121 Інженерія Програмного Забезпечення
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ «Управління проектом програмного продукту автоматизації бронювання авіаквитків»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Ясінський Олексій Валерійович; Десятко Альона МиколаївнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження робота присвячена ….. Кваліфікаційна робота на тему «Управління проектом програмного продукту автоматизації бронювання авіаквитків» містить 78 сторінок, 25 рисунків, 4 таблиці. Перелік використаних джерел налічує 21 найменуванyz. Згідно з метою дослідження, дана робота присвячена створенню програмної частини інформаційної системи для бронювання авіаквитків. Випускна кваліфікаційна робота на тему «Програмна компонента інформаційної системи бронювання авіаквитків» має обсяг 94 сторінки та містить 48 ілюстрацій. Список використаних джерел налічує 21 найменування. У ході роботи було проведено дослідження предметної області бронювання авіаквитків, яке включало аналіз аналогічних систем, визначення вимог користувачів, вибір методів розробки, проєктування архітектури системи та бази даних, а також створення UML-діаграм. В результаті було розроблено програмну компоненту інформаційної системи бронювання авіаквитків, яка відповідає технічним вимогам і забезпечує можливість пошуку та бронювання авіаквитків. Ключові слова: авіаквитки, бронювання авіаквитків, система, розробка, база даних, архітектура системи, Java, Spring, програмне забезпечення. ABSTRACT In accordance with the purpose of the research, the work is devoted to .... The qualification work on the topic "Management of the project of the software product for the automation of air ticket reservations" contains 78 pages, 25 figures, 4 tables. The list of used sources includes 21 names. According to the purpose of the research, this work is devoted to the creation of the software part of the information system for booking airline tickets. Graduation qualification work on the topic "Software component of the air ticket reservation information system" has a volume of 94 pages and contains 48 illustrations. The list of used sources includes 21 names. In the course of the work, a study of the subject area of air ticket booking was carried out, which included the analysis of similar systems, the definition of user requirements, the selection of development methods, the design of the system and database architecture, as well as the creation of UML diagrams. As a result, a software component of the air ticket booking information system was developed, which meets the technical requirements and provides the possibility of searching and booking air tickets. Keywords: air tickets, air ticket reservation, system, development, database, system architecture, Java, Spring, softwareДокумент «Управління проєктом розробки MVP для мережі спортивних клубів»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Чеботаєва Дениса Олеговича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАННОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження, робота присвячена розробці програмного додатку для мережі спортивних клубів. Розробка програмного додатку обумовлена потребою автоматизації та оптимізації управління спортивними клубами, покращення взаємодії з клієнтами та забезпечення високого рівня обслуговування. В процесі аналізу ринку було визначено, що існуючі рішення не повністю відповідають сучасним вимогам, що підкреслює актуальність розробки. Розробка виконана в середовищі IntelliJ IDEA з використанням Java, Spring Boot, та React. Прототипи дизайну та архітектура додатку створені з урахуванням вимог різних груп користувачів: клієнтів, адміністрації та тренерів спортивних клубів. Апробація результатів дослідження в даній кваліфікаційній роботі підтверджується участю в Міжнародній науково-практичній конференції SCIENCE AND SOCIETY: MODERN TRENDS IN A CHANGING WORLD (10– 12 червня 2024 р., Відень, Австрія) з виступом на тему Development of a Software Application for Sports Club Networks. https://sci-conf.com.ua/vii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiyascience-and-society-modern-trends-in-a-changing-world-10-12-06-2024-videnavstriya-arhiv/ Ключові слова: інформаційна система, програмний додаток, мережа, спортивний клуб, автоматизація, управління, веб-розробка, інтеграція. ABSTRACT The study focuses on developing a software application for a network of sports clubs, addressing the need for automation and optimization of management processes, enhancing customer interaction, and ensuring high service quality. The market analysis revealed that existing solutions do not fully meet modern requirements, emphasizing the relevance of the project. The development was conducted using the IntelliJ IDEA environment, leveraging Java, Spring Boot, and React. Prototypes and architecture were designed to cater to various user groups: clients, administration, and trainers of sports clubs. Testing and validation of the results presented in this qualification work were confirmed by participation in the International Scientific and Practical Conference SCIENCE AND SOCIETY: MODERN TRENDS IN A CHANGING WORLD (June 10–12, 2024, Vienna, Austria) with the topic Development of a Software Application for Sports Club Networks. https://sci-conf.com.ua/vii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiyascience-and-society-modern-trends-in-a-changing-world-10-12-06-2024-videnavstriya-arhiv/ Keywords: information system, software applicaДокумент «Управління проєктом розробки веборієнтованого MVP для цифровізації ФОП»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Фібрук Руслан Сергійович; Цюцюра Світлана ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота магістранта гр. ФІТ 2-4м Фібрука Руслана Сергійовича виконана на тему: «Управління проектом розробки веборієнтованого MVP для цифровізації ФОП» складається із: вступу, трьох розділів, висновку, списку літературних джерел, додатків та містить: 67 сторінок, 21 рисунків, 2 таблиці і 8 формул. Перелік використаних джерел налічує 41 найменувань. У відповідності до завданнь які поставлені для досягнення мети дослідження в роботі головна увага приділяється цифровізації підприємств. В даній роботі описано цифровізацію підприємств (ФОП) яка відіграє ключову роль у сучасному світі, оскільки вона допомагає підприємствам підвищити ефективність та конкурентоспроможність. Потрібно також врахували специфіку надання електронних послуг в Україні, професійну орієнтацію працівників підприємств та рівень складності спеціалізованої техніки та технологій, що дозволяє формувати широкий спектр необхідних навичок для опанування цифровими технологіями та апаратним забезпеченням різними категоріями працівників промисловості України. Даний підхід до формування сфер і компонентів алгоритму цифровізації підприємств у вигляді структури, що охоплює всі складові сучасної екосистеми електронних послуг, сформованої в Україні, шляхом застування управління проєктами виглядає дуже продуктивним. Ключові слова: цифровізація, цифрова трансформація, алгоритм цифровізації підприємств, веб-орієнтована система, управління ФОП ABSTRACT Qualification work of a master's student