МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 4 за Ключові слова "brand identity"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Strategic partnership development in university brand-management(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Lytvynenko, Y.This article explores the significance of strategic partnership development in enhancing university brand management. It delves into the theoretical foundations, practical implications, and unresolved challenges within the higher education sector, emphasizing the role of collaborative alliances in shaping brand identity, reputation, and stakeholder engagement.Документ Моделі бренд-комунікацій: ключові концепції та підходи(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Корабліна, А.Стаття присвячена детальному опису та аналізу ключових понять, необхідних для створення ефективної бренд-комунікаційної стратегії та сучасних моделей бренд-комунікацій.