МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ (Частина 1) за Ключові слова "brаnding policy"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бренд-менеджмент у ресторанному бізнесі на прикладі «BLАCK SUSHI»(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Мартинюк, Д.Стаття присвячена висвітленню питань забезпечення Бренд-менеджменту в ресто-ранному бізнесі. Акцентовано увагу на концептуальних засадах управління брендинговою політикою закладів ресторанного бізнесу. Досліджено засоби маркетингових комунікацій в брендинговій політиці закладу ресторанного бізнесу «Blаck Sushi».Документ Брендингова політика підприємств виробничої сфери(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Заточна, О.В статті визначено зміст управління брендинговою політикою, її основні риси, особливості та інструменти. Проаналізовано брендингову політику ПрАТ «Оболонь» та визначено специфіку брендингової політики виробничих підприємств.Документ Формування бренду роздрібної торговельної мережі(Державний торговельно-економічний університет, 2023) Камєнєва І.Стаття присвячена дослідженню особливостей формування бренду роздрібної торговельної мережі. Досліджено сутність поняття «бренд», запропоновані різними науковцями. Визначено комунікативні домінанти іміджу в брендингу роздрібних торговельних мереж. Додатково відображено алгоритм створення бренду. Також проаналізовано види інтернет–комунікацій, здатних сформувати імідж бренду торговельної мережі.