МЕНЕДЖМЕНТ І БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Особливості управління якістю суб’єкта гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шевченко, О.У статті наведено ключові засади використання інформаційно-комунікаційних систем управління для суб’єктів готельного бізнесу. Сформовано і розглянуто основні принципи управління інформаційно-комунікаційними системами з урахуванням специфіки готельного бізнесу. Визначено види комунікацій та ідентифікаційні особливості здійснення управління інформаційно-комунікаційними системами у готельному бізнесіДокумент Інформаційно-комунікаційні системи управління у готельному бізнес(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Чупрій, А.У статті наведено ключові засади використання інформаційно-комунікаційних систем управління для суб’єктів готельного бізнесу. Сформовано і розглянуто основні принципи управління інформаційно-комунікаційними системами з урахуванням специфіки готельного бізнесу. Визначено види комунікацій та ідентифікаційні особливості здійснення управління інформаційно-комунікаційними системами у готельному бізнесіДокумент Управління персоналом суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Семененко, М.У статті проаналізовано методичні засади управління персоналом суб’єкта сфери гостинності. Досліджено вплив чинників на управління персоналом суб’єкта сфери гостинності The article analyzes the methodical principles of personnel management of the subject of hospitality. The influence of factors on the personnel management of the subject of the hospitality sector has been studiedДокумент Цифровий менеджмент суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Можарівська, М.У статті проаналізовано особливості формування та ефективність цифрового менеджменту суб’єкта сфери гостинності. Визначено та проаналізовано особливості розробки стратегії менеджменту суб’єкта сфери гостинності. Обґрунтовано напрями вдосконалення розвитку цифрового менеджменту суб’єкта сфери гостинностіДокумент Теоретичні засади формування revenue менеджменту готелю(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Козак, І.У статті проаналізовано такі ключові фактори: актуальність revenue менедж¬менту для готельного бізнесу, підкреслюється його значення в умовах конкуренції та ринкових змін; основні принципи revenue менеджменту, включаючи прогнозування попиту, управління ціноутворенням, сегментацію клієнтів та управління інвентарем; теоретичні підходи до формування revenue менеджменту, зокрема економічна теорія попиту та пропозиції, маркетингова сегментація та використання інформаційних систем управління доходами (RMS). А також у статті обґрунтовано важливість використання сучасних технологій та інструментів для ефективного управління доходами, що сприяє підвищенню рентабельності та конкурентоспроможності готелів, теоретичні підходи до формування revenue менеджменту, економічна теорія попиту та пропозиції The article analyzes the following key factors: the relevance of revenue management for the hotel business, emphasizing its importance in the context of competition and market changes; basic principles of revenue management, including demand forecasting, pricing management, customer segmentation and inventory management; theoretical approaches to the formation of revenue management, in particular, the economic theory of supply and demand, marketing segmentation and the use of revenue management information systems (RMS).Документ Генезис готельної послуги як об’єкта стратегічного маркетингу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Голуб (Кашина), Н.У статті виявлено ключові аспекти, пов’язані з еволюцією та розвитком готельного бізнесу в контексті маркетингових стратегій. Описано, як готельні послуги стали не лише засобом задоволення потреб клієнтів, а й об’єктом стратегічного маркетингу, що вимагає систематичного аналізу та підходів для ефективного управління. Висвітлено, які чинники впливають на генезис готельної послуги і як цей процес формується у контексті стратегічного маркетингу, включаючи попит, конкуренцію, інновації та вимоги споживачівДокумент Антикризова стратегія суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бойко, Н.У статті висвітлено основні ризики, з якими стикаються підприємства сфери гостинності під час кризових ситуацій, а також аналізується ефективність існуючих антикризових стратегій. На основі цього пропонуються рекомендації щодо створення комплексної антикризової стратегії, що включає фінансовий контроль, кадрову політику, адаптацію маркетингових стратегій і підвищення операційної ефективностіДокумент Управління маркетинговими комунікаціями субʼєкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Божок, А.Ця стаття присвячена організації маркетингового менеджменту в готельному бізнесі. Висвітлено основні риси маркетингового менеджменту в готельному секторі. Розглянуто основні проблеми маркетингового менеджменту в готелях та виявлено позитивну динаміку розвитку маркетингового менеджменту у сфері гостинностіДокумент Корпоративна репутація як складова корпоративної стратегії суб’єкта гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Турко, П.У статті висвітлено теоретичні засади формування корпоративної репутації суб’єкта гостинності. Обґрунтована еволюція становлення та сутність корпоративної репутації. Продемонстровано процес її формування та фактори впливу на корпоративну репутацію суб’єкта гостинностіДокумент Операційні стратегії у забезпеченні сталого розвитку ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Тимошенко, Д.Стаття присвячена викликам, які потребують впровадження стратегічних змін для забезпечення сталого розвитку ресторанного бізнесу. Визначено вплив екологічних, економічних та соціальних чинників на функціонування ресторанів. Розглянуто операційні стратегії як ключовий інструмент впровадження ресурсозберігаючих технологій, мінімізацію екологічного впливу та відповідальне ставлення до співробітників і місцевих спільнот, що сприяють зниженню витрат і підвищенню ефективності ресторанного бізнесуДокумент Цифровий маркетинг у сфері гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Проценко, А.