Планування розвитку бренду в торговельних мережах (за матеріалами ТОВ «АЛЛО»)

Ескіз недоступний

Дата

2020

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КНТЕУ

Анотація

Актуальність дослідження. Конкуренція торгівельних мереж породжує різноманітні сучасні механізми та засоби конкурентної боротьби, серед яких індивідуалізація підприємства, довіра до нього з боку контрагентів, популярність, репутація, імідж, а в загальному значенні – формування бренду. Зосередження великої кількості брендів на території однієї країни свідчить про сталий розвиток ринкових відносин, які сформувалися завдяки виробництву високоякісних товарів, робіт, послуг. Що стосується українського ринку брендів, то йому властива ціла низка проблем, зокрема, впливовим є фактор маловідомості українських підприємств на світовому ринку, вартість національних компаній не відображається і не котується на світових фондових біржах, відповідно, як наслідок, українські підприємства втрачають економічну вартість. Тому постає питання формування популярності вітчизняних підприємств, чого можна досягти через розвиток бренду компаній і їх товарів/послуг, а в подальшому визначення вартості бренду. Загалом формування та оцінка вартості бренду має сприяти виходу українських виробників на світовий ринок, зростанню ринкової вартості підприємств, їх прибутковості та притоку інвестицій.

Опис

ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА

Ключові слова

Бібліографічний опис

Зібрання