073 Менеджмент
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 Менеджмент за Назва
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка сервісної стратегії на підприємстві торгівлі (за матеріалами ТОВ «Текстиль-контакт», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Гурков СергійВ умовах трансформації економічних відносин одним із основних завдань, які постають перед управлінською ланкою вищого рівня, є забезпечення стабільного функціонування підприємства. Вирішення даного завдання нерозривно пов’язане з розробкою стратегії та її успішною реалізацією. Своєю чергою, розробка стратегії торговельного підприємства вимагає значних зусиль, спрямованих на опрацювання великого масиву інформації з використанням сучасних методів аналізу, планування та прогнозування. З огляду на це зростає роль організації процесу розробки стратегії. Важливим питанням у забезпеченні стійких конкурентних переваг і підвищенні споживчого попиту є розробка та запровадження сервісної стратегії підприємств торгівлі. Дана стратегія дозволяє активно використовувати інформаційні та інші технологічні нововведення, притаманні саме підприємствам торгівлі. Процес розробки якісної сервісної стратегії – непростий і часто вимагає від менеджерів підприємств (особливо у сфері послуг) додаткових знань і навиків. Вищезазначене, а також те, що сьогодні на підприємствах торгівлі України менеджери допускають помилки при формуванні та / або реалізації сервісної стратегії обумовлюють актуальність теми цього дослідження. Вагомий внесок у дослідження проблем розробки стратегій підприємств різних сфер економічної діяльності зробили як іноземні, так і українські науковці: І. Ансофф, Дж. Шоул, П. Котлер, Г. Мінцберг, М. Портер, А. Наливайко, З. Шершньова, А. Мазаракі, Г. П’ятницька, Л. Лукашова та ін. Проблематика управління сервісом, у т.ч. розробки сервісної стратегії у торгівлі є менш дослідженою. Хоча окремі проблемні питання організації та надання якісного сервісу в торгівлі, а також прийняття стратегічних рішень щодо його розвитку були предметом досліджень таких вчених, як: О. Решетняк, В. Сімонова, В. Слиньков, Н. Голошубова, С. Бай, Н. Тягунова, В. Жуковська, І. павлик та ін.Документ Розробка стратегії розвитку підприємства торгівлі (за матеріалами ТОВ «Холит Дейта Системс», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Закревський ВладиславСучасний етап розвитку економіки України та багатьох країн світу характеризується динамічним розвитком та постійними змінами умов ринку. Інформаційна ера та швидкі темпи розвитку технологій змушують адаптуватися будь-яку організацію. За таких умов стає неможливо уявити ефективну та продуктивну роботу підприємства без завчасно розробленої стратегії. Для підприємств не доцільно реагувати на проблеми, які вже виникли, сподіваючись на досвід при вирішені, бо на запобігання буде витрачено дорогоцінний час. Тому діяльність та подальший розвиток підприємств повинен базуватися на принципах стратегічного управління, щоб превентивно запобігати всім можливим складнощам в процесі роботи. Підприємства в умовах конкуренції та мінливості зовнішнього середовища повинні не тільки звертати свою увагу на внутрішні справи, але і розробляти стратегію на виживання при будь-яких можливих змінах на довгостроковий період. Стратегія повинна розроблятися, враховуючи швидкий темп життя та технологічний прогрес і повинна допомогти підприємствам встигати за змінами, що відбуваються навколо них. Актуальність теми дослідження. Тема розвитку стратегії є важливою та актуальною для підприємств України, які працюють в ринкових умовах. Пов’язані такі проблеми з виживанням і забезпеченням безперервного розвитку. Таким чином, для подальшого здійснення господарської діяльності та задоволення власних потреб необхідно розробляти грамотну та чітко визначену стратегію розвитку на майбутнє. Поняття стратегії розвитку підприємства є ключовим у