FIT 2-4m Fibruk Ruslan Serhiyovych was carried out on the topic: "Management of the development project of a web-oriented MVP for the digitalization of the FOP" consists of: an introduction, three sections, a conclusion, a list of literary sources, appendices and contains: 67 pages, 21 figures, 2 tables and 8 formulas . The list of used sources includes 41 items. In accordance with the tasks set to achieve the goal of the study, the main attention is paid to the digitization of enterprises. This paper describes the digitalization of enterprises (BDI), which plays a key role in today's world, as it helps enterprises to improve efficiency and competitiveness. It is also necessary to take into account the specifics of the provision of electronic services in Ukraine, the professional orientation of enterprise employees and the level of complexity of specialized equipment and technologies, which allows for the formation of a wide range of necessary skills for mastering digital technologies and hardware by various categories of workers in Ukrainian industry. This approach to the formation of spheres and components of the digitalization algorithm of enterprises in the form of a structure that covers all components of the modern ecosystem of electronic services formed in Ukraine, by establishing project management, looks very productive. Keywords: digitization, digital transformation, enterprise digitization algorithm, web-oriented system, FOP management.Документ Управління проектом розробки MVP системи обліку та адміністрування мережі комп'ютерних клубів»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Третьяков Данііл Валерійович; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Відповідно до поставленої мети дослідження робота кваліфікаційна робота на тему «Управління проектом розробки MVP системи обліку та адміністрування мережі комп'ютерних клубів». Відповідно до поставленої мети, робота спрямована на розробку інтерактивного асистента для покрокового налаштування Wi-Fi мережі користувачами. Випускна кваліфікаційна робота на тему «Інтерактивний асистент налаштування Wi-Fi мережі» складається з 65 сторінок і містить 30 рисунків. Список використаних джерел включає 27 найменувань. У роботі проведено аналіз теоретичних аспектів і сучасного стану проблеми, розглянуто поняття прикладного програмного забезпечення та інтерактивних асистентів, а також здійснено огляд існуючих рішень. На основі проведеного аналізу було сформовано технічне завдання на створення інтерактивного асистента. Спроектовано та розроблено асистента для налаштування Wi-Fi мережі з використанням мови програмування Python і бібліотеки PySide6. Інтерактивний асистент забезпечує покрокові інструкції, підтримує прокрутку тексту та має зручний графічний інтерфейс. Розроблений інструмент суттєво полегшує процес налаштування Wi-Fi мережі для користувачів з різним рівнем досвіду та може стати корисним інструментом для широкого кола користувачів. Ключові слова: адміністрування комп’ютерної мережі, інтерактивний асистент, Wi-Fi мережа, Python. ABSTRACT In accordance with the research goal, the qualification work on the topic “Project management of the development of an MVP system for accounting and administration of a computer club network”. In accordance with the goal, the work is aimed at developing an interactive assistant for step-by-step configuration of a Wi-Fi network by users. The final qualification work on the topic “Interactive assistant for setting up a Wi-Fi network” consists of 65 pages and contains 30 figures. The list of references includes 27 titles. The work analyzes the theoretical aspects and the current state of the problem, considers the concepts of application software and interactive assistants, and reviews existing solutions. Based on this analysis, the terms of reference for the creation of an interactive assistant were formed. An assistant for setting up a Wi-Fi network was designed and developed using the Python programming language and the PySide6 library. The interactive assistant provides step-by-step instructions, supports text scrolling, and has a user-friendly graphical interface. The developed tool greatly facilitates the process of setting up a Wi-Fi network for users with different levels of experience and can become a useful tool for a wide range of users. Keywords: computer network administration, interactive assistant, Wi-Fi network, PythonДокумент «Управління проєктом розробки MVP-застосунку з прийняття рішень щодо “PlateSaver”»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Тептюка Олександра Юрійовича; Цюцюра Світлана ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Тептюк О. Ю. Управління проєктом розробки MVP-застосунку з прийняття рішень щодо “PlateSaver”. – Кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня вищої освіти спеціалізації 121 «Інженерія програмного забезпечення» освітньої програми «Управління проєктами програмних продуктів». – Державний торговельно–економічний університет, Київ, 2024. Відповідно до мети дослідження, робота присвячена розробці мобільного застосунку “PlateSaver”, спрямованого на зменшення харчових відходів та підвищення економічної ефективності закладів харчування. Застосунок надає додаткові шляхи реалізації непроданої продукції, забезпечує споживачів доступом до якісної їжі зі знижками та підтримує екологічну стійкість. Кваліфікаційна робота на тему «Управління проєктом розробки MVP-застосунку з прийняття рішень щодо “PlateSaver”» містить 75 сторінок, 15 рисунків, 5 таблиць. Перелік використаних джерел налічує 11 найменувань. Було згенеровано ідею нового програмного продукту, підкріплену продуктовими гіпотезами. Для вивчення життєздатності ідеї визначено ЦА продукту, потреби майбутніх користувачів, а також проведено дослідження ринку та здійснено конкурентний аналіз. На основі бізнес-аналізу та стратегії сформульовано ціннісну пропозицію, визначено метрики успішності продукту та розроблено маркетингову стратегію. Також створено картку потреби програмного продукту, яка окреслює ключові аспекти та функціональність майбутнього програмного продукту. Для розуміння обсягу робіт з реалізації MVP програмного продукту було створено дерево робіт проєкту, визначено склад команди розробки та супроводження з розподілом обов’язків. В рамках задач з автоматизації управління проєктом було визначено можливі ризики та способи їх 3 пом’якшення, прогнозування щодо виконання бюджету, можливі зсуви по роботах та перелік робіт, які можна запаралелити. На шляху до реалізації MVP “PlateSaver” було створено прототип мобільного застосунку, який був протестований на клікабельних прототипах із залученням представників ЦА продукту. Тестування дозволило отримати реальні значення кількісних та якісних показників прототипу, що були використані як базові значення для MVP продукту. Результати тестування MVP були проведені на достатній вибірці ЦА для подальшого дослідження ринкового інтересу. Отримані результати підтвердили реальний інтерес до програмного продукту серед визначеної ЦА та надали цінний зворотний зв’язок, що став подальшою основою до вдосконалення мобільного застосунку. Ключові слова: стартап-проєкт, мобільний застосунок, прототип, food waste, MVPABSTRACT Teptiuk O. Y. Project management of MVP decision-making application for "PlateSaver" development. – Qualification work for obtaining the educational qualification degree of the specialty 121 «Software Engineering» of the educational program «Software Product Project Management». – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. According to the research objective, this work is dedicated to developing the mobile application “PlateSaver”, aimed at reducing food waste and increasing the economic efficiency of food establishments. The application provides additional ways of selling unsold food products, gives consumers access to quality food at discounted prices, and supports environmental sustainability. The qualification work titled «Project management of MVP decision-making application for "PlateSaver" development» consists of 73 pages, 15 figures, and 5 tables. The list of references includes 11 sources. A new software product idea was generated and supported by product hypotheses. To assess the viability of the idea, the target audience of the software product was identified, the needs of future users were determined, and market research and competitive analysis were conducted. Based on business analysis and strategy, a value proposition was formulated, success metrics for the product were identified, and a marketing strategy was developed. Additionally, a software product requirement card was created, outlining the key aspects and functionality of the future software product. To understand the scope of work for the MVP implementation, a project work breakdown structure was created, and the composition of the development and support team with a distribution of responsibilities was determined. As a part of project management automation tasks, possible risks and mitigation methods, budget performance forecasts, potential work delays, and a list of parallelizable tasks were identified. 5 In the process of implementing “PlateSaver” MVP, a mobile application prototype was developed and tested using clickable prototypes involving representatives of the target audience. The testing provided real quantitative and qualitative values of the prototype, which were used as baseline values for the MVP product. MVP testing results were obtained from a sufficient sample of the target audience for further market interest research. The results confirmed a genuine interest in the software product among the identified target audience and provided valuable feedback, which served as a basis for further improvement of the mobile application. Keywords: startup project, mobile application, prototype, food waste, MVPДокумент «Управління проєктом singl-page продукту для забезпечення комунікацій»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Сємкової Ольги Олександрівни; Десятко Альна МиколаївнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження робота присвячена присвячена дослідженню та розробці ефективних підходів до управління проєктом із розробки single-page продукту для забезпечення комунікацій у фітнес-індустрії. Оскільки такі комунікаційні інструменти відіграють ключову роль у підтримці взаємодії між адміністрацією спортзалів та клієнтами, актуальність цього дослідження зумовлена потребою у впровадженні зручного та сучасного рішення, яке підвищить ефективність управління, а також рівень задоволеності та лояльності користувачів. Випускна кваліфікаційна робота на тему «Управління проєктом singl-page продукту для забезпечення комунікацій» містить 76 сторінок, 5 рисунків, 11 таблиці і 4 формули. Перелік використаних джерел налічує 77 найменувань. Ключові слова: GymConnect, single-page додаток, комунікації у фітнесіндустрії, структуризація проєкту, автоматизація управління, прогнозування ризиків, прототипування, тестування прототипу, оновлення функціоналу, ефективність комунікацій, клієнтський досвід ,розробка інтерфейсу користувача, управління ризиками, автоматизація бізнес-процесів. ABSTRACT In line with the research objectives, this work is dedicated to investigating and developing effective approaches to project management in the development of a singlepage application aimed at ensuring communication within the fitness industry. Since such communication tools play a critical role in maintaining interaction between gym administration and clients, the relevance of this study is determined by the need to implement a convenient and modern solution that enhances management efficiency as well as user satisfaction and loyalty. The final qualification work titled "Project Management of a Single-Page Product for Ensuring Communication" comprises 76 pages, 5 figures, 11 tables, and 4 formulas. The list of references includes 77 sources. Keywords: GymConnect, single-page application, communications in the fitness industry, project structuring, automation of management, risk forecasting, prototyping, prototype testing, functionality updates, communication effectiveness, customer experience, user interface development, risk management, automation of business processes.Документ «Проєкт MVP проактивного управління командою аутсорс-компанії»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Руденка Вадима Юрійовича; Десятко Альона МиколаївнаАНОТАЦІЯ В умовах сучасного бізнесу, де високі темпи розвитку та конкуренція стають нормою, аутсорсинг стає важливим інструментом для підвищення ефективності та гнучкості компаній. Однак управління командами в таких проєктах стикається з численними викликами через відстань, часові пояси, культурні та мовні бар’єри. Це дослідження спрямоване на розробку концепції та функціонального прототипу проактивного управління командою аутсорскомпанії. В роботі розглядаються ключові методи та інструменти для моніторингу та попередження ризиків, ефективного планування та покращення комунікації в розподілених командах. Відповідно до мети дослідження робота присвячена розробці MVP проактивного управління командою аутсорс-компанії. Кваліфікаційна робота на тему «Проактивне управління командою аутсорс-компанії» містить 68 сторінок, 16 рисунків та 6 додатків. Перелік використаних джерел налічує 31 найменування. Було проведено аналіз сучасних підходів до управління командами, визначено ключові фактори проактивного управління та розроблено функціональний прототип. В результаті проведеного дослідження було створено систему проактивного управління, яка дозволяє підвищити ефективність командної роботи та мінімізувати ризики в аутсорс-проєктах. Ключові слова: аутсорсинг, проактивне управління, розподілені команди, комунікація, управління ризиками, автоматизація, командна робота, ефективність, управління проектами. ABSTRACT In the modern business environment, characterized by rapid development and intense competition, outsourcing has become a vital tool for enhancing the efficiency and flexibility of companies. However, managing teams in such projects faces numerous challenges due to distance, time zones, cultural, and language barriers. This study focuses on developing a concept and functional prototype for proactive management of an outsourcing company's team. The research explores key methods and tools for monitoring and preventing risks, effective planning, and improving communication in distributed teams. In accordance with the research objective, the thesis is dedicated to the development of an MVP for proactive management of an outsourcing company’s team. The qualification work on the topic "Proactive Management of an Outsourcing Company’s Team" contains 68 pages, 16 figures, and 6 appendices. The list of references includes 31 sources. An analysis of modern approaches to team management has been conducted, key factors of proactive management have been identified, and a functional prototype has been developed. As a result of the research, a proactive management system was created, which allows for increased team efficiency and minimized risks in outsourcing projects. Keywords: outsourcing, proactive management, distributed teams, communication, risk management, automation, teamwork, efficiency, project management.Документ «Двовекторна структуризація проєкту програмного продукту бронювання валют в установах банку»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Погребняк Роман Олександрович; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Двоспрямована структуризація проекту полягає в поєднанні робочої та організаційної структури проекту. Вона передбачає створення робочої структури проекту (WBS); організаційної структуру проекту (OBS); проведення обліку витрат; опис робочих пакетів; створення системи кодування та словник використання WBS (каталог ―Витрати-час-ресурси‖). Двовекторна структуризація проєкту програмного продукту бронювання валют в установах банку передбачає створення програмного продукту - мобільного додатку MyFin-valyuta із застосуванням всіх стадій управляння програмним продуктом. Розроблений мобільний додаток стане «фінансовим» консультантом будь-якого користувача. Ключові слова: проєкт, програмний продукт, структуризація проєкту, валюта, фінанси, управління проєктом програмного програмного продукту. ABSTRACT Two-way structuring of the project consists in combining the work and organizational structure of the project. It involves the creation of a project work structure (WBS); organizational structure of the project (OBS); cost accounting; description of work packages; creation of a coding system and a dictionary of WBS use ("Costs-TimeResources" catalog). Two-vector structuring of the project of the currency reservation software product in bank institutions involves the creation of a software product - the MyFin-valyuta mobile application with the use of all stages of software product management. The developed mobile application will become a "financial" consultant for any user. Keywords: project, software product, project structuring, currency, finance, software product project management.Документ «Двоспрямована структура проекту програмного продукту забезпечення управління освітньою діяльністю»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Ноздренка Вадима Миколайовича; Тищенко Дмитро ОлександровичАНОТАЦІЯ У кваліфікаційній роботі розглядається розробка двоспрямованої структури програмного продукту для автоматизації управління освітньою діяльністю в навчальних закладах. Метою роботи є створення програмного забезпечення, яке забезпечить ефективне управління навчальними планами, моніторинг результатів оцінювання студентів та інтеграцію процесів управління освітнім процесом в єдину систему. У роботі проведено аналіз існуючих програмних рішень, виявлено основні проблеми та недоліки наявних систем, визначено вимоги до нового програмного продукту та розроблено технічне завдання для його створення. Описано архітектуру та інтерфейс програмного продукту, використані сучасні технології для його реалізації, а також проведено тестування та оцінку ефективності розробленого рішення. Програмний продукт, запропонований у роботі, забезпечує зручність і прозорість у взаємодії між адміністрацією, викладачами та студентами, а також сприяє автоматизації рутинних адміністративних процесів в освітніх установах. Випускна кваліфікаційна робота містить 62 сторінки, 8 рисунків, 11 таблиць. Перелік використаних джерел налічує 17 найменувань Ключові слова: двоспрямована структура, програмний продукт, управління освітньою діяльністю, автоматизація, моніторинг результатів, навчальні плани, інтеграція, освітні установ ABSTRACT This thesis focuses on the development of a bidirectional structure for a software product designed to automate the management of educational activities in educational institutions. The goal of the work is to create software that ensures efficient management of academic plans, monitoring of student evaluation results, and integration of educational process management into a unified system. The thesis includes an analysis of existing software solutions, identification of key issues and shortcomings in current systems, the definition of requirements for the new software product, and the development of technical specifications for its creation. The architecture and interface of the software product are described, and modern technologies for its implementation are used. Testing and evaluation of the developed solution have been carried out. The proposed software product ensures convenience and transparency in the interaction between administration, teachers, and students, and also contributes to the automation of routine administrative processes in educational institutions. The graduation qualification work consists of 62 pages, 8 figures, and 11 tables. The list of references includes 17 sources. Keywords: bidirectional structure, software product, educational activity management, automation, result monitoring, academic plans, integration, educational institutions.Документ «Управління проєктом MVP мобільного додатку системи бронювання будинків»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Микитенка Олександра Сергійовича; Десятко Альона МиколаївнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження робота присвячена розробці MVP мобільного додатку системи бронювань будинків. Кваліфікаційна робота на тему «Управління проєктом MVP мобільного додатку системи бронювання будинків» містить 74 сторінки, 22 рисунка і 1 таблицю. Перелік використаних джерел налічує 35 найменувань. На першому етапі проведено аналіз трьох сегментів цільових користувачів, також досліджено ринок та конкуренцію ринку. Проведено бізнес-аналіз та розглянуто окремі стратегії ринку. У другому розділі запропоновано використання дерева робіт та матриці відповідальності. Описано роботу, склад та призначення учасників команди розробки продукту. У третьому розділі було спроектовано та реалізовано прототип wireframe каркасу та користувацького інтерфейсу. Визначено кількісні та якісні показники прототипу програмного продукту. Описано ключові етапи MVP. Також проведено та показано оновлення функціоналу прототипу програмного продукту. Ключові слова: АНАЛІЗ, ДОДАТОК, ПРОГРАМНИЙ ПРОДУКТ, КОНКУРЕНЦІЯ, КОРИСТУВАЧ, MVP, СТРУКТУРА. ABSTRACT According to the purpose of the research, the work is dedicated to the development of an MVP mobile application for a house booking system. The qualification paper on "Project Management of the MVP Mobile Application for a House Booking System" contains 74 pages, 22 figures, and 1 table. The list of references includes 35 titles. In the first section, an analysis of three segments of target users is conducted, as well as a market and competition analysis. A business analysis is carried out, and specific market strategies are considered. In the second section, the use of a work breakdown structure and a responsibility matrix is proposed. The work, composition, and roles of the product development team members are described. In the third section, a prototype wireframe and user interface are designed and implemented. Quantitative and qualitative indicators of the software product prototype are defined. The key stages of the MVP are described. Additionally, updates to the software product prototype functionality are carried out and demonstrated. Keywords: ANALYSIS, ADDITION, SOFTWARE PRODUCT, COMPETITION, USER, MVP, STRUCTURE.Документ «Управління проєктом розробки MVP «Skyservice» для сільськогосподарського підприємства»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Максимчука Романа Васильовича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження робота присвячена розробці проєкту MVP «Skyservice» для сільськогосподарського підприємства. Кваліфікаційна робота на тему «Управління проєктом розробки MVP «Skyservice» для сільськогосподарського підприємства» містить 66 сторінок, 17 рисунків, 2 таблиці та 4 додатки. Перелік використаних джерел налічує 20 найменувань. Було проведено дослідження сучасних тенденцій та викликів у сільському господарстві, аналіз конкурентного середовища, розробку концепції та функціональності MVP «Skyservice». У роботі також описано технічний стек та архітектуру системи, процеси тестування та впровадження. Було розроблено прототип системи та виконано тестування її функціональності для забезпечення високої ефективності управління сільськогосподарським підприємством. В результаті дослідження було досягнуто ефективного впровадження MVP для оптимізації виробничих процесів, підвищення врожайності та скорочення витрат. Ключові слова: управління проєктом, MVP, сільське господарство, Skyservice, програмне забезпечення ABSTRACT According to the purpose of the study, the work is dedicated to the development of the MVP «Skyservice» project for an agricultural enterprise. The qualification work on the topic «Project Management for the Development of MVP 'Skyservice' for an Agricultural Enterprise» consists of 66 pages, 17 figures, 2 tables, and 4 appendices. The list of references includes 20 sources. Research on current trends and challenges in agriculture, an analysis of the competitive environment, and the development of the concept and functionality of MVP «Skyservice» were conducted. The work also describes the technical stack and system architecture, testing, and implementation processes. A system prototype was developed, and its functionality was tested to ensure high efficiency in managing the agricultural enterprise. As a result of the research, an effective implementation of MVP was achieved, optimizing production processes, increasing yield, and reducing costs. Keywords: project management, MVP, agriculture, Skyservice, softwareДокумент УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТОМ ВЕБОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМНОГО ПРОДУКТУ ЯК КОМПОНЕНТИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ РЕСТОРАНУ СІМЕЙНОГО ДОЗВІЛЛЯ»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Кушки Антона Сергійовича; Десятко Альона МиколаївнаАНОТАЦІЯ Дипломна робота присвячена аналізу та вдосконаленню процесу управління проєктом розробки веборієнтованого програмного продукту, інтегрованого в інформаційну систему ресторану сімейного дозвілля. У роботі досліджено теоретичні основи управління проєктами в IT-сфері, проведено аналіз сучасних тенденцій та потреб користувачів, розроблено та протестовано мінімально життєздатний продукт (MVP), а також запропоновано стратегії автоматизації управління проєктом із використанням Jenkins. Окрема увага приділена прогнозуванню ризиків та оцінці ефективності впровадження розробленого продукту. Практичне значення роботи полягає у створенні адаптованої моделі управління проєктами, яка підвищує ефективність бізнеспроцесів у сфері ресторанного бізнесу. Ключові слова: веборієнтований програмний продукт, управління проєктом, автоматизація, ресторанний бізнес, інформаційна система, Jenkins, MVP, прогнозування ризиків. ABSTRACT This thesis is dedicated to the analysis and optimization of project management processes for the development of a web-oriented software product integrated into the information system of a family leisure restaurant. The study examines the theoretical foundations of project management in the IT sector, analyzes current trends and user needs, develops and tests a minimum viable product (MVP), and proposes strategies for project management automation using Jenkins. Special attention is given to risk forecasting and evaluating the effectiveness of the developed product's implementation. The practical significance of the research lies in creating an adapted project management model that enhances business process efficiency in the restaurant industry. Keywords: web-oriented software product, project management, automation, restaurant industry, information system, Jenkins, MVP, risk forecastingДокумент «Управління проектом MVP забезпечення інформаційної системи платоспроможності клієнтів банку»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Курочкіна Дмитра Олександровича; Десятко Альона МиколаївнаАНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота студента (магістранта) ФІТ 2-4м Курочкіна Дмитра Олександровича на тему: «Управління проєктом MVP забезпечення інформаційної системи платоспроможності клієнтів банку» має структуру, яка включає в себе: вступ, три розділи, висновок, список використаних джерел та додатки; за обсягом містить: 77 сторінок, 35 рисунків, 4 таблиці та перелік використаних джерел з 36 найменувань. У відповідності до мети дослідження можна констатувати, що робота присвячена управлінню проєктом розробки MVP інформаційної системи платоспроможності клієнтів банку. В роботі було дослідження та здійснено моделювання платоспроможності клієнтів банку,. розроблено інформаційну систему ефективного управління проеєктом оптимізації банківської діяльності з функціонання системи платоспроможності клієнтів банку. Результатом роботи є розроблення MVP – початкової версії продукту, яка має мінімально необхідний набір функціональності для задоволення потреб перших користувачів та збору їхніх відгуків. Це дозволить поліпшити ефективність роботи банківської системи платоспроможності клієнтів банку. Інформаційна система має відкриту архітектуру та здатність адаптуватися до змін у функціональних процесах банку, забезпечуючи надійність введення баз даних стосовно платоспроможності клієнтів, можливість аналізувати інформацію та дані в режимі безпеки та захисту даних. Ключові слова: MVP – початкова версія продукту, платоспроможності клієнтів банку, управління проєктом, інформаційна система ABSTRACT The qualification work of the student (master's student) FIT 2-4m Kurochkin Dmytro Oleksandrovych on the topic: "MVP project management of the bank's customer solvency information system" has a structure that includes: introduction, three sections, conclusion, list of references and appendices; in terms of volume contains: 77 pages, 35 figures, 3 tables and a list of references of 36 titles. In accordance with the purpose of the study, it can be stated that the work is devoted to the management of the MVP development project of the bank's customer solvency information system. The study researched and modeled the solvency of bank customers, developed an information system for effective management of the project to optimize banking activities for the functioning of the bank's customer solvency system. The result of the work is the development of an MVP - an initial version of the product that has the minimum required set of functionality to meet the needs of the first users and collect their feedback. This will improve the efficiency of the bank's customer solvency system. The information system has an open architecture and the ability to adapt to changes in the bank's functional processes, ensuring the reliability of database entry regarding customer solvency, the ability to analyze information and data in a secure and data protection mode. Keywords: MVP – initial version of the product, customer solvency of bank, project management, information systemДокумент «Управління проєктом MVP веборієнтованої системи підприємства торгівлі»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Іванюк Богдан Тарасович; Десятко Альона МиколаївнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження кваліфікаційна робота на тему «Управління проєктом MVP веборієнтованої системи підприємства торгівлі» містить 64 сторінки, 21 рисунків, 3 таблиці. Перелік використаних джерел налічує 36 найменувань. Робота присвячена дослідженню проблем управління проєктами MVP на підприємствах торгівлі та виявленню факторів, що впливають на ризики реалізації проєктів веборієнтованої системи підприємства торгівлі. Під проєктом розуміється комплекс взаємопов'язаних заходів, спрямованих на створення унікального продукту або послуги в умовах часових і ресурсних обмежень. Управління проєктом передбачає планування, організацію та контроль трудових, фінансових і матеріально-технічних ресурсів проєкту, спрямованих на ефективне досягнення цілей проєкту. Визначено основні відмінності проєктів від поточної діяльності підприємства: мета; функціональна спеціалізація; обмеженість у часі. Проаналізовано методи управління проєктами, орієнтованих на: обґрунтованість; структурність; ресурсне забезпечення; фінансову підтримку; кадрове забезпечення; комунікацію; контрольованість. Розкрито цінність ітеративного методу «водоспаду». Надано характеристику методам: Agile, Scrum, Lean, Kan- ban, PRINCE2. Наведено модель системи управління проєктами, визначення проєктних ризиків як невизначеної події або умови, у разі настання якої відбувається вплив (позитивний або негативний) хоча б на одну з цілей проєкту, наприклад, на терміни, вартість, зміст або якість, методів ризиків реалізації проєкту. Ці рекомендації дозволять значно підвищити ефективність та результативність впровадження проєктного управління на підприємстві торгівлі. Ключові слова: MVP, веборієнтована система, управління проєктами, підприємство торгівлі, методи. 7 ABSTRACT In accordance with the purpose of the study, the qualification work on the topic “MVP project management of a web-oriented system of a trade enterprise” contains 64 pages, 21 figures, 3 tables. The list of references includes 36 titles. The work is devoted to the study of the problems of MVP project management at trade enterprises and the identification of factors influencing the risks of implementing projects of a web-oriented system of a trade enterprise. A project is understood as a set of interrelated activities aimed at creating a unique product or service under time and resource constraints. Project management involves planning, organizing and controlling the labor, financial and material and technical resources of the project aimed at the effective achievement of the project goals. The main differences between projects and the current activities of an enterprise are defined: purpose; functional specialization; time constraints. The methods of project management focused on: validity; structure; resource provision; financial support; staffing; communication; controllability are analyzed. The value of the iterative waterfall method is revealed. The methods are characterized: Agile, Scrum, Lean, Kan- ban, PRINCE2. The author presents a model of a project management system, defines project risks as an uncertain event or condition, in the event of which there is an impact (positive or negative) on at least one of the project goals, for example, on the timing, cost, content or quality, and methods of project implementation risks. These recommendations will significantly increase the efficiency and effectiveness of the implementation of project management at a trade enterprise. Keywords: MVP, web-based system, project management, trade enterprise, methodsДокумент «Двофакторна структуризація проєкту програмного продукту нетворкінгу для аутсорс -9- спеціалістів»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Єгорова Дениса Володимировича; Десятко Альона МиколаївнаАНОТАЦІЯ Дипломна робота присвячена розробці двофакторної структуризації проєкту програмного продукту нетворкінгу для аутсорс R- спеціалістів, який автоматизує процес звітності користувачів, підтримує розвиток корисних звичок і організовує ефективну взаємодію в межах спільноти. Основною метою було створення системи, що поєднує простоту використання, високу функціональність і гнучкість для подальшого розширення. Розроблений R l gr m-бот дозволяє користувачам реєструватися, надсилати щоденні звіти про виконані завдання, отримувати автоматичні нагадування та переглядати прогрес. Адміністратор системи отримує розширені можливості для управління: контроль активності користувачів, видалення неактивних учасників, перегляд аналітики та публікація звітів у R l gr m-канал. В основі бота лежить концепція двофакторної структуризації, що передбачає розділення даних на рівні користувачів і контенту, а також використання сучасних технологій для оптимізації роботи. Для реалізації R l gr m-бота використано мову P th'n, бібліотеку R l 't, модуль P# kl для збереження даних, а також багатопоточність для виконання фонових задач. У роботі детально розглянуто всі етапи створення продукту: від аналізу предметної області та побудови UEL-діаграм до тестування та створення інсталяційного пакета. Розроблений бот успішно автоматизує ключові бізнес-процеси спільноти, забезпечуючи підтримку дисципліни та активності користувачів. Робота є практичним прикладом впровадження автоматизації в межах малих спільнот і має потенціал для адаптації в інших галузях. Ключові слова: R l gr m-бот, автоматизація, звітність, P th'n, R l 't, двофакторна структуризація, P# kl . ,Документ «Двоспрямована структура проєкту програмного продукту для забезпечення роботи підприємства еторгівлі»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Поспелова