факторів щодо подальшого їх застосування на ринку меблів. Подано теоретико-практичні основи щодо планування маркетингової комунікаційної діяльності підприємства за рівнями управління з використанням інструментарію просування.Документ Маркетингові стратегії у діяльності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Савчук, С.Статтю присвячено дослідженню маркетингових стратегій у діяльності підприємства. У сучасній глобалізованій економіці та все більш конкурентоспроможному середовищі маркетинг відіграє надзвичайно важливу роль у розвитку підприємств та формуванні їх стійких ринкових позицій. Підприємства, які хочуть успішно працювати та зайняти провідну позицію, повинні застосовувати ефективні маркетингові стратегії, які відповідають поточним тенденціям та вимогам ринку. Генерування попиту, підтримання лояльності клієнтів, збільшення продажів, вдосконалення каналів зв'язку та автоматизацію внутрішніх процесів – це всі ключові маркетингові функції, що забезпечують успіх бізнесу. Компанії все частіше поєднують традиційні маркетингові інструменти з сучасними цифровими технологіями, які відкривають нові можливості для просування продуктів та взаємодії з клієнтами. Цифрові технології дозволяють бізнесу ефективно аналізувати ринок, вивчати поведінку споживачів, проводити персоналізовану комунікацію та автоматизувати процеси продажів та просування. Використання інструментів Інтернет-маркетингу, соціальних медіа, контекстної реклами, просування SEO, маркетингу електронної пошти та сучасної аналітики допомагає підвищити конкурентоспроможність компанії, розширити цільову аудиторію та зміцнювати її ринкову позицію.Документ Планування маркетингової діяльності за допомогою цифрових технологій у ритейлі(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Паламаренко, С.У статті досліджено використання сучасних цифрових технологій у плануванні маркетингових активностей підприємств роздрібної торгівлі. Проаналізовано ключові цифрові інструменти (CRM, CDP, Big Data, AI), які трансформують процеси планування, персоналізації та управління комунікацією з клієнтом. Здійснено порівняльний аналіз традиційних та цифрових моделей маркетингу, наведено приклади впровадження інновацій в українських та міжнародних компаніях. Особливу увагу приділено побудові омніканальної стратегії, впровадженню аналітичних систем, автоматизації комунікацій і прогнозуванню попиту на основі даних. У висновках сформульовано стратегічні рекомендації щодо підвищення ефективності планування маркетингу в ритейлі на основі цифрових рішень.Документ Інструменти цифрового маркетингу в управлінні комерційною нерухомістю(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Мельник, Д.У сучасних умовах цифрова трансформація охоплює практично всі сфери економіки, зокрема й будівельну галузь. Застосування цифрових інструментів маркетингу дозволяє підприємствам ефективніше комунікувати з цільовою аудиторією, оптимізувати витрати на просування та підвищити конкурентоспроможність. У статті проаналізовано ефективність застосування цифрових інструментів маркетингу в будівельній галузі України на прикладі діяльності ТОВ «Пентхаус офісес». Визначено основні цифрові канали взаємодії з клієнтами, оцінено їх результативність на основі кількісних показників та аналітики. Запропоновано шляхи вдосконалення digital-стратегії підприємства. Отримані результати можуть бути застосовані в практичній діяльності інших компаній будівельного сектору.Документ Трейд-маркетинг у системі рекламного менеджменту(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Залізко, В.У статті розкрито суть трейд-маркетингу як ефективного інструменту рекламного менеджменту. Проаналізовано його роль у стимулюванні збуту через канали дистрибуції, взаємодію з торговими партнерами та вплив на поведінку кінцевого споживача. Окреслено ключові інструменти трейд-маркетингу та приклади їх застосування в практиці компанії ТОВ »НУАРЕ».Документ Комунікаційна стратегія промислового підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Донченко, А.У статтi проаналiзовано особливостi формування та реалізації комунікаційної стратегії промислового підприємства, проаналізовано категоріально-понятійний апарат поняття «комунікаційна стратегія», подано аналітичні аспекти комунікаційної діяльності підприємства.