2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "brand identity"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Strategic partnership development in university brand-management(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Lytvynenko, Y.This article explores the significance of strategic partnership development in enhancing university brand management. It delves into the theoretical foundations, practical implications, and unresolved challenges within the higher education sector, emphasizing the role of collaborative alliances in shaping brand identity, reputation, and stakeholder engagement.Документ Моделі бренд-комунікацій: ключові концепції та підходи(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Корабліна, А.Стаття присвячена детальному опису та аналізу ключових понять, необхідних для створення ефективної бренд-комунікаційної стратегії та сучасних моделей бренд-комунікацій.Документ Планування бренд-ідентичності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Левон, А.У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, створення бренду та його значення для компаній. Досліджено функції, стратегії та інструменти просування бренду. Розкрито поетапний процес створення бренду, його цінність та важливість для підприємств. Розглянуто основні етапи ефективного брендингу: аналіз, дизайн та розробка концепції. Виділеної описано дві моделі, які описують структуру особливостей бренду, модель чотиривимірного брендингу Т. Геда та модель «Колесо бренду». Проаналізувавши моделі, визначено важливі елементи ідентичності бренду, а саме: суть бренду, його цінності, індивідуальність та взаємовідносини зі споживачем.