Маркетингові активності у просуванні брендів пивних компаній

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Affiliation

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Державний торговельно-економічний університет

Анотація

У статті розглянуто маркетингові активності, що використовуються пивними компаніями для просування своїх брендів на ринку. Проаналізовано ключові стратегії світових та українських пивних брендів, зокрема Guinness, Heineken, Budweiser, Tuborg, Stella Artois, Corona, Carlsberg та MOVA. Досліджено ефективність рекламних кампаній, роль соціальних мереж, спонсорство заходів та нестандартні маркетингові підходи. Особливу увагу приділено адаптації брендів до регіональних ринків і кризових ситуацій, а також соціально відповідальним стратегіям просування. На основі аналізу визначено ключові принципи успішного маркетингового просування пивних брендів.

Опис

Ключові слова

маркетингові активності, просування бренду, пивна індустрія, соціальні мережі, рекламні кампанії, спонсорство, кризовий маркетинг, marketing activities, brand promotion, beer industry, social media, advertising campaigns, sponsorship, crisis marketing.

Бібліографічний опис

Зачепиленко, А. (2025). Маркетингові активності у просуванні брендів пивних компаній. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (40–47). Державний торговельно-економічний університет.

Doi

UDC

Orcid

Pages