Документ Адаптація трейд-маркетингу до B2B-сектору(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гусєва, А.У цій статті розглянуто питання адаптації теорії трейд-маркетингу під В2В-сегмент бізнесу, включаючи поточний стан, виклики та перспективи розвитку цього напрямку. В ході дослідження було узагальнено особливості трейд-маркетингу, різницю сегменту В2В від В2С, проаналізовано маркетингові можливості в обох сегментах, виокремлено перешкоди в адаптації, а також наведено приклади застосування інструментів трейд-маркетингу за різними рівнями ефективності.Документ Вплив ринку будівництва на збутову діяльність підприємств-виробників будівельних матеріалів(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Бєляєв, О.У статті проаналізовано стан будівельного ринку, фактори мікро- та макросередовища, здійснено прогнози розвитку стану будівельного ринку, а також його вплив на збутову діяльність ТОВ «Saint-Gobain», виокремлено інструменти аналізу впливу стану будівельного ринку на збутову діяльність компанії.Документ Smm-стратегія підприємства в системі стимулювання збуту(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Безп’ятюк, К.У статті проаналізовано особливості формування SMM-стратегії на прикладі підприємства в системі стимулювання збуту. Обґрунтовано доцільність застосування відповідних інструментів SMM-стратегії, адаптованих до реалій сьогодення та факторів впливу воєнного стану.Документ Бренд-стратегія підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Янков, І.У статті досліджено особливості бренд-стратегії для малих і середніх підприємств в Україні та на конкретному прикладі креативної агенції Yankov Club. Через детальний SWOT-аналіз визначено основні сильні й слабкі сторони бренду, сформульовано чітке позиціонування з унікальною торговельною пропозицією та моделлю команди, розібрано багатоканальний комунікаційний план.Документ Цифрові комунікації у просуванні футбольного клубу(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Шкіндер, В.У статті проаналізовано особливості формування цифрових маркетингових комунікацій на прикладі футбольного клубу. Обґрунтовано доцільність використання інструментів цифрових маркетингових комунікацій, проаналізовано вплив зовнішніх та внутрішніх факторів у сфері спорту. Обґрунтовано методичний підхід до планування цифрової маркетингової комунікаційної діяльності з використанням інструментарію просування.Документ Маркетингове середовище бізнес-премії «UKRAINIAN BUSINESS AWARD»(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Чіріков, В.У статті проаналізовано особливості маркетингового середовища бізнес-премії як бренду консалтингових послуг. Охарактеризовано основних конкурентів бізнес-премії, сильні та слабкі сторони функціонування проєкту, визначено сегменти цільової аудиторії та перспективи розвитку бренду бізнес-премії.Документ Соціально-етичний маркетинг у сфері експрес-доставки(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Червоненко, А.У статті проаналізовано вплив морального іміджу бренду на поведінку споживачів, окреслено актуальні напрями реалізації соціально-етичної маркетингової діяльності, розглянуто приклад соціальної відповідальності АТ «Укрпошта» та визначено потенційні шляхи її посилення через комунікаційну активність підприємства.Документ Маркетинг менеджмент у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Тимців, А.У статті розглядаються сучасні підходи до маркетинг-менеджменту в соціальних мережах як важливому інструменті цифрового маркетингу. Визначено основні складові процесу управління маркетинговою діяльністю в цифровому середовищі, зокрема стратегічне планування, контент-стратегію, аналітику поведінки споживачів і оцінювання ефективності маркетингових заходів. Аналізуються виклики, пов’язані зі зміною алгоритмів соціальних платформ, інформаційним перевантаженням, захистом персональних даних і необхідністю персоналізації контенту. На прикладі діяльності танцювальної студії «D.Side» продемонстровано практичні аспекти формування контенту та комунікації з цільовою аудиторією у Instagram. Результати дослідження дозволяють сформувати рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій у соціальних мережах для підвищення залученості та лояльності споживачів.Документ Маркетингові комунікації у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Смалій, Т.У статті визначено роль маркетингових комунікацій у соціальних мережах для локальних компаній, що надають послуги. Досліджено особливості реалізації маркетингових стратегій ФОП «Смалій Микола Миколайович». Виокремлено ключові інструменти цифрового маркетингу, що сприяють підвищенню впізнаваності бренду та залученню нових клієнтів. Наголошено на важливості аналізу ефективності контенту для оптимізації маркетингової стратегії. Визначено перспективи подальшого дослідження ефективності окремих інструментів та їх адаптації до різних сегментів ринку.Документ Маркетингові параметри діяльності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Правдзівий, В.У статті розглядається маркетингова діяльність підприємства на прикладі ФОП Правдзівий В.О. Проведено аналіз ринкового середовища, конкурентів, цільової аудиторії, а також ефективності маркетингових заходів. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингової стратегії підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності. У сучасних умовах конкуренції ефективна маркетингова діяльність є ключовим чинником успіху підприємств різного масштабу. Особливо це стосується малих підприємств, для яких маркетинг є не лише інструментом просування товарів і послуг, а й засобом формування довгострокових відносин із клієнтами та підвищення конкурентоспроможності[1]. Дослідження маркетингової діяльності малого підприємства дозволяє оцінити ефективність використання ресурсів, адаптованість до ринкових змін і наявні перспективи для зростання.Документ Формування маркетингової стратегії підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Невмержицька, М.У статті розглядається процес формування маркетингової стратегії підприємства як ключового елементу успішної діяльності на ринку та забезпечення його конкуренто-спроможності. Охарактеризовано основні типи маркетингових стратегій та виконана їх порівняльна характеристика за такими критеріями, як основні мета, інструменти, ризики тощо. Наведено приклади застосування відомими брендами зазначених типів маркетингових стратегій. Проаналізовано основні етапи формування маркетингової стратегії, методи оцінки ринкової ситуації та визначення цільової аудиторії. Особлива увага приділена ролі конкурентних переваг та адаптації до змін зовнішнього середовища. Описано успішні маркетингові стратегії на прикладі міжнародних та українських брендів. Результати дослідження можуть бути використані як теоретична база для розробки практичних рекомендацій.Документ Вплив емоційних і соціальних цінностей на вибір медичного закладу(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Морозенко, Б.У статті досліджується вплив сучасних цінностей, послуг на діяльності медичних закладів. Аналізуються сучасні методи та підходи до сервісу для пацієнтів. Результатом статті є погляд на те, що є важливим для пацієнта, під час обирання медичного закладу і його звернення до конкретного бренду наступного разу.Документ Цифровий маркетинг у діяльності маркетингової агенції(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Мельниченко, М.У статті досліджено вплив цифрового маркетингу на діяльність маркетингових агенцій, зокрема розглянуто такі інструменти, як пошукова оптимізація (SEO), платна реклама (PPC), контент-маркетинг, маркетинг у соціальних мережах (SMM), автома-тизація маркетингу та штучний інтелект.Документ Маркетинговий менеджмент у системі управління малим підприємством(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Матюшін, Ю.У сучасних умовах господарювання малі підприємства потребують ефективних інструментів управління маркетинговою діяльністю, які враховують їх специфіку та ресурсні обмеження. Ця стаття присвячена дослідженню особливостей маркетингового менеджменту на малому підприємстві з традиційною моделлю ведення бізнесу.Документ Маркетингові стратегії управління конкурентоспроможністю на ринку побутових електричних виробів(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ковальська, К.У статті розглядається маркетингове управління конкурентними перевагами ТОВ «НАША СИЛА» на динамічному ринку елементів живлення. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства за допомогою SWOT-аналізу, окреслено ключові виклики. Вивчено споживчі вподобання на основі опитування, що дозволило визначити чинники вибору батарейок серед українських споживачів. Надано практичні рекомендації щодо зміцнення ринкових позицій бренду.Документ Маркетинг менеджмент підприємства в індустрії розвиваючих іграшок(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Буглак, Г.У статті розглянуто визначення поняття маркетинговий менеджмент. Представлені основні етапи впровадження маркетингового менеджменту на підприємстві. Описані ключові аспекти маркетинг-менеджменту, які впливають на конкурентоспроможність ТОВ «Юкрейніан Геарс». Запропоновані рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії ТОВ «Юкрейніан Геарс», зміцнення конкурентних позицій та збільшення продажів.Документ Маркетингове середовище підприємства молочної промисловості: внутрішні та зовнішні чинники(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Коваленко, Н.У статті проаналізовано особливості процесу стратегічного маркетингового планування на прикладі ТОВ «Епіцентр К», включно з аналізом зовнішнього і внутрішнього середовища (PESTEL, SWOT), ключових маркетингових рішень компанії та їх результатів.Документ Стратегічне маркетингове планування на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Жук, С.У статті проаналізовано особливості процесу стратегічного маркетингового планування на прикладі ТОВ «Епіцентр К», включно з аналізом зовнішнього і внутрішнього середовища (PESTEL, SWOT), ключових маркетингових рішень компанії та їх результатів.Документ Маркетингова діяльність у сфері оптової дистрибуції споживчих товарів(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Долінська, Г.У сучасних умовах конкурентного ринку маркетингова діяльність є важливим елементом стратегічного управління підприємствами, що дозволяє досягати високих результатів, зберігати конкурентоспроможність і забезпечувати стабільний розвиток. Сучасні ринкові умови, швидка зміна потреб споживачів та новітні технології вимагають постійної адаптації стратегії компанії до цих змін. Однією з компаній, яка активно працює в цій сфері на українському ринку, є САВ ОРБІКО.Документ Маркетинг менеджмент підприємства малого бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гончаров, О.Досліджується маркетинг-менеджмент як стратегію, що забезпечує узгодженість цілей малих підприємств з потребами клієнтів та динамікою ринку. В умовах цифрової трансформації та викликів воєнного стану в Україні маркетинг-менеджмент набуває особливої ваги, вимагаючи швидкої адаптації та інноваційних підходів. Дослідження підкреслює високу адаптивність малого бізнесу: з 2022 по 2024 роки їх кількість перевищила довоєнні показники, попри скорочення доходів у 70% компаній. Понад 80% підприємств планують розширення через цифрові канали, що акцентує важливість стратегічного планування. Розглянуто партизанський маркетинг Джей Конрада Левінсона та персоналізовані кампанії, які дозволяють ефективно просувати продукти за обмежених бюджетів. Кейс кав’ярні «Львівський Еспресо» ілюструє успіх завдяки локалізації, мікроінфлюенсерам та контенту користувачів. Інструменти, як-от соціальні мережі, Google Business та CRM-системи, допомагають підтримувати зв’язок із клієнтами в умовах невизначеності [1].Документ Маркетингові комунікації підприємства на ринку мастил для двигунів(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Батина, О.;У статті проаналізовано особливості використання підприємствами маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Обґрунтовано доцільність використання. маркетингових комунікацій в мережі Інтернет підприємствами на ринку мастил для двигунів.Документ Організація маркетингового менеджменту на підприємствах(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Рогожинський, М.У статті розглянуто рекламну діяльність соціально відповідального бізнесу крізь призму її впливу на формування лояльності споживачів. Зосереджено увагу на актуалізації соціально значущих меседжів у рекламних кампаніях, що сприяє емоційному залученню аудиторії та підвищенню довіри до бренду. Проаналізовано сучасні підходи до просування відповідального бізнесу, а також інших ініціатив, пов’язаних із підтримкою суспільно важливих тем в умовах сьогодення.