У статті висвітлено основні складові цифрового маркетингу та фактори, які впливають на цифровізацію суб’єктів сфери гостинності в сучасних умовах. Досліджено основні стратегії та інструменти цифрового маркетингу, які можуть суттєво вплинути на підвищення впізнаваності бренду і залучення споживачівДокумент Стратегія нr-менеджменту суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Покотилов, О.У статті висвітлено узагальнена сутність стратегії НR-менеджменту суб’єкта сфери гостинності, що виступає рушійною силою в повоєнному відновленні України відповідно до вимог інтеграції в Європейський економічний простір та відкриває інноваційні можливості для розвитку сектору економіки країни завдяки потенційному виходу на нові ринки Європейського Союзу. Основний акцент дослідження спрямований на виконання та координацію дій щодо найму, керування, мотивування, професійного розвитку персоналу, під час чого застосовують дієві та гнучкі концептуальні моделі стратегії НR-менеджменту суб’єкта сфери гостинностіДокумент Наукові основи дослідження конкурентоспроможності суб’єктів готельного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Новицький, Е.У статті зазначено підходи вітчизняних науковців до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства». Також у дослідженні було відображено складові механізму конкурентоспроможності та рівні управління, описано низку методів конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесуДокумент Теоретичний базис управління маркетинговими комунікаціями суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мєєрзон, М.У статті досліджують теоретичні та практичні аспекти управління маркетин¬говими комунікаціями у сфері гостинності. Окрема увага приділяється важливості комплексного підходу до використання маркетингових інструментів, інтеграції різних каналів комунікацій і адаптації до змінних умов ринку. Визначаються ключові фактори ефективного управління маркетинговими комунікаціями, включаючи клієнтоорієнто¬ваність, інтерактивність та сезонність. Автор надає рекомендації щодо підвищення ефективності комунікаційних стратегій у готельному та ресторанному бізнесіДокумент Стратегія менеджменту якості суб’єкта гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Максакова, А.У статті висвітлено сутність поняття «менеджменту якості суб’єкта сфери гостинності». Проаналізовано і визначено найкращі методи напрацювання стратегії менеджменту якості суб’єкта сфери гостинності. Розглянуто елементи побудови сучасної стратегії менеджменту якості. Проаналізовано вже існуючий досвід всесвітньовідомих компаній. Визначено недоліки елементів побудови стратегії менеджменту якості. Та визначено рівень важливості менеджменту якості у сфері гостинництваДокумент Система професійного розвитку в сфері гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Зубар, О.Навчання та розвиток в організації дають можливість співробітникам досягти певного набору цілі, виконуючи їх ефективно та результативно. Це програми, які використовують для вдосконалення навичок, знань, ставлення та компетенції співробітників. Для організації вкрай важливо знати важливість навчання та розвитку. Організація повинна мати можливість визначити, для чого і коли потрібні ці програми працівнику. А висококваліфікований і розвинений співробітник стає активістом організації, оскільки він має можливість вдосконалювати загальну продуктивність і сприяти успіху організації. Це дослідження має на меті виявити зв’язок між навчанням, розвитком і продуктивністюДокумент Сервісна стратегія суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Захарова, М.У статті проаналізовано особливості формування та ефективність сервісної діяльності суб’єкта сфери гостинності. Визначено особливості розробки сервісної стратегії суб’єкта сфери гостинності. Обґрунтовано напрями вдосконалення розвитку сервісної стратегії суб’єкта сфери гостинностіДокумент Технологій цифрового маркетингу суб’єкта ресторанного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гріпас, Б.У статті висвітлено сутність цифрового маркетингу в ресторанному бізнесі, найефективніші цифрові технології, що використовуються для просування закладів харчування, сучасні підходи до маркетингових інновацій у ресторанному господарстві, а також переваги використання Digital-маркетингу для залучення гостей та покращення досвіду клієнтівДокумент Управління персоналом суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Глінський, В.Ця стаття висвітлює сутність управління персоналом у сфері гостинності, його ключові аспекти та виклики. Вона також досліджує методи підбору та найму персоналу, адаптації та інтеграції новачків, навчання та розвитку співробітників, оцінки їхньої ефективності, розвитку корпоративної культури та методів мотивації та стимулювання. Крім того, у статті наведені основні теорії управління персоналом, що застосовують у сфері гостинності, такі як Теорія X та Y, Теорія потреб, Теорія двох факторів та іншіДокумент Управління бізнес-процесами суб’єкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бурий, О.У статті досліджуються особливості управління бізнес-процесами у сфері гостинності, зокрема на прикладі міжнародної мережі готелів Marriott. Розглянуто структуру підприємства, ключові бізнес-процеси та вплив таких інноваційних технологій, як CRM-системи та мобільні додатки для бронювання та підвищення ефективності діяльності. Впровадження інноваційних рішень сприяє зниженню операційних витрат, підвищенню рівня задоволеності клієнтів і покращенню фінансових показниківДокумент Стратегія внутрішнього маркетингу субʼєкта сфери гостинності(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Буглак, О.У статті розглянуто концептуальні підходи до формування стратегії внутрішнього маркетингу для суб’єктів сфери гостинності. Проаналізовано основні інструменти та методи внутрішнього маркетингу, їхній вплив на ефективність управління персоналом та розвиток організаційної культури