ФОРМУВАННЯ БРЕНД-СТРАТЕГІЇ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ (за матеріалами АТ «Райффайзен Банк Аваль», м. Київ)
Ескіз недоступний
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНТЕУ
Анотація
АНОТАЦІЯ
Формування бренд-стратегії банківської установи
за матеріалами АТ «Райффайзен Банк Аваль», м. Київ – Рукопис.
Дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 – «Маркетинг». –
Київський національний торгівельно-економічний університет, Київ, 2020 рік.
Дипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних задач
та обґрунтуванню практичних напрямів удосконалення стратегії брендингу банків
на ринку. На підставі проведеного дослідження розроблено та обґрунтовано
напрями удосконалення стратегії брендингу АТ «Райффайзен Банк Аваль» на
ринку.
Розробка методів застосування брендингу в банку - одна з найважливіших
завдань керівників і відділів маркетингу банків, тому обрана тема є актуальною. В
першому розділі проведено аналіз вітчизняної та зарубіжної літератури з питань,
що стосуються дослідження теоретичних основ формування бренд-стратегій
банківських установ. В другому розділі проведено аналіз брендингу. В третьому
розділі розроблено шляхи удосконалення формування стратегії бренду. Основні
наукові положення та висновки дослідження доведені до рівня конкретних
методичних розробок і прикладних рекомендацій.
Ключові слова: бренд, стратегія, банк, удосконалення.
ANNOTATION
Formation of a brand strategy of a banking institution based on the
materials of Raiffeisen Bank Aval JSC, Kiev - Manuscript.
Master's thesis in the specialty 075 – "Marketing". - Kyiv National
University of Trade and Economics, Kyiv, 2020.
The master's thesis is devoted to the study of theoretical problems and
substantiation of practical directions for improving the branding strategy of banks in the
market. Based on the research conducted by, the directions for improving the branding
strategy of Raiffeisen Bank Aval JSC in the market are developed and justified.
The development of methods for applying branding in a bank is one of the most
important tasks of managers and marketing departments of banks, so the chosen topic is
relevant. In the first chapter, the analysis of domestic and foreign literature on issues
related to the study of the theoretical foundations of the formation of brand strategies of
banking institutions is carried out. The second chapter analyzes the branding. In the
third chapter, ways to improve the formation of the brand strategy are developed. The
main scientific provisions and conclusions of the study are brought to the level of
specific methodological developments and applied recommendations.
Keywords: brand, strategy, bank, improvement.
Опис
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА