Розробка SMM-стратегії підприємства (за матеріалами ПрАТ «Оболонь», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
Актуальність теми. Сьогодні в сучасних умовах соціальні мережі є
ефективним цифровим інструментом просування будь-якого бренду. Завдяки
соціальним мережам бренд може здобути нових прихильників, які потім
вдало можуть конвертуватися в лояльних споживачів, або залучити за
допомогою вже існуючих прихильників нових споживачів. Але для того, щоб
діяльність підприємства у соціальних мережах мала очікуваний результат,
необхідна розробка ефективної SMM-стратегії, яка здійснюється, виходячи з
загальної та, відповідно, маркетингової стратегій підприємства, місії, позиції
на ринку, і є головною умовою отримання запланованого результату.
Зважаючи на те, що маркетинг соціальних медіа – це нова концепція,
на даний момент ця тема ще не отримала систематичного пояснення як у
працях зарубіжних, так і вітчизняних учених. Досліджуючи теорію та
практику використання маркетингу в соціальних мережах, було
проаналізовані праці Ф. Котлера [7], Д. Халілова [2], Г. Вайнерчука [3], О.
Тимофеєва [14], Д. Кенеді [8], М. Ільяхова [15], Л. Саричевої [15]. Також
було досліджено статті та блоги на тематику SMM провідних вітчизняних та
зарубіжних маркетингових агентств. На сьогодні актуальним питанням
залишається систематизація знань та практичних методів використання
соціальних мереж у просуванні підприємств та їх продуктів в цифровому
середовищі.
Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних
аспектів та надання практичних рекомендацій розробки ефективної SMM -стратегії підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі були
постановлені та вирішені такі основні завдання:
дослідити теоретичні засади формування SMM-стратегії
підприємства;
провести стратегічний аналіз цифрового середовища
підприємства (на прикладі ПрАТ «Оболонь»);
проаналізувати діючу SMM-стратегію досліджуваного
підприємства;
розробити основні етапи SMM-стратегії ПрАТ «Оболонь»;
обґрунтувати контент-план просування підприємства в
соціальних мережах;
довести доцільність реалізації SMM-стратегії ПрАТ «Оболонь».
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА