2025
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2025 за Ключові слова "brand"
Зараз показуємо 1 - 16 з 16
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бренд як стратегічний інструмент партнерських відносин: підходи до управління(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Пустоварова, І.Стаття присвячена дослідженню ролі бренду як стратегічного інструменту формування партнерських відносин. Визначено, що в умовах конкуренції бренд є не лише маркетинговим активом, а й репутаційним капіталом, що впливає на довіру та співпрацю. Розглянуто функції бренду в B2B-сегменті та проаналізовано сучасні підходи до управління брендом. Доведено, що сприйняття бренду стратегічними партнерами залежить від репутації, ціннісної сумісності, цифрової присутності та фінансової стабільності.Документ Брендинг виробників курятини на міжнародних ринках(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Приймак, С.В статті досліджено сутність особливості брендингу на міжнародних ринках, розглянуто фактори зростання популярності глобальної бренд-стратегії та брендингу, досліджено передумови ефективного просування бренду на міжнародних ринках, охарактеризовано особливості трансформацій інструментів цифрового маркетингу та його використання для сприяння впізнаності бренду на світового ринку курятини.Документ Брендинг як інструмент розвитку територій(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Панченко, Д.У статті проведено дослідження теоретико – методологічних засад створення бренду міст як чинника підвищення його привабливості. Проаналізовано практику створення успішних брендів міст України. Досліджено процеси формування та реалізації стратегій бренду міста. На основі аналізу проблематики територіального брендингу, обґрунтовано необхідність застосування інноваційних інструментів в процесі формування територіального бренду та комунікаційної стратегії.Документ Моніторинг конкурентів у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Гутніченко, В.У статті проаналізовано активність кондитерських брендів у соціальних мережах та визначено ефективність їхніх SMM-кампаній у контексті розробки та реалізації стратегій просування. Розглянуто роль соціальних мереж як основного інструменту цифрової взаємодії з цільовою аудиторією, підвищення впізнаваності та рівня залученості користувачів. У роботі здійснено порівняльний аналіз стратегій просування у соціальних мережах конкурентів бренду Tarta, а саме БКК, Рошен, Вацак, Nonpareil, для виявлення ефективних практик і формування рекомендацій з удосконалення SMM-стратегії.Документ Планування розвитку бренду: теоретичні засади(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Пастернак, Т.У статті розглянуто теоретичні та практичні засади планування розвитку бренду на прикладі компанії ТОВ «ДЕКАТЛОН УКРАЇНА», що є представником міжнародної мережі спортивних товарів. Проаналізовано сучасні підходи до планування розвитку бренду та маркетингова діяльність компанії ТОВ «ДЕКАТЛОН УКРАЇНА». На основі проведенного аналізу, визначено ключову модель розвитку бренду, що забезпечує успішність просування на ринку. Окреслено роль омніканального маркетингу, що впливає на стійкий розвиток бренду в умовах високої турбулентності ринку. Запропоновано практичні рекомендації щодо ефективного планування бренду в умовах діджиталізації ринку.Документ Рекламна діяльність як інструмент формування лояльності споживачів(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Шерстюк, Д.У статті розглянуто основні етапи розробки заходів для посилення лояльності до бренду ТОВ «Кловін Україна». Запропоновано стратегію вдосконалення рекламної діяльності компанії.Документ Рекламна стратегія бренду на основі маркетингу впливу(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Науменко, Д.У статті розглянуто процес формування рекламної стратегії бренду з урахуванням особливостей маркетингу впливу. Проаналізовано роль лідерів думок як ключових елементів комунікаційної взаємодії з цільовою аудиторією. Обґрунтовано переваги використання маркетингу впливу як складової бренд-стратегії для підвищення впізнаваності та довіри до бренду.Документ Рекламний креатив у маркетингових комунікаціях бренду на ринку косметики(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Марчевська, О.У статті досліджується роль рекламного креативу як ключового елемента маркетингових комунікацій брендів на висококонкурентному ринку косметики. Аналізуються специфічні особливості та психологічні аспекти створення ефективних рекламних повідомлень, що здатні привернути увагу цільової аудиторії та сформувати емоційний зв’язок. Висвітлюються інноваційні підходи до візуального та текстового контенту, що сприяють посиленню впізнаваності бренду та стимулюють споживчу поведінку. Запропоновано практичні рекомендації щодо розробки креативних стратегій, які враховують тренди цифрового маркетингу та психологію споживача косметичних засобів. Запропоновано дві концепції рекламного креативу для ТОВ «Cosmetic Group», що базуються на її 30-річному досвіді та експертності у виборі інноваційних брендів. Також розроблено відповідні ключові повідомлення та рекомендації щодо візуальної складової кампанії.Документ Рекламні колаборації у fashion-індустрії(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Кофто, К.У статті проаналізовано основні напрями колаборацій між брендами як сучасний інструмент просування брендів у fashion-індустрії, а також виявлено їх вплив на формування споживчого попиту. Розглянуто успішні приклади колаборацій світових брендів та їхній вплив на зростання впізнаванності бренду. Визначено сильні та слабкі сторони колаборацій брендів та їх взаємний вплив.Документ Розвиток бренду в цифровому середовищі на ринку молокопереробних підприємств України(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Щербина, М.У статті визначено ключові особливості та інструменти цифрового брендингу, релевантні для підприємств молокопереробної галузі. Зокрема важливість побудови довіри і прозорості для швидкопсувної продукції. Проаналізовано основні цифрові активи й тактики, що використовуються в галузі, а також критерії їх оцінки. Ідентифіковано основні виклики та можливості цифрового розвитку бренду для українських молокопереробних підприємств.Документ Управління бренд-портфелем у компанії з hr та івент-послуг(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Єрмакова, Д.У статті досліджено теоретичні засади та практичні аспекти управління портфелем брендів на прикладі діяльності ТОВ «Фігаро-Кейтерінг» – одного з провідних операторів кейтерингових послуг в Україні. Проаналізовано основні підходи до формування ефективної системи бренд-менеджменту на основі наукових досліджень останніх років. Проаналізовано сучасний стан управління портфелем брендів підприємства, визначено актуальні проблеми в управлінні його брендовою структурою. Запропоновано комплекс практичних рекомендацій щодо вдосконалення управління брендовим портфелем, серед яких: впровадження портфельного аналізу, диференціація комунікацій, розробка індивідуальних стратегій для суббрендів та підвищення рівня інтеграції цифрових каналів.Документ Управління розвитком бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Крук, А.У сучасному бізнес-середовищі конкуренція на ринку доставки бутильованої води в стає все більш інтенсивною. Споживачі мають широкий вибір постачальників, тому для компаній, що працюють у цій галузі, важливо не лише пропонувати високоякісний продукт, а й створювати та підтримувати сильний бренд, здатний привертати увагу та формувати лояльність клієнтів. Одним із ключових інструментів для досягнення цієї мети є ефективне планування розвитку бренду. Ця стаття розглядає важливість ефективного управління розвитком бренду. Буде проаналізовано, які етапи планування необхідні для ефективного розвитку бренду.Документ Формування комунікаційних стратегій: теорія і практика(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Дзененко, Н.У статті розглядаються теоретичні аспекти формування комунікаційних стратегій в умовах сучасного бізнес-середовища. Аналізуються основні типи комунікаційних стратегій, їхнє значення для підприємств, а також значення вимірювання ефективності комунікаційних кампаній. Описуються ключові елементи, методи й інструменти, що дозволяють бізнесу адаптувати свої стратегії до потреб споживачів.Документ Імідж креативного рекламного агентства(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Оборська, А.У статті досліджуються ключові аспекти формування іміджу креативного рекламного агентства як важливого чинника його конкурентоспроможності на ринку рекламних послуг. Проаналізовано вплив іміджу на залучення клієнтів, партнерів та талантів, а також визначено основні складові ефективного позиціонування агентства на ринку. Особливу увагу приділено методам, засобам та інструментам формування позитивного іміджу, зокрема через брендинг, PR, контент-маркетинг, діджитал-інструменти та клієнтоорієнтовані стратегії. Particular attention is paid to methods, means and tools for creating a positive image, in particular through branding, PR, content marketing, digital tools and customer-oriented strategies.Документ Інструменти побудови рекламної кампанії(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Ужва, Ю.У статті досліджується розвиток піходів до створення сильного бренду. Проаналі-зовано сучасні підходи до формування рекламних кампаній за допомогою різних підходів до брендингу. Проаналізовано сучасну класифікацію брендів. Визначено тренди у сфері визначення ефективності рекламних кампаній.Документ Інструменти та методи диджитал-просування в ІТ-сфері(Державний торговельно-економічний університет, 2025) Капилова, А.У статті розглянуто основні інструменти та методи диджитал-просування брендів у сфері ІТ-технологій, зокрема такі, як: контент-маркетинг, соціальні медіа, використання відео та електронної пошти, колаборація з інфлюенсерами та ряд інших. Наведено їх переваги.