2024
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд 2024 за Ключові слова "brand"
Зараз показуємо 1 - 20 з 20
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Marketing tool for brand creation and development(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Zhyvoder, D.The article is devoted to research on the creation and development of a brand using marketing tools. The article describes the essence of the concept of «brand», highlights the key advantages of effective brands, examines the concept, model and algorithm of brand creation. Finally, additional marketing tools for brand formation and features of its further development were investigated.Документ SMM як ефективний інстурмент маркетингу ХХI століття(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Родін, І.Ця стаття аналізує розвиток та сучасний стан маркетингу в соціальних мережах (SMM), підкреслюючи його значення як ефективного інструменту в маркетингових стратегіях. Дослідження охоплює еволюцію SMM, його функціонування в сучасному бізнес-середовищі та основні інструменти і методи, які використовуються для досягнення маркетингових цілей.Документ Аналіз стратегій просування бренду в торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Ємельянова, Я.У статті досліджено теоретико-методичні і прикладних аспекти аналізу стратегій просування бренду в торгівлі. Обґрунтовано теоретичні засади просування бренду в торгівлі. Охарактеризовано методи та інструменти просування бренду. Проведено аналіз стратегій просування бренду в сучасній торгівлі. Доведено актуальність стратегій просування, пов’язаних з цифровізацією торгівлі, а також підвищеною увагою до створення значущих і емоційних вражень від бренду. Представлено приклади відомих компаній, які реалізують успішні стратегій брендингу.Документ Брендинг у системі управління конкурентоспроможністю підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Підопригора, О.В статті проаналізовано теоретичні аспекти брендингу як основи управління конкурентоспроможністю підприємства. Досліджено сутність поняття «бренд», визначено його риси, ключові елементи, охарактеризовано брендинг як цілеспрямовану діяльність з розробки бренду та управління ним.Документ Візуальний бренд у створенні сприятливого споживчого досвіду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Зуб, К.У статті розглянуто значення візуального бренду та його вплив на споживчий досвід. Обговорено перше враження, ідентифікацію та емоційне сприйняття, які становлять ключові аспекти візуального бренду. Також проаналізовано ключові складові візуального бренду, зокрема логотип, кольори та шрифти, та їхній вплив на споживчий досвід. Велику увагу приділено корпоративній ідентичності. Обговорено вплив візуального бренду на споживчий досвід через візуальну комунікацію та візуальний маркетинг.Документ Гуманітарна складова стратегічного управління інтегрованими бренд-комунікаціями під час війни(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Зігунова, А.У статті розглянуто вплив війни на інтегровані бренд-комунікації і можливості їх адаптації до умов сьогодення. Основний акцент зроблено на комунікаціях в гуманітарному напрямку, комунікаційних стратегіях з елементами соціальної відповідальності та допомоги постраждалим. Досліджено, як організації можуть використовувати голос бренду для підтримки гуманітарних зусиль, збереження цілісності бренду та зміцнення позитивних відносин із зацікавленими сторонами. Для ілюстрації найкращих практик були використані конкретні кейси. Аргументовано, що інтеграція гуманітарних комунікацій в комунікаційну стратегію бренду під час війни сприятиме стійкості репутації, створить довіру стейкхолдерів і зробить позитивний внесок у загальну реакцію на комунікаційні проявиДокумент Ключова роль побудови бренду бізнесом у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бардіна, А.У статті проаналізовано історію розвитку такого напряму як брендинг, його розгалуження – цифровий брендинг, а також визначені ключові аспекти запровадження бренд-стратегій бізнесом у соціальних мережах для побудови бренду. Обґрунтовано доцільність побудови бренду в соціальних мережах.Документ Комунікаційна стратегія підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дмитренко, К.У сучасному бізнес-середовищі ефективна комунікаційна стратегія є ключовим інструментом для досягнення стратегічних цілей організації. У статті розглядаються основні завдання, які повинна вирішувати комунікаційна стратегія, включаючи встановлення та підтримку бренду, формування позитивного іміджу, управління репутацією, інфор-мування цільових аудиторій, створення та зміцнення відносин з громадськістю, а також підтримку внутрішніх комунікацій. Особлива увага приділяється ключовим заданням комунікаційної стратегії та особливостям її розробки. Стаття надає комплексний огляд процесу розробки комунікаційної стратегії, підкреслюючи важливість адаптації до змінного бізнес-середовища та досягнення довгострокового успіху.Документ Медіастратегії підприємства у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Крякіна, О.Мета статті полягає у дослідженні особливостей формування медіастратегії підприємства у соціальних мережах для забезпечення його комерційного успіху у довгостроковій перспективі. Визначено роль соціальних мереж у просуванні товарів та послуг в умовах цифрових технологій та представлено етапи формування медіастратегії. Наголошено на важливості системного моніторингу та аналізу результатів і метрик ефективності медіастратегії бренду у соціальних мережах.Документ Планування бренд-ідентичності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Левон, А.