075 Маркетинг
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Просування послуг закладу вищої освіти в мережі Інтернет (за матеріалами КНТЕУ, м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Ященко МаксимАктуальність теми дослідження. В сучасному світі соціальні мережі відіграють важливу роль в житті підлітків і майже повністю ігноруються закладами вищої освіти в рекламних кампаніях. В той же час, обираючи навчальний заклад, люди все частіше звертаються до Інтернету, і з кожним роком ця тенденція буде лише посилюватися. Необхідно використовувати можливості просування в Інтернеті незалежно від того, просуваються освітні програми чи самі заклади вищої освіти (далі ЗВО), адже принципи і методи просування освітніх послуг майже ідентичні. Спеціалісти та практики погоджуються з тим [29], що просування освітніх послуг і закладів вищої освіти в мережі Інтернет більш ефективне і потребує менших видатків, аніж інші способи просування (друковані ЗМІ, зовнішня реклама тощо). Варто врахувати ще і той факт, що сучасний ринок освітніх послуг став дуже різноманітним, а асортимент таких послуг розширився. Це, у поєднанні зі зменшенням частки державної власності в освітньому секторі, підвищує конкуренцію серед надавачів таких послуг, зокрема ЗВО. Сучасним вишам потрібно не лише створити конкурентоспроможні освітні послуги для цільової аудиторії, але і задуматися над вдосконаленням своїх маркетингових комунікацій з метою залучення аудиторії і бути компетентними в тому середовищі, де вони хочуть просувати свої послуги. Важливість інформації в сучасному суспільстві стає все більш вагомою. Кожного року зростає частка активних інтернет користувачів. Згідно з дослідженням Factum Group в 2019 році, в порівнянні з попереднім, зросла на 7% – до 22,96 мільйонів осіб. Частка користувачів Інтернету становить 71% (22,96 млн осіб), 65% мають Інтернет вдома. Однією з причин такого зростання є «смартфонізація» населення. На сьогодні 22% користувачів виходять в Інтернет виключно за допомогою смартфонів. Для значної частки нових користувачів смартфон у 2019 році став першим і єдиним пристроєм для доступу до мережі. Майже все населення України віком до 35 років є інтернет-користувачами, не кажучи вже про підлітків 14 -16 років [17]. Застосування можливостей мережі Інтернет дає ЗВО змогу активно та ефективно просувати свої послуги та встановлювати тісний зв’язок із цільовою аудиторією. Таке просування може відрізнятися від «класичних» методів просування освітніх послуг, тому важливо уникати помилок, які будуть розглянуті в цій роботі. Для написання даної випускної кваліфікаційної роботи були використані праці Ф. Котлера, М. Стелзнера, О. Мельникової, Д. Зіньковської, Л. Кочаргової, Д. Стадвела, А. Ковача, М. Опачко, В. Тихомирова, Н. Бутенко та інших вчених, а також закони України, статистичні дані незалежних дослідницьких центрів та Державної служби статистики України. Після аналізу останніх публікацій з теми дослідження зроблено висновок, що ЗВО недостатньо використовують або взагалі не використовують сучасні інструменти просування і через те втрачають позиції у конкурентній боротьбі.Документ Цифрові технології в маркетингових комунікаціях підприємства (за матеріалами ТОВ «Корисні напої»)(КНТЕУ, 2020) Вишняк Олександрктуальність теми. Ми живемо у світі технологій та модернізацій, де все постійно оновлюється, проходить цифрову трансформацію. Інтернет -маркетинг вже давно динамічно розвивається. Все більше і більше компаній розширюють свій бізнес у мережі інтернет, використовуючи інтернет -інструменти, котрі суттєво впливають на всю їхню діяльність та дозволяють покращити імідж бренду. З кожним роком з’являється все більше інтернет -магазинів, зростає ринок, зростає конкуренція у сфері електронної комерції, розвивається мобільний інтернет-банкінг, компанії витрачають все більше ресурсів на фінансування рекламних кампаній, що проводяться в мережі інтернет. З початку2020 року пандемія коронавірусу перевернула усі сфери нашого життя та ще більше підштовхнула компанії до цифрової трансформації. Усі компанії від малих до великих мали лише два шляхи: зачинятися або трансформувати свій бізнес під умови навколишнього світу. Тому аналіз та вивчення інтернет-інструментів в маркетинговій діяльності підприємств є своєчасним та актуальним. Аналізуючи літературу останніх років, можна сказати, що використання у власному бізнесі можливостей інтернет-маркетингу, як ефективного інструмента, наразі є актуальним. В світі видано безліч звітів, монографій, праць, в яких розглянуто особливості розвитку підприємства у мережі інтернет завдяки маркетинговим інтернет-інструментам. Ґрунтовні дослідження з цієї проблематики можна знайти в працях таких видатних маркетологів, як Дж. Траут, Р. Барт, П. Маршалл, М. Стелзнер, Б.