Документ Рекламна діяльність підприємства в мережі Інтернет(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Пахомов, В.У статті проаналізовано теоретичні аспекти рекламної діяльності підприємства в мережі інтернет. Розкрито основні завдання інтернет-реклами як важливого інструменту маркетингової стратегії для будь-якого виду діяльності. Розглянуто класифікацію реклами в інтернеті, основні види згруповано за одинадцятьма виділеними ознаками. здійснено порівняльну оцінку та виділено особливості найпопулярніших видів реклами, розкрито переваги та недоліки інтернет-реклами з метою удосконалення її теоретичного аналізу.Документ Брендинг «better svit» на ринку рекламних послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Набок, В.У статті розглянуто основні сутності понять «брендинг» та «стратегія». Складові брендингу, формування пропозиції щодо ефективної брендингової стратегії на прикладі рекламного агентства «Better Svit».Документ Цифрові комунікації у трансформації іміджу закладів вищої освіти(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Михеєва, В.У статті досліджується вплив цифрових технологій на трансформацію іміджу закладів вищої освіти. Проаналізовано сучасні підходи до формування репутації ЗВО через призму цифрових рекламних інструментів. Визначено ключові тренди у сфері цифрового маркетингу для освітніх установ та їх вплив на конкурентоспроможність на ринку освітніх послуг. Запропоновано модель інтегрованих цифрових комунікацій для ефективного позиціонування ЗВО в інформаційному просторі.Документ Система маркетинг менеджменту для малого підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Мельник, С.У статті досліджено особливості формування ефективної системи маркетинг-менеджменту на малому підприємстві. Проаналізовано основні складові маркетингового управління, їх адаптацію до специфіки малого бізнесу, а також розглянуто сучасні підходи до організації маркетингової діяльності в умовах обмежених ресурсів. Окрему увагу приділено впровадженню цифрових інструментів, стратегічному плануванню, побудові взаємин з клієнтами. Обґрунтовано значення маркетинг-менеджменту як ключового чинника підвищення конкурентоспроможності малого підприємства.Документ Управління інтернет-рекламою підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Малюга, С.У сучасному цифровому світі, де інтернет став невід'ємною частиною життя, ефективне управління рекламною діяльністю в мережі є критично важливим для успіху будь-якого бізнесу. Ця стаття присвячена дослідженню ключових аспектів управління рекламними кампаніями в інтернеті та факторів, які впливають на їх успішність.Документ Еvent-маркетинг: теорія і практика(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Лук’янова, М.У статті досліджується сутність event-маркетингу як сучасного інструменту маркетингової комунікації, його застосування та основні види event-заходів. Основний акцент зроблено на те, що event-маркетинг – один з найбільш перспективних напрямів комунікаційної діяльності.Документ Портфель рекламних послуг: концепції та особливості формування(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Кузько, Д.У статті досліджено концептуальні засади та особливості формування портфелю рекламних послуг підприємства в умовах динамічного розвитку ринку та цифрової трансформації. В роботі розкрито структуру портфеля рекламних послуг, представлено сучасні інструменти рекламних комунікацій, а також окреслено етапи формування та управління портфелем із урахуванням чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Окрема увага приділена аналізу стратегічних підходів до підвищення конкурентоспроможності компанії через оптимізацію рекламної діяльності, а також значенню мультиканальності й персоналізації рекламних пропозицій. Визначено ключові напрямки розвитку та критерії ефективності портфелю рекламних послуг.Документ Стратегії реклами при виході на маркетплейси(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Климовська, Д.У статті розглянуто практичні аспекти та типи рекламних стратегій при вході на маркетплейси, основні кроки створення таких стратегій, підґрунтя та практичні аспекти розроблення стратегії входу на маркетплейси (на приладі GTM стратегії), теоретичні підходи та параметри вимірювання O2O комерції.