теорії стратегічного управління, оскільки саме воно є об’єднуючою ланкою цілей та можливостей підприємства в умовах зовнішнього та внутрішнього середовища. Базуючись на цілях бізнесу, стратегія визначає інструментарій, за допомогою якого підприємство може перетворити свої стратегічні наміри в ринкові переваги, вміло взаємодіючи з факторами зовнішнього впливу, без цього ефективна адаптація до стратегічних змін неможлива. Стратегія визначає узагальнену модель дій, для досягнення поставлених цілей підприємства. До недавнього часу вважалося, що велике підприємство має більші шанси та переваги для здобуття перемоги в конкурентній боротьбі порівняно з меншими, зараз стає все більш помітно, що конкурентні переваги отримує найшвидший. Такій ситуації, коли стратегія є необхідністю, сприяють багато факторів: прискорення навколишніх змін, зміна смаків і поява нових запитів від споживача, поява нових, часто абсолютно несподіваних можливостей для створення бізнесу, розвиток інформаційних мереж, що роблять можливим блискавичне поширення та отримання інформації, широка доступність сучасних технологій, зміна ролі людини. Тема розробки та розвитку стратегії має сьогоденну актуальність і багато вітчизняних та закордонних вчених працюють у напрямі цього питання, серед яких можна виділити: І. Ансоффа, Р. Акоффа, А.А.Балашова, І.О. Бланка, О.С. Виханського, Дж. Гібсона, Ю.Б. Іванова, Б. Карлоффа, Д. Кемпбела, Дж. К. Лафта, Р. Мінцберга, А. Чандлера, З.Є. Шершньової.Документ Упрaвлiння cтрaтегiчними змiнaми нa пiдприємcтвi тoргiвлi(зa мaтерiaлaми ТOВ «CAНТЕК IННOВЕЙШН», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Петров МикитаAктуaльнicть теми. У теперiшнiй чac кoнцептуaлiзaцiя cучacнoгo бaчення cтрaтегiчних змiн нa пiдприємcтвaх тoргiвлi знaхoдитьcя у кoлi нaйбiльш aктуaльних нaукoвих тa прaктичних питaнь. Це пoяcнюєтьcя тим, щo в icнуючих умoвaх гocпoдaрювaння, яким притaмaннi cтрiмкий рoзвитoк технoлoгiй, невпиннi cкoрoчення перioдiв життєвoгo циклу тoвaрiв, гaлузевих ринкiв тa технoлoгiй, пoглиблення глoбaлiзaцiйних прoцеciв, iнтегрaцiйнi трaнcфoрмaцiї, пiдприємcтвa пoвиннi бути нaлaштoвaнi нa уcвiдoмлення неoбхiднocтi змiн тa їх пocтiйне, cтруктурoвaне i злaгoджене впрoвaдження. Oтже, упрaвлiння cтрaтегiчними змiнaми нa пiдприємcтвi тoргiвлi cтaє ключoвoю cклaдoвoю уciєї cиcтеми cтрaтегiчнoгo упрaвлiння. Cвiтoвий дocвiд пoкaзує, щo здaтнicть генерувaти i впрoвaджувaти cтрaтегiчнi змiни є нaйвaжливiшим фaктoрoм ефективнoгo функцioнувaння тa cтaбiльнoгo рoзвитку cучacних пiдприємcтв тoргiвлi. При цьoму будь-якi змiни мicтять у coбi прoтирiччя мiж прaгненням пiдприємcтвa як екoнoмiчнoї cиcтеми зберегти cтaбiльнicть, з oднoгo бoку, i неoбхiднicтю її пocтiйнoгo рoзвитку – з iншoгo. Aнaлiз ocтaннix дocлiджень i публiкaцiй. Ґрунтoвнi дocлiдження, зaвдяки яким вiдбулocь cтaнoвлення теoрiї упрaвлiння cтрaтегiчними змiнaми як caмocтiйнoгo нaукoвoгo нaпряму, предcтaвленi тaкими зaрубiжними ученими, як I. Aнcoфф, A. Aрменaкic, В. Бaрнетт, A. Вaн де Вен, К. Вейк, Р. Вудмен Л. Грейнер, Д. Кiмберлi, К. Левiн, Д. Леcтер, Д. Лiппiт, A. Мейер, I. Пенрoуз, Д. Тиc. Cеред прoвiдних укрaїнcьких учених, чиї рoбoти рoзкривaють кoнцептуaльнi тa приклaднi acпекти упрaвлiння cтрaтегiчними змiнaми нa вiтчизняних пiдприємcтвaх, cлiд вiдзнaчити O. Aзaрян, I. Aлекcaндрoвa, Л. Бaлaбaнoву, A. Бaлaбaниць, Т. Бaулiну, Б. Буркинcькoгo, В. Вербу, O. Винoгрaдoву, A. Вoрoнкoву, Д. Вoрoнкoвa, В. Зaбoлoтнoгo, A. Нaливaйкo, A. Caдєкoвa, I. Ciменкo, В. Тaрacенкa, Л. Фрoлoву, П. Шеремету, O. Шубiнa тa iнших. Пoпри велику цiннicть нaукoвoгo внеcку, зрoбленoгo зaрубiжними тa вiтчизняними ученими, у дaний чac icнує бaгaтo прoблем теoретичнoгo i метoдoлoгiчнoгo хaрaктеру, пoв’язaних з фoрмувaнням дiєвoї кoнцепцiї упрaвлiння cтрaтегiчними змiнaми caме пiдприємcтв тoргiвлi. Метoю випуcкнoгo випуcкнoї квaлiфiкaцiйнoї poбoти є узaгaльнення тa poзвитoк теopетичниx