МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ Частина 1 за Ключові слова "brand"
Зараз показуємо 1 - 11 з 11
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Брендинг у системі управління конкурентоспроможністю підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Підопригора, О.В статті проаналізовано теоретичні аспекти брендингу як основи управління конкурентоспроможністю підприємства. Досліджено сутність поняття «бренд», визначено його риси, ключові елементи, охарактеризовано брендинг як цілеспрямовану діяльність з розробки бренду та управління ним.Документ Візуальний бренд у створенні сприятливого споживчого досвіду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Зуб, К.У статті розглянуто значення візуального бренду та його вплив на споживчий досвід. Обговорено перше враження, ідентифікацію та емоційне сприйняття, які становлять ключові аспекти візуального бренду. Також проаналізовано ключові складові візуального бренду, зокрема логотип, кольори та шрифти, та їхній вплив на споживчий досвід. Велику увагу приділено корпоративній ідентичності. Обговорено вплив візуального бренду на споживчий досвід через візуальну комунікацію та візуальний маркетинг.Документ Ключова роль побудови бренду бізнесом у соціальних мережах(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Бардіна, А.У статті проаналізовано історію розвитку такого напряму як брендинг, його розгалуження – цифровий брендинг, а також визначені ключові аспекти запровадження бренд-стратегій бізнесом у соціальних мережах для побудови бренду. Обґрунтовано доцільність побудови бренду в соціальних мережах.Документ Комунікаційна стратегія підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Дмитренко, К.У сучасному бізнес-середовищі ефективна комунікаційна стратегія є ключовим інструментом для досягнення стратегічних цілей організації. У статті розглядаються основні завдання, які повинна вирішувати комунікаційна стратегія, включаючи встановлення та підтримку бренду, формування позитивного іміджу, управління репутацією, інфор-мування цільових аудиторій, створення та зміцнення відносин з громадськістю, а також підтримку внутрішніх комунікацій. Особлива увага приділяється ключовим заданням комунікаційної стратегії та особливостям її розробки. Стаття надає комплексний огляд процесу розробки комунікаційної стратегії, підкреслюючи важливість адаптації до змінного бізнес-середовища та досягнення довгострокового успіху.Документ Планування бренд-ідентичності підприємства(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Левон, А.У статті розглянуто теоретичні підходи брендингу, створення бренду та його значення для компаній. Досліджено функції, стратегії та інструменти просування бренду. Розкрито поетапний процес створення бренду, його цінність та важливість для підприємств. Розглянуто основні етапи ефективного брендингу: аналіз, дизайн та розробка концепції. Виділеної описано дві моделі, які описують структуру особливостей бренду, модель чотиривимірного брендингу Т. Геда та модель «Колесо бренду». Проаналізувавши моделі, визначено важливі елементи ідентичності бренду, а саме: суть бренду, його цінності, індивідуальність та взаємовідносини зі споживачем.Документ Створення брендів на засадах концепції відкритого маркетингу(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Іщенко, А.Враховуючи актуальні потреби і запити споживачів, одним з ефективних методів розвитку бренду є концепція відкритого маркетингу. В даній статті розглянуто новий підхід до розуміння бренду, його формування та розвитку. Розглянуто основні принципи відкритого маркетингу і наведено рекомендації щодо встановлення довіри бренду з зацікавленими сторонами. Після ретельного опрацювання теоретичної основи розроблено метод формування відкритого бренду. У роботі докладно описано кожний етап, який необхідно пройти для того, щоб сформувати сильний відкритий бренд, а також оцінити ефектив-ність проведеної роботи.Документ Стратегії позиціонування у формуванні іміджу брендів(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Благодир, А.У статті проаналізовано роль стратегії позиціонування у формуванні іміджу брендів. Розглянуто поетапність позиціонування та помилки які можуть виникнути в ході цього процесу. Досліджено важливість правильного позиціонування та які переваги це принесе підприємству.Документ Формування маркетингових стратегій з просування бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Гарбаренко, К.Стаття присвячена дослідженню основ формування маркетингових стратегій просування бренду підприємств. Наведено авторські підходи до сутності поняття «бренд». В статті досліджено ціннісні аспекти бренду, увага зосереджена на етапах розвитку стратегії просування бренду. Наостанок сформовано карту візуалізації розробки стратегії просування.Документ Інструменти просування товарів/послуг у маркетинговій діяльності підприємства АТ «Житомирські ласощі»(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Прокоф’єва, В.Просування товарів і послуг є критично важливим аспектом маркетингу, який суттєво впливає на успіх підприємства. У цій статті досліджено різні інструменти, які використовуються для просування товарів і послуг у рамках маркетингової діяльності «Житомирських ласощів», провідної компанії на ринку кондитерських виробів України.Документ Інструменти цифрового маркетингу в формуванні бренду(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Самойлов, В.У статті досліджено сутність поняття «бренд», наведено маркетингові інструменти розвитку бренда. В досліджені покроково охарактеризовано кожен інструмент для створення і розвитку бренда з акцентом на SMM-забезпечення.Документ Інтернет-технології в освітній галузі(Державний торговельно-економічний університет, 2024) Артюшенко, О.У статті розглянуто теоретичні засади бренд-комунікацій на основі інтернет-технологій в освітній галузі. Охарактеризовано соціально-етичний вектор інтеграційних зусилля маркетингового інструментарію та бренд-впливу. Запропоновано нові підходи до застосування у брендингу AR/VRтехнологій, що розширює можливості учнів та студентів у виборі освітніх програм, вивченні навчальних курсів, сприяє візуалізації участі громадськості у формуванні навчальних програм та створенні онлайн-курсів, підвищує рівень їхньої освітньої та методичної підтримки. Внесено пропозиції щодо необхідності розвитку колабораційного підходу до проектування бренду, нові підходи до конкурентної стратегії бренд-впливу.