Документ Інформаційне забезпечення в управлінні маркетингом на підприємстві(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Клименко, А.У статті досліджено сутність і значення інформаційного забезпечення в процесі управління маркетингом на підприємстві. Проаналізовано основні джерела маркетингової інформації, напрями її збору, обробки, використання для прийняття ефективних управлінських рішень. Виокремлено роль інформаційних систем та цифрових технологій у підвищенні результативності маркетингової діяльності. Обґрунтовано доцільність формування єдиного інформаційного простору як інструменту забезпечення стратегічного маркетингового планування.Документ Рекламні комунікації для бренду на ринках В2В(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Кириченко, В.Метою статті є дослідження особливостей формування ефективної рекламної комунікаційної стратегії, спрямованої на підвищення впізнаваності бренду в секторі високих технологій, на прикладі української компанії «Орієнт Вей». У дослідженні аналізується важливість позиціонування бренду на конкурентнх ринках B2B та конкретні інструменти, які використовують підприємства для побудови сильної присутності бренду. Особлива увага приділяється ролі цифрових технологій, корпоративних веб-сайтів, виставок та фахових видань як каналів комунікації. Визначено етапи розробки послідовної медіа- та рекламної стратегії, підкреслено необхідність візуального контенту та сегментації аудиторії. Обґрунтовано важливість постійного моніторингу та оцінки показників впізнаваності бренду та ефективності комунікації.Документ Рекламна діяльність логістичного оператора на ринку будівельних послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Захарченко, А.У статті проаналізовано стан та перспективи розвитку рекламної діяльності підприємства. Наведено теоретико-методичні аспекти рекламної діяльності. Обґрунтовано доцільність проведення рекламної логістичного оператора на ринку будівельних послуг.Документ Рекламна стратегія іміджу підприємства оптової торгівлі будівельними матеріалами(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Запорожець, В.У статті розглянуто основні аспекти рекламної стратегії як інструменту формування іміджу підприємства Полтавської філії ТОВ «ДАКО-ГРУП ЛТД». Проаналізовано ключові підходи до побудови рекламних комунікацій, визначено особливості впливу рекламної діяльності на сприйняття бренду споживачами. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення рекламної стратегії з метою посилення ринкових позицій підприємства.Документ Іміджева стратегія підприємства: процес формування та впровадження(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Жулей, Ж.Мета статті полягає у дослідженні особливостей процесу формування та використання іміджевої стратегії на підприємстві, з особливим акцентом на ролі соціальних мереж, іміджевої реклами та інших маркетингових каналів у просуванні товарів та послуг. Визначено роль внутрішнього та зовнішнього іміджу у створенні цільної форми компанії, а також представлено етапи реалізації ефективної іміджевої стратегії. Надано оцінку важливості системного моніторингу та аналізу результатів для підвищення ефективності іміджевих заходів у цифровому середовищі.Документ Тенденції рекламної діяльності підприємств(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Дозорець, В.У статті досліджено сучасні тенденції рекламної діяльності підприємств в умовах цифрової трансформації. Проаналізовано ключові напрями розвитку реклами, зокрема вплив соціальних мереж, інфлюенсер-маркетингу, штучного інтелекту та соціального слухання на формування ефективних рекламних стратегій. Автор акцентує увагу на зміні споживчої поведінки, зростанні вимог до персоналізації, етичності та прозорості рекламних повідомлень. Наведено приклади успішних рекламних кампаній світових брендів, зокрема Calvin Klein, та охарактеризовано новітні формати таргетингу, включаючи гібридні стратегії з використанням CTV і DOOH. Робота підкреслює важливість інтеграції творчого підходу та цифрових технологій у рекламну діяльність сучасних підприємств.Документ Стратегія реклами в мобільних застосунках: практика «НОВОЇ ПОШТИ»(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Діхтяренко, А.