Тодд, Ф. Котлер та інші.Документ ПЛАНУВАННЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ (за матеріалами ТОВ «ЦЕТЕХНО», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Старшинін ГеоргійАктуальність теми. Процеси розвитку глобальних інформаційно-комунікаційних технологій нині дуже динамічні, і вони в суспільстві і економіці поки лише починають масштабно використовуватися. Втіленням цих процесів є існування і постійне зростання глобальної комп'ютерної мережі - Інтернету. Незважаючи на відносно невеликий історичний період існування інтернет-технологій, вже пройдено шлях від їх науково-дослідного і комунікаційного фахівцями обчислювальної технік и до широкої експлуатації непрофесійними користувачами для пошуку потрібної інформації, розваги та спілкування. Впродовж останнього десятиріччя активно розвивається електронна комерція, особливо в таких областях, як інформаційні технології, подорожі, роздрібна торгівля, фінанси, тематична реклама. Маркетингові, перш за все, рекламні можливості Інтернету високо оцінюються фахівцями в області маркетингу, що зіставляють дієвість нових інструментів з рівнем впливу радіо - і телевізійної реклами. Однак Інтернет є не тільки технологічною основою для рекламного бізнесу, а й виступає як новий засіб маркетингових досліджень, комунікацій зі споживачем, дозволяє перевести обслуговування клієнтів на новий рівень. У той же час, для використання зазначених можливостей в маркетинговій діяльності недостатньо тільки оснащення підприємства апаратними та програмними засобами інтернет-технологій – необхідна комплексна репланування і функціональна реструктуризація роботи маркетингового підрозділу. Таким чином, висока динаміка розвитку сучасні комп'ютерно-комунікаційних технологій, їх новизна вимагає подальшого проведення глибоких економічних досліджень для успішного застосування ресурсів Інтернет в маркетингу, вдосконалення комерційної діяльності підприємств, що визначає актуальність обраної теми.Документ WEB-АНАЛІТИКА В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВИМ МАРКЕТИНГОМ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Вірко ДмитроАНОТАЦІЯ Вірко Д. В., «WEB-аналітика в системі управління цифровим маркетингом підприємства» (за матеріалами ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», м. Київ) – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» спеціалізацією «Digital-маркетинг». – Київський національний торговельно-економічний університет. – Київ 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним засадам та розробці практичних рекомендацій щодо напрямів вдосконалення та підвищення ефективності системи цифрового маркетингу підприємства за допомогою інструментів веб-аналітики для збільшення прибутку компанії. В процесі роботи зроблені висновки та пропозиції щодо розробки рекомендацій для удосконалення ефективності стратегії цифрового маркетингу на підприємстві на основах оцінки емпіричної бази використання даних про унікальні перегляди, кількості запитів в мережі та ін. Ключові слова: веб-аналітика, цифровий маркетинг, управління цифровим маркетингом, маркетинг ABSTRACT D. V Virko, "WEB-analytics in the digital marketing management system of the enterprise" (based on materials of LLC "ZAMMLER UKRAINE", Kyiv) - Manuscript. Graduation qualification work on specialty 075 "Marketing" with specialization "Digital- marketing". - Kyiv National University of Trade and Economics. - Kyiv 2020. Graduation qualifying work is devoted to the theoretical and methodological principles and development of practical recommendations for improving and enhancing the efficiency of the digital marketing system of the enterprise using web analytics tools to increase the compa ny's profits. In the course of work conclusions and offers on development of recommendations for improvement of efficiency of strategy of digital marketing at the enterprise based on an estimation of an empirical base of use of data on unique views, quantity of inquiries in a network, etc. are made. Keywords: web analytics, digital marketing, digital marketing management, marketingДокумент Email-маркетинг (за матеріалами ТОВ«ЗАММЛЕР УКРАЇНА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Віллан АндрійВіллан А. В., «Дослідження основних елементів email маркетингу та інтернет-розсилки підприємства» (за матеріалами ВНЗ «Київський національний торгівельно-економічний університет», м. Київ) – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» спеціалізацією «Маркетинг». – Київський національний торгівельно-економічний університет. – Київ 2019. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам дослідження роботи електронних розсилок на прикладі підприємства. В процесі роботи зроблені висновки та пропозиції щодо оновлення та покращення елементів email маркетингу, можна визначати за рядом показників: фінансово-економічних, маркетингових, матеріально-технічних, та кадрових. Ключові слова: електронні розсилки, email маркетинг, маркетинг, електронна пошта ABSTRACT Willan A. W, "Research of the main elements of email marketing and Internet mailing of the enterprise" (based on the materials of the University "Kyiv National University of Trade and Economics", Kyiv) - Manuscript. Graduation qualification work in specialty 075 "Marketing" with specialization "Marketing". - Kyiv National University of Trade and Economics. - Kyiv 2019. The final qualification work is devoted to theoretical, methodical and practical bases of research of work of electronic mailings on an example of the enterprise. In the course of work the conclusions and offers concerning updating and improvement of elements of email marketing are made, it is possible to define on a number of indicators: financial and economic, marketing, logistical, and personnel. Keywords: e-mail, email marketing, marketing, e- mail.Документ ФУНКЦІОНУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-САЙТУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ОМЕГА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Ушаньова КатеринаУшаньова К.Г., «Функціонування Інтернет-сайту в системі маркетингових комунікацій підприємства» (за матеріалами ТОВ «ОМЕГА», м. Київ) – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг» спеціалізацією «Цифровий маркетинг». – Київський національний торгівельно-економічний університет. – Київ 2020. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам управління на вдосконалення Інтернет-сайту підприємства ТОВ «ОМЕГА». В процесі роботи зроблені висновки та пропозиції щодо вдосконалення Інтернет сайту ТОВ «ОМЕГА». Ключові слова: інтернет- сайт, маркетинг. ABSTRACT K.G. Ushanyova « Functioning of the website in the systems of marketing communications of the industry» (for materials of LLI «OMEGA», Kiev) - Manuscript. Graduate qualification work in the specialty 075 «Marketing» with the specialization «Digital Marketing». – Kiev National University of Trade and Economics. Kiev 2020. The final qualifying work is devoted to the theoretical, methodological and practical principles of management to improve the Internet site of the company LLC «OMEGA». In the course of work conclusions and offers concerning improvement of the Internet site of LLC «OMEGA» are made. Keywords: website, marketing.Документ Інтернет сайт як інструмент маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ТОВ «Інвестком», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Сич АртемАктуальність випускної кваліфікаційної роботи. Формування конкурентоспроможного сайту будь – якого підприємства є основою діяльності будь – якого суб’єкту господарювання в сучасних умовах. Сайти вітчизняних підприємств, що конкурують в електронній комерції, залучають належний інструментарій, що будуть запропоновані у даній роботі.Їх методологічна основа була спрямована на формування взаємовідносин між суб’єктами і об’єктами підприємницьої діяльності і спрямована на формування належної маркетингової стратегії. Безпосередньо, на сьогоднішній день, будь-яке підприємство зацікавлене у оптимізації власного сайту, просуванні своїх послуг, та збуту рекламного продукту в мережі Інтернет. Сучасне конкурентне середовище вимагає від власників бізнесу чіткого аналізу власної діяльності, щоб утримати певну частку на ринку. Варто зазначити, що впродовж останніх років попит на онлайн продажі підвищився із появою нових соціальних мережах у яких ведеться підприємницька діяльність, тобто бізнес почав вести свою діяльність не лише офлайн, а і онлайн, тому збільшився попит на використання сайтів. Вся інформація, що викладена вище визначає актуальність випускної кваліфікаційної роботи, за обраною темою. Значний науковий внесок у дослідження теоретичних і практичних проблем формування і розвитку сайтів і їх оптимізації зробили зарубіжні та вітчизняні вчені, науковці, економісти: Д. Аакер, С.Велещук, Д. Алессандро, С. Девіс, О. Зозульов, О. Власенко, О. Кендюхов, Ю. Приходько, А. Давидов, А. Гальчинський, Ж. Капферер, та ін. Метою випускної кваліфікаційної роботи виступає аналіз інтернет сайту як інструменту маркетингових комунікацій підприємства ТОВ «ІнвестКом». Щоб досягти зазначеної мети, було визначено такі завдання: – охарактеризувати теоретичні засади пошукової оптимізації сайту; – проаналізувати цифрове маркетингове середовища підприємства; – проаналізувати сайт підприємства на відповідність вимогам пошукових систем; – сформувати стратегію просування офіційного сайту; – обгрунтувати заходи реалізації цифрової маркетингової стратегії – провести оцінювання ефективності запропонованих заходів Предметом дослідження є практичні засади аналізу інтернет сайту ТОВ «ІнвестКом». Об’єктом дослідження є інтернет сайт досліджуваного підприємства ТОВ «ІнвестКом». Інформаційною базою випускної кваліфікаційної роботи стали напрацювання вітчизняних і зарубіжних науковців у сфері маркетингу; матеріали їх дослідницьких, та аналітичних конференцій. У проведенні даного дослідження було використано метод порівняння, метод спостереження, метод комплексної оцінки, науковий метод, бібліографічний метод, статистичний метод, аналітичний метод. Випускна кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. Загальна характеристика та структура роботи. Загальний обсяг роботи складає 47 сторінок друкованого тексту. У роботі розміщено 13 таблиць, 13 рисунків, 30 джерел літератури і 3 додатків.Документ Формування системи інтернет комунікацій підприємства(КНТЕУ, 2020) Стасюк АндрійАктуальність обраної теми полягає в тому, що сутність засобів інтернет-комунікацій та їх вплив на діяльність підприємства, оскільки в умовах існування нової економічної системи розвиток даної мережі виступає ключовим фактором забезпечення конкурентних переваг підприємства, .з.її допомогою створюється та розповсюджується інформація про товари та послуги компанії. У науковій літературі дослідження інтернет-комунікацій займаються відомі зарубіжні та вітчизняні науковці: Ф. Котлер, А. В. Войчак, Е. Н. Голубкова, А.П. Егоршин, Т.І. Лук’янець, Н.І. Норіцина, Т.О. Примак, Е.В. Ромат, Д. Белл, Е. Кінг, Г. Васильєв, Ф. Гуров, М. Окландер, В. Пилипчук, А. Шеремет. Однак, в умовах інтенсивного розвитку інформаційного суспільства, активізацією в останні роки в Україні цього процесу та інтенсивного використання вітчизняними підприємствами маркетингових комунікацій в мережі Інтернет, проблеми ефективного впровадження маркетингових інтернет -комунікацій та їх оцінці потребують проведення наукових досліджень. Маркетингові комунікації, а особливо Інтернет-комунікації поєднують в собі інтерактивність та можливість персоналізації інформаційного повідомлення. Особливістю інформації в Інтернет є комунікаційна модель «багато до багатьох», в якій кожен абонент мережі має можливість звертатися до інших абонентів та існує можливість зворотного зв’язку. Ще однією важливою особливістю середовища Інтернет є активна роль споживача (в традиційних ЗМІ їх роль є пасивною) завдяки можливості вільного вибору та доступу до інформації із допомогою пошукових серверів (Google, Яндекс, YouTube тощо). Інтерактивність середовища Інтернет дає можливість підвищити ефективність взаємодії учасників комунікацій. Метою роботи є вивчення теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо управління Інтернет-комунікаціями підприємства. Вітчизняні підприємства прагнуть інноваційного розвитку та активізації інноваційної діяльності. Застосування такого типу розвитку сприяє посиленню конкурентоздатності та фінансової стійкості. Однак, останнім часом існує негативна тенденція: призупинення та зменшення кількості інноваційних процесів. Велика різниця між реальним станом інноваційних процесів та очікуваннями підприємств зумовлює необхідність розроблення заходів удосконалення інноваційної діяльності в цілому та активізац ії інноваційної діяльності зокрема. Визначена мета зумовила необхідність вирішення таких завдань: - узагальнити теоретичні основи інтернет - комунікацій підприємства; - дослідити маркетингову діяльность підприємства ТОВ «Інвестком»; - охарактеризувати маркетингову діяльность підприємства ТОВ «Інвестком»; - проаналізувати інтернет-комунікації підприємства; - обгрунтувати загальні напрями розвитку інтернет-комунікацій на ТОВ «Інвестком»; - дослідити розробку та впровадження заходів щодо інтернет-комунікацій підприємства.Документ Цифровий маркетинг у формуванні конкурентоспроможності підприємства ( за матеріалами ТОВ «АРРІКАНО РІЕЛ ЕСТЕЙТ», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Ратинський ЛевАктуальність обраної теми полягає в тому, що в умовах динамічного розвитку та впровадження інноваційних технологій, роль цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства відіграє провідну роль, посилює та утримає увагу споживачів, контролює якість сучасного контенту та привертає увагу цільової аудиторії. В умовах глобалізації ринків успішна діяльність підприємств вимагає не лише розуміння інструментів маркетингових комунікацій цифрового маркетингу, а й закономірності розвитку системи управління цифровим маркетингом, впровадження та оцінка ефективності інструментів й технологій у діяльності підприємства. Однією із важливих складових конкурентоспроможності підприємства в умовах ринкових відносин є аналіз інструментів цифрового маркетингу, розробка, впровадження оновлених цифрових технологій та інструментів в рекламні кампанії, розробку рекламних програм в процесі реалізації маркетингових цілей, підвищення ефективності рекламної діяльності, впровадження основних інструментів цифрового маркетнгу та нестандартних рішень. Регулярна оцінка конкурентоспроможності підприємства на ринку необхідна для його успішного функціонування. Це дає змогу визначити та оцінити сильні та слабкі сторони, виявити наявний потенціал, визначити вектор максимально ефективного розвитку, збільшити ефективність використання наявних ресурсів та забезпечити підґрунтя для прийняття управлінських рішень. Різні аспекти проблеми розвитку, аналізу та контролю ефективності цифрового маркетингу висвітлені в працях таких вітчизняних і зарубіжних учених, як: А.C. Афонін, Л. І. Бородкіна, К. Вертайм, Ф. Н. Гуpoв, Н. В. Карпенко, C. М. Ілляшенко, І. В. Пономаренко , Д. В. Яцюк та інші. Проте, вивчення праць науковців не дозволяє ґрунтовно підійти до дослідження сутності поставленого наукового завдання та виявити невирішені питання: оцінка впливу цифрового маркетингу у формуванні конкурентоспроможності підприємства, що і визначає актуальність дослідження. Для досягнення мети поставлені такі завдання: розглянути теоретико-методичні основи цифрового маркетгу у формуванні конкурентоспроможності підприємства; провести аналіз інструментів та цифрових технологій підприємства; дослідити маркетингове середовище підприємства; провести аналіз стану та впливу цифрового маркетингу у формуванні конкурентсопроможності підприємства; запропонувати шляхи покращення цифрового маркетингу; оцінити ефективність рекомендованої програми цифрового маркетнгу у формуванні конкурентоспроможності підприємства.Документ Цифрові технології в просуванні бренду підприємства» (за матеріалами ТОВ «ІАС-АВІА», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Поштук УлянаАктуальність теми. На сьогоднішній день використання цифрових технологій є комплексним та ефективним підходом у просуванні бренду підприємства. Цифрові технології стрімко розвиваються і дають брендам можливість вийти на вищий рівень залучення нових клієнтів. У питаннях просування бренду важливо розуміти сутність та необхідність цифрової трансформації, враховувати тенденції розвитку цифрових технологій, а також взаємозв’язки розвитку бізнесу з використанням цифрових технологій. Розуміння «цифрової зрілості» бренду, дає розуміння того, яка із стратегій розвитку буде найбільш оптимальною на шляху до цифрової трансформації. Важливість та актуальність цифрової трансформації маркетингу доводить велика кількість публікацій з наукових досліджень в сфері трансформаційних процесів у бізнесі з застосуванням цифрових технологій, які проводили С. Ілляшенко [1], Л. Федулова [2] та інші. Дослідженнями в сфері цифрової трансформації маркетингу займалися Ф. Котлер [3], О. Марчук [4], М. Окландер [5], Є. Ромат [6], Т. Янковець [7] та інші. В той час, як взаємодія суспільства з цифровими технологіями є зрозумілою та прогнозованою, питання, які пов’язані з брендами та впливом на них цифрових технологій в майбутньому, лишаються відкритими. Для брендів цифрова трансформація передбачає зміни та адаптацію до нових умов ведення бізнесу на основі здійснення інноваційної діяльності із застосуванням цифрових технологій. Усвідомлення та розуміння сутності цифрової трансформації, власних потреб та можливостей розвитку бізнесу важливі для розробки відповідної стратегії, підбору цифрових інструментів, прорахунку альтернативних ситуацій розвитку под ій та реалізації інноваційних ініціатив, що, у свою чергу, впливає на зростання продажів, підвищення прибутковості та вартості компанійДокумент РОЗРОБКА ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ТЕТ ПРОДАКШН», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Мисник ГалинаАктуальність теми. Сучасний етап розвитку світових медіа, в тому числі українських, характеризується загальною глобалізацією та підвищенням конкуренції між великими холдингами. У 2020 році продовжується процес загальної глобалізації економік, починаючи з політичної сфери (Європейський Союз, Співдружність Незалежних Держав, НАТО), закінчуючи економічної (Procter&Gamble, Unilever та інші потужні корпорації) і поодинокі спроби країн та компаній вести антиглобалізаційну політику не приносять значного результату. Тому для того, щоб втриматися на ринку медіа, компанії необхідно продумувати кожен свій крок і слідувати визначеній заздалегідь політиці. Варто відзначити, що така глобалізація несе за собою зміну медіаполя: раніше великі компанії могли дозволити собі вартісні рекламні кампанії, що охоплюють мільйони споживачів (і витрачають мільйонні бюджети на інтернет-рекламні кампанії), а зараз навпаки - компанії, які є частинами великих холдингів, можуть собі дозволити лише точкові кампанії з обмеженим із залученням цільової аудиторії. Крім цього, росте свідомість власників бізнесу - вони усвідомлюють ефективність вкладень у цільові рекламні комунікації і не готові віддавати це поле компаніям-конкурентам. У 2020 році найбільш перспективним засобом просування продуктів та брендів інтернет-рекламні кампанії. Основним завданням медіахолдингу та його структурних підрозділів-телеканалів є задіяти особу в ефір на певне шоу або ефірний блок телепрограм. Тому, основні активності телеканалу в інтернет-рекламних кампаніях мають стосуватися просування не каналу в цілому (хоча такі комунікації теж мають проводитися), а просування конкретних продуктів для цільових груп та аудиторій. На початку 20 століття, враховуючи обмежену кількість вибору та низьку потужність поодиноких компаній, великі корпорації могли не використовувати додактові рекламні комунікації офлайн та онлайн. Адже споживач навіть без додаткового просування знав про нові проекти медіагігантів і не має іншого вибору, як дивитися те, що пропонують. Сьогодні, за умови високої конкуренції не тільки з боку інших компаній-гігантів, які виникли завдяки глобалізації, а й з боку контенту в мережі Інтернет медіакомпанії змушені використовувати додаткові засоби просування. Також варто взяти до уваги «омолодження» аудиторії, яка зараз все швидше переходить з офлайн у онлайн-середовище. Покоління Z - особи, що народилися в період з 1997 по 2012 рік, на даний момент є цільової аудиторією компаній, в тому числі телеканалів. І для того, щоб донести свою пропозицію до цих перспективних аудиторій необхідно комунікувати через актуальні канали комунікації. Споживачу намагаються донести рекламну інформацію у всіх місцях його перебування: оффлайн та онлайн. В цей момент підприємству варто звернути увагу на розміщення рекламних матеріалів в інтернеті. Геймифікація, інтерактивність, можливість зворотнього зв’язку та персоніфікація бренду допомагають споживачеві та компанії краще зрозуміти один одного, а також одразу оцінити результати проведеної рекламної кампанії. В умовах скорочення бюджетів важливим фактором є точна оцінка того, наскільки вкладені у рекламу кошти окупилися, що достатньо складно зробити на офлайн-майданчиках, тоді як на онлайн-майданчиках є чіткі метрики ефективності. В нових умовах, що створились у 2020 році, через появу форс-мажорних обставин, пов’язаних з пандемією Covid-19, комунікації усього цивілізованого світу переходять в онлайн. Поки ця динаміка зберігається, від того, наскільки точно буде налаштована та проведена інтернет-рекламна кампанія, буде залежати успішність та виживання компанії на висококонкурентному ринку. Є значна кількість робіт закордонних та вітчизняних дослідників і науковців, що всебічно висвітлюють процес розробки інтернет-рекламної кампанії. Серед них: Аакер Д., Абрамішвілі Г., Алексєєв А., Багієв Г., Батра Р., Бродюк І.В, Вікентьєв І., Герчикова І., Дейян А., Джонс Дж., Голубков Е., Дабровські Д., Дубовик Т., Демидов В., Ейхман Л., Зав'ялов П., Картер М., Корж М., Котлер Ф., МайєрсДж., Меікле Г., Мельникович О., Музикант В., Нільсен Я., Огілві Д., Панкратов Ф., Песоцька Е., Рівс Р., Ромат Є., Савчук А., Сендідж Ч., Юсупова О.В. . Віддаючи належне науковій та практичній значущості праць, у яких розглядаються різноманітні аспекти розробки інтернет-рекламних кампаній, необхідно відзначити, що механізм їх впровадження в діяльності підприємства ринку медіапослуг потребує додаткового аналізу та практичного впровадження результатів цих робіт.Документ Стратегія цифрового маркетингу підприємства (за матеріалами ТОВ «Світ квестів», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Медведєва КатеринаАктуальність дослідження. Сучасний і надзвичайно швидкий розвиток інноваційних технологій в економіці дає підставу для виникнення нових підходів до планування маркетингової діяльності. Постійне проникнення Інтернету та цифрових технологій зумовив не тільки технологізацію всіх сфер виробництва, а й суспільства в цілому, що змістило акценти бізнесу на цифрові канали комунікацій та продажів. Усвідомлення та розуміння важливості впровадження технологій цифрового маркетингу допомагає компаніям розробляти відповідні стратегії цифрового маркетингу до просування товарів і послуг, оптимізувати витрати на просування й збут, підбирати сучасні цифрові інструменти і технології, освоювати нові та розширювати існуючі ринки, швидко реагувати на мінливі тенденції ринку, підвищувати персоналізацію рекламних повідомлень, а також їх ефективність. Актуальність теми обумовлена суттєвим впливом розвитку цифрової економіки та маркетингу на зміщення акцентів конкурентної боротьби підприємств в бізнес-середовищі у бік розвитку інноваційної діяльності із застосуванням цифрових технологій. Постійний моніторинг брендів-конкурентів, з застосуванням цифрових технологій, та просування бренду за допомогою стратегії цифрового маркетингу – це основні напрями для підвищення прибутковості бізнесу та його розвитку у довгостроковій перспективі. Сьогодні для ефективного функціонування та розвитку компанія повинна обов'язково бути присутня в Інтернет просторі. Інтенсивність конкуренції особливо гостро ставить питання про удосконалення діяльності підприємства з застосуванням стратегії цифрового маркетингу. Питанням розвитку та реалізації стратегій цифрового маркетингу приділяють значну увагу у своїх дослідженнях закордонні вчені, зокрема: Г. Армстронг, С. Даймонд, С. Ф. Елліс -Чадвік, С. Кінгснорт, Ф. Котлер, А. Чарльзуорт, Д. Чеффі та інші. Результати досліджень процесу розроблення та реалізації стратегій цифрового маркетингу розглядаються в Т. П. Данько, C. М. Ілляшенка, А. А. Карпищенко, І. Л. Литовченко, Ю. Е. Логінової, М. А. Окландера, В. М. Полонець, О. О. Романенко, Є. В. Ромата, І. І. Скоробогатих, Т. М. Янковець та інших. Основна увага науковців зосереджена на дослідженні особливостей розвитку цифрового маркетингу, розгляді моделей, елементів та структурних складових стратегії цифрового маркетингу, інструментів цифрового середовища. Водночас необхідно продовжувати дослідження трансформації технологій цифрового маркетингу та комплексно аналізувати можливості їх ефективного запровадження у діяльність компаній. Таким чином, спостерігається висока наукова і практична значущість дослідження питань розробки та реалізації стратегії цифрового маркетингу для просування брендів, що зумовило вибір теми випускної кваліфікаційної роботи.Документ Розробка SMM-стратегії підприємства (за матеріалами ПрАТ «Оболонь», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Ліль ЯрославиАктуальність теми. Сьогодні в сучасних умовах соціальні мережі є ефективним цифровим інструментом просування будь-якого бренду. Завдяки соціальним мережам бренд може здобути нових прихильників, які потім вдало можуть конвертуватися в лояльних споживачів, або залучити за допомогою вже існуючих прихильників нових споживачів. Але для того, щоб діяльність підприємства у соціальних мережах мала очікуваний результат, необхідна розробка ефективної SMM-стратегії, яка здійснюється, виходячи з загальної та, відповідно, маркетингової стратегій підприємства, місії, позиції на ринку, і є головною умовою отримання запланованого результату. Зважаючи на те, що маркетинг соціальних медіа – це нова концепція, на даний момент ця тема ще не отримала систематичного пояснення як у працях зарубіжних, так і вітчизняних учених. Досліджуючи теорію та практику використання маркетингу в соціальних мережах, було проаналізовані праці Ф. Котлера [7], Д. Халілова [2], Г. Вайнерчука [3], О. Тимофеєва [14], Д. Кенеді [8], М. Ільяхова [15], Л. Саричевої [15]. Також було досліджено статті та блоги на тематику SMM провідних вітчизняних та зарубіжних маркетингових агентств. На сьогодні актуальним питанням залишається систематизація знань та практичних методів використання соціальних мереж у просуванні підприємств та їх продуктів в цифровому середовищі. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних аспектів та надання практичних рекомендацій розробки ефективної SMM -стратегії підприємства. Відповідно до поставленої мети в роботі були постановлені та вирішені такі основні завдання: дослідити теоретичні засади формування SMM-стратегії підприємства; провести стратегічний аналіз цифрового середовища підприємства (на прикладі ПрАТ «Оболонь»); проаналізувати діючу SMM-стратегію досліджуваного підприємства; розробити основні етапи SMM-стратегії ПрАТ «Оболонь»; обґрунтувати контент-план просування підприємства в соціальних мережах; довести доцільність реалізації SMM-стратегії ПрАТ «Оболонь».Документ Управління цифровим маркетингом підприємства (за матеріалами ТОВ «Світ квестів», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Долженкова АнастасіяУ сучасному світі активізації глобалізаційних процесів виникає необхідність у застосуванні новітніх підходів в управлінні маркетингом. Розвиток поведінкової економіки та формування інформаційного суспільства активізують потребу застосування цифрового маркетингу, що активно розвивається і створює умови для конкурентного позиціонування компанії. Сьогодні в Україні традиційні інструменти реклами мають не такий вплив, як це було раніше. Саме тому, маркетинг стає більш інтерактивним та візуально-орієнтованим. Для того, щоб швидко поширити інформацію, потрібно змінити маркетингові підходи та почати використовувати новітн і цифрові інструменти. На даний момент ті компанії, які швидко опановують цифрові канали, залучають та утримують більшу кількість нових клієнтів. Цифровий маркетинг – це не просто набір цифрових інструментів для просування бізнесу вперед, це ціла система, яка включає в себе збір інформації, її обробку, дослідження і аналіз, вияв лення основних проблем і напрямів для розвитку, засоби досягнення цілей бізнесу та маркетингу. Ефективність цифрового маркетингу підприємства, в першу чергу, залежить від грамотного управління даним процесом. Питання управління та розвитку цифрового маркетингу вивчали такі зарубіжні та вітчизняні дослідники і практики, як С. І. Гриценко, Р. Дайс, Г. Картаджайя, Ф. Котлер, Є. Крюкова, І. Манн, Д. Савельєв, А. Сетіаван, П. Сміт, М. А. Окландер, О. О. Романенко, Є. В. Ромат, Р. Хеннеберрі, Д. Чаффі, Т. М. Янковець та інші. Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні теоретичних основ, а також наданні практичних рекомендацій в сфері управління цифровим маркетингом підприємства. Для досягнення мети були поставлені та вирішені такі основні завдання: проведено дослідження теоретичних основ управління цифровим маркетингом підприємства, зокрема: з’ясовано сутність поняття «управління цифровим маркетингом»; виявлено основні функції та завдання управління цифровим маркетингом; визначено місце та роль управління цифровим маркетингом в управлінні діяльністю підприємства загалом; проведено аналіз маркетингового зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємства (на прикладі ТОВ «Світ квестів»); проаналізовано управління цифровим маркетингом на ньому; обґрунтовано напрями удосконалення процесу управління цифровим маркетингом ТОВ «Світ квестів»; узгоджено цифрові канали комунікації та продажів підприємства; проведено оцінку ефективності запропонованих заходів.