Юрія Олеговича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Кваліфікаційна робота Поспєлова Юрію Олеговичу на тему «Двоспрямована структура проєкту програмного продукту для забезпечення роботи підприємства е-торгівлі» виконана у відповідності до цілей дослідження і містить 75 сторінок, 29 рисунків, 2 таблиці. Перелік використаних джерел налічує 38 найменувань. У роботі проаналізовані підходи до розроблення програмного продукту управління проєктами електронної торгівлі, відмінності категорій«електронна комерція» та «е-торгівля». Визначено передумови та прослідковано еволюцію розвитку електронного бізнесу та е-торгівлі у світовій економіці. Охарактеризовані основні стандарти організації електронного обміну даними між підприємствами (EDI). Визначено базові методології, методи та моделі електронної комерції та визначено місце управління проєктами е-торгівлі в ІТ системі електронної комерції України. Розглянуто специфіку електронної торгівлі як джерела конкурентних переваг для виробника, продавця та ринкових партнерів. Наведено відмінності між традиційною торгівлею та еторгівлею. Визначено обмеження та перешкоди, пов’язані з функціонуванням електронної комерції та е-торгівлі. В результаті дослідження виявлено, що новим етапом розвитку е-торгівлі є розвиток, що базується на принципах сучасного цифрового маркетингу і дозволяє виводити товари і послуги на ринок за допомогою онлайн-продажів, забезпечивши лідерство, стійкість розвитку та високу конкурентоспроможність в умовах глобальної конкуренції. Виявлено ключові тенденції розвитку електронної торгівлі у світі і в Україні, що дозволило надати рекомендації щодо удосконалення систем онлайн-продажу. Визначено ключові переваги для покупців і продавців, які працюють через віртуальні торгові платформи. Ключові слова: програмний продукт, управління проєктами, еторгівля, онлайн-продажі, маркетинг ABSTRACT The qualification work of Yuri Olegovich Pospelov on the topic "Bidirectional structure of a software product project to ensure the operation of an e-commerce enterprise" was completed in accordance with the objectives of the study and contains 75 pages, 29 figures, 2 tables. The list of used sources includes 38 names. The paper analyzes the approaches to the development of a software product for the management of e-commerce projects, the differences between the categories "electronic commerce" and "e-commerce". The prerequisites are defined and the evolution of the development of electronic business and e-commerce in the world economy is traced. The main standards of the organization of electronic data exchange between enterprises (EDI) are characterized. The basic methodologies, methods and models of e-commerce are defined and the place of management of ecommerce projects in the IT system of e-commerce of Ukraine is determined. The specifics of electronic trade as a source of competitive advantages for the manufacturer, seller and market partners are considered. Differences between traditional trade and e-trade are given. Limitations and obstacles related to the functioning of electronic commerce and e-commerce are identified. As a result of the study, it was found that the new stage of the development of e-commerce is development based on the principles of modern digital marketing and allows to bring goods and services to the market with the help of online sales, ensuring leadership, sustainable development and high competitiveness in the conditions of global competition. The key trends in the development of e-commerce in the world and in Ukraine were identified, which made it possible to provide recommendations for improving online sales systems. Key benefits for buyers and sellers working through virtual trading platforms are identified. Keywords: software product, project management, e-commerce, online sales, marketingДокумент «Управління проектом програмного продукту роботи кадрового апарату Державної служби України з надзвичайних ситуацій»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Гайдая Миколи Миколайовича; Тищенко Дмитро ОлександровичАНОТАЦІЯ У кваліфікаційній роботі досліджено особливості управління проектом розробки програмного продукту для автоматизації кадрових процесів Державної служби України з надзвичайних ситуацій (ДСНС). Визначено основні проблеми, які виникають при управлінні кадровими процесами в державних установах, і обґрунтовано необхідність створення спеціалізованого програмного рішення для оптимізації цих процесів. Робота містить аналіз існуючих програмних рішень на ринку, а також порівняльний аналіз їхніх функціональних можливостей та відповідності специфіці потреб державних установ. На основі вивчених вимог, було розроблено технічне завдання для створення програмного продукту, що включає основні функціональні блоки, етапи розробки та інтеграції з іншими інформаційними системами державної служби. Проаналізовано методи управління проектом, що забезпечують ефективну реалізацію на всіх етапах: від планування до впровадження і супроводу. Окрему увагу приділено питанням безпеки даних та відповідності розробки до вимог законодавства України щодо обробки персональних даних. У роботі описано процес реалізації проекту, основні етапи тестування та впровадження програмного продукту в діяльність кадрового апарату ДСНС, а також обґрунтовано економічну ефективність і соціальний вплив впровадження автоматизованої системи на покращення управління персоналом. Випускна кваліфікаційна робота містить 70 сторінок, 5 рисунків, 8 таблиць. Перелік використаних джерел налічує 13 найменувань Ключові слова: управління проєктом, програмний продукт, кадровий апарат, Державна служба України з надзвичайних ситуацій, технічне завдання, автоматизація, інтеграція, інформаційні системи, розробка програмного забезпечення, безпека даних, законодавчі вимоги, обробка персональних даних. 3 ABSTRACT This qualification paper explores the project management aspects of developing a software product for automating the personnel processes of the State Emergency Service of Ukraine (SES). The paper identifies key challenges encountered in managing personnel processes in government institutions and justifies the need for a specialized software solution to optimize these processes. An analysis of existing software solutions on the market is provided, along with a comparative assessment of their functionalities and suitability for the specific needs of state institutions. Based on the gathered requirements, a technical specification was developed for creating the software product, which includes the main functional modules, development stages, and integration with other information systems of the state service. Project management methods ensuring effective implementation at all stages, from planning to deployment and maintenance, are analyzed. Special attention is given to data security issues and ensuring that the development complies with Ukrainian legislation on personal data processing. The paper describes the project implementation process, key stages of testing, and the integration of the software product into the SES personnel system. It also justifies the economic efficiency and social impact of implementing the automated system to improve personnel management. The graduation qualification work consists of 70 pages, 5 figures, and 8 tables. The list of references includes 13 sources. Keywords: project management, software product, personnel system, State Emergency Service of Ukraine, technical specification, automation, integration, information systems, software development, data security, legislative requirements, personal data processing.Документ «Двоспрямована структуризація проєкту програмного продукту інформаційної системи TrainzInfo»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Вінічука Олександра Сергійовича; Криворучко Олена ВолодимирівнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження робота присвячена розробці інформаційної системи TrainzInfo в якій описано всю інформацію про українську залізницю, побудовано графіки поїздів і їх розклад по станціях, зібрано всю інформацію про станції і рухомий складі Української залізниці. В результаті порівняльного аналізу аналогічних рішень визначено, що на ринку України відсутні інформаційні системи на який описано всю інформацію про українську залізницю, було прийнято рішення розробити інформаційну систему TrainzInfo. Розробка серверної частини виконана у середовищі ASP.NET Core 8.0 яке базується на мові C# Готовий програмний комплекс TrainzInfo було успішно протестовано і розгорнуто на промисловому продуктивному середовищі хостингу Випускна кваліфікаційна робота на тему «Двоспрямована структуризація проєкту програмного продукту інформаційної системи TrainzInfo» містить 28 сторінок, 12 рисунків, 1 таблицю. Перелік використаних джерел налічує 7 найменувань. Апробація результатів дослідження в даній кваліфікаційній роботі підтверджується участю в Студентській науково-практичній конференції (Київ, 18 квітня 2024 р.) Інформаційні технології та кібербезпека в умовах воєнного часу з виступом на тему МЕХАНІЗМИ РЕПЛІКАЦІЙ І БЕКАПУВАННЯ БАЗ ДАНИХ У ХМАРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ (http://mdcs.knuba.edu.ua/article/view/309489) - 2 призове місце та публікацією статті: Механізми реплікацій і бекапування баз даних у хмарне середовище. Управління розвитком складних систем, (58), 86–92. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2024.58.146-152 (http://mdcs.knuba.edu.ua/article/view/309489/300991) А також участю в Міжнародній науковій конференції (14 травня 2024р.) Інформаційні системи і технології з темою МЕХАНІЗМИ ПОБУДОВИ ВІДМОВОСТІЙКОГО КЛАСТЕРУ І БЕКАПУВАННЯ БАЗ ДАНИХ https://www.economy-confer.com.ua/full-article/5535/ Ключові слова: інформаційна система, TrainzInfo, база даних, ASP.NET, C-sharp ABSTRACT In accordance with the purpose of the research, the work is devoted to the development of the TrainzInfo information system, which describes all information about the Ukrainian railway, schedules trains and their schedule by stations, collects all information about the stations and rolling stock of the Ukrainian railway. As a result of a comparative analysis of similar solutions, it was determined that there are no information systems on the Ukrainian market that describe all the information about the Ukrainian railway, and it was decided to develop the TrainzInfo information system. The development of the server part was carried out in the ASP.NET Core 8.0 environment. The ready-made software complex TrainzInfo was successfully tested and deployed on an industrial productive hosting environment Graduation qualification work on the topic "Bidirectional structuring of the software product project of the TrainzInfo information system" contains 28 pages, 12 figures, 1 table. The list of used sources includes 7 items. Approbation of the research results in this qualification work is confirmed by participation in the Student Scientific and Practical Conference (Kyiv, April 18, 2024) Information technologies and cyber security in wartime conditions with a speech on MECHANISMS OF REPLICATION AND BACKUP OF DATABASES IN THE CLOUD ENVIRONMENT (http://mdcs.knuba.edu.ua/article/view/309489) - 2nd prize and publication of the article: Mechanisms of replication and backup of databases in the cloud environment. Complex Systems Development Management, (58), 86–92. https://doi.org/10.32347/2412-9933.2024.58.146-152 (http://mdcs.knuba.edu.ua/article/view/309489/300991) And also participation in the International scientific conference (May 14, 2024) Information systems and technologies on the topic MECHANISMS OF BUILDING A FAILURE-RESISTANT CLUSTER AND DATABASE BACKUP https://www.economy-confer.com.ua/full-article/5535/Документ «Двовекторна структуризація проєкту програмного продукту фіксації порушень правил парковки»(ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ/ КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВОЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2024-12) Ватулі Андрія Вікторовича; Десятко Альона МиколаївнаАНОТАЦІЯ Відповідно до мети дослідження робота присвячена дослідженню процесів двовекторної структуризації проєкту програмного продукту фіксації порушень правил парковки. Кваліфікаційна робота на тему «Двовекторна структуризація проєкту програмного продукту фіксації порушень правил парковки» містить 80 сторінок, 28 рисунків, 1 таблицю та 9 додатків. Перелік використаних джерел налічує 32 найменування. У роботі проведено аналіз існуючих методів та засобів управління проєктами розробки програмного забезпечення, досліджено особливості структуризації проєктів у сфері контролю та фіксації порушень правил парковки. Розроблено та обґрунтовано двовекторну структуру проєкту, що дозволяє ефективно управляти як технічними, так і організаційними аспектами розробки програмного продукту. Запропоновано методи впровадження розробленої структури та оцінки її ефективності. В результаті роботи створено мобільний додаток, який реалізує запропоновану структуру проєкту та доводить її практичну цінність. Ключові слова: двовекторна структуризація, розробка програмного забезпечення, мобільний додаток, фіксація порушень ефективність команди, управління проєктами. ABSTRACT According to the research purpose, the work is dedicated to studying the processes of dual-vector structuring of the parking violation tracking software project. The qualification work titled "Dual-Vector Structuring of the Parking Violation Tracking Software Project" contains 80 pages, 28 figures, 1 table, and 9 appendices. The list of references includes 32 items. The study reviews existing methods and tools for software project management and examines the specific requirements for structuring projects in the domain of parking violation monitoring and control. A dual-vector project structure is proposed and substantiated, enabling efficient management of both technical and organizational aspects of software development. Methods for implementing this structure and evaluating its effectiveness are also detailed. The practical application of the proposed structure was validated through the development of a mobile application that demonstrates its utility. Keywords: dual-vector structuring, software development, mobile application, parking violation tracking, team efficiency, project management