У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, створення бренду та його значення для компаній. Досліджено функції, стратегії та інструменти просування бренду. Розкрито поетапний процес створення бренду, його цінність та важливість для підприємств. Розглянуто основні етапи ефективного брендингу: аналіз, дизайн та розробка концепції. Виділеної описано дві моделі, які описують структуру особливостей бренду, модель чотиривимірного брендингу Т. Геда та модель «Колесо бренду». Проаналізувавши моделі, визначено важливі елементи ідентичності бренду, а саме: суть бренду, його цінності, індивідуальність та взаємовідносини зі споживачем.Документ Реклама як інстумент медіастратегії рекламного бізнесу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Рубцова, Д.У статті розглянуто основні чинники та складові медіа стратегії рекламного бізнесу, схему роботи рекламних агенцій, їхнє місце на ринку послуг та організація рекламної діяльності.Документ Рекламна діяльність підприємства з виготовлення залізобетонних виробів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Соколова, К.У статті проаналізовано питання організації рекламної діяльності підприємства з виготовлення залізобетонних виробів (ЗБВ). Розглянуто актуальність теми, ступінь її розкритості в літературі, визначено мету, об’єкт та предмет дослідження. Описано методи та інструменти, які використовувалися для проведення дослідження. Обговорено аналіз проблемних питань організації рекламної діяльності підприємств з виготовлення ЗБВ та розроблені рекомендації щодо їх вирішення.Документ Створення брендів на засадах концепції відкритого маркетингу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Іщенко, А.Враховуючи актуальні потреби і запити споживачів, одним з ефективних методів розвитку бренду є концепція відкритого маркетингу. В даній статті розглянуто новий підхід до розуміння бренду, його формування та розвитку. Розглянуто основні принципи відкритого маркетингу і наведено рекомендації щодо встановлення довіри бренду з зацікавленими сторонами. Після ретельного опрацювання теоретичної основи розроблено метод формування відкритого бренду. У роботі докладно описано кожний етап, який необхідно пройти для того, щоб сформувати сильний відкритий бренд, а також оцінити ефектив-ність проведеної роботи.Документ Стратегічне позиціонування брендів підприємств торгівлі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бойко, Т.У статті розглянуто зміст стратегічного позиціонування брендів підприємств торгівлі, визначено його основні компоненти, процес та приклади. Обговорюється, як стратегічне позиціонування взаємодіє з брендом, допомагаючи створити унікальний образ продукту у свідомості споживачів. Узагальнено особливості управлінням процесом стратегічного позиціонування підприємств торгівлі.Документ Стратегічний розвиток бренду підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Височін, М.У статті узагальнено методологічні засади забезпечення стратегічного розвитку бренду у сфері послуг. Розглянуто наукові підходи до визначення змісту поняття «бренд». Охарактеризовано основні процеси і принципи бренд-менеджменту. Систематизовано фактори, що впливають на реалізацію та стратегію розвитку бренду, визначено та охарактеризовано етапи розроблення стратегії розвитку бренду підприємства сфери послуг.Документ Стратегії позиціонування у формуванні іміджу брендів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Благодир, А.У статті проаналізовано роль стратегії позиціонування у формуванні іміджу брендів. Розглянуто поетапність позиціонування та помилки які можуть виникнути в ході цього процесу. Досліджено важливість правильного позиціонування та які переваги це принесе підприємству.Документ Формування маркетингових стратегій з просування бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гарбаренко, К.Стаття присвячена дослідженню основ формування маркетингових стратегій просування бренду підприємств. Наведено авторські підходи до сутності поняття «бренд». В статті досліджено ціннісні аспекти бренду, увага зосереджена на етапах розвитку стратегії просування бренду. Наостанок сформовано карту візуалізації розробки стратегії просування.Документ Інструменти просування товарів/послуг у маркетинговій діяльності підприємства АТ «Житомирські ласощі»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Прокоф’єва, В.Просування товарів і послуг є критично важливим аспектом маркетингу, який суттєво впливає на успіх підприємства. У цій статті досліджено різні інструменти, які використовуються для просування товарів і послуг у рамках маркетингової діяльності «Житомирських ласощів», провідної компанії на ринку кондитерських виробів України.Документ Інструменти цифрового маркетингу в формуванні бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Самойлов, В.У статті досліджено сутність поняття «бренд», наведено маркетингові інструменти розвитку бренда. В досліджені покроково охарактеризовано кожен інструмент для створення і розвитку бренда з акцентом на SMM-забезпечення.Документ Інтернет-технології в освітній галузі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Артюшенко, О.У статті розглянуто теоретичні засади бренд-комунікацій на основі інтернет-технологій в освітній галузі. Охарактеризовано соціально-етичний вектор інтеграційних зусилля маркетингового інструментарію та бренд-впливу. Запропоновано нові підходи до застосування у брендингу AR/VRтехнологій, що розширює можливості учнів та студентів у виборі освітніх програм, вивченні навчальних курсів, сприяє візуалізації участі громадськості у формуванні навчальних програм та створенні онлайн-курсів, підвищує рівень їхньої освітньої та методичної підтримки. Внесено пропозиції щодо необхідності розвитку колабораційного підходу до проектування бренду, нові підходи до конкурентної стратегії бренд-впливу.