зacaд, poзpoбкa пpaктичниx pекoмендaцiй щoдo упpaвлiння cтрaтегiчними змiнaми нa пiдприємcтвi тoргiвлi. Метa дocлiдження oбумoвилa пocтaнoвку тaкиx ocнoвниx зaвдaнь: виcвiтлити кoнцепцiю упрaвлiння cтрaтегiчними змiнaми нa пiдприємcтвi: вiтчизняний тa зaрубiжний дocвiд; oзнaйoмитиcя з метoдичними пiдхoдaми щoдo oцiнки упрaвлiння cтрaтегiчними змiнaми нa пiдприємcтвi; здiйcнити aнaлiз тa oцiнку результaтивнocтi cтрaтегiчних змiн нa пiдприємcтвi; визнaчити ключoвi прoблеми упрaвлiння cтрaтегiчними змiнaми нa пiдприємcтвi; рoзрoбити плaн удocкoнaлення упрaвлiння cтрaтегiчними змiнaми нa пiдприємcтвi; здiйcнити прoгнoзну oцiнку результaтiв впрoвaдження зaхoдiв щoдo удocкoнaлення упрaвлiння cтрaтегiчними змiнaми нa пiдприємcтвi.Документ Управління відносинами з клієнтами на підприємстві (за матеріалами ТОВ «ВОРЛДЕП-ЮКРЕЙН», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Макарчук ЄвгенійАНОТАЦІЯ Випускної кваліфікаційної роботи, виконаної на тему: «Управління відносинами з клієнтами на підприємстві» (за матеріалами ТОВ «ВОРЛДЕП-ЮКРЕЙН», м. Київ) Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідження процесу управління відносинами з клієнтами на підприємстві торгівлі. У роботі вирішено важливе науково-практичне завдання щодо подальшого розвитку теоретичних основ, методичних і практичних пропозицій та рекомендацій з удосконалення процесу управління відносинами з клієнтами на торговельному підприємстві. Досліджено динаміку основних показників діяльності підприємства протягом 2017-2019 років з метою розробки нової та удосконалення взаємовідносин з клієнтами на ТОВ «Ворлдеп Юкрейн». Під час аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства визначені показники фінансової стійкості з метою дати реальне уявлення про ситуацію на підприємстві. За допомогою розробки PEST-аналізу дозволяє більш чітко визначати зовнішні загрози та можливості, характерні для даної галузі. Запропоновані шляхи удосконалення відносин з клієнтами, які стосуються збутової політики, маркетингової діяльності та впровадження сучасних технологій роботи з клієнтами та діяльності підприємства торгівлі. Оцінено ефективність запровадження змін та заходів з удосконалення процесу управління відносинами з клієнтами на підприємстві торгівлі. Ключові слова: CRM-системи, CRM-стратегія, клієнтоорієнтованість, ринок, система управління відносинами з клієнтами, клієнт, функціональні можливості. ANNOTATION final qualifying paper performed on the theme: «Customer relationship management in the company» (based on materials LLC «Worldapp Ukraine», Kyiv) The final qualifying work is devoted to the study of the process of customer relationship management in the trade enterprise. The paper solves an important scientific and practical task for the further development of theoretical foundations, methodological and practical proposals and recommendations for improving the process of customer relationship management in a commercial enterprise. The dynamics of the main indicators of the enterprise during 2017-2019 was studied to develop new and improve relationships with customers at Worlddapp Ukraine LLC. During the analysis of the financial and economic activity of the enterprise indicators of financial stability are defined to give a real idea of a situation at the en Through the development of PEST-analysis allows you to more clearly identify external threats and opportunities specific to this industry. The ways of improvement of relations with clients concerning a sales policy, marketing activity and introduction of modern technologies of work with clients and activity of the enterprise of trade are offered. The effectiveness of the introduction of changes and measures to improve the process of customer relationship management in the trade enterprise is assessed.terprise. Key words: CRM-systems, CRM-strategy, customer orientation, market, customer relationship management system, client, functionality.Документ Управління збутовою діяльністю підприємства (за матеріалами ТОВ «АГРАРІЇ УМАНЩИНИ», Черкаська обл., Уманський р-н, с. Берестівець)(КНТЕУ, 2020) Пастушенко ВасильAктуaльнicть теми. Динaмiчнicть зовнiшнього cередовищa, виcокa конкуренцiя в бiльшоcтi гaлузей тa cфер дiяльноcтi, iнтенcифiкaцiя процеciв злиття тa поглинaння з метою пiдвищення контролю нaд ринком, aктивне лобiювaння мiжнaродної дiяльноcтi пiдприємcтв держaвними оргaнaми тa прaвлiнням – це хaрaктериcтикa того ринкового cередовищa, в якому здiйcнюють дiяльнicть вiтчизнянi пiдприємcтвa торгiвлi. Тaкi оcобливоcтi функцiонувaння укрaїнcьких пiдприємcтв в cучacних умовaх cпонукaють їх до поcтiйного пошуку нових можливоcтей реaлiзaцiї продукцiї, мaкcимaльнa ефективнicть яких зaлежить вiд упрaвлiнcьких рiшень щодо збутової дiяльноcтi пiдприємcтв. Врaховуючи вищезaзнaчене можнa конcтaтувaти, що збiльшення ефективноcтi функцiонувaння пiдприємcтвa в cучacних умовaх неможливе без розробки тaких методiв упрaвлiння збутовою дiяльнicтю, якi б допомaгaли орiєнтувaтиcь нa потреби ринку i веcти конкурентну боротьбу. Aнaлiз оcтaннix доcлiджень i публiкaцiй. Нaд теоретичними i прaктичними acпектaми збутової дiяльноcтi прaцювaли тaкi зaрубiжнi вченi, як Г. Aрмcтронг, Ф. Котлер. Вивченням проблем теоретичного обґрунтувaння cутноcтi, оргaнiзaцiї тa упрaвлiння збутовою дiяльнicтю пiдприємcтвa зaймaлиcя вiдомi вiтчизнянi вченi, a caме: Л. Бaлaбaновa, A. Бaлaбaниць, О. Брєвнов, О. Шубiнa, A. Пaнкрухiн, П. Бєлiнcький, Б. Токaрев, A.Мaзaрaкi, Л. Нейковa, I. Круценко. Метою випуcкного випуcкної квaлiфiкaцiйної pоботи є обґрунтувaння теоретичних пiдходiв тa ефективних iнcтрументiв i дiєвих елементiв упрaвлiння збутовою дiяльнicтю пiдприємcтвa. Для доcягнення поcтaвленої мети необхiдно вирiшити нacтупнi зaвдaння: розглянути концепцiю упрaвлiння збутовою дiяльнicтю пiдприємcтвa: вiтчизняний тa зaрубiжний доcвiд; узaгaльнити методичнi пiдходи щодо оцiнки упрaвлiння збутовою дiяльнicтю пiдприємcтвa; проaнaлiзувaти тa оцiнити результaтивнicть збутової дiяльноcтi нa пiдприємcтвi; визнaчити ключовi проблеми упрaвлiння збутовою дiяльнicтю нa пiдприємcтвi; розробити плaн упрaвлiння упрaвлiння збутовою дiяльнicтю нa пiдприємcтвi; здiйcнити прогнозну оцiнку результaтiв впровaдження зaходiв щодо удоcконaлення упрaвлiння збутовою дiяльнicтю нa пiдприємcтвi.Документ Управління конкурентоспроможністю підприємства торгівлі (за матеріалами ТОВ «АЛЬТ-СТАР», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Атамас ВікторСьогодні більшість сучасних підприємств функціонує в мінливому конкурентному середовищі. Тому підприємства потребують впровадження механізму управління конкурентоспроможності. Дана система допоможе їм зайняти чітку впевнену позицію на ринку та стабільно її утримувати. Ефективне управління конкурентоспроможністю підприємства забезпечує стабільний фінансовий розвиток та швидке економічне зростання, особливо це стосується підприємств, які тільки починають свій складний шлях у сфері торгівлі. Актуальність і значущість теми визначається також тим, що аналіз і оцінка ефективності управління конкурентоспроможності підприємств та її вдосконалення дозволяє керівникам, незважаючи вже на досягнуті результати, оцінити постійно мінливу ситуацію на ринку та розробити заходи щодо їх усунення. А якщо брати до уваги, що зараз часи активного інтелектуально-інформаційного розвитку, а ринки достатньо насичені підприємствами, важливим є впровадження новітніх рішень, основою для яких є – новітні технології. Разом з тим, значна зацікавленість у зазначених питаннях зумовила актуальність обраної теми дослідження. Метою роботи є дослідження системи управління конкурентоспроможністю ТОВ «АЛЬТ-СТАР» та розробка заходів щодо його вдосконалення. Для досягнення поставленої мети вирішені наступні завдання: 1. Розглянути поняття конкурентоспроможності та її складові. 2. Зрозуміти методи оцінювання конкурентоспроможності. 3. Оцінити внутрішній потенціал підприємства ТОВ «АЛЬТ-СТАР» . 4. Провести аналіз результатів управління конкурентоспроможності ТОВ «АЛЬТ-СТАР». 5. Розробити програму вдосконалення управління конкурентоспроможності підприємства. Об'єктом дослідження виступає система управління конкурентоспроможністю підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти управління конкурентоспроможністю ТОВ «АЛЬТ-СТАР». При написанні роботи використовувалися наступні методи дослідження: оцінка конкурентоспроможності за критерієм Вальда, Гурвиця, Лапласа, коефіцієнти ефективності використання фінансових ресурсів, власного капіталу, незалежності (власності), фінансової стійкості, також використані: описовий, графічні методи і метод аналізу документів. Інформаційно-емпіричної базою даного дослідження є монографічні літературні джерела за темою роботи, спеціалізовані видання в цій галузі, результати спостережень, Інтернет-ресурси, а також розрахунки, проведені автором. Сформульовані в роботі висновки і рекомендації щодо вдосконалення конкурентоспроможності дадуть змогу ТОВ «АЛЬТ-СТАР» оптимізувати управління мережею філій, що є значним конкурентним фактором. Матеріали дослідження було апробовано у вигляді опублікованої статті в збірнику наукових статей студентів «Менеджмент: імперативи та виклики» Київського національно-економічного університету (додаток А). Структура роботи: робота включає в себе вступ, три розділи, висновки та пропозиції, список використаних джерел, який складається з 44 джерел.Документ Управління проектами на підприємстві торгівлі (за матеріалами ТОВ «Текстиль-контакт», м. Київ)(КНТЕУ, 2020) Спринчан АртемАктуальність теми. З розвитком споживчого ринку України головною ланкою в реалізації господарських та соціальних завдань покликана стати торгівля, яка з кожним роком демонструє все більш інтенсивні теми розвитку. Для цього сектора характерним є зростання вимог з боку покупців до асортименту, якості обслуговування, додаткових послуг. У цих умовах підвищується роль і значимість управління підприємствами торгівлі, які є складними системами з безліччю внутрішніх і зовнішніх зв'язків. Для підтримки конкурентоспроможності в ринкових умовах ці системи повинні ефективно функціонувати, керуючи товарними потоками, забезпечуючи їх збереження на шляху руху до кінцевого споживача, знаходячи нові можливості вдосконалення господарської діяльності. Одним з таких напрямків вдосконалення виступає використання методології управління проектами.В сучасних умовах управління проектами стає все більш ефективною управлінської технологією, що дозволяє компаніями здійснювати успішний стратегічний розвиток і підвищувати свою конкурентоспроможність. Спектр досліджень стосовно управління проектами на підприємствах торгівлі охоплює різноманітні аспекти. Теоретичною основою для написання даної курсової роботи є праці вітчизняних і зарубіжних фахівців: – питання з традиційного управління проектами розглянуті в роботах зарубіжних авторів С. Деррі, Б. Скотта, Т. Демарк, С. Кемпа, Л. Ліча, Р. Джонатана, П. Харпера-Сміта, К. Хелдман і ін. та українських фахівців, таких як А.Пилипенко, І. Бабаєв, Л. Базилевич, О. Курочкін, Д. Соколов, Л. Франева; – питанням вивчення та впровадження методологій управління проектами присвячено наукові праці таких вітчизняних і зарубіжних учених: С. Д. Бушуєва, Н. С. Бушуєвої, І. В. Чумаченка, В. Верби, В. Рача, Н. Чухрай, Р. Фещура, Л. О. Збаразької, Л. В. Ноздріної, Л. П. Батенко, К. Грея, Е. Ларсона, Р. Арчибальда та багатьох інших; – значними є теоретичні здобутки проектного менеджменту в наукових працях вітчизняних та зарубіжних вчених А. А. Мазаракі, А. А. Пересади, І. А. Бланка, О. Д. Вовчак, В. Г. Федоренка, І. І. Мазура, В. Г. Балашова, Р. Б. Тяна, В. П. Савчука, В. А. Верби, Г. Карцнера, Г. Дітхелма, П. Мартіна, Р. Арчібальда, Д. Де Карло та ін