У статті розглянуто ефективність реклами у мобільному застосунку компанії «Нова пошта». У роботі проаналізовано особливості рекламних повідомлень, канали їх поширення у мобільному середовищі та поведінкові реакції користувачів. Застосовано кількісний аналіз даних взаємодії користувачів із мобільною рекламою в застосунку «Нова пошта» з метою визначення ефективних форматів і підходів до побудови рекламних кампаній.Документ Імідж підприємства у соціальних мережах:тенденції та інструменти(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Демиденко, А.У статті досліджується процес формування іміджу підприємства ТОВ «Компанія «Полісся» через соціальні мережі. Проаналізовано сучасні тенденції SMM, оцінено ефективність цифрових комунікацій компанії та запропоновано шляхи покращення її присутності в онлайн-середовищі для підвищення впізнаваності та лояльності споживачів.Документ Візуальний контент у маркетингових комунікаціях(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Дацків, О.Мета статті полягає в дослідженні ролі візуального контенту в маркетингових комунікаціях бренду та його впливу на залученість користувачів. Визначено, як візуальні елементи можуть підвищувати ефективність маркетингових кампаній, формувати емоційний зв’язок з аудиторією та сприяти впізнаваності бренду. Розглянуто використання новітніх технологій, зокрема штучного інтелекту, у створенні візуального контенту. Зокрема, описано вплив високоякісних візуальних матеріалів на споживацьку лояльність та поведінку. Підкреслено важливість персоналізації контенту для забезпечення максимального ефекту від маркетингових комунікацій.Документ Стратегії краудфандингової реклами для волонтерських організацій(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гуреля, А.Ця стаття присвячена дослідженню та обґрунтуванню дієвих стратегій краудфандингової реклами, спрямованих на оптимізацію залучення ресурсів волонтерськими організаціями. У роботі аналізуються ключові компоненти успішних краудфандингових кампаній та визначаються фактори, що впливають на їх ефективність, з метою підвищення здатності волонтерських ініціатив досягати своїх цілей.Документ Конкурентні переваги креативної агенції на ринку рекламних послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гурбанов, Р.У статті проаналізовано конкурентні переваги креативної агенції на ринку рекламних послуг, що є потужним інструментом розвитку компанії. До трендових переваг креативних агенцій на ринку рекламних послуг віднесено високий рівень креативу та міжнародне визнання, досвід засновників, співпраця з великими брендами, швидка адаптація до трендів, індивідуальний підхід до клієнтів.Документ Рекламна діяльність для підвищення впізнаваності бренду «ЖИВЧИК»(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Вознюк, А.У сучасному конкурентному середовищі компанії, що працюють на ринку безалкогольних напоїв стикаються з викликом не лише забезпечити якість своїх продуктів, але й створити унікальний образ, який буде впізнаваним серед споживачів. Ця стаття присвячена дослідженню різноманітних стратегій для підвищення впізнаваності та зміцнення своїх позицій на ринку.Документ Інтернет-реклама підприємств роздрібної торгівлі будівельними матеріалами(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Василика, Є.У статті досліджено сучасні технології управління рекламною діяльністю підприємства в мережі Інтернет на прикладі ТОВ «ТЦ «Практика». Проаналізовано особливості використання інтернет-реклами в діяльності будівельного торгівельного центру, визначено ефективність різних інструментів цифрового маркетингу. Розроблено рекомендації щодо оптимізації управління рекламною діяльністю в онлайн-середовищі для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку будівельних матеріалів та товарів для дому.Документ Рекламна діяльність підприємств роздрібної торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Аносов, Б.У статті розглянуто теоретичні основи рекламної діяльності підприємства. Розкрито основні функції реклами, її класифікацію, роль у формуванні попиту та підвищенні конкурентоспроможності. Проаналізовано підходи до організації рекламної кампанії, розглянуто сучасні тенденції розвитку реклами.Документ Використання цифрових рекламних каналів у сфері послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Алєксєєнко, А.Розвиток цифрових технологій кардинально змінив підходи до організації маркетингових комунікацій у сфері послуг. В умовах високої конкуренції підприємства змушені шукати ефективні способи залучення та утримання клієнтів за допомогою цифрових каналів. Особливого значення це набуває для бізнесів, орієнтованих на оздоровлення та відпочинок, таких як Rakuena Spa Club, які мають потребу в оперативній та персоналізованій взаємодії зі споживачами. Використання цифрових рекламних інструментів дозволяє підвищити впізнаваність бренду, розширити клієнтську базу та підтримувати лояльність аудиторії. Аналіз ефективності застосування цифрових каналів сприяє оптимізації маркетингової стратегії та досягненню стійкої конкурентної переваги.Документ СТРАТЕГІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ (Частина 3)(Державний торговельно-економічний університет, 2025)У наукових статтях студентів, які здобувають освітній ступінь «магістр» за спеціальністю «Маркетинг» освітніми програмами «Рекламний бізнес», «Маркетинг менеджмент», «Трейд-маркетинг», досліджено теоретичні та практичні аспекти реалізації маркетингової діяльності підприємств, запропоновано актуальні напрями формування маркетингової комунікаційної політики, управління брендами, аналізу поведінки споживачів, використання сучасних технологій маркетингу в умовах розвитку цифрових технологій. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст матеріалів несуть автори.Документ Ефективність електронного маркетингу в телекомунікаційній галузі. Маркетингові стратегії розвитку підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Цикаленко, В.У статті представлено результати аналізу сучасного стану використання digital-каналів підприємством Telmone у сфері електронної комерції. Розглянуто основні напрями електронного маркетингу компанії, зокрема просування у соціальних мережах, функціонування корпоративного вебсайту, розміщення банерної реклами та застосування email-розсилок. Проведено оцінку ефективності кожного з каналів на основі доступних показників залучення аудиторії та взаємодії зі споживачами. На підставі отриманих результатів сформульовано пропозиції щодо оптимізації електронного маркетингу підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності та покращення комунікації з цільовою аудиторією.Документ Маркетингові товарні стратегії підприємства роздрібної торгівлі одягом. Маркетингові стратегії розвитку підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Сорока, К.У статті розглянуто сутність та класифікацію маркетингових товарних стратегій, проаналізовано особливості їх реалізації на ДП «ЛПП Україна АТ ЛПП», а також визначено чинники, що впливають на формування ефективної товарної політики в умовах конку-рентного ринку. Запропоновано напрями удосконалення товарної стратегії для зміцнення ринкових позицій підприємства.Документ Інтернет-маркетинг у системі просування товарів і послуг. Маркетингові стратегії розвитку підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Сербенюк, В.У статті проаналізовано ключові інструменти інтернет-маркетингу, а саме пошукову оптимізацію (SEO), контекстну рекламу, маркетинг у соцмережах (SMM), email-маркетинг і контент-маркетинг. Окрему увагу зосереджено на їх перевагах, серед котрих – гнучкість, точність націлювання, можливість вимірювати результати та широке охоплення аудиторії.Документ Маркетингові стратегії розвитку підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Прищепа, К.У статті досліджуються сучасні маркетингові стратегії розвитку підприємств у цифровому середовищі з фокусом на діяльність діджитал-маркетингових агентств. Особливу увагу приділено аналізу інструментів стратегічного планування, автоматизації маркетингу, аналітики поведінки споживачів та побудові омніканальної комунікації. Розглянуто кейс українського агентства ТОВ «Айлаін», що демонструє практичну реалізацію гнучкої, клієнтоорієнтованої стратегії, заснованої на Big Data, CRM-системах, SEO, контент-маркетингу та цифровій аналітиці. Стаття підкреслює важливість страте¬гічного мислення та технологічної інтеграції для досягнення конкурентних переваг у динамічному ринку.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »