Корпоративний ребрендинг транснаціональної тютюнової компанії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Автори

Петросюк, В.

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

Метою статті є дослідження особливостей поняття корпоративного ребрендингу. Виокремлено поняття корпоративного ребрендингу як самостійного явища, відмінного від загального поняття ребрендингу. Проаналізовано основні характеристики корпоративного ребрендингу та підкреслено його унікальність. Для ілюстрації використано трансформаційні процеси в компанії Philip Morris International та їхній вплив на діяльність ТОВ «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн», що дозволяє дослідити практичний аспект реалізації корпора¬тивного ребрендингу.

Опис

Ключові слова

корпоративний ребрендинг, характеристики, фактори, трансформація, місія компанії, позиціонування, зміни, Philip Morris International, Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн, corporate rebranding, characteristics, factors, transformation, company’s mission, positioning, changes, Philip Morris Sales and Distribution.

Бібліографічний опис

Петросюк, В. (2025). Корпоративний ребрендинг транснаціональної тютюнової компанії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (237–245). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid