МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 2

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 26 з 26
  • Документ
    Формування лояльності споживачів на підприємстві
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Шевель, А.
    Мета статті полягає у аналізі теоретичних аспектів формування лояльності споживачів на підприємстві. Вона спрямована на вивчення основних теорій та підходів до розуміння лояльності споживачів, а також на висвітлення стратегій, які можуть бути використані підприємствами для підвищення рівня лояльності своїх клієнтів. Через аналіз теоретичних концепцій у статті буде висвітлено ключові фактори, які впливають на формування лояльності, такі як якість продукту, задоволення від обслуговування, взаємодія з брендом та інші. Для того щоб глибше зрозуміти процес формування лояльності споживачів та його значення для успішного функціонування підприємств.
  • Документ
    Маркетингові стратегії в управлінні збутовими каналами сільськогосподарського підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Челленюк, А.
    У статті розглянуто всі можливі канали збуту для продукції сільськогосподарського підприємства. Наприклад традиційними каналами реалізації в Україні є: комерційні посередники, власна торговельна мережа, інші аграрні товаровиробники, працівники підприємства і споживачі, котрі купують продукцію у виробника. Також виявлено, які є маркетингові стратегії та підходи в управлінні даними каналами збуту сільськогосподарської продукції. Досліджено інтернет-маркетингову діяльність на підприємствах аграрного сектору та маркетингову стратегію AgriTech.
  • Документ
    Маркетингові стратегії просування послуг на вебсайті
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Філіппова, С.
    У цій статті розглянуто ефективні методи просування послуг на вебсайті компанії, проаналізовано основні підходи при просуванні послуг на сайті: SEO-оптимізація, User Experience та User Interface, утримання користувачів за допомогою лояльності. Надано пропозиції впровадження штучного інтелекту в просування сайту. Визначені точки «відра-зи» та шляхи їх вирішення.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент як чинник конкурентоспроможності підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Удовіченко, А.
    Стаття орієнтована на висвітлення методичних основ забезпечення маркетингового управління в конкурентоспроможності сучасних підприємств. В статті висвітлено основні функції маркетингового менеджменту, досліджено підходи вітчизняних науковців до сут-ності «маркетинг менеджменту». Також в статті висвітлено низку стратегій, для конку-рентоспроможності підприємств.
  • Документ
    Цифрові бренд-маркетингові комунікації страхових компаній
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Тонгобаш, В.
    В статті розглянуто формування маркетингових комунікацій при розвитку бренда страхової компанії. При обґрунтуванні підходів до особливостей застосування концепції інтегрованих маркетингових комунікацій страховими компаніями розглянуті проблеми роз-витку страхового ринку України, тренди діджиталізації, інструменти цифрового маркети-нгу та канали поширення цифрових маркетингових комунікацій.
  • Документ
    Маркетингова стратегія збутової діяльності підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Свиридюк, А.
    У статті розглянуто. ефективність маркетингової стратегії збуту у сучасному бізнесі, яка визначає успіх будь-якого підприємства на ринку, наведено теоретичні засади формування маркетингової стратегії збуту, зокрема збутову політику, яка включає аспекти такі як асортимент, ціноутворення, канали збуту та відносини з клієнтами. Запропоновано аналіз збутової політики виявляється ключовим чинником успіху, оскільки він дозволяє підприємству розуміти потреби ринку та розвивати конкурентні переваги.
  • Документ
    Маркетингова стратегія підприємства у сфері послуг
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ревко, К.
    Стаття присвячена дослідженню маркетингових стратегій для підприємств сфери послуг. В статті розглянуто визначення поняття «маркетингова стратегія», наведено класифікацію маркетингових стратегій в сфері послуг, сформовано алгоритм формування маркетингових стратегій в сфері послуг, також наведено основні елементи маркетингового плану.
  • Документ
    Маркетингові стратегії закладу вищої освіти
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Перерва, Я.
    В статті розглядаються маркетингові стратегії Державного торгово-економічного університету (ДТЕУ) у контексті сучасних викликів та можливостей у сфері вищої освіти. Проаналізовано актуальні тенденції та інноваційні підходи до розвитку маркетингових стратегій, зокрема у залученні студентів, підтримці фінансової стійкості, розвитку міжнародної співпраці та підвищенні конкурентоспроможності університету. Висвітлено важливість використання інноваційних методів, таких як віртуальна реальність, соціальні медіа, онлайн-курси та інші, для ефективного просування освітніх послуг ДТЕУ. Дослідження ставить за мету зрозуміти роль маркетингу у стратегічному управлінні університетом та розробити рекомендації для подальшого розвитку його маркетингових стратегій.
  • Документ
    Маркетингові стратегії розвитку підприємства у сфері інформаційних технологій
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Панкєєва, М.
    Сфера інформаційних технологій (ІТ) є однією з найдинамічніших і найінноваційніших галузей сучасної економіки. З кожним роком зростає кількість компаній, які прагнуть вийти на міжнародний ринок, аби розширити свої можливості та зміцнити конкурентні позиції. Водночас цей процес супроводжується численними викликами, включаючи необхідність адаптації до культурних, економічних та правових особливостей нових ринків. Ефективне формування маркетингових стратегій є критичним для успіху ІТ-компаній на глобальному рівні. У цьому контексті, дослідження специфіки виходу ІТ-компаній на світовий ринок та обґрунтування методичних засад маркетингових стратегій стають надзвичайно актуальними завданнями, що сприятимуть їхньому успішному розвитку та конкурентоспроможності. ess.
  • Документ
    Управління маркетинговими комунікаціями підприємства в соціальних мережах
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Олюніна, Я.
    Стаття присвячена дослідженню питання управління маркетинговими комунікаціями підприємства у соціальних мережах. В статті висвітлено підходи вітчизняних науковців до визначення поняття «маркетингова комунікація», наведено перелік видів SMM-маркетингу, також відображено етапи управління SMM в соціальних мережах.
  • Документ
    Стратегічне маркетингове планування підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Однорог, Т.
    У статті охарактеризовано особливості стратегічного маркетингового планування підприємства на ринку медично-освітніх послуг. Охарактеризовано ключові чинники впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства, проведено SWOT-аналіз та визначено основні напрямки посилення конкурентоспроможності підприємства.
  • Документ
    SMM-стратегії в автомобільній роздрібній торгівлі
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Никоденко, Є.
    Соціальні мережі перетворилися на важливий майданчик для взаємодії між брендами та споживачами, особливо в сегменті автомобільної роздрібної торгівлі. Стратегії маркетингу в цьому середовищі мають значний вплив на споживчу поведінку. Однак, зрозуміти, як саме ці стратегії впливають на вибір споживачів та їхнє рішення придбати автомобіль, є ключовим завданням для бізнесу. У цій статті ми проведемо аналіз тенденцій, ефективності та перспектив стратегій маркетингу в соціальних мережах у контексті автомобільної роздрібної торгівлі, розглянемо їхній вплив на споживчу поведінку та виявимо можливості для подальшого розвитку цього сегменту.
  • Документ
    Інтернет-маркетинг у діяльності вітчизняних підприємств
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Нечта, Т.
    Стаття акцентована на дослідженні концептуальних засад використання інтернет-маркетингу в роботі вітчизняних підприємств. В статті досліджено низку інструментів інтернет-маркетингу, досліджено цілі використання інтернет-маркетингу в бізнесі, а також наведено сучасні тренди пов’язані з інтернет-маркетингом в цифровому середовищі.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент підприємства на ринку Fintech
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Нагорняк, М.
    У статті досліджено наукові підходи до визначення сутності маркетинг менедж¬мент підприємства, його ключові функції. Проаналізовано ключові тенденції розвитку ринку FinTech у світі, обґрунтовано доцільність використання для підприємств відповідної сфери маркетинг менеджменту як базової концепції управління.
  • Документ
    Маркетингові стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Мельник, Д.
    У статті розглянуто сутність та значення маркетингової стратегії проникнення підприємства на зовнішні ринки. Запропоновано процес формування маркетингової стра-тегії виходу підприємства на зовнішні ринки.
  • Документ
    Маркетинг менеджмент у соціальних мережах фармацевтичного підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ляш, М.
    У статті розглянуто принципи формування ефективної системи інтернет-маркетингу бренду «дарниця»; описано основні етапи створення та реалізації інтернет-стратегії просування бренду у соціальних мережах; досліджено канали залучення пацієнтів, медичних та фармацевтичних працівників на інтернет-ресурси ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця»; сформовано Медіа-план облікового запису ПрАТ «Фармацевтична фірма «Дарниця» в Instagram.
  • Документ
    Реклама в маркетингових комунікаціях будівельного підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Лук’яненко, К.
    У статті розглянуто основні стратегії використання реклами TOB «ТБК Магок», зосереджуючись на її впливі на цільову аудиторію та результативність маркетингових ініціатив. Детально проаналізовано приклади успішних кампаній із застосуванням рекламних інструментів, а також оцінено вплив цих заходів на фінансові показники та загальну конкурентоспроможність підприємства.
  • Документ
    Організація маркетингової діяльності підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Куліш, А.
    У контексті глобалізації та збільшення інформаційних потоків аналізуються підходи до управління маркетинговою діяльністю та визначається сутність, завдання та цілі цього процесу. Окрему увагу приділено еволюції трактувань маркетингу та його управління, а також ролі служби маркетингу в організації маркетингової діяльності підприємства.
  • Документ
    Маркетингові стратегії підприємства
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Копилок, О.
    Мета статті полягає у дослідженні сутнісних характеристик маркетингової стратегії підприємства, висвітлення цілей та етапів її формування, а також визначення видів і класифікацій маркетингової стратегії підприємства. Спочатку було здійснено порівняльний аналіз підходів українських авторів до визначення сутності маркетингової стратегії підприємства. Наступним кроком було порівняння підходів українських авторів до визначення цілей формування маркетингової стратегії підприємства, а також етапів їх розробки.
  • Документ
    Управління лояльністю споживачів у публічному маркетингу
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Конопляста, І.
    У статті розглянуто основні чинники та складові процесу управління лояльністю споживачів в маркетингу, проаналізовано підходи до визначення поняття лояльності, внесено пропозиції щодо можливості використання та формування лояльності споживачів в публічному маркетингу.
  • Документ
    Маркетингове середовище підприємства на ринку лакофарбової продукції
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Коваль, А.
    У статті проаналізовано сутність та структуру маркетингового середовища підприємства на ринку лакофарбової продукції. Охарактеризовано ключові фактори впливу маркетингового середовища на формування маркетингової стратегії підприємства, проведено SWOT-аналіз та визначено основні напрямки посилення конкурентоспроможності підприємства.
  • Документ
    Стратегічне маркетингове планування фінансово-кредитної установи
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Заінчковська, А.
    У статті досліджено концепцію стратегічного маркетингового планування фінансово-кредитної установи. В ході дослідження відображено алгоритм стратегічного маркетингового планування, досліджено види маркетингових стратегій в залежності від існуючих цілей. Також в статті наведено низку стратегій за М. Портером, та І. Ансоффом для надання фінансово-кредитних послуг і реалізації фінансових продуктів.
  • Документ
    Стимулювання збуту в системі маркетинг менеджмент
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Єрош, В.
    Стаття присвячена аналізу заходів, які сприяють ефективнішому формуванню збутової стратегії, розглядаються різноманітні види стимулювання збуту залежно від учасників цього процесу, а також сутність стимулювання збуту та взаємозв’язок між виробниками та дистриб’юторами у формуванні маркетингової діяльності підприємства.
  • Документ
    Інтернет-маркетинг підприємства «Comfy»
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Григоренко, А.
    У статті досліджено сутність поняття інтернет маркетингу підприємства. Відображено різницю традиційного та інтернет-маркетингу підприємства. Наведено витрати на маркетингову роботу підприємства «COMFY», наведено портрет цілей бренду. Також в ході дослідження було сформовано основні маркетингові канали «COMFY», вікові параметри частки цільової аудиторії підприємства, а також проаналізовано інтернет маркетинг в порівнянні до існуючих галузевих конкурентів.
  • Документ
    Комунікаційна стратегія підприємств
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Галь, Н.
    Стаття присвячена розгляду базових принципах формування комунікаційної стратегії підприємств. В статті наведено перелік авторських визначень комунікаційної стратегії підприємств. В ході дослідження наведено схему маркетингових комунікацій, досліджено переваги ефективної системи комунікацій підприємства, також відображено перелік зовнішніх і внутрішніх факторів що визначають комунікаційні стратегії підприємств. У підсумку наведено алгоритм формування комунікаційної стратегії торго¬вельних підприємств.
  • Документ
    Світовий досвід розробки SMM-стратегії
    (Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бурлака, Т.
    Мета статті полягає у дослідження теоретичних основ формування SMM-стратегії. Спочатку було досліджено розвиток цифрового маркетингу та швидкий ріст аудиторії соціальних мереж котрий відбувається кожного дня. Наступним було досліджено сутність маркетингу в соціальних мережах (SMM) та SMM-стратегії як частини маркетингу загалом. Надалі дослідження було зосереджено на цілях та етапах формування SMM-стратегії. Загалом існує багато цілей стратегії проте важливо зробити аналіз та дослідження компанії чи бренду перед самим формуванням цілей. Кожний етап створення плану розвитку соціальних мереж потребує дослідження та аналізу для ефективного створення, а потім застосування стратегії.